eitaa logo
جهاد تبیین
173 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
2.2هزار ویدیو
9 فایل
بزرگترین سرمایه،بالاترین اسراف!!!! #مهمترین اسراف؛ اسراف عمر است..نه اسراف‌ آب‌ ونان.. بدترین‌ مثالِ‌
مشاهده در ایتا
دانلود
دعای عهدAUD-20221007-WA0007.mp3
زمان: حجم: 1.78M
💬 قرائت دعای "عهــــد" 🎧 با نوای استاد فرهمند هدیه میڪنیــم به امام زمــان ارواحنافداه ❤️🌹 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
جهاد تبیین
🔶 رهبر معظم انقلاب : از خواندن کتاب "پروتکل های دانشوران صهیون" غفلت نکنید . 🔶خلاصه کتاب پروتکل ه
۱- در بیشتر موارد منبعی برای این جمله قید نشده است ۲- در برخی سایت ها به دیدار با نخبگان بسیجی در شهریور سال ۱۳۸۴ اشاره شده که با جستجو در سایت رسمی رهبری، ایشان در این تاریخ همچنین دیداری نداشته اند. ۳- دیدار رهبر انقلاب با نخبگان بسیجی در مهر ۱۳۸۴ بوده و در این دیدار صحبتی در ارتباط با جمله مذکور نشده است (لینک دیدار https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3310 )
" در این اوضاع آشوب، اعتشاش، فتنه، ریا، دروغ، بی غیرتی، بی حیایی و.......هوای دل همدیگر را داشته باشیم" باور کنید هرکس‌ درد خودش را دارد، دغدغه‌ و مشغله‌ خودش را دارد، برای دیگران آرزو کنیم بهترینها را...... یاری کنیم مدافعان امنیت را تا زندگی برایمان لذتبخش شود. آدمها آرام آرام پیر نمیشوند...! آدمها در یک لحظه با یک تلفن، با یک جمله، یک نگاه، یک اتفاق، یک نیامدن، یک دیر رسیدن، یک باید برویم و با یک تمام کنیم؛ پیر می شوند. آدمها را لحظه ها پیر نمیکنند. آدم را آدم ها پیر میکنند. سعی کنیم هوای دل همدیگر را بیشتر داشته باشیم زندگی کوتاه است. لینک کانال نهضت روشنگری (غفارعلیپور ) در پیام رسان های داخلی: ایتا https://eitaa.com/ghaffaralipour https://iGap.net/ghaffaralipour آیگپ splus.ir/ghaffaralipour سروش
غفارعلیپور "دهه هشتادی ها چه میخواهند؟!"  "دهه هشتادی ها"، که اینک در دوران پرشور نوجوانی و ابتدای جوانی شان هستند، بی گمان محور مهمترین موضوع روز هستند چرا که اغلب کسانی که در روزهای اخیر برای بیان  اعتراضات توام با خشونت و شور بدون شعور و جسارت خود به خیابان ها رفتند، نوجوانان و جوانان متولد اوایل و اواسط دهه ۸۰ هستند. فارغ از مطالباتی که آنها در روزهای اخیر فریاد زده اند و بدون قضاوت محتوایی در این باره، باید گفت که کشور ما، هم اکنون با روان شناسی جدیدی از معترضان مواجه است که با جنس معترضان پیشین، تفاوتی جدی دارد. نسل پدرها و مادرهای دهه هشتادی ها، نسل "اطاعت" بود. به آن نسل یاد داده بودند که باید در برابر "بزرگ ترها"، سر به پایین بیندازند و هر چه شنیدند، بگویند "چشم". اصلاً، ملاک اصلی بچه خوب یا بد بودن همین حرف شنوی از "بزرگ ترها" بود. این "بزرگ ترها" هم دایره وسیعی را در بر می گرفت: از پدر و مادر و خاله و عمو گرفته تا معلم و مدیر مدرسه و مقامات. آن نسل، از روی ادب و احترام یا از ترس و بعدها که چیزهایی برای از دست دادن داشت از سر محافظه کاری، اطاعت پذیر بود. دهه هشتادی ها اما، اطاعت نمی کنند؛ آنها واقع بین تر از پدر و مادرهایشان هستند و لُبّ کلام شان در برابر آن بزرگ ترها این است: به جای دستور دادن، ما را "قانع" کنید. این