eitaa logo
تدریس یار پایه اول
8.7هزار دنبال‌کننده
25.7هزار عکس
14.9هزار ویدیو
15.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از تدریس یار پایه سوم
💢روش تدریس اکتشافی💢 در روش تدریس اکتشافی، هدف این است که دانش آموز به صورت مستقل تنها با دریافت راهنمایی‌هایی از سوی آموزگار خود یا حتی بدون هیچ راهنمایی مطلب مدنظر را طی مراحلی کشف کند. این‌که آیا لازم است به دانش‌آموز راهنمایی‌هایی داده شود و این راهنمایی‌ها تا چه میزان باشد، به سطح توانایی دانش‌آموز، ماده‌ی درسی،  دشواری درس و مواردی از این قبیل وابسته است که تشخیص آن تماما به آموزگار واگذار می‌گردد. بر این اساس چهار مدل کلی برای روش تدریس اکتشافی در دبستان معرفی می‌شود 🔻🔻🔻🔻🔻 🔸بیان اصول و راه حل‌های مسئله در این روش پایین‌ترین میزان خلاقیت و تدریس فعال وجود دارد که معمولا برای دانش‌آموزان ضعیف توصیه می‌شود. تنها نکته‌ی قابل کشف برای دانش‌آموز، پاسخ نهایی مسئله است. 🔸بیان اصول در این روش، دشواری و پیچیدگی یک سطح ارتقا می‌یابد. آموزگار تنها اصولی را بیان می‌کند و کشف راه حل و پاسخ نهایی به عهده‌ی دانش‌آموزان است. 🔸بیان راه حل این نیز روشی تقریبا نزدیک به روش بیان اصول در تدریس اکتشافی است با این تفاوت که به جای بیان اصول، تنها به گفتن راه حل اکتفا می‌شود. شاید دانش‌آموز بتواند در خلال کاربرد راه حل، خود اصول را نیز کشف کند. 🔸یادگیری راهنمایی نشده در این روش تدریس اکتشافی، دشواری به حداکثر خود می‌رسد زیرا آموزگار بنا به صلاحدید خود و درکی که از توانایی دانش‌آموزان دارد، هیچگونه راهنمایی ارائه نمی‌دهد و مسیر کشف را تمام و کمال به خود آنان می‌سپارد. ✅روش تدریس اکتشافی به دلیل اتکا به دانش‌آموزان، نیازمند وقت، صبوری و حوصله‌ی بیشتری از سوی آموزگاران است اما به دلیل تأثیر ماندگاری که در یادگیری دارد، در پاره‌ای از مطالب درسی توصیه می‌شود. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
هدایت شده از تدریس یار پایه سوم
✅در روش آموزش یادگیرنده محور، همان طور که از اسم آن مشخص است، یادگیرنده در محور آموزش و فرآیند یادگیری قرار دارد و نقش فعالی در درک و فهم موضوعات و ساختن دانش دارد. قرار دادن دانش آموزان در مرکز فرآیند آموزش  یادگیری یک نتیجه گیری منطقی از این اصل است که یادگیرندگان خودشان به درک و فهم امور می رسند. می توان گفت که هدایت یادگیرندگان توسط معلم نیز یک کار منطقی است. از آن جا که در ساختن دانش، درک هر دانش آموز منحصر به خودش است، تعامل لازم است تا دانش آموزان به یک درک مشترک برسند و هدایت یادگیرندگان مستلزم تعامل سطح بالاست. عقل و درک را نمی توان آموزش داد، بلکه درک عمیق حاصل فرآیند شکفته شدن است که به یادگیرندگان فعال و راهنمایی معلمان ماهر نیازمند است. 🔸🔸🔸🔸 💢آموزش به کمک بحث گروهی 💢 آموزش برای یادگیری اکتشافی و روش اکتشافی هدایت شده از روش های آموزشی غیر مستقیم یا یادگیرنده محور هستند. 