eitaa logo
تدریس یار پایه اول
8.7هزار دنبال‌کننده
25.7هزار عکس
14.8هزار ویدیو
15.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
پایه اول| 🔺 شعر نشانه ب ب فارسی اول ابتدایی 🔸 : باران [ نشانه ب ب ] ▪️ اسمت چیه؟(آ) هستی نه نه نه (ب) هستم من (ب) آخر هستم شبیه قایق هستم نقطه ای خیلی کوچک زیر پایم گذاشتم در کلمات بسیار آخرین حرف من هستم مثل آب مثل تاب آخرین حرف آداب حالا بگو چه هستم ؟ ب ب بدون هیچ صدا بگو که هستم؟ ب ب با حرکت لب ها بگو چه هستم؟ ب ب آفرین ومرحبا به کودکان دانا هزار هزار آفرین به بچٌه های بینا ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| ✍ تدریس فارسی کلاس اول نگاره ۱۰ فارسی کلاس اول دبستان قسمت اول 🙏 وحیده شنبدی ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| ✍ تدریس لوحه ۲۱ # فارسی کلاس اول دبستان تدریس لوحه ۲۱ # 🙏 وحیده شنبدی ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| ✍ تدریس لوحه ۲۲ # فارسی کلاس اول دبستان تدریس لوحه ۲۲ # 🙏 وحیده شنبدی ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| ✍ آموزش # فارسی کلاس اول دبستان صفحه ۲۵ # فارسی کلاس اول دبستان 🙏 وحیده شنبدی ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| ✍ تدریس # فارسی کلاس اول دبستان صفحه ۲۶ # فارسی کلاس اول 🙏 وحیده شنبدی ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| قرآن ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| قرآن برنامه درس قرآن با گرفتن جشن قرآن در کلاس آغاز میشود. برای جشن میتوان تاج های مقوایی به کمک خود بچه ها یا تاج های آماده تهیه کرد. دونفر از بچه ها لباس فرشته به تن میکنند.اگر پسر باشند دوتا بال برای انها با مقوای رنگی درست میکنید.قرآن را داخل یک سینی با گل تزیین میکنید.ان دونفر با ارامش قران را وارد کلاس می کنند و روی میز قرار می دهند. بچه ها را از قبل ,صلوات قرآنی یادشان می دهید تا بتوانند موقع ورود قرآن ,دسته جمعی باهم بخوانند. اگر مدرسه هزینه می کند برای جشن که چه بهتر در غیر اینصورت می توانید ازقبل از اولیا برای تهیه کیک و شیرینی و بسته بندی های زیبا کمک بگیرید. در مراسم تک تک اولیا را به مناسبتهای مختلف شرکت بدهیدوبگذارید هرکس در حدتوانش در این مراسم دخیل شود,چه از نظر فکری و تمرین برنامه ها و چه ازنظر مالی و تدارکات. همیاری و ارتباط تنگاتنگ شما ,فایده ی فراوانی در روحیه ی فراگیری دانش اموزان دارد. می توانید خودتان کتاب های بچه ها را تزیین کنید. ویا از قبل حتما از اولیا بخواهید کتابهای قرآن بچه هارا تزیین کرده باشند,حتی با یک روبان یا گل ساده.چراکه میخواهیم بیشتر مراقب این کتابش باشد و درک کند,این کتاب متفاوت ازسایر کتابهای اوست. کتابهارا روی میز بچینید و بهتراست هرکسی به سلیقه خودش این کار را کرده باشد.خود این تنوع زیبایی بیشتری دارد و هرکس از روی تزیین کتابش زودتر انرا می شناسد,باتوجه به اینکه هنوز سواد ندارندهم برای شما کار در تقسیم کتابها راحتر خواهد بود. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| قرآن 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| قرآن 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| قرآن 🦋🌹اشعار جشن قرآن کریم برای کودکان نام خدا بسم الله مشکل گشا بسم الله اوّل کار بسم الله وقت غذا بسم الله موقع خواب بسم الله گفتار ما بسم الله در هر کجا بسم الله وقت دعا بسم الله ورد # بسم الله آرام جان بسم الله الله اکبر خدا چه با جمال است الله اکبر با عزّت و جلال است لله اکبر به به چه با کمال است الله اکبر دانای هر سؤال است الله اکبر در عقل و در خیال است الله اکبر برتر زهر خیال است الله اکبر جهان مثل نهال است الله اکبر خدایش باغبان است الله اکبر وجودش بی زوال است الله اکبر در او بدی محال است الله اکبر «شکر خدا» شکر خدای مهربان و دانا پروردگار وخالق و توانا بر درد بندگان دوا تو هستی تنها امید من خدا تو هستی * من بنده ی همیشه ی توهستم تنها تو را ، تنها تو را پرستم نام تو ای خدای مهربانم هر لحظه وهمیشه بر # * توخالق خوبی وعالم هستی خوب وعزیزی بردلم نشستی دلم می خواهد ازتوجدا نباشم کمک بکن از غیر تو رها شم آموزش سلام قوقولی قوقو صبح شده است سلام بابا، سلام مامان سلام سلام خواهر خوب سلام داداش مهربان این جا کجاست؟ کوچه ماست همسایه عزیز سلام دوست های مهربان من بچه های تمیز سلام این جا کجاست؟ کلاس ماست گل های یاس من سلام معلم خوب و عزیز ای گل یاسمن سلام به نام خدا بسم الله مشكل گشا بسم الله ما فرزند اسلاميم گفتار ما بسم الله داريم بر لب خود در هر كجا بسم الله ورد # ما هست وقت غذا بسم الله ما را بُود نگهدار از هر بلا بسم الله خدا که مهربانه خدا که مهربانه به فکر بندگانه برای خوشبختی مون گفته که قرآن بخون قرآن کتاب زنده است جاویدان وپاینده است قرآن کند آشکار سوال های بسیار هرکس قرآن می خونه اینو باید بدونه که هست کتاب قرآن کلام پاک یزدان در آن کتاب نوشته مومن جاش تو بهشته اگر می خوای بشی خوب قرآن یاد بگیر سفارش اسلام ما پیرو قرآنیم خوشخوی و مهربانیم عادت ما سلام است سفارش اسلام است به پدر و به مادر به خواهر و برادر به هر که روبروئیم اوّل سلام گوئیم سلام عزت آرد خیر و سعادت آرد نشان دین سلام است بهتر زهر کلام است سلام که هست سلامتی دوستی را محکم می کند شور و نشاط می آورد غصه ها را کم می کند پیامبر عزیز ما با صورتی خندان و شاد همیشه و در همه جا به هر کسی سلام می داد ....................................................... سلام گل تو گلدون بچه خوب و خندون ماشاالله چه قشنگی چه باهوش و زرنگی تو خیلی دانا هستی خیلی توانا هستی واي كه چقدر تو ماهی بزرگ بشی الهی اي كه داري دو تا گوش به حرف من بده گوش راه برو مثل اردك پرواز بكن با لك لك بگو صداي برّه بیا پیشم یه ذرّه چه روز خوبي داريم قصه و بازي داريم الله من کودک مسلمان الله نگهدارمه گوش میکنم به قرآن الله نگهدارمه عمل کردن به قرآن ، همیشه ئر کارمه تو درس و علم و ایمان الله نگهدارمه مادر مهربانم ، همیشه غمخوارمه دوسش دارم فراوان ، الله نگهدارمه با با که خیلی ماهه ، ماه شب تارمه قربون ماه تابان ، الله نگهدارمه شیعه حیدر هستم ، عشق علی یارمه مثل همه شیعیان ، الله نگهدارمه ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| قرآن 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| قرآن 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| قرآن 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| قرآن 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| تدریس درس گرچه دانش آموزان با محیط روستا آشنایی دارند ، ولی بهتر آن است که تدریس در محیط روستا صورت پذیرد. بچه ها را به روستا می بریم ، گردشی در بین خانه های روستا ، مزارع و باغات و گفتگویی با مردم و سپس تدریس را شروع می کنیم. البته برای بنده و همکارانی که در روستا تدریس می کنند ، ارائه ی این نگاره و تفهیم آن به دانش آموزان سهل تر خواهد بود . باید تاکید کنم که تدریس چه در کلاس یا چه در روستا برگزار شود موارد ذیل را برای رسیدن به اهداف و مفاهیم درس پی می گیریم. در کار گروهی : - هریک از دانش آموزان دربارهٔ آنچه در تصویریا روستا می بینند، فکر می کنند. - دانش آموزان هر گروه دربارهٔ آنچه در تصویر یا روستا می بینند، با هم گفت وگو می کنند. - با توجه به نظر معلم، نماینده ای از گروه یا همهٔ اعضای گروه هرچه را در تصویر یا روستا می بینند، بیان می کنند. - معلم با توجه به اهداف این نگاره، دانش آموزان را هدایت کرده و اشکالات تلفظی آنها رابرطرف می کند. تصویر نگاره ی 7 را مقابل دیدگان کودک قرار می دهیم یا اگر بازدید از روستا داشته ایم در گوشه ای از باغات سرسبز دور هم جمع شده و پرسش ها را مطرح می کنیم. سوالات باید ما را به اهداف و مفاهیم بالا نزدیک کند . 