4_6030877310494704008.pdf
210.6K
آزمون ریاضی تم ۱ تا ۵ ارسال کننده شهرزاد اقتداری سرگروه پایه اول
💠پویایی آموزش با 🔰
https://eitaa.com/tadriis_yar1
#تکلیفتلفیقیهنروریاضیشناختاعدادورنگآمیزی🎨🎨🎨🎨
ارسالی از شیرین شاهوردی
https://eitaa.com/tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#پایه_اول_ابتدایی 📕📖
🎥درس فارسی جشن آب 📚📝
🔸 مدرس: خانم زهرادالوند
💠پویایی آموزش با🔰
💢https://eitaa.com/tadriis_yar1
1_1386722046.pdf
4.87M
کارت تصویری نشانه ها ،ارسال کننده شهرزاد اقتداری سرگروه پایه اول
💠پویایی آموزش با🔰
💢https://eitaa.com/tadriis_yar1
مربع شگفت انگیز.pptx
3.61M
پاورپوینت مناسب تدریس و صداگذاری {به حالت انیمیشنی استفاده کنید}
ارسالی از شیرین شاهوردی
https://eitaa.com/tadriis_yar
4_358793033807823845.pdf
412.4K
کاربرگ نشانه ب
ارسالی از شیرین شاهوردی سرگروه آموزشی پایه اول
💠پویایی آموزش با 🔰
✅https://eitaa.com/tadriis_yar1
📄کاربرگ ریاضی(تم ۴)
🔴طراح: خانم پردیس ابول زاده
💢آموزش تعطیل نیست با
https://eitaa.com/tadriis_yar1
38095104242158.pdf
3.83M
#پایه_ اول_ابتدایی 📕📖
کاربرگ حروف الفبای تو خالی
🔸 تهیه کننده: خانم مهری ترکاشوند
💠 پویایی آموزش با
@tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امضا تشویقی خلاق ،ارسال کننده شهرزاد اقتداری سرگروه پایه اول
💢پویایی آموزش با🔰
✅https://eitaa.com/tadriis_yar1
IMG_20221026_165600_158.pdf
524.8K
#پایه_ اول_ابتدایی 📕📖
کاربرگ
🔸 تهیه کننده: خانم مهری ترکاشوند
💠 پویایی آموزش با
💢https://eitaa.com/tadriis_yar1
#ویژه_پایه_اول_ریاضی🍃🌸🍃
📄کاربرگ تمرین گوشه و لبه
💠💠💠💠💠💠
⬅️ طراح : خانم پردیس ابول زاده
🔷🔹🔷🔹🔷
⬇️لینک کانال پایه اول:
https://eitaa.com/tadriis_yar1
#ویژه_پایه_اول_فارسی🍃🌸🍃
📄کاربرگ کلمه های هم آغاز
💠💠💠💠💠💠
⬅️ طراح : خانم پردیس ابول زاده
🔷🔹🔷🔹🔷
⬇️لینک کانال پایه اول:
https://eitaa.com/tadriis_yar1
#تکلیفتلفیقیریاضیوهنررنگآمیزی
ارسالی از شیرین شاهوردی سرگروه پایه اول
💠پویایی آموزش با🔰
✴https://eitaa.com/tadriis_yar1
مفاهیم ریاضی.pdf
1.07M
#پایه_ اول_ابتدایی 📕📖
کاربرگ مفاهیم ریاضی
🔸 تهیه کننده: خانم مهری ترکاشوند
💠 پویایی آموزش با
💢https://eitaa.com/tadriis_yar1
تور مجازی دانشگاه های ایران✅
تقدیم شما عزیزان ❤️👇👇👇
تور مجازی دانشگاه علامه
http://irpano.ir/ap/uni/AT/
تور مجازی دانشگاه کاشان
https://kashanu.ac.ir/virtual-tour/tour.html
تور مجازی دانشگاه خوارزمی
https://khu.ac.ir/files/tour/index.htm
تور مجازی دانشگاه اصفهان
https://ui.ac.ir/virtual-tour/index.html
تور مجازی دانشگاه مدرس
https://www.modares.ac.ir/vtour/vtmedical2.html
