🔹28- از هر گروهی که می خواهیم دو یا سه کلمه پیدا کنند که صدای ( ص ‚ ث ‚ س ) داشته باشد بعد از این کلمه ها یک املای معلّم ساخته می گیریم و بچّه ها صدای مورد نظر را قرمز بنویسد.
🔹 29- در حین نوشتن املا بچّه ها هر کلمه ای را بلد نبودند ننویسند بلکه دست بگیرند و معلّم آن کلمه را پای تابلو بنویسد.
🔹30- کلمات در هم ریخته را مرتّب کنند – جملات ناقص را کامل کند.
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#کاربرگ
#تم۱۰
#رایگان
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
17.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماز دو رکعتی
مرسانا طاهری کد 20
کلاس اول یک
#طرح_عبادت
تلفیق #ریاضی و #قرآن
نماز گفتگو با خداست 😍
گفتگویتان پرخیر و برکت تا قرب الهی ان شاءالله
یا اباصالح المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ادرکنی
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن اعدائهم اجمعین
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
12.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توضیح انواع ای با کارت. ارکا جون محسنی۲۹❤️❤️
#روانخوانی
بچه هایی که در خواندن مشکل دارند
به این صورت کار کنید
اول ترکیب بعد کلمه یک بخشی
بعدش دربخشی و در آخر سه
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1