یک اصل مسلّم دهه هشتادی است. از این رو، با این نسل، نمی توان با تحکم، آمرانه و از موضع بالا سخن گفت، چرا که مزیت نسبی "بزرگ ترها"ی پیشین که داشتن "اطلاعات بیشتر" بود، به مدد گسترش کتاب و رسانه در بین نسل جدید از بین رفته و آگاهی ها -و شبه آگاهی ها-ی این نسل، در مواردی حتی بیشتر از "بزرگ ترها" شده است. دهه هشتادی ها بر خلاف نسل پیشین که عمدتا دنیا را در محدوده روستا و شهر و کشور خودشان می دیدند، با ابَر پدیده اینترنت، "جهان آگاه"تر از همه اجدادشان در تمام طول تاریخ شده اند و دارای سطح بالاتری از "مقایسه" و "انتظار" هستند. بنابراین، برخورد قهری، دستوری و خشونت بار با این نسل، اشتباهی استراتژیک است و می تواند نتایج عکس به بار آورد. کشور ما باید این مولفه را در تحلیل وضع موجود و تدوین راهکارهایش مورد توجه جدی قرار دهد و در کنار تقویت دستگاه های کنترلگری اعتراضات، "مفاهمه و اقناع" را گسترش دهد. بدیهی است که اقناع این نسل، با شعار درمانی و مراسم تراپی و بلعیدن بودجه های کلان تبلیغی و فرهنگی توسط صدها دستگاه و بنیاد و موسسه و... میسر نمی شود که اگر می شد، شاهد حوادث اخیر نبودیم (حال بماند که همین بودجه خوارها، مسوول بخشی از بحران کنونی اند). اقناع هم، معنایی ندارد جز شنیدن حرف های این نسل، گفت و گو از موضع برابر و متعهد بودن به نتیجه آن. در این مکالمات و مباحثات مستمر، ممکن است آرایی تغییر کند یا اصلاح و حتی تثبیت شود. مهم این است که به برآیند آن که در قالب "خواست اکثریت" خود را نشان می دهد باید احترام گذاشت و به برآوردن مطالبات مشروع و قانونی اکثریت همت گماشت. در غیر این صورت، نسل جدید، اطاعت نخواهد کرد و نظام با این "نسل متقاعد نشده، اطاعت ناپذیر و البته جسور"، از بحرانی به بحرانی دیگر با آینده ای ناامن حرکت خواهد کرد که به نفع هیچکس نیست. لینک کانال نهضت روشنگری (غفارعلیپور ) در پیام رسان های داخلی: ایتا https://eitaa.com/ghaffaralipour https://iGap.net/ghaffaralipour آیگپ splus.ir/ghaffaralipour سروش
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به ریختن شده خون ماست. ♦️بریزید خون مارا؛ زندگی ما دوام پیدا میکند. بکشید مارا؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ♦️ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. 💚 نائب الامام، حضرت آیت الله العظمی روح الله موسوی خمینی رضوان الله تعالی علیه
11.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 دستگیری یکی از کماندوهای زبده دشمن توسط نیروهای حافظ امنیت ⚠️ خرابکاری بعد از خرابکاری 🔴 🌷🌷 بصیرت و روشنگری # دشمن شناسی # آسیب شناسی # اقتدار ایران اسلامی بهترین کانال روشنگری درگام‌ دوم انقلاب دوستان خود رو به این کانال دعوت کنید (سربازان جنگ نرم) نشر حداکثری 👇👇👇👇 🌷جهاد-تبیین روشنگری🌷 @jahad1214 ایتا
💠 امیرالمؤمنین امام علی عليه السلام: 💢 آغاز شهوت لذت است و پایانش نابودی 📚غررالحكم حدیث ۳۱۲۳
برادر گرانقدر جناب آقای اژه‌ای سلام علیکم چشم اسفندیار اینجاست. پایان مماشات، یعنی این محرکان جنایات را بابت اتهامی که به نظام می‌زنند، بازداشت کنید؛ در دادگاهی علنی بابت ادعایشان سند مطالبه کنید. سند ارائه نکردند، مجازات‌شان کنید تا مایه عبرت دیگران شوند.