تور مجازی کتابخانه دانشگاه تهران
http://irpano.ir/ap/uni/ut/library/
تور مجازی دانشگاه علوم پزشکی ایران
https://iums.ac.ir/uploads/Bimarestan.Hazrat.Rasoul/
تور مجازی دانشگاه صنعتی شریف
http://vtour.sharif.ir/university/
تور مجازی دانشگاه تبریز
http://tour.tabrizu.ac.ir/
تور مجازی دانشگاه امیرکبیر
http://virtualtour.aut.ac.ir/
تور مجازی دانشگاه علم صنعت
http://vt.iust.ac.ir/
علوم مجازی پزشکی قزوین
http://tour.qums.ac.ir/
تور مجازی دانشگاه سمنان
http://www.mehregan360.com/vt/215/
تور مجازی دانشگاه بیرجند
http://vtour.birjand.ac.ir/
تور مجازی دانشگاه کردستان
http://tour.uok.ac.ir/
تور مجازی دانشگاه نوشیروانی بابل
https://www.nit.ac.ir/dorsapax/etour/index.html
تور مجازی دانشگاه سهند
http://sut.ac.ir/main/sahandvt/
تور مجازی دانشگاه فردوسی مشهد
http://adabiyat.um.ac.ir/single/adabiyat/index.html
تور مجازی دانشگاه مازندارن
http://tour.unierr.ir/#unknown146&uid=scene-olumpayeh-146
https://eitaa.com/tadriis_yar
تور مجازی دانشگاه الزهرا
https://www.alzahra.ac.ir/virtualTour/index.html
تور مجازی دانشگاه فنی تهران
https://university360.ir/ut/
تور مجازی دانشگاه مشهد
http://vtour.um.ac.ir/ferdowsi/index.html
تور مجازی دانشگاه امام صادق
https://www.panoman.ir/vt/uni3
📝✍📝✍📝✍
🎉متن روانخوانی و املای نشانه ی آ و ب
✍آموزگار: ندا ابراهیمی
#آ
#ب
پایه #اول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸
شعر زیبای اَ😍
شاعر، خواننده ، آهنگساز : جناب فرخی
تهیه و تنظیم : ندا ابراهیمی
پایه #اول
✅مشق چی بدیم تکراری نباشه و خسته نشن
✅ چند کلمه به دلخواه از درس انتخاب و به ترتیب حروف الفبا بنویس...این تمرین حتی در دوره ی دانشگاه نیز باید داده شود چ
ون دانش جویان هنوز برخی ترتیب حروف الفبای زندگی را نمی دانند.
✅ کلمه ی سه نقطه ای از درس پیدا کن و بنویس.
✅ کلمه ی سه بخشی از درس انتخاب و بنویس و با ده تای آن جمله بساز.
✅ یک جدول نه خانه ای بکش و نه کلمه از درس انتخاب و داخل آن بچین....سپس با کلمات افقی جمله ی خنده دار و با کلمات عمودی جمله ی پرسشی بساز....
✅ نتیجه ی درس را در یک یا دو بند بنویس.
✅ امشب به پدر یا مادرتان املا بگویید می خواهم ببینم خط آن ها چگونه است.....چند کلمه را درست ننوشته اند ...در این مورد به پدر و مادر چه توصیه ای دارید...چگونه به آنها یاد می دهید؟ هدف اعتماد به نفس
✅ دو بند آخر درس را بنویس.
✅ دو بند از درس را به صورت بی نقطه بنویس.
برای فرداشب مشق راحت تر است حالا نقطه های مشق دیروز را بگذارید...هدف...تقویت تمرکز
✅ از کدام قسمت درس بیشتر خوشت آمده است؟...بنویس.
✅ درس امروز را خلاصه نویسی کن.