💢آموزش به کمک بحث گروهی💢 این روش به فراهم آوردن موقعیتی اشاره دارد که در آن دانش آموزان با همدیگر، یا دانش آموزان با معلم به گفتگو می پردازند. تا اطلاعات، اندیشه ها و عقاید را با هم مبادله کنند یا به کمک هم به حل مساله بپردازند. بنابراین بحث گروهی، روشی برای تحریک اندیشیدن، به چالش کشیدن نگرش ها و باورها و پرورش مهارت های میان فردی است. در بحث گروهی مهارت های میان فردی شامل یادگیری موارد زیر می شوند: 1⃣ گوش دادن به صحبت های دیگران 2⃣تحمل کردن دیدگاه ها و عقاید مخالف دیدگاه ها و عقاید خود 3⃣درک و رعایت کردن حق آزادی افراد دیگر 4⃣وارسی انتقادی درک و فهم، نگرش ها و ارزشیابی خود و دیگران بحث گروهی را در واقع می توان نوعی گفتگوی آموزشی دانست. آموزش به این دلیل که هدف گفتگوها، ارتقاء یادگیری است و گفتگو به این دلیل که سخنرانی نیست. بحث گروهی به عنوان یک روش آموزشی به دو صورت می تواند انجام پذیرد. یک صورت آن بحث تمامی کلاس و صورت دیگر آن بحث گروه های کوچک است. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
هدایت شده از تدریس یار پایه سوم
🌺 🔥 به بچه ها ی اشتباه بدهیم و اشتباهشان را تأیید کنیم به این منظور که او بداند ما هم در بزرگسالی مرتب، اشتباه می کنیم اما می کنیم آن اشتباه را دیگر تکرار نکنیم و او هم یاد بگیرد اشتباهش را کند و این یعنی القاء توانایی. 👌 در درک احساس وقتی بچه ها دچار غم و خشم می شوند ما کمکشان می کنیم و حمایتشان می کنیم که از این احساس ها کنند. ما می گوییم احساس غم در فقدان است. وقتی کودک غمگین می شود، به او القا می کنیم که تو بارها و بارها تا آخر عمرت دچار فقدان می شوی، غمگین و عزادار می شوی پس بارها و بارها یاد بگیر که از احساست عبور کنی و به زندگی؛ در اشتباه هم به این ترتیب است. 💥 با گفتن «عزیزم اشتباه مال همه است» ، به کودک می آموزید که ما باید یاد بگیریم که اشتباهمان را جبران کنیم و بهای آن را بپردازیم تا عزت نفسمان سالم بماند ، چون وقتی درست عمل کنیم هم به نفس و هم نفس به وجود می آید. مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
هدایت شده از تدریس یار پایه سوم
معلم آمریکایی شوارتز در مدرسه ای در دنور، کلرادو، متوجه شکاف بزرگی بین خود و دانش آموزانش شد. بدتر آن که این شکاف به تدریج در حال افزایش است، که این مسئله باعث شد وی را به راه حلی موثر نزدیک کند. بنابراین یک پروژه کوچک با عنوان: "کاش معلمم بداند" آماده کرد این پروژه بر اساس ارائه مقاله ای با عنوان یک سوال به دانش آموزان است چه چیزی می خواهید در مورد شما بدانم؟ معلم از پاسخ هایی که دریافت کرد شوکه شد یکی از بچه ها می گوید کاش معلمم می دانست که من هیچ دوستی برای بازی ندارم و دیگری می گوید کاش معلمم می دانست که چقدر دلم برای پدرم تنگ شده است من هر روز به اتاقش می روم و او را پیدا نمی کنم و نمی یابم، او را برای همیشه به مکزیک بردند و من بدون پدر خواهم ماند و سومی نوشت کاش معلمم می دانست که تا زمانی که تکالیفم را انجام ندادم در خانه مداد نداشتم چهارمی نوشت کاش معلمم می دانست که خواهرم نابینا است و تمام روز به او کمک می کنم یکی از دانش آموزان در پاسخ به سوال معلم گفت کاش معلمم می دانست که مامان و بابام تمام روز با هم دعوا کرده اند. من از رفتن به خانه متنفرم و همچنین از رفتن به مدرسه متنفرم، زیرا برای درس هایی که مطالعه نکرده ام و تکالیفی که انجام نداده ام جوابی برای معلمم ندارم پاسخ های خودجوش و صادقانه دانش آموزان برای معلم برای کشف جنبه های پنهان و پنهان زندگی دانش آموزان کلیدی بود. به او کمک کرد تا به آنها کمک کند و به تدریج به کلاس های خود بازگردد. او تصمیم گرفته که هر مشکل را جداگانه حل کند. او به منازل شاگردانش سر می زد و شروع به درمان آنچه قابل درمان است و مهمتر از همه این که ذهنیت و پیشینه ی دانش آموزان خود را به خوبی درک می کرد و با توجه به این موضوع با آنها