eitaa logo
تبلیغ نوین دین
77 دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.1هزار ویدیو
654 فایل
کانال تبلیغ نوین دین کانالی تعاملی، برای محتوای دینی صرف نیست. نگاه ما به مواردی است که می تواند در نشر و انتشار رائحه دینی در جامعه موثر باشد. نوین بودن به معنای نگاه نوین و جدید داشتن به تبلیغ دین می باشد. 🌷🥀 ارتباط باادمین اصلی کانال🌷🥀 @masoodabdi
مشاهده در ایتا
دانلود
۸ نکته ساده برای رسیدن به شادی 🔸مقایسه نکردن خود با دیگران 🔸تلاش برای بهتر شدن به جای مقایسه و غصه خوردن 🔸نادیده گرفتن مسائل غیرضروری 🔸فاصله گرفتن از افراد منفی 🔸تمرکز کردن روی توانمندی‌ها 🔸بالابردن سطح آگاهی از طریق مطالعه 🔸ورزش 🔸تفریح @TebyanOnline
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥شیعیان ببینند وبه حال شیع های عربستان بگریند.. ▪️شیعه های عربستان بخاطر اینکه رژیم سعودی نگذاشت به مراسم اربعین بیان ..خودشون سربه بیابان‌های عربستان زده اند وبه یاد زینب کبری در بیابان پیاده روی می‌کنند.. (لعنت به رژیم سعودی)که چنان شیعه روخفقان کرده که نگو.. ✍️ شاهسوند 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☕️☕️☕️☕️☕️ 🏝 شرط نزول برکات ✨ قرآن کریم: اگر اهل شهرها و آبادی‌ها آورده و از نافرمانی خداوند پرهیز کنند، برکت‌های آسمان و زمین را به رویشان می‌گشاییم. 🔆 اعراف/96 ✍🏼 بسیاری از مشکلات ، به خاطر آلودگی به است. وقتی از فرامین الهی پیروی نمی‌کنیم و به دنبال و نفس خود هستیم، چگونه از مالک جهان، انتظار در مال و زندگی داریم🏝 ‌ ‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
37.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ جاسوسان مشغولند، مراقب باشید 🔸 چهار گروه در ایران به جاسوسان موساد برای انجام ماموریتشان کمک می کنند ، مردم باید مراقب این چهار گروه باشند! 💬 استاد حسن عباسی 🗓 ۱۵ آذر ۹۹ 📹 فیلم کامل سخنرانی: t.me/Dr_abbasi/466 @jdale_ahsan استاد حسن عباسی 💠 @Hasanabbasi_ir
✅ صرف کار علمی و تحقیقی برای اصلاح جامعه کافی نیست 💬 آیت الله العظمی جوادی آملی: 🔸 صرف اینکه علوم دینی در کتاب ها و مدارس علمیه زنده شوند برای کافی نیست. در اینجا روح دینی را در مردم زنده کردن، مردم را دین باور کردن، مردم را به دین علاقه‌مند کردن که حلال و حرام را یاد بگیرد واجب و مستحب را یاد بگیرند، مکروه و مباح را بداند و با دین حرکت کنند این یک است. این کار به عهده مصلحان جوامع اسلامی است. 🔸 تنها عالم بودن و محقق بودن این مشکل را حل نمی‌ کند، در اینجا غیر از علم و تحقیق دینی یک رهبری لازم است که مردم را بیدار کنند صرف اینکه علوم را در کتاب ها زنده کرده ‌اند هرگز امت اسلامی زنده نمی ‌شود و این کار با شکل می ‌گیرد؛ کسی که جلو بیافتد و مردم را به دنبال خود به حرکت در بیاورد. در اینجا آنها که محرکان مردم‌ اند به دو قسم تقسیم شده‌ اند: یک قسمت تحریکشان است یک قسمت تحریکشان است. تحریک سیاقی یعنی آن محرکی که از پشت سر فرمان می‌ دهد می ‌گوید برو. قائد آن زمامداری است که خود پیشاپیش می ‌رود دیگران را به دنبال خود می ‌برد. 