روحانیت با تقدیم 4 هزار و 363 شهید، بیشترین شهدا را در مقایسه با دیگر اقشار جامعه در دفاع مقدس داشته است سنجش و پذیرش حوزه های علمیه برادران
paziresh.ismc.ir
https://eitaa.com/pazireshhowzeh
هدایت شده از مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه
مقام معظم رهبری مد ظله العالی:
"مسجد ميتواند پايگاه همه كارهاي نيك باشد؛ پايگاه خودسازي، انسانسازي، تعمير دل و تعمير دنيا و مقابله با دشمن و زمينهسازي براي ايجاد تمدن اسلامي و بصيرتافزايي افراد".
معاونت تبليغ و امور فرهنگی حوزه های علميه به منظور ارتقای کارکردهای مسجد و اجرای طرح مسجد تراز اسلام و انقلاب اسلامی از ائمه جماعات و روحانیون و مبلغین ارجمند در قالب طرح هجرت به صورت تمام وقت، پاره وقت و ساعتی دعوت به همکاری می نماید.
شرایط فعالیت در مساجد
1. داشتن پرونده تبلیغی
2. دارا بودن حداقل سطح 1 حوزه
3. ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت
4. گذراندن دوره آموزشی بدو تبلیغ
جهت ثبت نام، تشکیل پرونده و اطلاع از شرایط و مزایا به آدرس های ذیل مراجعه فرمایید:
1- سامانه سماوات به نشانی: https://hejrat.ismc.ir
2- مدرسه مبارکه دارالشفاء، ساختمان آموزش، دفتر هجرت تلفن 02532191400
3- دفاتر معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه استان ها
کانال هجرت https://eitaa.com/hejrat_ir
معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های عملیه
مدیریت مسجد و هجرت
💐با عنایات خداوند متعال مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه استان همدان افتتاح شد....
🌐اهداف کلان آموزش های کاربردی و مهارتی
🔶توانمند سازی و ارتقاء علمی –مهارتی طلاب
🔶تدوین برنامه جامع آموزش های مهارتی تحت عنوان درختواره کاربردی و مهارتی؛
🔶نظاممند و هدفمند کردن آموزشهای مهارتی و کاربردی در راستای درختواره مهارتی
🔶کمک به خوداتکایی و خودکفایی فعال و متناسب با شؤون روحانیت.
#مرکز_آموزش_های_کاربردی_و_مهارتی
#معاونت_تبلیغ_و_امور_فرهنگی_حوزه_های_علمیه_استان_همدان
http://eitaa.com/tablighoze
هدایت شده از نهضت مردمی جمعیت
#همدان
🔸 چهل و سومین دوره تربیت کنشگر جمعیتی
💠 استان همدان
♻️ تاریخ : ۲۲ اردیبهشت
🔶 اساتید: خانم دکتر حسینی تبار ،محمدمسلم وافی
⭕️ با محوریت برگزاری دوره کنشگر جمعیتی، اجرای برنامه های جمعیتی ،دیدار با مسئولین دولتی(جهت مطالبه گری قانون جوانی جمعیت) دیدار با فعالین فرهنگی و...
✅ حضور در دوره و برنامه ها به صورت رایگان می باشد!