رفتار می کرد و وظایف آنها را بر این اساس تقسیم می کرد. شرایط و چالش‌های آن‌ها به گونه‌ای است که مدرسه را به یک عامل حمایتی تبدیل کند و باری بر دوش آنها نباشد. پروژه این معلم دلسوز و دانا به بسیاری از مدارس منتقل شد و به صورت سیستماتیک و نهادی اجرا شد که بر عملکرد دانش‌آموزان و مدارس در کنار هم منعکس شد. بلکه به جوامع اطراف گسترش یافت. زیرا همه این دانش آموزان بخشی از جامعه بزرگتر آنها هستند. این تنها مدارس ما نیستند که باید این ایده زیبا را اتخاذ کنند که شکاف بین ما و دیگران را پر کند، بلکه در کل جامعه باید گسترش یابد. مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
هدایت شده از تدریس یار پایه سوم
🌷اختلالات املانویسی🌷 🔴 چکار کنیم تا بچه ها ، کلماتی که حروف همصدا مانند : ص ث س ، ذ ز ظ ض ، ت ط ، اَ ع ، غ ق ، ح ه ، دارند را بهتر به خاطر بسپارند و گیج نشوند که با کدام حرف ، یا کدام صدا و... بنویسند؟؟ 🌷 راه حل: ✅ این کلمات هر سال ، فقط باید در حد کتاب درسی با بچه ها کار شوند. مثلا اگر ده کلمه با صاد (ص) در کتابشان هست ,فقط همان ها را تأکید داشته باشیم و چند مثال اندک و مشابه. و با کتاب های کمک درسی و لغات خارج از کتاب آنها را گیج نکنیم. ✅ برای تثبیت این لغات ، بچه ها ، نباید تنها به رونویسی اکتفا کنند بلکه باید به شیوه های مختلف این کلمات ، برایشان تکرار شود. 🔹مثلاً در جمله به کار ببرند. 🔹یا هر کلمه ای که متوجه نمی شوند را نقاشی کنند. 🔹یا آن را با خمیر بازی یا حبوبات و ... درست کنند. 🔹 یا از کلمه ها پوستر درست کنند و..... 🔵 نتیجه: تمام این کارها ، باعث تقویت دید بصری( حافظه ی دیداری ) او خواهد شد و یادسپاری او ( نگه داری در حافظه ) را تقویت می کند. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
در بازی هایی که برد و باخت برای آن ها تعریف شده است باید سه بار آن را با کودک انجام داد: - بار اول به او اجازه دهید شما را ببرد. این کار به اعتماد به نفس کودک کمک می کند. - بار دوم کودک را ببرید، تا مفهوم شکست را دریابد. - بار سوم کاری کنید که با تلاش بیشتر از دو دوره ی گذشته برنده شود تا یاد بگیرد برای موفقیت باید خیلی تلاش کرد. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
✨🌸🍃🌼🌸🍃🌼🌸🍃🌼 🌸🍃🌼🌸🍃🌼 🍃🌼 🌸 ✨ معرکه گیر ✨ معرکه‌گیری به عنوان یکی از روش‌ها و ابزارهای رسانه‌ای برای سرگرمی و اطلاع‌رسانی تا زمان‌های نه چندان دور بسیار کاربرد داشته است. افرادی در نقش درویش، پهلوان یا شعبده‌باز در معابر عمومی سفره‌ای پهن می‌کردند و مردم در نقش تماشاچی با هدف سرگرم شدن یا از روی کنجکاوی با فاصله‌ای از سفره، دایره‌وار می‌ایستادند و گفته‌ها و حرکات را می‌شنیدند و می‌دیدند. وقتی تعداد تماشاچیان زیاد می‌شد، معرکه‌گیر صف‌های جلویی از تماشاچیان را مجبور می‌کرد که بنشینند تا بقیه تماشاچیان که عقب‌تر ایستاده‌اند، بتوانند بساط معرکه‌گیری را ببینند. گاهی اتفاق می افتاد یکی از تماشاچیان که در صف جلو نشسته بود با اطرافیان اختلاف پیدا می‌کرد و یا رفتاری از او سرمی زد که موجب حواس‌پرتی معرکه‌گیر و اختلال نظم می‌شد. در این موقع یکی از تماشاچیان به منظور دفع شر، کلاه (که در زمان‌های قدیم استفاده از آن نزد مردم بسیار رایج بود) آن شخص مخل و مزاحم را که در صف اول نشسته بود بر می‌داشت و به خارج از دایره، یعنی پس معرکه پرتاب می‌کرد. شخص مزاحم که کلاهش پس معرکه افتاده بود برای بدست