eitaa logo
تدریس یار پایه اول
10.4هزار دنبال‌کننده
28.3هزار عکس
17.3هزار ویدیو
16.9هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
اهداف جزئی روش تدریس نشانه اَ آموزش صدا و نشانه ی(اَ َ ) تقویت مهارت گوش دادن و سخن کفتن بهره گیری از طبیعت در زندگی آشنایی با وسایل بازی که باد آن ها را به حرکت در می آورد تاثیر باد در حرکت ابر ها تقویت مهارت های حرکتی تقویت توانایی نوشتن صدای اَ تقویت توانایی خواندن و نوشتن کلمات با صداهای خوانده شده علاقه مندی به دانستن و شور و شوق به یادگیری
روش تدریس نشانه اَ درس ابر فارسی اول ابتدایی به همراه انتظارات و پیش نیاز ها و همچنین روش های ایجاد انگیزه در دانش آموزان کلاس اولی را می توانید در این مطلب بیبنید روش تدریس نشانه اَ درس ابر فارسی اول ابتدایی به همراه انتظارات و پیش نیاز ها و همچنین روش های ایجاد انگیزه در دانش آموزان کلاس اولی را می توانید در این مطلب بیبنید. روش تدریس نشانه اَ درس ابر فارسی اول ابتدایی اهداف کلی : توجه به آثار خداوند تقویت مهارت های خوانداری آشنایی با عوامل موجود در طبیعت
اَ َ اَ اولم اَ اول نگام کنید تو جدول قد بلندی دارم شکل قشنگی دارم همیشه در اولم فکر نکنی تنبلم یک کلاه کوچک هم به روی سر می ذارم کلام کجه همیشه به غیر این نمیشه من و - َ غیر اول با هم هستیم تو جدول بدون منم - َ هستم - َ غیر اول هستم با این که من کوچکم میون صداها تکم قد بلند ندارم فکر نکنی بی کارم روی نشانه ها من سوارم و سوارم حالا من و شناختی کدوم نشونه هستم؟ اَ هستم و اَ هستم اَ هستم و اَ هستم
داستان نشانه ی اَ ـ َ یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچ کس نبود توروستای اَسد اباد تو باغ اَکبر اقا همه مشغول جمع اوری اَنارهای ریز ودرشت بودند هوا اَبری بود باید عجله میکردن ومیوه هارا زودتر جمع می کردن روز تعطیل بود بچه ها هم اومده بودن کمک خانواده اَمین اَمیر اَصغر اَکرم و اَعظم چون جعبه ها سنگین بودبا اَسب اَمان الله این جعبه هارا به اَول باغ می رساندن اخه امسال درخت های اَنار مثل درخت های اَنگور پربرکت و پر بار شده بود تواین باغ چند نوع درخت میوه بود اَزگیل اَنبه اَنار اَنگور که فقط میوه های درخت اَنار جمع اوری نشده بود اَمین روز قبل تو مدرسه درس نشانه ی اَ ـ َ را یاد گرفته بود باخودش شعری را که معلم به او یاد داده بود زمزمه می کرد اَ اولم اَ اول کلاه مو کج میزارم در اَسب و اَبر ابرو اول میام همیشه ـ َ غیر اول ونگاه کن در سَبز و زَرد و مادَر اول اومد ووسط با اخم و کج نشسته اَمین کوچولو یاد حرف های معلمش افتاد که چه کلماتی به او یاد داد که اَ دارد امروز تمام ان کلمات را داشت به چشم خودش میدید اَنار اَسب اَنگور اَسد و.... هی با خودش تکرار می کرد اَسد اولش اَ دارد سَبَد وسطش اَ دارد همینطور که تو فکر بود دید بیشتر افراد تو باغ اسم شان با اَ شروع میشه معلمش به او گفته بود که اَ اول ـ َ غیر اول از صداهای اژیر. دار شهرک الفبا است یعنی یعنی تا هر جا بکشی کشیده می شود وتو شهرک الفبا جاش بالا کنار خونه ی آ ا اول است یاد گرفته بود که ب با ـ َ چی می شود بـ َ میشود بـ َ میشه امین به مادرش گفت من امروز یک نشانه ی دیگر یاد گرفتیم ان هم اَ ـ َ الان تو شهرک الفبا سه نشانه امده ومن خیلی خوشحال هستم که دارم کلمات بیشتری یاد می گیرم که بنویسم وبخوانم
فلش کارت نشانه اَ ــَ