1 – تصویر چه جایی را نشان می دهد؟ ( یا بازدید ما از چه مکانی بود؟) روستا ( دِه ) 2 – در روستا چه چیزهایی دیده می شود ؟ خانه ، درخت ، باغ ، گوسفند ، گاو ، رود خانه ، مزرعه ، خروس ، اُردک و... 3 – شغل اصلی مردم روستا چیست؟ شغل اصلی مردم روستا کشاورزی و دامپروری است. 4 – دامپروری در روستا چگونه انجام می شود ؟ آن ها گله های گوسفند را به چرا می برند . از گله های گاو در طویله یا مزارع نگه داری می کنند . برخی از مردم به پرورش مرغ ، بوقلمون و پیله ی کرم ابریشم مشغولند . البته می توان به زنبور داری برای تولید عسل و نگه داری برخی پرندگان اشاره کرد. 5 – کشاورزان چه محصولاتی را برداشت می کنند؟ گندم ، جو ، انار ، بادام ، انگور ، برنج و... 6 – در تولید محصولات کشاورزی چه کسانی همکاری می کنند ؟ مردم روستا بایکدیگر همکاری می کنند . فرزندان کشاورز در انجام کارها به او کمک می کنند . زنان علاوه بر خانه داری در کار کشاورزی تلاش می کنند. کودکان نیز با انجام کارهای ساده به دیگر اعضا یاری می رسانند. 7 – تولیدات دامپروری روستا کدام است ؟ گوشت ، لبنیات ، تخم مرغ ؛ عسل و... 8 – به کدام مواد غذایی لبنیات می گوییم ؟ شیر ، ماست ، کره ، پنیر ، دوغ ، قره قروت ، کشک . 9 – کدام حیوانات در خانه های روستایی نگه داری می شوند ؟ گوسفند ، گاو ، مرغ ، جوجه ، اُردک و... به تعداد کم در خانه نگه داری می شود . 10 – حیوانات خانگی کدام احتیاجات خانواده را برآورده می کند ؟ تخم مرغ ، گوشت ، شیر و ماست ، پنیر ، کره و ... 11 – از کدام حیوانات برای باربری و سواری در روستا استفاده می شود ؟ از اسب و الاغ و قاطر به این منظور استفاده می شود. 12 – چه وسایلی در تولید محصولات کشاوری استفاده می شود ؟ تراکتور ، تیلر ، خرمن کوب ( کمباین ) ، بیل ، چهارشاخ و ... 13 –علت سلامتی و شادابی مردم روستا چیست ؟ انجام کار در مزرعه ، استفاده از هوای پاک ، مواد غذایی سالم و مقوی 14 – مردم در روستا چه ویژگی هایی دارند ؟ آنان بسیار مردمی باخدا ، مهربان و به یکدیگر در کار ها کمک می کنند . 15 – علاوه بر کشاورزی و دامپروری چه کارهای دیگری در روستا انجام می شود ؟ قالی بافی ، آجر پزی ، سفالگری و ... 16 ساخت خانه های روستایی بیشتر از چه مصالحی است ؟ بیش تر خانه ها از گل و با سقف های از چوب است . اما اخیرا خانه ها با مصالح جدید به صورت اسکلت آهن ساخته می شود. 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| : هدف از این بخش، تصویرخوانی، بیان شفاهی، جمله سازی و درک ارتباط تصاویر است. (فعّالیّت گروهی) . - دانش آموزان در هر گروه ابتدا تصویر را بررسی کنند وراجع به آن فکر کرده و گفت و گو کنند. - سپس معلم به صورت گروهی یا فردی راجع به آن تصویر سؤال کند. - بین تصاویر رابطه ی مفهومی وجود ندارد.مفهوم هر تصویر جدای از تصاویر دیگر است . - سعی شود بچه ها با جمله های کامل به سؤالات پاسخ دهند ودر برابر جمله های کامل تر، تشویق شوند. حرکت چشم از راست به چپ مورد توجه قرار گیرد. تصویر۱ پدر در مزرعه کار می کند. ( آشنایی با مزرعه، کشاورزی، وسایل کشاورزی و... ) تصویر۲ بچّه ها در کار مزرعه به پدر کمک می کنند : (آموزش همکاری و همیاری( تصویر۳ موقع ظهر است، پدر با بچّه ها مشغول خواندن نماز است. (تربیت دینی و مذهبی( تصویر۴ زیر سایهٔ درخت در مزرعه همگی مشغول صرف ناهار هستند. (آموزش تغذیهٔ مناسب( جمع بندی: دانش آموزان دربارهٔ تصویرها در گروه بحث و گفت وگو می کنند و داستان کوتاهی می سازند و نمایندهٔ هر گروه داستان را در چهار مرحله بیان می کند. گوش کن و بگو در روستا چه حیواناتی دیده می شود ؟ جوجه، خروس، گاو، گوسفند و مرغ کشاورز در روستا چه می کند ؟ کشاورزی می کند. گندم و جو می کارد. زمین را شخم می زند. از حیوانات نگه داری می کند. میوه و سبزی می کارد. وسوالات دیگری که می توانید بیافزایید . سؤال پیشنهادی چرا کشاورز در روستا سگ و گوسفند دارد؟ از سگ برای نگهبانی، از گوسفند برای استفاده از گوشت، شیر، پشم و... نگهداری می کند. بگرد و پیدا کن دانش آموز کلماتی را که معلم نام می برد پیدا و نشان می دهد. کلمات این بخش: جوجه، خروس، اردک، بلبل، درخت، رودخانه به دوستانت بگو: ١ اگر دیدی جوجهٔ پرنده ای روی زمین افتاده، چه می کنی؟ )هدف تقویت روحیّهٔ مراقبت ازحیوانات و...) آن را از روی زمین بر می دارم و به خانه می برم. از او مراقبت می کنم. آن را در لانه اش می گذارم ... ۲ فکر می کنی در تهیهٔ نان چه کسانی همکاری می کنند؟ (آشنایی با مراحل تهیهٔ نان و تقویت روحیهٔ همکاری و مشارکت در کارها( کشاورز، نانوا و ... سؤال پیشنهادی ۱ دوست داری در خانه از چه حیوانی مراقبت کنی؟ هدف ۱ آزار نرساندن به حیوانات ۲ شناخت حیوانات اهلی ۳ آزار نرساندن به همسایه ها و... نمایش: نشان دادن برخی از کارهای کشاورز در مزرعه تذکرمهم: کار کردن در کلاس به شیوهٔ گروهی و همیاری هدف اصلی 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| 1- با دادن دو شکل یکی از شکل ها زمین با درختان، کوه ها، خورشید، آسمان و ابر های آن و... و شکل دیگر زیر دریا با ماهی های گوناگون و پرنده های روی آب و ... از دانش اموز می خواهیم دو شکل را با هم مقایسه کرده و تفاوت آن ها را بگوید. 2- کامل کردن شکل پرندهاپی مانند طاووس که به صورت نقطه چین در اختیار او گذاشته ایم. 3- با دادن شکل های مثلث، دایره و مربع از دانش آموز می خواهیم با اشکال داده شده شکلی بسازد که دیگران به فکرشان نرسد. توجه: هدف از این تمرین، آموزش تلفیقی دروس است. دانش اموز در حین آموزش مفاهیم # آموزی مفاهیم ریاضی را نیز یاد می گیرد. 4- اول گوش کن و سپس پشت سر هم تکرار کن. آسمان ابر باران دریا قایق ماهی توجه: هدف از این تمرین، تقویت حافظه ی واژگانی دانش اموز و نگاهداشت کلمات تازه ی درس است. هم چنین می توان برای تقویت حافظه از دانش آموز خواست که با تکرار کلمات از # ما آن ها را ضمن سپردن به حافظه به ترتیب تکرار کند. 5- صدای آخر کدام شکل ها مثل هم است علامت بزن. شکل های مثل ماه، کوه، کوزه، کلاه و... 6- با تصویری از یک چوپان که گوسفندانش را به کنار رودخانه برده است و نیز پرندگانی که در کنار رودخانه هست و... دانش اموز با دقت به شکل داده شده نگاه کند و پاسخ سئوالات زیر را بدهد. - چه کسانی می توانند از آب رودخانه استفاده کنند؟ - از آب رودخانه برای چه کارهایی استفاده می کنند؟ - برای صرفه جویی آب چه پیشنهادی داری؟ 7- شکل هایی که صدای اول آن ها مثل هم است را رنگ بزن. « اردک، کیف، کوه، رودخانه » 8- دادن چند شکل که دانش آموز نام هر شکل را بگوید. « پارچ، قارچ، آب، آتش، کلاه، کوه » توجه: هدف از این تمرین علاوه بر گفتن نام هر تصویر از دانش آموز می خواهیم کلمات هم پایان و هم آغاز را نیز بیان کند. زیرا هدف تمرین به طور غیر مستقیم همین است. 9- شکل های مربوط را به هم وصل کند. ( چی مال چیه؟ ). مانند: قایق پارویی، کلاه، قارچ، سر آدم، کوهستان، مردی در آب 10- دادن سه شکل در هر ردیف مانند: ابرو ، دندان ، مسواک سیب ، سینی ، موز قایق ، کیف ، مرد که دانش آموز به شکل های هر ردیف خوب نگاه کند و هر کدام را که به هم ارتباط دارند را رنگ بزند. مثلا در ردیف اول دندان و مسواک را باید رنگ کند. 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
طرح درس نگاره 7.pdf
426.4K
پایه اول| 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| تهیه ماست و پنیر از شیر توسط دانش آموزان 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1