فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه دوم|
ریاضی دوم ابتدایی صفحه 24
🙏 مدرس: خانم وزیری
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه دوم|
قرآن دوم ابتدایی درس سوم جلسه دوم
🙏 مدرس: خانم وزیری
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
بخوانیم 2.pdf
52.7K
پایه دوم|
#طرح #درس #روزانه #فارسی
از همه مهربانتر
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
طرح درس ریاضی 2.pdf
239.3K
پایه دوم|
#طرح_درس_روزانه_ریاضی
#اشکال_هندسی_و_جمع
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم
جواب تمرینهای کتاب ریاضی.pdf
6.92M
پایه دوم|
#جواب_تمرینات_ریاضی
#فصل_به_فصل
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم
49.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایه دوم|
فصل دوم ریاضی
مبحث دقیقه در ساعت
درس ششم
مدرس قشقایی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
علوم.pdf
4.29M
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
05678.rar
8.15M
پایه دوم|
🎙فایل صوتی
قرآن دوم دبستان
✅ درس 5 تا 8
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
40.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
92.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایه دوم|
فصل دوم
درس چهارم
حل مساله
راهبرد الگوسازی
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
علوم چشمه نور.docx
30.4K
پایه دوم|
#طرح #درس #روزانه
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه دوم|
◀️ حل تمرینات صفحه 5 ریاضی دوم ابتدایی
🔹 #فصل1 : عدد و رقم
🔺 تدریس و آموزش فصل اول ریاضی دوم ابتدایی
🔺 حل تمرینات فصل 1 ریاضی دوم ابتدایی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه دوم|
◀️ حل تمرینات صفحه 6 ریاضی دوم ابتدایی
🔹 #فصل1 : عدد و رقم
🔺 تدریس و آموزش فصل اول ریاضی دوم ابتدایی
🔺 حل تمرینات فصل 1 ریاضی دوم ابتدایی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه دوم|
◀️ حل تمرینات صفحه 9 ریاضی دوم ابتدایی
🔹 #فصل1 : عدد و رقم
🔺 تدریس و آموزش فصل اول ریاضی دوم ابتدایی
🔺 حل تمرینات فصل 1 ریاضی دوم ابتدایی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
@MoallemYariR2 پیک آدینه هفته 1 آبان (02).pdf
2.35M
پایه دوم|
🔺 پیک آدینه هفته 1 آبان پایه دوم ابتدایی
🔸 هفته اول آبان
❤️👈 #سری2
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
@MoallemYariR2 پیک آدینه هفته 1 آبان (03).pdf
1.42M
پایه دوم|
🔺 پیک آدینه هفته 1 آبان پایه دوم ابتدایی
🔸 هفته اول آبان
❤️👈 #سری3
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
@MoallemYariR2 پیک آدینه هفته 1 آبان (04).pdf
600.1K
پایه دوم|
🔺 پیک آدینه هفته 1 آبان پایه دوم ابتدایی
🔸 هفته اول آبان
❤️👈 #سری2
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
تدریس خلاق چه تدریسی است؟
تدریس خلاق موضوع مهمی است که این روز ها نقل محافل فرهنگی شده است و مدرس های مختلف به بحث و گفت و گو در مورد آن می پردازند و در واقع تدریس خلاق به تدریسی گفته می شود که بیشترین شوق و اشتیاق را در دانش آموز ایجاد کند. این روش تدریس، مطالب درسی را با روش هایی مبتکرانه و نوآورانه به دانش آموزان می آموزد و از موضوعات خسته کننده و حوصله سر بر، مطالبی جذاب و هیجان انگیز می سازد. در تدریس خلاق تمام تمرکز بر روی روش های تدریسی است که با روحیات دانش آموز بیشترین سازگاری را دارد.
حقیقت این است که روش های تدریس سنتی خسته کننده و آزار دهنده هستند و برای اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان، هیچ جذابیتی ندارند. مدرس هایی که از روش های تدریس خلاق استفاده می کنند، با ترکیب کردن خلاقیت و نوآوری با برنامه ها و سرفصل های درسی، چنان شوقی در دانش آموزان ایجاد می کنند که علاوه بر اینکه حضور روزانه در کلاس درس خسته کننده نباشد و استرس های دانش آموزی را نداشته باشد، منجر به افزایش خلاقیت و علاقه مندی دانش آموزان شده و استعداد های آنها را شکوفا میکند.
