eitaa logo
معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم
785 دنبال‌کننده
222 عکس
87 ویدیو
35 فایل
این کانال جهت اطلاع رسانی فعالیتهای معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان قم راه اندازی شده است. ارتباط با ادمین 👇👇 @husseinamereh @Aminqom16
مشاهده در ایتا
دانلود
(8) رشد انسان مادامی که در خود انسان حرکتی به وجود نیاید، هر نوع حرکتی، هر نوع تربیتی، هر نوع باروری و زیاد شدنی جز به کم شدن انسان منتهی نمی‏شود.گاهی زیاد برای انسانی که خود زیاد نشده باشد فقط رنج و درد را به همراه خواهد داشت.گاهی انسان برای خود مطالعاتی را در نظر می‏گیرد و سیر مطالعاتی درست می‏کند و در مسیر روزمره زندگی کتاب‏های زیادی را مطالعه می‏کند. دانش و آگاهی ‏های او در عرصه ‏های مختلف زیاد می‏شود؛ ولی چون خودش از درون زیاد نشده است، این آگاهی ‏ها وبال گردن، و موجب درد و رنج او می‏شود و او را از مسیر رشد واقعی منحرف می‏کند. قرآن می فرماید: «وَ یَتَعَلَّمُونَ ما یَضُرُّهُمْ وَ لایَنْفَعُهُمْ» بقره : 102 برخی از مردم اموری را می آموزند كه مایه ی ضرر و زیان است و هیچ نفعی نمی رساند. چنان كه بعضی سراغ سحر و جادو می روند تا میان همسران جدایی افكنند. در دعاها می خوانیم: «أعوذُ بِكَ مِنْ عِلْمٍ لایَنْفَع؛ به خدا پناه می برم از علمی كه مفید نیست. » مستدرك الوسائل، ج 5، ص 69 امام خمینی (ره) در این باره می نویسد: «اصطلاحات و زرق و برق عبارات و تزیین ترکیبات کلمات و تحویل دادن به عقول ضعیفه برای تحصیل مقامات دنیویه، آن را «آیات محکمات» نتوان گفت؛ بلکه حجب غلیظه و اوهام واهیه باید نام نهاد، زیرا که انسان اگر در کسب علوم، مقصدش به وصول به حق تعالی و تحقق به اسما و صفات و تخلّق به اخلاق الله نباشد، هر یک از ادراکاتش درکاتی شود برای او و حجاب های مظلمه ای گردد که قلبش را تاریک و بصیرتش را کور کند. این مسئله اختصاص به علوم دنیوی یا اخروی ندارد، بلکه هر دانشی که راه به معشوق حقیقی نبرد، بار خاطر است. حتی گاه عرفان و علم توحید نیز به جای آنکه راهگشا و راهبر باشد، سد طریق کمال و موجب خسران و زیان ابدی است؛ زیرا موجب تکبر شخص عارف و خود برتربینی او می گردد و اسیر اصطلاحات و تعابیر و تعاریف می ماند»» لذا علوم دو دسته‏اند: علوم مفید و علوم مضر. لذا در روایات ما هست که در ذات خداوند کنجکاوی نکنید، چون خودتان زیاد نشده‏اید. با توجه به نامحدود بودن ذات پاک خداوند و محدود بودن عقل و علم و دانش ما حد ما نیست که در ذات خداوند فکر کنیم. معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قم https://eitaa.com/tablighowzehqom
(9) رشد مانع اسارت مادامی که انسان رشد پیدا نکرده باشد، و تا خودش را باور نکرده باشد، اسیر و ذلیل قدرت‏ها و ثروت‏ها خواهد شد.اگر انسان خودش را رشد ندهد و براش مهم نباشد که رشد کند و برای تعالی خود تلاشی نداشته باشد، اگر ثروتش را زیاد کند، قدرت وعلمش را زیاد کند، عشقش زیاد شود، هرچیزی در زندگی او زیاد شود چیزی جز بدبختی برای او به ارمغان نخواهد آورد.کسی که راه زیاد کردن ثروت و علم خودش را یاد گرفته حتما باید برای بارور شدن خودش هم راهی پیدا کرده باشد. باید بداند، با ریاضت، با عبادت، با جهاد، با نماز، با خدمت به خلق و... باید به رشد رسید یعنی این انسان باید راه‏های بارور شدن خودش را بداند. معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قم https://eitaa.com/tablighowzehqom