🔸 عالمان دین دو گروه بودند: عده‌ ای بودند دستور می‌ دادند که با فساد مبارزه کنید با ظلم در ستیز باشید با خرافات بجنگید، این تحریک ، تحریک سیاقی است یعنی خودشان می ‌نشستند به دیگران می ‌گفتند بروید لذا توفیق اینها کم بود؛ اما مصلحان جوامع بشری تحریک آنها است، قائد به آن زمامدار می ‌گویند که به مردم می گوید من رفتم شما هم به همراه من بیایید. چنین کسی را می ‌گویند قائد و تحریک او را می ‌گویند تحریک قیادی و مردم هم به دنبال او راه می ‌افتند. کسی بنشیند بگوید بروید این حرف در جامعه خریدار ندارد، عقلاً خریدار ندارد، تجربه هم نشان داد حرف چنین عالمی را کسی گوش نمی‌ دهد، چه اینکه در طی این قرون عدیده علمای زیادی بودند که می ‌گفتند بروید مبارزه کنید جهاد خیلی خوب است هیچ کس گوش نمی ‌داد، اما آن که جلو می افتد به زندان می‌ رود می ‌گوید من رفتم بیایید حرف او را گوش می‌ دهند. 🔸 بیدار کردن مردم به رهبری وابسته است نه به علم تنها و تحقیق تنها و مانند آن؛ اگر کسی بود جامعه ‌ای را بیدار کرد پر تلاش و کوشش بود ولی آن توان را نداشت که در بخش علوم کارشناسی کند، او مصلح خوبی است اما محقق خوبی نیست چنین کسی هم در بیدار کردن کامیاب نخواهد شد، زیرا مردم از مرجع تقلیدشان و از کارشناس دینشان پیروی می ‌کنند، اگر کسی نباشد هر چند جلو بیافتد و بگوید من رفتم بیایید ممکن است عده ‌ای چند قدم او را بدرقه کنند ولی توده مردم را او نمی ‌تواند تحریک کند، یا اگر تحریک کرد نمی ‌تواند این حرکت را ادامه بدهد ولی آن محقق و کارشناس فنی که هم را به عهده دارد، هم را به عهده دارد، هم همه مطالب کارشناسانه می ‌داند و هم در همه صحنه‌ ها پیشاپیش دیگران در حرکت است چنین انسانی موفق و مؤید است که دین را در همه ابعاد زنده نگه بدارد. سخنرانی احیای تفکر دینی تاریخ: سال ۱۳۷۳ – جلسه پنجم استاد حسن عباسی 💠 @Hasanabbasi_ir
✅ ‏به مرور نسیم انقلاب اسلامی به اروپا رسید؛ الحمدلله. ✍️ توئیت استاد حسن عباسی 💠 @Hasanabbasi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 نسل جدید از نسل اول انقلاب بدتر نیست بهتر هم هست... استاد رحیم‌پور ازغدی 📽 ✌️جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @HalalZadeha
درباره حکمرانی مجازی .MP3
24.76M
🎧 استاد میرباقری | الزامات مبارزه در دوران حکمرانی مجازی، ۹۹/۱‌۱/۱۰ 💥 | ما باید در مقیاس مدیریت و حکمرانیِ فضای مجازی در جهان حضور پیدا کنیم و فقط کاربران نباشیم. مبارزۀ در سطح کاربری خوب است ولی کافی نیست. ✅باید میدان درگیری خود را حکمرانی مجازی قرار دهیم. اگر در زمینِ حکمرانیِ مجازیِ غربی بازی کنید، بازنده‌اید؛ ولو گُل بزنید! این حکمرانی را باید خودتان به دست بگیرید و جهتش را تغییر دهید. 💥 در مبارزۀ نرم و سخت در عرصه مجازی، اولویت در این است که پرچمداران دشمن را بزنید. اگر پرچمداران و محورها را بزنید، مابقی فرو می‌افتند. باید عمود خیمه‌شان را بکِشید. ✅ ادبیات اسلامِ ناب (در برابر اسلام آمریکایی) را احیا کنید. 💥 مواظب باشید که شهوتِ دیده‌شدن و طرفدار جمع کردن، شما را زمین‌گیر نکند. ✌️جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @HalalZadeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 اینترنت بدن چیست؟ | 🛰️ صاحبان ایده‌ی انقلاب صنعتی چهارم، دسترسی تمام انسان‌ها به اینترنت را لازم می‌دانند. اما وقتی نسل ششم اینترنت یعنی 6G را توسعه دادند، دستگاه‌های ارتباطی کنونی، کارایی خود را از دست خواهند داد و اینترنت بدن گسترش خواهد یافت. ✌️جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @HalalZadeha
