📝✍📝✍📝✍
🎉تکلیف (دوشنبه ۱۲ آذر)
📝صفحه ی ۱✅ تا صفحهی۵✅
#نشانه_ز #تم۱۱
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
📣📣📣📣📣
نمونه فعالیت تمرینی👇😊
✍👇👇👇👇👇✍
👈با انتخاب کلمهی درست جملات ناقص را کامل کنید.✅)👇
🌸برادَرَم تَـب با دَندان دَرد ............. .
(دارَد _بود نــَدارَد)
🌸ساسان با اَسـب دَر باران ........... .
(آب _آمَـد)
🌸مَن بـابـا، با مامانَـــم را دوسـت .......... .
(دارَم _دارَد)
🌸آن مَرد دَر روستـا داس با اَسب ........ .
(دارَد _ بود)
🌸او با سوسَن دَسـت ......... .
(داد_ داس)
🌸آن رود آب ............ .
(نَـدارَد _ سَرد)
🌸بابا تاب را .......... .
(بَـسـت _ بود _ بادام)
🌸سامـان دَر آستارا دَرس ........ .
(داد_ بود _ آناناس)
🌸دَر سـَبـَد اَنار با توت .......... .
(سارا _ بود _ سَما)
🌸آن روستـا دور .......... .
(اَسد _ اَست _ بودَم)
🌸آتوسا ماست با نان ........ .
(داد _ بـود _ بابا)
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
ندا ابراهیمی روانخوانی تمام نشانهها.pdf
3.77M
روانخوانی تمام نشانهها
تهیه و تنظیم : ندا ابراهیمی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
راجع به املا_رونویسی
✅همانطور که اسمش پیداست هم حالت رونویسی دارد یعنی دانش آموزان می بینند و هم حالت املایی دارد
🔺یعنی دیرتر می نویسیم تا خود دانش آموز بخواند و بنویسد منتها اینکه، صدا یا ترکیبی را که می نویسد با خواندنش همسو می کنیم.
✅به طور مثال،می خواهد بنویسد آباد
ما هم دیرتر روی تابلو می نویسیم و بچه ها در دفتر می نویسند.
🔺در این لحظه معلم همسویی خواندن را کار می کند و می گوید:
❓ چی می خواستیم بنویسیم؟
✔️آباد
❓ اول چی باید بنویسیم؟
✔️ آ
❓ بعدش چی میشنوم
✔️ با
❓با یعنی چی با چیه؟
✔️ بچه ها می گویند بـ با ا،
❌ بخوانید و بنویسید
✅معلم هم کمی دیرتر می نویسد و بعد می گوید:
❓ بقیه اش چی؟
✅ معلم بقیه را نمی خواند، اگر نتوانستند بقیه ی کلمه را بگویند مدام می پرسیم
❓چی می خواستیم بنویسیم
✔️ آباد، آفرین
❓ چی نوشتیم تا حالا، بقیه اش چی؟
🔺باید اجازه فکرکردن بدهیم خودمان نخوانیم،شاید هر کلمه برای یک فرد چند دقیقه بکشد ولی عوضش،بخش خوانش مغز فعال می شود.
🔺یادمان باشد اینجا هرکس نخواند و بنویسد ،نوشته اش را نپذیریم.
🔺و این کار را برای همه ی کلمات نشانه ی جدید کارمی کنیم.
@MoallemYariR5 املا درس 5 فارسی (02).pdf
574.5K
@MoallemYariR5 املا درس 5 فارسی (03).pdf
758.9K
@MoallemYariR5 املا درس 5 فارسی (04).pdf
694K
@MoallemYariR5 گام به گام درس 6 خوانداری.pdf
3.1M
پایه پنجم|
🔺 گام به گام درس 6 فارسی پنجم ابتدایی
🔸 #درس6 : سرود ملی , ای ایران
🔸 حل تمرینات درس ششم فارسی خوانداری
🎯👈 معنی شعر سرود ملی
🎯👈 معنی شعر ای ایران
👈 #سری1
🔸 هشتگ ها : #فارسی , #درس6فارسی , #گامبهگام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍂 تدریس درس هفتم هدیه ها: دست در دست دوست
#هدیه_درس_هفتم_7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریسی دیگر...
🍂 تدریس درس هفتم هدیه ها: دست در دست دوست
📌 قسمت اول
💢 عباس ملک فر
#هدیه_درس_هفتم_7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍂 تدریس درس هفتم هدیه ها: دست در دست دوست
📌 قسمت دوم
💢 عباس ملک فر
#هدیه_درس_هفتم_7