eitaa logo
تدریس یار پایه اول
10.5هزار دنبال‌کننده
29.5هزار عکس
17.8هزار ویدیو
17.3هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
مطابقت تصوير با واژه و بيان شفاهی هدف اصلی اين قسمت مطابقت تصوير با واژه به طور غير مستقيم، رفع اشکالات تلفظی،تقويت بيان شفاهی و تصويری است. بنابراين آموزگار بايد دقت کند که هرگز به واژهٔ زير تصويرهای کوچک تأکيد نکند. هرچند دانش آموز ناخودآگاه ميان تصوير و شکل خطی، ارتباط ايجاد می کند. تصاوير موجود در زير نگاره: مسجد ، جانماز ، پنجره ، قرآن ، پرده ، اذان تصاویری که هم پایان هستند کدامند؟ ( صدای آخرشان مثل هم است ) ؟ { قرآن و اذان ، صدای آخرشان چه صدای است؟ ( ن)} { پرده و پنجره ، صدای آخرشان چه صدای است؟ ( اِ)} کدام تصاویر هم آغازند ( صدای اولشان مانند هم است ) ؟ {<< پرده و پنجره>> ، صدای اولشان چه صدای است؟ ( پـ ) } صدای اول ( اَذان ) چیست ؟ (اَ) چند کلمه بگو که صدای اولشان ( اَ ) باشه ؟ اَمین ، اَخبار ، اَسب و... صدای اول کلمه ی جانَماز چیست ؟ (جـ ) چند کلمه بگو صدای اولشان ( جـ ) باشد ؟ جوجه ، جواد ، جیغ و ... صدای آخر کلمه ی مسجد چیست؟ ( د ) چند کلمه بگو که صدای آخرشان ( د ) باشد ؟ باد ، خورد ، بید و... بخش کن پرده ــــــــــــــــــــ» پَر + ده * اَذان ــــــــــــــــــــ» اَ + ذان * و مثال های بیشتر با شما ...
ببین و بگو : هدف از اين بخش، تصويرخوانی، بيان شفاهی، جمله سازی و درک ارتباط تصاوير است. (فعّاليّت گروهی) . - دانش آموزان در هر گروه ابتدا تصوير را بررسی کنند وراجع به آن فکر کرده و گفت و گو کنند. - سپس معلم به صورت گروهی يا فردی راجع به آن تصوير سؤال کند. - بین تصاویر رابطه ی مفهومی می تواند وجود داشته باشد.پس مفهوم هر تصویر می تواند جدای از تصویر دیگر باشد می تواند ارتباط هم داده شود. - سعی شود بچه ها با جمله های کامل به سؤالات پاسخ دهند ودر برابر جمله های کامل تر، تشويق شوند. حرکت چشم از راست به چپ مورد توجه قرار گيرد. تصوير1دو بچّه کنار آب در مسجد وضو می گيرند. برای خواندن نماز آماده می شوند. (رعايت بهداشت حتّی ) تصوير2نمازگزاران در کنار هم به تلاوت قرآن مشغول هستند. ( توجّه به اهميّت خواندن قرآن ) جمع بندی: دانش آموزان دربارهٔ تصاوير در گروه، بحث و گفت وگو می کنند و داستان کوتاهی می سازند و نمايندهٔ هر گروه داستان را در دو مرحله بيان می کند. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
گوش کن وبگو: با توجّه به هدف هر سؤال، پاسخ های منطقی دانش آموزان پذيرفته شود. ۱ مردم در مسجد چه می کنند؟ )هدف اشاره به نماز جماعت( خدا را عبادت می کنند. نماز جماعت می خوانند. رأی می گيرند. مشورت می کنند. قرآن می خوانند. اگر کسی بميرد، در مسجد برايش دعا می کنند. ۲ داخل مسجد چه چيزهايی می بينی؟ منبر، قرآن، مهر، تسبيح، جانماز، کتاب دعا، چادر نماز، جای مهر، فرش، پرده، مردان، زنان، بچّه ها و... ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
نمايش: بچّه ها وضو گرفتن را نمايش دهند. (اگر همراه با آب باشد، بهتر است.) تذکرمهم: از شيوه های مختلف تدريس به صورت همياری و مشارکت و... استفاده شود، زيرا اين کار بر شادابی کودکان و تنوع شيوه های آموزش می افزايد و يادگيری و تعليم را گوارا می سازد. پایان تدریس نگاره ی 9 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
کاربرگ نگاره ۹ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
نگاره_9.pdf
335.5K
کاربرگ نگاره ۹ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نوشتن علامت م م با شعر والدین وهمکاران محترم این علامت یکی از علامتهای است است که دانش اموز در نوشتن آن کمی مشکل دارد پس با صبر و بردباری وتمرین وتکرار استرس و ترس را از دانش اموز وفرزند خود بگیرید و اگر احیانا دانش اموز نتوانست بنویسد حتما از نوشته های کم رنگ استفاده کنید تا دانش اموز ان را پررنگ کند و با تمرین های مکرر بتواند موفق به نوشتن این علامت شود ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
نکات دستوری نگاره ۹ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1