5.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای علی دایی علی کریمی یه نگاه به دستای شهید محمد زارع مویدی بندازید یه نگاه هم به دستای خودتون لعنت به شما و زندگی کثیفتون 🔴🌷🌷 بصیرت و روشنگری # دشمن شناسی # آسیب شناسی # اقتدار ایران اسلامی بهترین کانال روشنگری درگام‌ دوم انقلاب دوستان خود رو به این کانال دعوت کنید (سربازان جنگ نرم) نشر حداکثری 👇👇👇👇 🌷جهاد-تبیین روشنگری🌷 @jahad1214 ایتا
آیا این اعتراضات، مردمی است؟ آیا زمان خشونت مقدس و دفاع مقدس در برابر آشوبگران فرا نرسیده است؟! اعتراضات مردمی، این تعبیری است که از آنچه این روزها در شهرهای ایران می‌گذرد "روایت" و بزرگنمایی می‌شود. اما "اعتراض"، چه نسبتی و سنخیتی با "قتل" ، "آدم‌سوزی" ، "شکنجه" ، "رکیک‌گویی" ، "برهنگی" و ... دارد؟! این چه اعتراضی است که حتی حداقل‌های "امنیت" و "اخلاق" را نیز بر باد داده است؟! آیا این جز همان رفتار آنارشیستی و دیکتاتوری است که بهانه اعتراضی شان است؟! و اما کدام "مردم"؟! بر فرض ناصواب که اینان در کف خیابان، بخش اندکی از مردم باشند، آیا یک "اقلیّت مطلق" و بی منطق می‌تواند برای "همه" تصمیم بگیرد؟! تکلیف منطق حکمرانی با "انتخابات" مشخص می‌شود یا با "اغتشاشات"؟! قاطبه مردم ایران اسلامی، قطع به یقین این‌گونه نیستند‌. فرصت و مجال فراوانی به این جماعت اغتشاش‌گر بی منطق و لاشخورهای قداره کش داده شد. اینک باید به جای "صبر و حوصله‌ی جمالی"، "هیبت جلالی انقلاب" را ببینند. چه‌ بسا باید در "پاییز ۱۴۰۱"، بار دیگر خاطره "تابستان ۶۷" را بازآفرینی کرد. بگذار بدخواهان و برعندازان و اربابانشان این "قاطعیت منطقی" را "سرکوب" بخوانند و جای "جلاد" و "شهید" را عوض کنند؛ آنجا که "جان مردم"، بی‌ارزش شده است، نباید از مکر و خدعه‌ی واژه‌ها هراسی به دل راه داد. "امنیت مردم"، خط قرمزِ نظام جمهوری اسلامی است که برای تحقق آن خون هزاران هزار شهید به زمین ریخته شده و خون دلها خورده شده. اگر بناست عده‌ای کشته شوند، این عده باید اغتشاش‌گران بی صفت و شغالان بی ارزش باشند نه مردم و نیروهای نظامی و امنیتی. "خشونتِ مقدس"، همین است، همچون "دفاع مقدس". لینک کانال نهضت روشنگری (غفارعلیپور ) در پیام رسان های داخلی: ایتا https://eitaa.com/ghaffaralipour https://iGap.net/ghaffaralipour آیگپ splus.ir/ghaffaralipour سروش