(10) هدف در زندگی در مسیر رشد انسان باید هدفمند زندگی کند و هدف باید در رابطه با خود انسان انتخاب شود و این هدف مبنای طرح ریزی و برنامه ریزی او می‏شود و هدف هر کس در رابطه با اندازه و ارزشی است که از خود سراغ دارد، در رابطه با درکی است که از خود دارد. هدف ها به اندازه شخصیت ها تغییر و تبدیل پیدا میکنند.اگر می‏خواهیم هدف کسی را عوض کنیم، باید بینش و فکر او را نسبت به اندازه و قدرش کم یا زیاد کنیم. انسان در مقایسه خود با دیگر پدید‏ها، تفاوت خود را با آنها می‏بیند.کسی که قدر و ارزش خود را فهمید، دیگر هدفی کمتر از خودش را انتخاب نمی‏کند. وقتی که فهمیدم کسی هستم، می‏توانم بفهمم برای چه باید باشم. در دعای مکارم الاخلاق، امام سجاد علیه السلام دعا می‏کند: «اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ بَلِّغْ بِإِیمَانِی أَکْمَلَ الْإِیمَانِ‏ وَ انْتَهِ بِنِیَّتِی إِلَى أَحْسَنِ النِّیَّاتِ وَ بِعَمَلِی إِلَى أَحْسَنِ الْأَعْمَالِ‏ اَللَّهُمَّ وَفِّرْ بِلُطْفِکَ نِیَّتِی وَ صَحِّحْ بِمَا عِنْدَک یقِینِی، وَ اسْتَصْلِحْ بِقُدْرَتِک مَا فَسَدَ مِنِّی » بارخدایا بر محمد و آلش درود فرست، و ایمانم را به درجه کامل‌ترین ایمان رسان، و یقینم را برترین یقین گردان، و نیتم را به بهترین نیت‌ها منتهی ساز، و کردارم را به بهترین کردارها تبدیل کن. بارخدایا، نیتم را به لطف خود کامل و خالص گردان، و یقینم را بدان گونه که دانی به راه صحت بر، و تباهی کارم را به قدرتت اصلاح کن. امام می‏خواهد زندگی انسان ادامه پیدا کند. هم عملش و هم نیت هم هدفش. واین نیت او احسن و عالی ترین باشد. و در همه زنگی او راه پیدا کند. خدایا محبت و لطف تو به من، این باشد که نیت من، نیت عالی من در تمام زندگی وفور پیداکند و محدود به یک قسمت از کار و در یک مقطع از زندگی من نباشد. اَللَّهُمَّ وَفِّرْ بِلُطْفِکَ نِیَّتِی حتی در انسان عالی نیت هم در اوج کمال انتخاب می شود. این نوع هدف گذاری نشان از درک بالا ازخود است. معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قم https://eitaa.com/tablighowzehqom
هدایت شده از استاد حسین انصاریان
36.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 👈 چه کسی سوال و جواب نداره؟! 🏴ویژه شب جمعه، شب زیارتی اباعبدالله(ع) 🔹 محرم 1402 🔹 تهران / حسینیه هدایت 🆔 @ansarian_ir
باسمه تعالی مبلغان محترم مدارس امین سراسر کشور (زیدعزهم) سلام علیکم با تقدیم احترام و عرض ارادت، به اطلاع می رساند سامانه سماوات جهت ثبت گزارش خرداد ماه از ساعت 24 روز پنجشنبه 1403/3/10 تا 1403/3/18 فعال می باشد و مبلغان محترم امین می توانند گزارش خرداد خود را ثبت نمایند. 