✅ در زمینه ی ریاضی بعد از تدریس دو تا تمرین بدهید و همان جا سر کلاس حل کنند...یا فردی یا گروهی....عملکردی
✅ یک تلق شفاف و یک ماژیک و دستمال داشته باشند و تمرین بنویسند و پاک کنند.
✅ برای بهتر شدن روخوانی یک شب مشق نگویید و بگویید امشب فقط رو خوانی داریم...یک درس هدیه را مادر برای شما بخواند و شما همان درس را برای پدر بخوانید.
✅ از کتابهای دیگر نیز مشق بگویید حتی ریاضی....
✅ چند عدد بدهید تا دانش اموزان خودشان مساله بسازند آنها از بس مساله حل کرده اند خسته شده اند.حالا بگذارید مساله ای که خود ساخته اند حل نمایند.
✅ یک کاردستی برای آخر هفته با وسایل دور ریختنی بسازند و بیاورند.
✅ خاطره ی یک سفر یا مهمانی یا گردش خود را به همراه نقاشی اش به کلاس بیاورند.
✅ یک روزنامه دیواری در زمینه ی علوم و ریاضی یا هدیه برای آخر هفته به عنوان تکلیف ارایه دهیم .
✅ تمرین عدد نویسی از آخر به اول...مثلا از هزارو پنجاه تا هزار بنویسند...دنده عقب
✅ در تکلیف روزانه می توان یک تمرین ازچهار عمل اصلی داشته باشد.
✅ ز کتاب گلستان سعدی یک حکایت بنویسند و بیاورند.
✅ از کتاب شاهنامه ی فردوسی یک شعر به دلخواه بنویسند.
✅ یک کتاب داستان بسازند.
✅ یک کتاب داستان به آنها بدهیم و خلاصه نویسی کنند.
✅ در مورد یکی از برنامه های تلویزیونی یک گزارش بنویسند.
✅ به سراغ پدر بزرگها و مادر بزرگها بروید و چند بازی محلی از آنها یاد بگیرید و در کلاس اجرا کنید.
✅ یک صفحه املا را در رایانه تایپ کرده و بیاورید.
✅ پاور پویینت علوم بسازید.
✅ بنویس روز جمعه از صبح تا غروب چه برنامه هایی داشتی.
✅ یک دانه و گل بکارید و گزارش رشدش را هر هفته بیاورید.
✅ ضرب المثل های جدید بسازید .
✅ در مورد این ضرب المثل تصویر سازی کنید.
✅ والدین را جهت قصه گویی به کلاس دعوت کنید.هر هفته یک قصه
✅ از والدین هنرمند در زنگ هنر استفاده کنید.
✅
برای خودتان یک کتاب کار داشته باشید و جهت تنوع چند تمرین جالب از آن انتخاب و جهت تکلیف به آنه بدهید.
✅ خانواده خودش آزمون هفتگی از دانش آموز داشته باشد و به معلم گزارش و باز خورد دهد. باز خورد در باز خورد.
✅انواع تکالیف خلاق دیگر که معلم با شناخت از دانش آموزان خود طراحی کند.
