✳️ اختلالات_دیکته
🔴🔴چکار کنیم تا بچه ها ، کلماتی که حروف همصدا مانند : ص ث س ، ذ ز ظ ض ، ت ط ، اَ ع ، غ ق ، ح ه ، دارند را بهتر به خاطر بسپارند و گیج نشوند که با کدام حرف ، یا کدام صدا و... بنویسند؟؟
راه حل ✅
💥💥 این کلمات هر سال ، فقط باید در حد کتاب درسی با بچه ها کار شوند.
مثلا اگر ده کلمه با صاد (ص) در کتابشان هست ,فقط همان ها را تأکید داشته باشیم و چند مثال اندک و مشابه.
و با کتاب های کمک درسی و لغات خارج از کتاب آنها را گیج نکنیم.
💥💥 برای تثبیت این لغات ، بچه ها ، نباید تنها به رونویسی اکتفا کنند بلکه باید به شیوه های مختلف این کلمات ، برایشان تکرار شود.
🔹مثلاً در جمله به کار ببرند
🔹یا هر کلمه ای که متوجه نمی شوند را نقاشی کنند
🔹یا آن را با خمیر بازی یا حبوبات و ... درست کنند
🔹 یا از کلمه ها پوستر درست کنند و.....
🔵🔵 نتیجه :👇
تمام این کارها ، باعث تقویت دید بصری( حافظه ی دیداری ) او خواهد شد و یادسپاری او ( نگه داری در حافظه ) را تقویت می کند.✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷تدریس قرآن درس هشتم
🔶جلسه ی اول
👩🏫مدرس : مهسا حسینی از اهواز
#مدیر
📚
#ششم_دبستان🍃🌻🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷تدریس قرآن درس هشتم
🔶جلسات سوم و چهارم
👩🏫مدرس : مهسا حسینی از اهواز
#مدیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷تدریس قرآن درس هشتم
🔶جلسه ی دوم
👩🏫مدرس : مهسا حسینی از اهواز
#مدیر
📚
#ششم_دبستان🍃🌻🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس نهم قرآن ششم ( جلسه اول) - جدید
نرگس آزاد - با ذکر صلوات
📚
*#ششم_دبستان🍃🌻🍃