👈 تذکرات: 1- گزارش خروجی تبلیغ دانش آموزی و فرم ثبت جذب به گزارش ماهانه خرداد لینک و پیوست شده است و تا این دو گزارش ثبت نشود، امکان ثبت گزارش ماهانه فعال نمی گردد. 2- ثبت خروجی تبلیغ و فرم جذب ؛ جهت تمدید حکم و ادامه فعالیت مبلغان در سال تحصیلی آینده موثر می باشد. 3- با توجه به تعطیلی کلاس های مدارس ابتدایی در پایان اردیبهشت و دوره اول و دوم متوسطه تا نیمه خرداد، در ثبت ساعت کارکرد خود دقت لازم را داشته باشید. 4-خرداد ماه آخرین ماه ثبت گزارش ماهانه می باشد و چنانچه مبلغان محترم به هر دلیلی گزارش فعالیت خود را ثبت نکنند، امکان پرداخت معوقه وجود ندارد. 5- در صورتی که مبلغ در این ماه فعالیتی نداشته اما از ماه اردیبهشت طلب دارد، حتما در گزارش خرداد عدد صفر را ثبت نموده تا معوقه ماه قبل در محاسبه مالی لحاظ گردد. 6- مبلغینی که در ماه خرداد فعالیتی نداشته اند، با ثبت خروجی تبلیغ و فرم جذب ؛ گزارش ماهانه خود را با عدد صفر نهایی نمایند. 7_ آمار و اعداد در خروجی تبلیغ دانش آموزی و جذب را با دقت ثبت و تکمیل نمایید. 8_ محدوده ثبت گزارش خرداد ماه، از ۱۳ اردیبهشت الی ۱۲ خرداد می باشد. با تشکر مدیریت نهادهای آموزشی و قضائی مدارس امین ✅ جهت اطلاع از اخبار و اطلاعات مربوط به امین، در کانال اطلاع رسانی مدارس امین عضو شوید. آدرس لینک: https://eitaa.com/amouzeshamin
🔷 برگزاری کمیته فرهنگی قرارگاه ۱۹ دی 🔹 کمیته فرهنگی قرارگاه نوزده دی در روز چهارشنبه نهم خرداد در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین مردانپور و با حضور اعضا برگزار گردید . 🔹 در این جلسه ضمن بیان ساختارهای معاونت تبلیغ حوزه علمیه که بعنوان پشتیبانی کننده قرارگاه نوزده دی بعنوان کمیته فرهنگی فعال می باشد ، طرح حافظان نور جهت نقش آفرینی کمی و کیفی مبلغین عمومی و تخصصی در سطح محلات و مدارس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت . 🔹 در این جلسه اعضای کمیته نیز به بیان نظرات خود پرداخته و در انتهای جلسه برادر بابایی مسئول دبیرخانه قرارگاه نوزده دی ضمن قدردانی از دغدغه و اقدامات شایسته معاونت تبلیغ حوزه در طرحهای اثرگذار جهت رفع و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح مدارس ، محلات و اماکن / ایجاد همگرایی ، هماهنگی ، هم اندیشی بین رابطین فرهنگی دستگاهها و اتصال آنان به گروههای مردمی را جز اصلی ترین وظایف کمیته فرهنگی عنوان و آمادگی قرارگاه را جهت حمایت های معنوی اعلام داشتند . https://eitaa.com/qarargahenozdahdey
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 بغض رهبر انقلاب هنگام صحبت از تلاشهای شهید جمهور 🔺️بعد از شهادت رئیس‌جمهور همه از خدمات و تلاش‌های او حرف زدند و من دلم برای رئیسی سوخت 🔺️این‌ها در زمان حیات او یک کلمه حاضر نبودند این حرف‌ها را بگویند. https://eitaa.com/joinchat/820051968C2b85dac984 📣 گسترده ترین شبکه خبری مردمی در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنرانی بسیار جالب و عارفانه همسر آیت الله رئیسی 🔹بخش‌هایی از سخنان دکتر علم‌الهدی همسر شهید آیت‌الله رییسی در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در دانشگاه فردوسی مشهد
هدایت شده از اطلاع رسانی نسیم رحمت حوزه علمیه قم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طلاب اگر برای انتخابات کار نکنند نزد خدا مسئولند.