آوردن کلاهش اضطراً ازمعرکه خارج می شد و سایرین جایش را می گرفتند و دیگر نمی توانست به صف اول بازگردد. «کلاهش پس معرکه است» از این رهگذر و بساط معرکه‌گیری به صورت ضرب المثل درآمد. این ضرب‌المثل ناظر بر شخصی است که در اموری که دیگران نیز شرکت دارند تنها او با وجود تلاش و فعالیت خستگی‌ناپذیر به مقصود نرسد و از تلاشها و زحمات خویش بهره نگیرد یا در زمانی که گفته می‌شود «فلانی کلاهش پس معرکه است» یعنی وضعش طوری است که احتمال موفقیت نمی‌رود. هر روز یک پارت داستان و معرفی کتب مشهور در کانال داستانکده ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @dastankadeh
قابل توجه معلمین پایه اول اطلاعیه شماره (۱) فارسی پایه اول، بخش اول(نگاره ها) دانش آموز من در پایان سال تحصیلی در درس فارسی، باید به چه مهارت ها و توانایی هایی رسیده باشد؟ ✅ آموزش مفاهيم متناسب با برنامه درسی زبان فارسی و همسو با برنامه درسی ملی ✅ يافتن واژه مناسب برای تمرين بيشتر و تقويت توانايی تشخيص شکل نوشتاری و آوايی ✅ گسترش گنجينه واژگانی با تکيه بر تصويرخوانی و تعميق مفاهيم اصلی ✅ آموزش راست به چپ و بالا و پايين (شناخت جهت ها) ✅ تقويت مهارت های زبانی(مهارت خوب ديدن،خوب گوش دادن و خوب سخن گفتن) ✅ تأکيد بر سه مفهوم آغاز، ميانه و پايان در نقل وقايع، حوادث و داستان ها ✅ تقويت خوب ديدن، پرورش قوه تميز و تشخيص رشد توانايی تبديل ديده ها به گفتار ✅ تقويت فرايندهای ذهنی، مهارت گسترش مفهوم اصلی، مهارت های حسی،حرکتی ✅ انطباق واژه های شنيداری با اجزای تصوير ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
قابل توجه معلمین پایه اول اطلاعیه شماره (۱) قرآن پایه اول دانش آموز من در پایان سال تحصیلی در درس قرآن، باید به چه مهارت ها و توانایی هایی رسیده باشد؟ ✅ آشنایى با قرآن کریم به عنوان کلام الهى و کتاب آسمانى ✅ تقویت انس و علاقه به قرآن کریم و یادگیرى آن ✅ توانایى روخوانى قرآن به صورت شمرده و آرام از روى مصحف با رسم الخط آموزشى ✅ توانایى خواندن آیات کتاب درسى به صورت روان یا آهنگین ✅ آشنایى با قواعد ضرورى روخوانى قرآن ✅ حفظ برخى از سوره هاى کوتاه کتاب درسى ✅ آشنایى با برخى از داستان هاى قرآن کریم فراگیرى معناى برخى از کلمات ساده و عبارات کوتاه قرآن ✅ ایجاد و تقویت علاقه به شنیدن، خواندن و فهم معناى آیات قرآن کریم ✅ آشنایى با مفهوم برخى از پیام هاى قرآن ✅ شناخت و تقویت استعدادهاى دانش آموزان، در گرایش هاى مختلف آموزش قرآن ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
قابل توجه معلمین پایه اول اطلاعیه شماره (۱) ریاضی پایه اول (تم ۱ و ۲) دانش آموز من در پایان سال تحصیلی باید در درس ریاضی، به چه مهارت ها و توانایی هایی رسیده باشد؟ ✅ تشخيص تفاوت ها و شباهت ها در شکل های مثل هم ✅ زمينه سازی برای شمارش گوشه ها و ضلع های اشکال هندسی. ✅ استفاده از نمودار ستونی جهت سرشماری، نمايش ومقايسه ی تعداد اشياء. ✅ شناخت اوليه اشکال هندسی و بيان شباهت ها و تفاوت های آن ها. ✅ تشخيص الگوهايی که در محيط اطراف وجود دارند و بيان قانون آن الگو ✅ شمردن تا عدد ۵ و برقراری تناظر يک به يک بين دو دسته. ✅ تشخيص تساوی دو مجموعه به تعداد مساوی. ✅ چگونگی استفاده از ابزار خط کش. ✅ برقراری تناظر بين دسته هايی که عدد آن ها يکی است. ✅ تکميل مربع شگفت انگيز با رنگ کردن ✅ ارائه نمايش های مختلف يک عدد( کمتر از ۵) با استفاده ازانگشتان دست. ✅ تشخيص جهت های راست و چپ و توجه به شکل انگشتان از روبه رو و يا پشت در دو دست ✅ بيان عدد يک مجموعه بدون شمارش و تعيين عدد بعدی بدون شمارش از ابتدا. ✅ آشنايی با طراحی يک شکل با استفاده از رنگ کردن خانه های صفحه شطرنجی. ✅ آشنايی اوليه با مفهوم قبل و بعد (درک واژه اضافه کردن) ✅ آشنايی اوليه با مفهوم صفر. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