🔴آقا و خانم مدیر! در راه خدا هزینه نکنید مجبور می‌شوید بیش از آن در راه غیر خدا هزینه کنید❗️ 1️⃣خانم انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیس جمهور در ماجرای حضور زنان در ورزشگاه ها -علی رغم مخالفت مراجع و علما- از آن واقعه حمایت کرد. یعنی حاضر نشد در دفاع از حکم شرع و رضایت حضرت حق، از اعتبار، آبرو و جایگاه خود هزینه کند. چند روزی از این واقعه نگذشت که موضوع فرزند وی در رسانه ها مطرح شد و مورد ملامت سنگین و گسترده دوست و دشمن قرار گرفت. 2️⃣امام کاظم علیه السلام می فرمایند: إِیاک أنْ تَمْنَعَ فی طاعَةِ اللَّه فَتُنْفِقَ مِثْلَیهِ فی مَعصیةِ اللَّه (از صرف مال در مسیر طاعت پروردگار خودداری مکن که ناچار می شوی دو برابر آن را در راه معصیت و گناه صرف کنی) 3️⃣یکی از سنت‌های الهی این است -و اختصاص به مال ندارد- که اگر مومن در راه طاعت و رضایت خدا از داشته‌های خود (مال، آبرو، اعتبار، جایگاه) هزینه نکند، مجبور می‌شود بیش از آن چه در مسیر رضایت الهی از دست می‌داد، در غیر رضایت خدا هزینه کند. 4️⃣البته واضح است کسی که آبرو و اعتبارش را در مسیر خدا هزینه کند از یک سو رضوان الهی را کسب کرده که فرمود «و رضوان من الله اکبر» و از یک سو خدای متعال به اضعاف مضاعف در دنیا و آخرت برای او جبران می کند. 5️⃣پیش از این نیز سنت مذکور در آقای قالیباف مصداق پیدا کرد. قانونمندی نه تنها مطالبه صریح رهبر معظم انقلاب از مجلس یازدهم، که وظیفه شرعی و دینی نمایندگان بود. با این وجود رئیس مجلس برای آنکه مبادا با ادای این وظیفه، قدری از آبروی خود را هزینه کند، عمل به تکلیف شرعی را کنار گذاشت. چیزی نگذشت که در ماجرای سفر خانواده‌اش به ترکیه، بیش از آنچه تصور می‌کرد، اعتبار و آبرو از دست داد. ✅آقایان و خانم های مدیر❗️اعتبار و جایگاهی که امروز دارید از خون هزاران شهید به دست آمده؛ اگر این اعتبار را در مسیر تحقق ارزش‌های شهدا هزینه نکردید، نه تنها عقاب سخت اخروی در انتظار شما است که در دنیا نیز به واسطه همان اعتبار و جایگاه ضربه می‌خورید. تاریخ انقلاب، شواهد و نمونه های فراوانی در این زمینه دارد. ✍️حجت الاسلام محمد کرباسی ✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
چرا جبهه سکولار، راهپیمایی اربعین را تحمل نمی‌کند؟ -۱ 1- راحت‌طلبی و تن‌آسانی، چیز عجیبی نیست. آنچه شگفت و تحسین‌برانگیز می‌نماید، این است که انسان نه تنها از رنج نگُریزد، بلکه برای هدفی متعالی، خود را به رنج بیفکند. همین روزها، ده‌ها میلیون دلباخته امام حسین‌(ع) خود را به رنج انداخته و راهی پیاده‌روی اربعین شده‌اند. تفاوت انسان‌ها در فهمی است که از گوهر خویش پیدا می‌کنند یا نمی‌کنند. اینکه قدر آدمی به چیست و چه چیز را باید ارزشمند بشمارد و در طلب همان، تکاپو کند. اصلا مرز دانایی و نادانی، همین جاست. چنان که امیر مومنان ‌(ع) فرمود: «العالِمُ مَن عَرَفَ قَدرَهُ، و كَفى بِالمَرءِ جَهلاً ألاّ يَعرِفَ قَدرَه. عالِم، كسى است كه قدر و منزلت خود را بشناسد و در نادانی آدمى، همين بس كه قدر و اندازه خود را نشناسد». 2- قیمت آدمی به چیست؟ این تعبیر والا از امیرمومنان علیه‌السلام است که فرمود: «قَدْرُ الرَّجُلِ عَلَی قَدْرِ هِمَّتِهِ. قیمت و ارزش آدمی به قدر همت اوست». علامه محمدتقی جعفری(ره)نقل می‌کند: «برخي از جامعه‌شناسان برتر دنيا در دانمارک جمع شده بودند تا پيرامون موضوع مهمي به بحث و تبادل‌نظر بپردازند؛ اینکه ارزش واقعي انسان به چيست؟ برای سنجش ارزش بسياري از موجودات، معيار خاصي داريم. مثلا معيار ارزش طلا به وزن و عيار آن است. معيار ارزش بنزين به مقدار و کيفيت آن است. معيار ارزش پول پشتوانه آن است؛ اما معيار ارزش انسان‌‌ها در چيست. هر کدام از جامعه‌شناسان، سخناني گفته و معيارهاي خاصي ارايه دادند. هنگامي که نوبت به بنده رسيد، گفتم اگر مي‌خواهيد بدانيد يک انسان چقدر ارزش دارد، ببينيد به چه چيزي علاقه دارد و عشق می‌ورزد. کسي که عشقش يک آپارتمان دو طبقه است، در واقع ارزشش به مقدار همان آپارتمان است. کسي که عشقش ماشينش است، ارزشش به همان ميزان است. اما کسي که عشقش خدای متعال است، ارزشش به اندازه خداست. من اين مطلب را گفتم و پايين آمدم. وقتي سخنان من را شنيدند، براي چند دقيقه روی پای خود ايستادند و کف زدند. هنگامي که تشويق آنها تمام شد، دوباره بلند شدم و گفتم: عزيزان، اين کلام از من نبود، بلکه از شخصي به نام علی عليه‌‌السلام است. آن حضرت در نهج‌‌البلاغه مي‌فرمايند: «قِيمَهًْ کُلِّ امْرِئٍ مَا يُحْسِنُهُ. ارزش هر انساني به اندازه چيزی است که دوست می‌‌دارد (آن را خوب می‌‌داند)». وقتي اين را گفتم، دوباره به نشانه احترام به وجود مقدس اميرالمؤمنين علي عليه‌السلام از جا بلند شدند». 3- نوع میل و خواسته‌ای که در دل انسان می‌جوشد و او را به جنبش درمی‌آورد، به او هویت و بها می‌بخشد یا بی‌قیمت می‌کند. انسان، همان است که در دلش می‌گذرد. در این‌باره، رهبر معظم انقلاب مهرماه 1383، در دیدار کارمندان وزارت اطلاعات گفتند: «... این دل چیز عجیبی است؛ گاهی اوقات به وسیله‌‌ای که انسان را به اوج آسمان و اوج معنویت می‌‌برد، تبدیل می‌شود، گاهی هم به عکس، به سنگ سنگینی تبدیل می‌‌شود که بسته می‌شود به پای انسان، و انسان را تا اعماق دره فرو می‌‌برد؛ غرق می‌کند؛ پدر انسان را درمی‌‌آورد. اگر دل را به پول و به شهوت جنسی و به مقام و به این چیزها دادید، این همان سنگ سنگین است، دل دیگر نیست. در آن صورت؛ دِه بود آن، نه دل که اندر وی- گاو و خر بینی و ضیاع و عقار. آن دلی که انسان در آن عشق اتومبیل فلان‌جور دارد، آن دل نیست، گاراژ است، بنگاه معاملاتی است! آن دلی که همه‌‌اش در آن میل جنسی موج می‌زند، دیگر دل نیست، عشرتخانه است. شاعر، آن زمان که ضیاع و عقار و زمین و ملک و گاو و خر در زندگی نقش داشته، از اینها نام برده و می‌گوید دلی که اینها در آن باشد، آنجا طویله است! ده است! دل نیست؛ دل جای خداست، جای نور است». 💢ادامه دارد💢 ✍️ ✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
چرا جبهه سکولار، راهپیمایی اربعین را تحمل نمی‌کند؟ -۲ 4- ارزش و قیمت آدمی، به اندازه همان چیزی است که دوست می‌دارد و نیک می‌شمارد. بلکه آدمی، همان است که می‌خواهد و می‌ستاید. پيامبر اعظم(ص) فرمود: «مَنْ اَحَبّنا كانَ مَعَنا يَومَ القيامَهًْ وَ لَوْ اَنَّ رَجُلاً اَحَبَّ حَجَراَ لَحَشَرَهُ اللهُ مَعَه. هر كس ما را دوست بدارد، روز قيامت با ما خواهد بود. و اگر انسان، سنگي را دوست بدارد، همانا خداوند او را با همان سنگ محشور مي‌كند». مولوی بر همین مبنا می‌گوید «تا در طلب گوهر کانی، کانی- تا در هوس لقمه نانی، نانی/ این نکته رمز اگر بدانی، دانی- هر چیز که در جستن آنی، آنی». البته مشابه این ابیات را به ابوسعید ابوالخیر نسبت داده‌اند: «گر در طلب گوهر کانی، کانی- ور زنده به بوی وصل جانی، جانی/ القصه حدیث مطلق از من بشنو- هر چیز که در جستن آنی، آنی». 5- از عارف واصل، آیت‌الله بهجت(ره) نقل است که درباره فلسفه زندگی می‌فرمود: «ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم، نه اینکه با هر قیمتی زندگی کنیم». برای ارزشمند و تابناک شدن هر گوهری، باید ناخالصی آن گرفته شود. آینه زنگار گرفته، آینه نیست؛ و فلز زنگ‌زده، بُرندگی و تابندگی ندارد. جان آدمی تا صیقل نخورد، جلا و بها پیدا نمی‌کند. این توهم است که انسان در جهان انباشته از رنج، می‌تواند بی‌رنج و زحمت سپری کند. قاعده خلقت، آفرینش و پویش آدمی در متن رنج، تا زمان ملاقات آفریدگار است. همان خداوندی که فرمود: «لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ فِي كَبَدٍ. همانا ما انسان را در رنج و آفریدیم»، همچنین فرمود «يَا أَيُّهَا الْإِنْسَانُ إِنَّكَ كَادِحٌ إِلَى رَبِّكَ كَدْحًا فَمُلَاقِيهِ.‌ هان ‌ای انسان! همانا تو با کوشش و رنج و مشقت بسیار به حضور پروردگار خود می‌روی و او را ملاقات خواهی کرد». محدوده اختیار انسان، انتخاب میان رنج یا عدم آن نیست. بلکه می‌تواند مقصد و منتهای این پویش توام با رنج را خود بسازد و با همان که ساخته و پرداخته، رو به رو شود. اقتضای فطرت، کمال‌طلبی است؛ فارغ از اینکه افق دید و دانایی‌اش تا کجا باشد. به همین دلیل هم، هر کس در همین دنیا، چیزی را ارزشمند می‌پندارد و در طلب آن حرکت می‌کند، ناچار ریاضت می‌کشد و به زحمت می‌افتد. کسی که می‌خواهد در ورزش قهرمانی سرآمد شود، باید خود را به رنج و ریاضت بیفکند تا ورزیدگی و آمادگی مصاف‌های سخت را پیدا کند. و هر کس که بخواهد در آزمونی موفق شود، ناچار است لوازم معرفتی آن را تدارک کند. 6- قیمت پیدا کردن در محضر پروردگار، ادب و آداب خود را دارد. چنان که به پیامبر خویش امر فرمود: «قُلْ مَا يَعْبَأُ بِكُمْ رَبِّي لَوْلَا دُعَاؤُكُمْ. بگو پروردگار من براى شما وزن و ارزشى قائل نيست، اگر دعاى شما نباشد». و نیز فرمود «قُلْ إِنْ كُنْتُمْ تُحِبُّونَ اللهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللهُ غَفُورٌ رَحِيمٌ». مشیت الهی بر این بود که پیامبران بزرگ، بر مصیبت امام حسین‌(ع) بگریند و در گرفتاری‌ها به او متوسل شوند. اصلا محبت حسین‌(ع)، مرز ایمان با کفر و نفاق است. اگر به بیان شریف پیامبر اعظم(ص)؛ «حُسَيْنٌ مِنِّی وَ أَنَا مِنْ حُسَيْنٍ. أَحَبَّ اللهُ مَنْ أَحَبَّ حُسَيْناً. حسین از من است و من از حسین هستم. خدا دوست دارد كسی را كه حسین دوست بدارد» و «إنّ لِقَتلِ الحُسينِ حَرارَهًْ في‌ قُلوبِ المُؤمِنينَ لاتَبرُدُ اَبَداً. برای شهادت حسین، حرارتی در دل‌های مؤمنان است که هرگز سرد نمی‌شود»، بنابراین، نقطه مقابل، غیظ و خشمی است که این محبت عوام و خواص، در طول تاریخ در دل طاغوت ‌ها و مستکبران برانگیخته است. 💢ادامه دارد💢 ✍️ ✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
چرا جبهه سکولار، راهپیمایی اربعین را تحمل نمی‌کند؟ -۳ 7- هیچ جای تعجب نیست که عناصر وابسته به بهائیت، وهابیت، داعش، سازمان تروریستی منافقین، منافقین جدید، (بوقچی‌های انگلیس، آمریکا، اسرائیل و رژیم سعودی) به شکل پرحجم علیه زیارت اربعین عقده‌گشایی کنند. این اعتراف از عبدالکریم سروش است که 4 اسفند 1388 در دانشگاه دلفت هلند گفت: «تز سکولارها درباره جدایی حکومت از دین، در جهان واژگونه شده؛ به این دلیل که وجود دین را در عمق زندگی ایرانیان و بازگشت دین را در مغرب زمین می‌‌توانیم ببینیم. آنچه گمان می‌رفت رو به احتضار می‌رود یا مُرده، خوب یا بد، ظاهرا تجدید حیات کرده، برخاسته و دیگران را به نگرانی افکنده است. سکولاریسم که قرار بود نسبت به ادیان بی‌طرف باشد، اکنون‌‌ ستیزه‌گر شده و با برخی ادیان رسماً درمی‌‌آویزد و می‌‌‌ستیزد و وجود اجتماعی آنان را تحمل نمی‌کند». او همچنین 11 مرداد 1386 در جمع عناصر ضدانقلاب در پاریس تصریح کرد: «رفته رفته سکولاریسم وارد دوره‌‌ ستیزگر و میلیتانت ‌می‌‌شود و مدارا و‌‌ هاضمه قوی پیشین را از دست داده است. پیش‌‌بینی ضعیف شدن تدریجی ادیان باطل از آب درآمده. در این 20، 30 سال از جامعه‌شناسان بزرگ می‌‌شنوید که ادیان در حال قوت گرفتن هستند. سکولاریسم و لیبرالیسم‌ هاضمه‌‌‌اش برای بلعیدن ادیان ضعیف، قوی بود اما دین قوی و فربه از گلویش پایین نمی‌‌رود و لذا ‌ستیزه‌گر می‌شود». 8- پادوهای فکری، سیاسی و رسانه‌ای جبهه استکبار، در طول سال هزینه انبوه می‌کنند تا وانمود کنند ملت ایران از دین و اعتقاداتش دور شده، اما محرم و صفر و عاشورا و اربعین هر سال که می‌رسد، همه آن رشته‌ها پنبه می‌شود. هیچ جای دنیا سابقه ندارد که 25 یا 30 میلیون ارادتمند از 80 ملیت و کشور، به چنین راهپیمایی خیره‌کننده‌ای همت بگمارند. این راهپیمایی، پشت شیطان را می‌شکند. بیهوده نیست که درباره زائر امام حسین‌(ع) فرموده‌اند «هر یک قدم که با پاى پیاده بردارد، موجب هزار حسنه و آمرزش هزار گناه و بالا رفتن هزار درجه، براى زائر مى‌شود» و «هر قدم که پیاده بردارد، ثواب آزاد کردن یک بنده از فرزندان اسماعیل را دارد». قدم نهادن در مسیر زیارت اربعین و به خشم در آوردن دشمنان حق، مصداق وعده و بشارت الهی است که فرمود «... لَا يُصِيبُهُمْ ظَمَأٌ وَ لَا نَصَبٌ وَ لَا مَخْمَصَهًْ فِي سَبِيلِ اللهِ وَ لَا يَطَئُونَ مَوْطِئًا يَغِيظُ الْكُفَّارَ وَ لَا يَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَيْلًا إِلَّا كُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ إِنَّ اللهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِينَ... هيچ تشنگى و گرسنگی و رنجى در راه خدا به آنان نمى‌‏رسد و در هيچ مكانى كه كافران را به خشم ‏آورد، قدم نمى‌گذارند، و از دشمن غنيمتى به دست نمى‌آورند، مگر اينكه به سبب آن، عمل صالحى براى آنان نوشته مى‌‏شود؛ زيرا خدا پاداش نيكوكاران را ضايع نمى‌كند». 