✳️ بسم الله الرحمن الرحیم ✳️ طلبه‌ی جهادگر، طلبه‌ی تلاشگر، طلبه‌ی بسیجی، طلبه‌ای که آماده است تا در میدان های خطر حضور پیدا کند، این طلبه است که اگر با ابزار علم مجهز شد، آن وقت دنیایی در مقابل او دیگر تاب نمی‌آورد... امام خامنه ای حفظه الله - ۱۳۷۰/۱۲/۰۱ 🔰رزمایش کشوری علمی فرهنگی میقات۱۲ ✅ ویژه طلاب برادر فعال سراسر کشور 📚 برخی عناوین: 🔹هویـــت طلبگـی 🔹انقـــلاب اســـلامی 🔹مـــدیـــریـــت تبلیـــغ 🔹نظام تحـول و تربیـت 🔹جهـت گیـری تخصصـی 🔹طلبه طراز انقـلاب اسلامی 🔹مسأله محوری و حـل مسأله 🔹مدیـریـت و تشکیـلات اسـلامـی 🗓 زمان برگزاری : ۳۱ تیر الی۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۳ ⏳آخرین مهلت ثبت نام : جـمـعـه ۲۵ خــرداد مــاه ۱۴۰۳ 💬 ثبت نام اولیه : 📩 ارسال عبارت «طلبه + استان محل تحصیل» به شماره ۶۶۰۰۰۲۵۲۵۰ 🖥 مراجعه به پیشخوان حوزه های علمیه (سامانه نجاح) 🌐 اطلاعات بیشتر : www.miqat.ir ☎️ شماره تماس : ۳۷۸۴۰۴۷۵-۰۲۵ 📲 شناسه ایتا : @miqat_12 پایگاه اطلاع رسانی l کانال ایتا 📣 شما هم با انتشار این پیام در مسیر رشد، شکوفایی و ارتقاء علمی و عملی جوانان مؤمن انقلابی موثر باشید.
هدایت شده از کرامت و بصیرت
✅ کاندیدای اصلح کیست و چگونه رای می آورد؟ ✳️ در جریان انقلابی دو کاندیدای اصلی در صحنه حاضرند: 🔹 دکتر سعید جلیلی 🔹 دکتر محمدباقر قالیباف 🔹جریان مقابل امیدوار است با روی کارآوردن چهره ای اعتدالی مانند علی لاریجانی، با مهره چینی تیم هاشمی و خاتمی و روحانی در دولت او، میز قدرت را همچنان تصاحب کند. ✳️ جریان انقلابی چگونه میتواند به اجماع بین دو کاندیدای اصلی خود برسد؟ 🔹 راه رسیدن به راهبرد اجماع دو راهکار مهم است: 1️⃣ عدم تخریب دو کاندیدای انقلابی توسط حامیان هرکدام 2️⃣ طراحی سازوکار رسیدن به اجماع روی یک کاندیدا مانند نظرسنجی مراکز معتبر و رایزنی بزرگان جامعتین روحانیت و بزرگان جریان انقلابی برای عدم تکرار 92 ✳️ تخریب، مهمترین و اصلی ترین عامل عدم دست یابی به اجماع بین کاندیداهای انقلابی و طرفداران آنهاست. 🔹عمده تخریب جلیلی توسط جریان اصلاحات و عمده تخریب قالیباف توسط شبه جریان موسوم به عدالتخواه در بدنه جریان انقلابی صورت میگیرد؛ همان دوطیف که شهید رئیسی را آزردند و دل رهبری را سوزاندند. 🔹این تخریب ها دو لبه یک قیچی برای تحقق روی کارآمدن لاریجانی از جبهه اصلاحات اعتدال است. ✳️ وظیفه ما چیست؟ 🔹سعی کنیم نه خود تخریبگر باشیم و نه از تخریبگران حمایت و پشتیبانی کنیم. 🔹پیام های مجازی تخریب گر کاندیداهای انقلابی را مطلقا نشر ندهیم. 🔹متمرکز بر خسارت های روی کارآمدن جریان غرب گرا و خطر بازآفرینی دولت روحانی باشیم. ✳️ فراموش نکنیم بیش از نیمی از اقشار کف جامعه، لزوما متناسب با زیست سیاسی ما در ایتا فکر نمیکنند؛ اقشار خاموش (خاکستری) به شعارها، برنامه ها و سوابق کاندیداها نگاه میکنند و جریان سیاسی انقلابی و جریان سیاسی غیر انقلابی و آرایش سیاسی حزبی برای عموم مردم موضوعیت ندارد. ✍ ابوعباس نجات ✅ دریافت اخبار و موضوعات تحلیلی در کانال کرامت و بصیرت :👇 https://eitaa.com/joinchat/2774532098Cded73a3163