قابل توجه معلمین پایه اول اطلاعیه شماره (۱) علوم پایه اول دانش آموز من در پایان سال تحصیلی در درس علوم، باید به چه مهارت ها و توانایی هایی رسیده باشد؟ ✅ در برخورد با پديده های آشنا در محيط اطراف پرسش هايی مرتبط طرح می کنند اما به دنبال پاسخ پرسش ها نيستند. ✅ با به کارگيری حواس، اشياء، گياهان، جانوران، و محيط اطراف خود را با دقت مشاهده کرده و ويژگی های ظاهری(شکل، اندازه، جنس، رنگ، صدا، بو، مزه و...) و نظاير آن ها را بيان کنند. ✅ موارد محدودی از عوامل مؤثر بر سلامتی را فهرست و برخی موارد سالم و ناسالم را در آن شناسايی کرده، وجدول هفتگی که شامل برخی محورها است را تنظيم، اجرا و گزارش کنند. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای تثبیت کلمه های بخش ۲ نشانه هیچ راهی جز تنوع دادن به تمرین ها و بازی نیست پس همکار گرامی و مادر عزیز از قالب خشک و سنتی بیرون بیا ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جمع دو رقم با دو رقم با یکان عدد(جمع دوتا یکان با هم کمتر از ۹ بشه) خانم رمضانی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تفریق دو رقمی از دو رقمی با یکان عدد(به گونه ای که نیاز به باز کردن دسته ی ده تایی نباشد) خانم رمضانی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
44813828896830.pdf
101K
آزمون مسئله های ریاضی
02 املای ذال.pdf
160.3K
املای کامل کردنی درس سفر دلپذیر و املای بی نقطه👆👆👆👆❤️🌹
01.pdf
224.5K
آزمونک های ریاضی و املای کامل کردنی
01 املای صاد.pdf
220K
املای کامل کردنی درس صدای موج و املای بی نقطه👆👆👆👆❤️🌹
03 املای عین.pdf
193.9K
املای کامل کردنی درس علی و معصومه و املای بی نقطه👆👆👆👆❤️🌹
📣📝📣📝📣📝📣📝         🎉دیکته ی تلفیقی با تصاویر🎉 📝جملات متن درس های (نشانه های ۲)📝  نورِ 🌜 در شب ، مثلِ نورِ 🌞 در روز ، باعث روشن شدنِ 🌍 می شود. برای استفاده از وسایلِ دیگران ، از آن ها ☝️ می گیرند. وقتی 👩‍🏫 درس را شروع می کند ، خوب به آن 👂 می دهند. تابستانِ گذشته با 👨‍🦰 ، 🧕 و 👦 به مازندران رفتیم. 🧕 گفت :《 وقتی به مدرسه بروی ، ✍ را یاد می گیری امّا تا آن زمان هرچه را 👀 ، 🎨 کن. پرندگان دریا ، 🐠🐡🐟 ریز و درشت را شکار می کنند. جانورانی مانند 🐳 ، 🦈 ، ارّه ماهی و 🐙 در 🌊 زندگی می کنند. 🧕 از قنّادی 🍪 خرید. من از او خیلی 🙏 کردم. آموزگار: ندا ابراهیمی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
49.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیگه هی نپرسید املای خلاقانه چی داریدا😉 ما به این املامیگیم املای چرخشی😇😇 اول اینکه خط خودشو با خط بقیه مقایسه میکنه👀 دوم اینکه متوجه اشتباه نویسی خودشو دوستاش میشه🔍🔍 سوم اینکه وقتی میبره خونه برای تصحیح مجبوره دوباره بخونه🔍🔍🔍 چهارم اینکه کلی حال کرده و خندیده دیگه😉😉 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
50.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت دوم چرخشی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1