👇👇 جهت شرکت در برنامه ها👇👇
📞 ۰۹۱۰۴۴۴۱۴۱۲
🔶 کانال محتواهای جمعیتی👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3788177457C1c24ab6741
🔶 کانال نهضت مردمی جمعیت👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2386952243Ca908266e74
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 دوازده سال دوره دانشآموزی بزرگترین فرصت برای نهادینه کردن ارزشها و آرمانهای انقلاب است
🔻 رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان: برای جمهوری اسلامی هیچ فرصتی بالاتر و بهتر از این دوازده سال (دوره دانشآموزی) نیست. این دوازده سال بزرگترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند ارزشها را آرمانهای انقلاب را به درستی منتقل کند به این نسل و هویت اسلامی و ایرانی را در آن نهادینه کند. این دوازده سال بهترین فرصت است. خب این رسالت آموزش و پرورش است، رسالت معلمین، ببینید خیلی کار بزرگی است، این خیلی کار عظیمی است، این فقط یک تعلیم عادی و معمولی نیست این تعلیم بنیادین است. ۱۴۰۱/۲/۲۱
🏷 #بسته_خبری | #دیدار_معلمان
💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 باید کاری کنیم دانشآموز ما دارای هویت ملی بشود /در مدارس نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی آشتیانی را میشناسند چند درصد رونالدو را
🔻 رهبر انقلاب: ما بایستی کاری کنیم که دانشآموز ما دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. از عمق جان کودک ما با افتخارات کشور آشنا بشود این چیزی است که امروز وجود ندارد خیلی از افتخارات حالا ایشان اسم مرحوم آقای کاظمی آشتیانی را آوردند شما بین بچههای مدرسهتان، مدارستان نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی آشتیانی را با آن همه خدمات، با آن ارزش وجودی که این مرد، این جوان، جوان هم بود داشت میشناسند چند درصد، رونالدو را چند درصد میشناسند، ما چرا افتخارات ملی خودمان را نمیشناسیم؟ این خیلی مهم است یک بخش از این چیزهایی که میگوییم هویت ملی همین است که افتخارات ملی را، گذشتهی علمی را، گذشتهی سیاسی را، گذشتهی بینالمللی را بشناسند. ۱۴۰۱/۲/۲۱
🏷 #بسته_خبری | #دیدار_معلمان
💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از اخبار 🇮🇷 20:20
🔴رهبر انقلاب: دانشهای بیفایده در دبیرستانها و دبستانها را حذف کنید
🔹الان در دبیرستانهای ما و شاید در دبستانهای ما دانشهایی تدریس میشود که هیچ فایدهای به حال امروز و آینده این دانشآموز ندارد. در هیچ مسئله زندگی به اینها کمک نمیکند، در پیشرفت علم به اینها کمک نمیکند اینها را شناسایی کنید و حذف کنید. علم نافع آن علمی است که بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند. استعداد او را شناسایی کند آن را در جهت استعداد خودش رشد بدهد آن استعداد را شکوفا کند اینها علم نافع است.
✅کانال اخبار 20:30👇
http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d
هدایت شده از اخبار 🇮🇷 20:20
🔴رهبر انقلاب: از لحاظ تعداد معلمان مشکل داریم
🔹گزارشی به من دادند که الان حدود ۷۰ هزار معلم ما در شرف بازنشستگیاند، درحالیکه حدود نصف این جمعیت را میتوانیم جذب کنیم. مشکل بزرگی است. باید روی این قضیه کار کرد. کیفیت معلم هم مهم است. کیفیت سواد و درس و علم و... این جور نباشد که رتبههای پایین کنکور بروند سراغ این قضیه. ترتیبی بدهید که رتبههای بالای علمی بیایند و از لحاظ اخلاقی، تربیت اخلاقی، تربیت دینی، قوی باشند.
✅کانال اخبار 20:30👇
http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d
هدایت شده از اخبار 🇮🇷 20:20
🔴رهبر انقلاب: از لحاظ تعداد معلمان مشکل داریم
🔹گزارشی به من دادند که الان حدود ۷۰ هزار معلم ما در شرف بازنشستگیاند، درحالیکه حدود نصف این جمعیت را میتوانیم جذب کنیم. مشکل بزرگی است. باید روی این قضیه کار کرد. کیفیت معلم هم مهم است. کیفیت سواد و درس و علم و... این جور نباشد که رتبههای پایین کنکور بروند سراغ این قضیه. ترتیبی بدهید که رتبههای بالای علمی بیایند و از لحاظ اخلاقی، تربیت اخلاقی، تربیت دینی، قوی باشند.