(11) حرکت‏های دم دستی و حرکت‏هایی که نسنجیده باشد در انسان باروری نمی‏آورد. اعمالی که نسنجیده و بدون هدف انجام میگیرد، یا موجب مغرور شدن انسان‏ها می‏شود یا موجب خسته شدن او می‏گردد. اگر تشویقمان کنند مغرور می‏شویم.اگر ما را بکوبند، و بدگویی کنند خسته می‏شویم؛ ولی اگر عمل سنجیده باشد و ریشه در ایمان داشته باشد و در وجود انسان پا گرفته باشد در این صورت نه تشویق‏ها مغرورمان می‏کند، نه ضربه‏ها و مشکلات خسته‏مان می‏کند.و این انسان همیشه ثمر می‏دهد، همیشه مفید است، همیشه میوه می‏دهد. درخت ايمان همواره ثمر مى‌دهد و مومن در همه حال به ياد خدا و در پى انجام وظيفه است، در رفاه يا سختى، در خوشى يا ناخوشى، در فقر و غنى. تُؤْتِي أُکُلَهَا کُلَّ حِينٍ (إبراهيم‏، 25) با اذن پروردگارش، همواره ميوه مى‌دهد مستمرا میوه می‏دهد؛ چون ریشه ثابتی دارد.کار عملی که ریشه در ایمان داشته باشد همینه چون این عمل: أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَ فَرْعُهَا فِي السَّمَاءِ (إبراهيم‏، 24) كلمة طيّبه (سخن وايمان) پاك همانند درختى پاك است كه ريشه‌اش ثابت و شاخه‌اش در آسمان است. شجره‌ى طيّبه و درخت پاك آثارى دارد، مانند: رشد داشتن، پرميوه بودن، سايه‌دار و پايدار بودن، در همه وقت ثمر دادن. انسان موحّد نيز هرگز راكد نيست و آثار ايمانش دائماً در گفتار و اعمالش آشكار است. اعتقادش دايمى است نه موسمى و همواره ديگران را به ايمان و معروف دعوت مى‌كند. معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قم https://eitaa.com/tablighowzehqom
(12) باغبانی که قدر خود را می‏شناسد و اهمیت باغ و بذر و گل را می‏فهمد، و نیازهای خود را می‏داند بذرها را مفت به خاک نمی‏ریزد. بذرها را هدر نمی‏دهد، بیجا و بی موقع به خاک نمی‏ریزد. یا دنبال این است که یک دانه بدهد، هفتصد تا بدست آورد. انسانی که قدرش را بداند حتی برای سلام و علیک‏های خود و رفت و آمدهای خود، محبت‏های خود برنامه دارد و آن را بدون بهره به سرزمین وجود دیگران نمی‏ریزد. معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قم https://eitaa.com/tablighowzehqom
معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم
#نکته_های_آغاز_برای_صعود_و_تعالی (12) باغبانی که قدر خود را می‏شناسد و اهمیت باغ و بذر و گل را می‏
(13) سعی و تلاش انسان هرانسانی می‏تواند به آن قله و اوجی رسد که عالی ترین انسان رسیده‏اند. آنها با استعدادشان به قله‏ها نمی‏رسند. کسانی به قله‏ها می‎رسند که آنچه را که داشتند خرج کردند و به جریان انداختند. آنچه آدمی را بالا می‏برد نه سرمایه است و نه عمل، بلکه سعی و تلاش اوست، اورا به قله می‏رساند. آنچه به انسان رفعت می‏دهد به مقدار سعی و تلاش او بسته است نه عمل او؛ چون عمل وابسته به شرایط و امکانات آدمی است؛ ولی سعی در مقدار از استعداد و توانایی اوست. وَ أَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسانِ إِلَّا ما سَعى‌ «نجم39» و اين‌كه براى انسان جز آنچه تلاش كرده، (بهره ديگرى) نيست. وجود انسان‏های متعالی علامت حرکت انسان است. یعنی ما هم می‏توانیم آن مراحل را طی کنیم. لذا خداوند متعال در قرآن می‏فرماید: لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِي رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ (الأحزاب‏، 21) در روایت داریم که امیرالمومنین علی علیه السلام میزان است. یعنی ترازوی من است، من باید خودم را با علی علیه السلامبسنجم.باید دستم را با دست او، عمرم را با عمر او، فکرم را با فکر او بسنجم. علت اینکه به قله نرسیده حتی به آن حضرت نزدیک نشیدیم مربوط به این است که کار نکرده‏ایم، تلاش نکرده‏ایم، ما سعی کافی نداشته‏ایم. دارایی مطرح نیست؛ بلکه همان اندازه که داریم اگر تلاش کنیم به قله و اوجی می‏رسیم که دیگران رسیده‏اند. معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قم https://eitaa.com/tablighowzehqom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ نظر تاج‌زاده درباره آیت‌الله جنتی 🎙تاجزاده: جنتی چون دینش رو به دنیا نمی فروشه باهاش مخالفم! @Radar_enghelabe
قابل توجه و گرامی از دغدغه های اصلی معلمان و والدین گرامی، مراقبت از کودکان و نوجوانان در مقابل آسیب های مختلف اجتماعی که یا در کوچه و بازار این گروه سنی را تهدید می کند و یا آسیب هایی که از طرف فضای مجازی یله و رها به سمت کودکان و نوجوانان هدایت می شود برای آگاهی با روشها و راهکاری مراقبت از کودکان ونوجوانان در مقابل و...👇👇 🦋به کانال ملحق شوید: https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
🗂 بسته محتوایی انتخاباتی کانال دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه 📝خدمات و دستاوردهای دولت مردمی 📘کتابچه رییس جمهوری تراز انقلاب 📘دولت مردمی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی 📘 نمایشگاه روایت پیشرفت / ثمرات تلاش های دو ساله دولت مردمی در آینه آمار و نمودار 📘اخبار خوب و امید بخش 📘عبور از بحران بی دولتی 📘مقایسه عملکرد اقتصادی دولت های 11 و 12 📘بررسی تحلیلی عملکرد و اقدامات نظام 📘فایل های نمایشگاهی روایت پیشرفت 📘چشم انداز 3 ساله اقتصاد ایران 📝پاسخ به شبهات 📘 شبهات انتخابات 📘شبهات پر تکرار 📘یک ون شبهه 📘پاسخ به شبهات اقتصادی 📘پاسخ های آسان به سوالات سخت 📝روش های بالابردن مشارکت مردم در انتخابات 📘 ایده ها و قالب های انتخاباتی 📘 منبرکهای انتخاباتی 📘بسته انتخاباتی پاس گل 📘متغیر های تاثیر گذار بر انتخابات 📘محتوای کاربردی نقاشی پیشرفت برای کودکان 📘روش های کنشگری بانوان در انتخابات 📝اخلاق و ملاک های انتخاباتی 📘اخلاق اسلامی انتخابات 📘 منشور اخلاقی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران 📘به کدام کاندیدا رأی بدهیم؟ 📘انتخابات عرصه وعده ها یا ارزش ها؟ 📝احکام انتخابات 📘شرکت در انتخابات واجب عینی است 📘حکم خرید رأی 📘انتخابات و رأی سفید 📘مساله تجسس در انتخابات 📘انتخابات و مساله امر به معروف ✅دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه 👇 https://eitaa.com/joinchat/1406075456Cc23175814d