⏰ تدریس ساعت⏰
یکی بود یکی نبود یه مورچه ی زحمت کش بود که زیرساعت12زندگی میکردید.لونه ش اونجا بود.مورچه هرروز میرفت کار میکرد و دونه های گندم زیادی جمع آوری میکرد.تا این که یک روز لونه ش پر از گندم شده بود و دیگه جایی برای استراحت خودش نداشت از طرفی اصلا نمیدونست چقدر گندم داره.آقا کرم مهربون که با همسرش وسط ساعت زندگی میکردند گفتند مورچه اینطوری که نمیشه بیا باهم فکری کنیم.فکر کردند و فکر کردند تا بالاخره خانم کرمه گفت گندم هات و دسته های پنج تایی کن و هر کدوم رو توی یکی از قفسه های بیرون(به فاصله ی بین اعدادساعت اشاره کنید) از لونه ت قرار بده ما هم حواسمون بهش هست.مورچه پیش خودش فکری کرد و گفت آره خوبه اینطوری شاید یکی هم که به غذا احتیاج داشت میتونه ازش استفاده کنه.مورچه شروع کرد و گندم هاش رو با نظم توی قفسه ها چید، تو هرقفسه چهارتا گندم جا میشد،گندم پنجم رو باید چکار میکرد؟ بازغمگین نشسته بود که یک ساعت به صدا در اومد و گفت اشکال نداره دونه ی پنجم رو من رو سرم میذارم مورچه تشکر کرد.پنج تای بعدی رو شروع کرد به چیدن تو قفسه ی بعد اما باز همون مشکل قبلی ،گندم پنجم را کجا بذارم؟عدد دو گفت بذارش تو دهان من(تا آخرهمین طور .و بعد از درجه بندی برا دقیقه ها) مورچه دوباره به لونه رسید.گندم ها رو چیده بود اما باز نمیدونست چقدرگندم داره.آقاکرمه گفت تو بشین خسته ای من برات گندمهارو میشمارم و شروع به شمارش کرد پنج ده پانزده بیست و ...آفرین شصت تا.مورچه از آقا کرمه تشکر کرد و گفت پس شما از این بعد به مسئول گندم های من میشید.آقا کرمه گفت با کمال میل.خانم کرمه که انگار کمی ناراحت شده بود سرشو خم کرد و آروم گفت پس من چی؟آقا کرمه گفت من و تو با هم همکاری میکنیم من از این به بعد تعداد گندم ها رو دقیق اعلام میکنم و تو عددها رو بدون تغییر بگو.خانم کرمه گفت این که کار قبلی اما اشکال نداره راست میگی من و تو باید باهم همکاری کنیم.
بعد عقربه ی کوچک رو روی عدد مثلا چهار میذاریم و عقربه ی بزرگ رو روی عدد 2.میگیم بچه ها قرار شد خانم کرمه اعداد رو بدون تغییر بخونه چی میشه؟چهار.حالا نوبت آقا کرمه ست باید گندم هارو بشماره ببینه رو کدوم گندم ایستاده؟از لونه ی مورچه میشماره تا جایی که ایستاده پنج ده...
و ساعت های مختلف را ب همین شکل بپرسید از بچه ها تا کامل در ذهن آنها ثبت شود .
A.e:
🌸"دلایل کند نویسی کودکان و راهبردهای درمان پیشنهادی"🌸
👈یک دلیلش ضعف عضلات انگشت است.
👈یک دلیلش بد گرفتن مداد است.
👈یک دلیلش کوتاه بودن مداد است.
👈یک دلیلش بد نشستن و ارتفاع صندلی است.
👈یک دلیلش بد گذاشتن کاغذ روی میز است.
👈یک دلیلش چپ دستی است.
👈یک دلیلش گذاشتن سر روی میز و نزدیک دفتر و کتاب موقع نوشتن است.
👈یک دلیلش برتری چپ چشمی و برتری راستی است.
👈یک دلیلش نارسایی بینایی و ضعف بینایی چشم است.
👈یک دلیلش سرعت عمل پایین در انجام کارهای ظریف و شخصی خودش است. مثل لباس پوشیدن و دگمه بستن و...
👈یک دلیلش زیاد بودن مطالب درسی است.
👈یک دلیلش نداشتن فرصت برای یادگیری و تمرین و رقابت با دوستان است.
👈یک دلیلش انجام دادن تکالیف توسّط والدین است.
👈یک دلیلش توقّع زیادی و جاه طلبی کودک و والدین است.
👈یک دلیلش فقدان انگیزه به یادگیری است.
👈یک دلیلش سرکوفت زدن به دست خط و عدم دادن پاداش به میزان تلاش کودک است.
👈یک دلیلش شروع زودتر از موعد مقرّر آموزش نوشتن است مثل پیش دبستانی یا خط نستعلیق و شکسته نستعلیق قبل از 9 سالگی.
👈یک دلیلش آموزش غلط یا عدم کنترل و نظارت صحیح قلم و مداد به دست گرفتن در کلاس توسّط معلّم در منزل توسّط والدین است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا