eitaa logo
تدبر انفسی قرآن کریم
6.2هزار دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
407 ویدیو
24 فایل
💠قرآن رو درون خودت جستجو کن! 🔰اینجا،رفاقت و زندگی کردن با قرآن رو تجربه می‌کنی!🫂😍 🖋️موسسه تدبر انفسی با همکاری بیش از ۲۰نفر از اساتید خارج و سطوح عالی حوزه علمیه قم ارتباط با ادمین کانال: @adminTDBQ کپی شخصی مجاز ✅ ولی انتشار گروهی با لینک🌷
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌ ‌کیا امسال اربعین میرن ؟ اگر زائری یه یا حسین بفرست👇 @adminTDBQ
‌ ماشاءالله به این زائرها 😍 التماس دعا داریم از همه‌شون🙏 ‌
‌ تا حالا فکر کردی چرا هر سال برای سفر اربعین خودت رو به آب و آتیش میزنی که حتما بری مگه توی این سفر چه خبر🤔 ‌
‌ مگه جز سختی و گرما و خستگی چی داره که دل‌داده این سفر شدی💞 و هر سال با شروع محرم فقط به فکر اربعین هستی💫 ‌
‌ این سفر چه پیغامی از جانب خدا برای تو داره ؟😌 استاد فرحدل تفسیر زیارت اربعین رو با نگاه انفسی برات میگن تا امسال اربعین متفاوتی رو تجربه کنی 💖‌ ‌
IMG_20240812_210753_625.mp3
25.94M
📚 🎙استاد: حجه الاسلام والمسلمین فرحدل آمادگی زیارت اربعین قسمت اول | | |
‌ قرار بود قسمت دوم صوت رو هفته بعد براتون بگذاریم ولی به احترام زائرای اربعین‌مون الان میگذارم که انشاءالله با یک زیارت با معرفت داشته باشند و ما رو هم از دعای خیر فراموش نکنند🙏 ‌
IMG_20240812_210756_164.mp3
23.55M
📚 🎙استاد: حجه الاسلام والمسلمین فرحدل آمادگی زیارت اربعین قسمت دوم | | |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❇️ بعضی از نتایج تدبری آیه: ۱. اگر انسان بنده‌ى خدا شد، بيمه مى‌شود و خداوند امور او را كفايت و كفالت مى‌كند. «أَ لَيْسَ اَللّٰهُ بِكٰافٍ عَبْدَهُ‌» ۲. در برابر تهديدهاى دشمنان، با ياد امداد و تكفّل الهى، خود را آرام كنيم. «أَ لَيْسَ اَللّٰهُ بِكٰافٍ عَبْدَهُ وَ يُخَوِّفُونَكَ‌» ۳. ابزار كافران، ايجاد محيط رعب و وحشت است. «يُخَوِّفُونَكَ بِالَّذِينَ مِنْ دُونِهِ‌» ۴. هدايت و ضلالت به دست خداست، «يُضْلِلِ اَللّٰهُ يَهْدِ اَللّٰهُ‌» لكن مقدّمات دريافت هدايت يا محروم شدن از آن، به دست انسان است. چنانكه در آيات ديگر مى‌خوانيم: «يَهْدِي إِلَيْهِ مَنْ يُنِيبُ‌» و «لاٰ يَهْدِي مَنْ هُوَ مُسْرِفٌ كَذّٰابٌ‌» ۵. انسان موجودى است كه در سنگدلى به جايى مى‌رسد كه هيچ راهنمايى در او مؤثّر نيست. «فَمٰا لَهُ مِنْ هٰادٍ» تفسیر نور،ج۸، ص۱۷۰ | |