🗂 بسته محتوایی انتخاباتی کانال دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه 📝خدمات و دستاوردهای دولت مردمی 📘کتابچه رییس جمهوری تراز انقلاب 📘دولت مردمی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی 📘 نمایشگاه روایت پیشرفت / ثمرات تلاش های دو ساله دولت مردمی در آینه آمار و نمودار 📘اخبار خوب و امید بخش 📘عبور از بحران بی دولتی 📘مقایسه عملکرد اقتصادی دولت های 11 و 12 📘بررسی تحلیلی عملکرد و اقدامات نظام 📘فایل های نمایشگاهی روایت پیشرفت 📘چشم انداز 3 ساله اقتصاد ایران 📝پاسخ به شبهات 📘 شبهات انتخابات 📘شبهات پر تکرار 📘یک ون شبهه 📘پاسخ به شبهات اقتصادی 📘پاسخ های آسان به سوالات سخت 📝روش های بالابردن مشارکت مردم در انتخابات 📘 ایده ها و قالب های انتخاباتی 📘 منبرکهای انتخاباتی 📘بسته انتخاباتی پاس گل 📘متغیر های تاثیر گذار بر انتخابات 📘محتوای کاربردی نقاشی پیشرفت برای کودکان 📘روش های کنشگری بانوان در انتخابات 📝اخلاق و ملاک های انتخاباتی 📘اخلاق اسلامی انتخابات 📘 منشور اخلاقی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران 📘به کدام کاندیدا رأی بدهیم؟ 📘انتخابات عرصه وعده ها یا ارزش ها؟ 📝احکام انتخابات 📘شرکت در انتخابات واجب عینی است 📘حکم خرید رأی 📘انتخابات و رأی سفید 📘مساله تجسس در انتخابات 📘انتخابات و مساله امر به معروف ✅دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه 👇 https://eitaa.com/joinchat/1406075456Cc23175814d
مجموعه مباحث دوره دوم؛ موضوع: جلسه بیست و ششم اصل چهارم: (5) (3) 10– خوب گوش دادن به حرف های مخاطب بخش مهمی از زندگی روزمرّة مردم با حرف زدن و گوش دادن سپری می شود، در حالیکه غالب مردم تلاش می کنند حرف بزنند و از گوش دادن شانه خالی کنند. غالباً یاد گرفته‌ایم که گوش ندهیم، از کودکی آموخته‌ایم که نباید گوش بدهیم؛ چون اولیای ما بین حرف دیگران می پریدند و یا معلم به حرف های ما گوش نمی داد و بالاخره ... فهمیدیم که گوش ندهیم. 11– خوب حرف زدن و حرف های خوب زدن مربی هم باید بیان خوبی داشته باشد و هم حرف های خوبی بزند؛ چرا که زیبایی در کلام، چه از نظر صورت و چه از نظر محتوا، در برقراری ارتباط مؤثر است. به کانال ملحق شوید: https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
قابل توجه مبلغان و مربیان گرامی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قم با همکاری بسیج طلاب بر گزار می کند 《رسالت مبلغان در انتخابات ریاست جمهوری》 با سخنرانی یکی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب زمان پنج شنبه ۳۰ خرداد: ساعت ۸ و نیم تا ۱۰ و نیم مکان: خاکفرج، سالن همایش های سازمان ملی جوانان، جنب استانداری قم