✅کانال اخبار 20:30👇
http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d
🌐سیاست های کلان آموزش های کاربردی و مهارتی
🔶التزام به رهنمودهای مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) و مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم)؛
🔶نیازسنجی واقعبینانه و عنایت به ضرورتها و اقتضائات محیطی؛
🔶تاکید بر هویت رسالتمدار و ارزشی حوزههای علمیه؛
🔶توجه به لزوم افزایش کارآمدی حوزههای علمیه در سطح جامعه؛
🔶صیانت از شئونات و جایگاه مقدس حوزههای علمیه و زی طلبگی؛
🔶بهرهگیری از فناوریها، روشها و ابزارهای نوین و کارآمد و تجربههای موفق سایر مراکز و نهادها؛
🔶انتخاب دقیق و حسابشدهی جامعهی هدف؛
🔶صرفهجویی و تلاش برای برونسپاری هوشمندانه و بهره گیری از تمام ظرفیت های درون و برون مرکز؛
🔶تمرکز دادن سیاست گذاری و برنامه ریزی کلان آموزش های مهارتی و جلوگیری از تداخل با سایر واحدهای ستادی حوزههای علمیه و مراکز همسو؛
🔶بهره گیری حداکثری از صفوف در اجرای دوره ها؛
🔶نهادینه سازی و هدفمندکردن آموزشهای مهارتی و کاربردی
http://eitaa.com/tablighoze
هدایت شده از اعلانات طلاب حضوری مدرسه علمیه آیت ا... آخوند(ره)
#کارگــاه_مشــاوره
⛔ ویژه طلاب برادر
🔶 با حضور : حجتالاسلام والمسلمین وافی
✏️موضوع:
فرزند آوری و تحدید جمعیت
⏰ زمان کلاس :
پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت
ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح
🖥 مکان کلاس :
همدان، سالن اجتماعات مدرسه علمیه آیت الله آخوند (ره)
╭─┅🍃🌸☘️🍁🌸🍃┅─╮
مرکز خدمات حوزه علمیه همدان
╰─┅🍃🌸☘️🍁🌸🍃┅─╯
هدایت شده از جلوه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 ببینید | دانشمند مورد اشاره رهبری که بود
دکتر #سعید_کاظمی_آشتیانی یکی از نوابغ و چهره های درخشان علمی کشور به شمار می آید. وی بنیانگذاری پژوهشکده رویان بود و توسعه دانش سلولهای بنیادی مدیون تلاشهای مجاهدانه وی در سپهر علم و فناوری کشور است.
پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی خرداد ماه ۱۳۷۰ با مدیریت دکتر کاظمی رسما فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون هزاران زوج نابارور با بهره مندی از خدمات این مرکز پیشرفته درمان ناباروری صاحب فرزند شده اند.
تولد اولین نوزاد حاصل از IVF در ایران، تولد دومین کودک حاصل از ICSI در ایران، تولد اولین نوزاد حاصل از میکرواینجکشن اسپرماتوزوآی منجمد شده، تولید نخستین رده سلول های بنیادی جنینی در ایران بخشی از فعالیت های علمی وی به شمار می آیند.
دکتر کاظمی در اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران در عرصههای بین المللی نیز با ثبت این پیشرفت ها، حضور در کنگرههای متعدد بین المللی و ابتکار برگزاری جشنواره بین المللی رویان سهمی از یاد نرفتنی دارد.
غروب چهاردهم دی ماه ۱۳۸۴ قلب این انسان والا از تپیدن ایستاد و علاوه بر خانواده و دوستانش، جامعه علمی کشور را نیز در سوگ و ماتم فقدانش نشاند.
#شهید_آشتیانی
#دانش_آموزان_ایرانی
#تربیت_ایرانی_اسلامی
#پژوهشکده_رویان
ـــــــــــــــــــــــــ
↙️ جلوهنیوز
🌐 https://eitaa.com/joinchat/2128543902C7fbe467b80
🔴 اطلاع رسانی به دانش آموزان، نوجوانان و جوانان ایرانی 🔴