9- محبت حضرت سیدالشهدا‌(ع) به آب و گل مومنان سرشته است. حکایت دلدادگان با مولایشان، دو حرف بیشتر نیست: «از واقعه‌‌ای تو را خبر خواهم کرد- و آن را به دو حرف مختصر خواهم کرد/ با عشق تو در خاک نهان خواهم شد- با مِهر تو سر ز خاک بر خواهم کرد». 💢روزنامه کیهان💢 ✍️ ✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
امیرالمؤمنین عليه السلام: ما اشتَدَّ ضِيقٌ إلاّ قَرَّبَ اللّهُ فَرَجَهُ هيچ سختى و مشكلى شدّت نگرفت، مگر اين كه خداوند گشايش آن را نزديك ساخت غررالحكم حدیث9566 ✅ به رادار انقلاب بپیوندید: @Radar_enghelab
امام على عليه‌السلام : برخوردارى فريفته‌شدگان به دنيا، تو را نفريبد؛ زيرا آن برخوردارى سايه‌اى گذراست غررالحكم، حدیث ۱۰۴۰۶ 🇮🇷 @Sh_Aviny
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چگونه حضور فرزندان مسئولین در خارج از کشور به نقطه ضعف اون‌ها و مقدمه نفوذ در حاکمیت بدل میشن؟ ماجرای جالب یکی از صحابه پیامبر (ص) که بستگانش پیش کفار قریش بودند و در نهایت مجبور شد به مسلمانان خیانت کند. /ناصرفخاری اخبار داغ سلبریتی ها ┄┅❅📀🖥📀❅┅┅ @BaSELEBRTY
⬅️ وقتی می‌گوییم باید مدیریت ما در فضای مجازی جهانی شود، بسیاری از دوستان جاهل و دشمنانِ عاقل این موضوع را بر نمی‌تابند و… 🔺در همین راهپیمایی باشکوه ببینید چقدر خبرهای ساختگی و شایعات در مورد رفتار عراقی‌ها با ایرانیان پخش شد و امکان پاسخگویی به‌صورت کامل در نقطه حمله وجود نداشت! زیرا ما دسترسی جهانی کمتر داریم تا از خود در دنیا دفاع کنیم و… مثلاً یک بلاگر عراقی با پخش فیلمی ساختگی در فضای مجازی با موضوع خودداری یک موکب‌دار عراقی از آب‌دادن به زائران ایرانی، موجب شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر بدرفتاری عراقی‌ها با زائران ایرانی می‌شود. 🔺وقتی ما نتوانسته‌ایم مدیریت فضای مجازی را در قلمرو کشورمان در دست داشته باشیم، چگونه می‌توانیم پاسخ حملات دشمن را در بیرون از مرزها بدهیم؟! ما که داعیه جهانی داریم باید در عمل هم این موضوع را نشان دهیم. ✍️ ✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
تعجب یک آمریکایی در مسیر اربعین: سخاوت مردم حیرت آور است، در تمام مسیر، عراقی ها آب، چای، قهوه، غذا، اسکان (اغلب در خانه های خود) را عرضه می کنند.ایثار محض،اگر شبیه این رو در غرب دارید به من نشان بدین! حالا بودجه بگیراشون میگن همه دارن تو عراق تلف میشن! 🗣علی صفایی ✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
⚪️الْغِنَى الاَْكْبَرُ الْيَأْسُ عَمَّا فِي أَيْدِي النَّاسِ 💎«برترين بى نيازى آن است كه از آنچه در دست مردم است چشم بپوشى و مأيوس باشى» 🖊اين يك واقعيت است كه هركس چشمداشتى به اموال و امكانات و مقامات ديگران داشته باشد به همان نسبت كوچك و موهون مى شود؛ خواه دست نياز به سوى آنها دراز كند و يا اين حالت را به سوى ديگرى نشان دهد و تا انسان به اموال و امكانات ديگران بى اعتنا نباشد حقيقت غنا و بى نيازى را درك نمى كند. 📘 ✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چه چیزی باعث صبر حضرت زینب(س) شد؟ 🔹حجت‌الاسلام‌ مومنی: قدرت صبر حضرت زینب (س) از معنویت نهفته در وجود ایشان است؛ برای همین که در اوج مصیبت نماز شب ایشان ترک نشد. tn.ai/2774672 @TasnimNews