📣قابل توجه ، و گرامی جهت شرکت در دور دوم سرفصلهای زیر را مطالعه بفرمایید 🎁جوایز مسابقه 💳کارت هدیه 1میلیون ریالی 😍 به ده نفر زمان آزمون شب عید غدیر ⭕️جلسه اول: اهداف تربیت ⭕️جلسه دوم: انواع اهداف میانی ⭕️جلسه سوم: اهداف الهی (حوزه بینشی؛ قسمت اول) ⭕️جلسه چهارم: اهداف الهی ( حوزه بینشی؛ قسمت دوم) ⭕️جلسه پنجم: اهداف الهی ( حوزه بینشی، قسمت سوم ) ⭕️جلسه ششم: اهداف الهی ( حوزه گرایش ) ⭕️جلسه هفتم: اهداف الهی ( حوزه رفتار) ⭕️جلسه هشتم: اهداف شخصی (حوزه بینش) ⭕️جلسه نهم: اهداف شخصی( حوزه گرایش) ⭕️جلسه دهم: اهداف شخصی ( حوزه رفتار) ⭕️جلسه یازدهم: اهداف اجتماعی (ساحت بینش) ⭕️جلسه دوازدهم: اهداف اجتماعی ( ساحت گرایش ) ⭕️جلسه سیزدهم: اهداف اجتماعی ( ساحت رفتار ) ⭕️جلسه چهاردهم: اهداف اقتصادی (ساحت اندیشه ) ⭕️جلسه پانزدهم: اهداف سیاسی ( ساحت اندیشه) ⭕️جلسه شانزدهم: معنای لغوی و اصطلاحی اصل ⭕️جلسه هفدهم: اهمیت اصول ⭕️ جلسه هجدهم قسمت اول: اصل اول(اصلاح رابطه خود با خداوند) ⭕️جلسه هجدهم قسمت دوم: اصل دوم( استمداد از خداوند و توسل به اهل بیت علیهم السلام) ⭕️جلسه نوزدهم: اصل سوم ( شناخت مخاطب 1) ⭕️جلسه بیستم: اصل سوم ( شناخت مخاطب 2) ⭕️جلسه بیست و یکم: اصل سوم ( شناخت مخاطب 3) ⭕️جلسه بیست و دوم ( اصل برقراری ارتباط 1) ⭕️جلسه بیست و سوم: (اصل برقراری ارتباط 2) ⭕️جلسه بیست و چهارم: (اصل برقراری ارتباط 3) ⭕️جلسه بیست و‌پنجم ( اصل برقراری ارتباط 4) ⭕️جلسه بیست و‌ ششم ( اصل برقراری ارتباط 5) ⭕️جلسه بیست و هفتم ( برقرای ارتباط 5، موانع برقراری ارتباط 1) ⭕️جلسه بیست و هشتم ( برقراری ارتباط 5، موانع برقراری ارتباط 2) ⭕️ جلسه بیست و نهم (برقراری ارتباط 6، موانع برقراری ارتباط 3) ⭕️جلسه سی ام (برقراری ارتباط 6، موانع برقراری ارتباط 3) ⭕️جلسه سی و یکم ( اصل پنجم؛ محبت ومهربانی) ⭕️جلسه سی و‌دوم ( اصل ششم؛ رعایت تدریج در تربیت) ⭕️جلسه سی و سوم ( اصل هفتم؛ مداومت و تکرار ) به کانال ملحق شوید: https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
هدایت شده از مسلمی فر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 همایش مسجدمحوری منطقه ۲ قم با حضور پرشور ائمه جماعات برگزار شد. این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه علمیه قم, حجت الاسلام والمسلمین روانبخش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی, دکتر ملایی عضو شورای اسلامی شهر قم و حجت الاسلام والمسلمین مسلمی فر دبیر ستاد راهبری مساجد حوزه های علمیه کشور برگزار شد. لازم به ذکر است در این همایش حجت الاسلام والمسلمین خان محمدی مسئول مسجدمحوری منطقه ۲ استان قم, ضمن خرسندی از برگزاری این نشست مهم, ابراز امیدواری کرد که انشاالله این جلسات با هدف هم اندیشی, انتقال تجارب و شبکه سازی ادامه پیدا می کند. @masajed313