هدایت شده از علیرضا پناهیان
‼️آیت الله بهجت: در اربعین، از اول ازدحام در کربلا زیارت صحیح است. لازم نیست جلوتر بروید. ▪️منظور از عبارت عِنْدَ قَبْرِ الْحُسَین (ع) در روایات زیارت ✅ سخنان حضرت آیت الله بهجت-اسفند ١٣٧٧: [منظور ازعبارت] عِنْدَ قَبْرِ الْحُسَین علیه‌السلام، [در روایات] معلوم است. این زمین به این وسیعی کجایش عند قبر الحسین است؟ همین‌که شخص شروع کرد به قُرب(نزدیک) قبر حسین علیه‌السلام، عند قبر حسین، صادق[و صحیح] است. یادم می‌آید در اربعین، کربلا به‌اندازه‌ای شلوغ می‌شد و به‌اندازه‌ای اجتماع می‌شد که از همان جایی که آدم از اتومبیل پیاده می‌شد، مثلاًهمان گاراژی که مطابق[و روبه‌رو] با در قبلۀ صحن حضرت سیدالشهدا(ع) است، از آنجا ابداً دیگر کسی نمی‌توانست حرکت بکند و بیاید، مگر در غایت صبر وطمأنینه که آیا بگذارند یک قدم جلوبرود یانه؟! مثل همان که می‌گویند اگر سوزن بیندازید به زمین نمی‌رسد. از آنجا تا به صحن چقدر مسافت است؟ از صحن تا خود حرم چقدر مسافت است؟ حالا اگر یک‌ وقتی چنین شد و انسان قادر نبود راه برود ـ‌همین الآن هم اگر راه را باز بگذارند[١]، شاید جمعیت برسد به اینجا که خدا می‌داند از چند فرسخی این‌طور ازدحامی می‌شود که آدم نمی‌تواند قدم از قدم بردارد‌‌ـ بر همۀ این‌ها عند قبرالحسین(ع) صادق است! خصوصاً در مواقع ضرورت که آدم می‌فهمد عند قبرالحسین(ع) است. آن جای به آن دوری عند قبر الحسین علیه‌السلام است نسبت‌به ده‌فرسخی و بیست‌فرسخی‌ای که مثلاً خارج از چهار فرسخ است [که در روایت آمده است]. : ١. آیت‌الله بهجت این بیانات را در اسفند ماه سال ١٣٧٧ بیان فرموده‌اند که در آنزمان حزب بعث، راهپیمایی اربعین را ممنوع کرده بود. ☑️کانال مرکز نشر آثار حضرت 🔗 t.me/bahjat_ir/2473 🔗 t.me/bahjat_ir/2474 🔗 bahjat.ir/fa/content/992 @panahian_ir
🔻 امام‌زمان(عج) عدالت حقیقی را در اعلی مراتبش پیاده می‌کند، پذیرش مراتب بالای عدالت بدون ازخودگذشتگی ممکن نیست 🔻 اربعین روحیه ایثار و از خودگذشتگی را در انسان تقویت می‌نماید و او را برای عصر ظهور آماده می‌کند 🔘 چگونه زائران اربعین، یاوران امام‌زمان(عج) می‌شوند؟ - ج۳ 🔘 انسان‌ها با هم تفاوت دارند و امام‌زمان(عج) این تفاوت‌ها را خیلی رعایت می‌کنند 🔘 امام‌زمان(عج) با هر کس شایسته شأن او رفتار می‌کند، به همین دلیل بعضی‌ها نمی‌توانند رفتار امام‌زمان(عج) را تحمل کنند 🔘 بسیاری از مظلومین هم حاضر نیستند مراتب عمیق عدالت را تحمل کنند لذا وسط راه چپ می‌کند 🔘 وقتی انسان از خود گذشت می‌تواند رعایت تناسب‌ها و تفاوت‌ها را بپذیرد 🔘 کسانی که ایثارگری نمی‌کنند نمی‌توانند عدالت امام‌زمان(عج) را پس از ظهور تحمل کنند ادامه متن را در کانال @Panahian_text ببینید. 👤 علیرضا پناهیان 🚩 جوار مسجد سهله- ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ 📢 صوت: @Panahian_mp3 @Panahian_ir
فرق ملکه واقعی و ملکه پوشالی !