┄┅┄✶🎨🎨🎨✶┄┅┄
🌸قابلیت ها،توانایی ها و قوت ها:🌸
🔸در ارزشیابی برای یادگیری، هنر معلمی، در کشف دانستن ها و توانستن های یادگیرنده نهفته است. بر این پایه، معلم بیش از هر چیز باید به دانستن ها و توانستن ها، قوت ها، قابلیت ها و توانایی های یادگیرنده توجه کند؛ زیرا وقتی دانش آموز، طعم موفقیت و پیشرفت را احساس کند، اعتماد به نفسش تقویت شده و همین سبب خواهد گردید تا او در یادگیری بعدی، رشد بهتری داشته باشد.
🔹پرداختن معلم به قابلیت ها، توانایی ها و قوت های دانش آموز در گزارش پیشرفت تحصیلی- تربیتی، اگر چه کوتاه و مختصر نیز هست، لیکن اگر روشن و معنادار باشد، باعث افزایش اعتماد به نفس دانش آموز شده و در او ایجاد انگیزه می کند که در مسیر یادگیری همواره باقی بماند؛
🔸 بنابراین معلم در هر بازخورد فرایندی پایانی، باید به شخصیت انسانی دانش آموز توجه نماید و برای او احترام و اهمیت قائل شود .
🔹به عبارت ساده تر، خودمان را به جای دانش آموز که گیرنده بازخورد می باشد، قرار دهیم و تلاش کنیم آیینه وار و با بیان عبارات مثبت که عبارت مثبت، انرژی کودکان را جهت انجام آنچه از وی خواسته شده و مورد انتظار است، تقویت می کند، قابلیت ها، توانایی ها و قوت های دانش آموز را در گزارش پیشرفت تحصیلی به شکل کلی بازبتابانیم.
#بازخورد_نقاط_قوت
#ارزشیابی_توصیفی
🔍راههاي درگير كردن دانش آموزان در فرآيند تدريس
1⃣پرسش از دانش آموزان
2⃣ارائه بازخورد
3⃣كار كردن گروهی
4⃣فعال بودن دانش آموزان
5⃣نشان دادن راه و فرآيند(مسير فعاليت)
6⃣ايجاد رقابت جمعی
7⃣ارتباط عاطفی با دانش آموزان
8⃣ارتباط منطقی بين مطالب يادگيری
9⃣ارتباط مطالب با زندگی و دنيای واقعی
🔟دادن فرصت و زمان كافي به دانش آموزان برای ارائه مطالب و اظهار نظر
#آزمایش_علوم #فصل_دوم_علوم
موضوع : هوای سالم صفحه 17
وسایل مورد نیاز :بطری شفاف –عود یا اسفند- اب پاش
اجرای آزمایش:
به وسیله عود یا اسفند (ترجیحا اسفند)دود تولید کرده شیشه را وارونه روی دود میگیریم تا پر از دود شود به وسیله آب پاش روی دود درون بطری اب می پاشیم دود ها تقریبابه رنگ تیره در می آیند و به شکل مایعی تیره رنگ از بطری بیرون میریزند.
نتیجه آزمایش:
دانش آموزان در آخر به این نکته اشاره کردندکه آب باران باعث میشود دودی که
درنتیجه فعالیت کارخانه ها و ماشین ها و ....در هوا می باشد ازبین میرود و هوا سالم می شود.
#آزمایش_علوم #فصل_دوم_علوم
موضوع : هوای سالم صفحه 17
وسایل مورد نیاز :بطری شفاف –عود یا اسفند- اب پاش
اجرای آزمایش:
به وسیله عود یا اسفند (ترجیحا اسفند)دود تولید کرده شیشه را وارونه روی دود میگیریم تا پر از دود شود به وسیله آب پاش روی دود درون بطری اب می پاشیم دود ها تقریبابه رنگ تیره در می آیند و به شکل مایعی تیره رنگ از بطری بیرون میریزند.
نتیجه آزمایش:
دانش آموزان در آخر به این نکته اشاره کردندکه آب باران باعث میشود دودی که
درنتیجه فعالیت کارخانه ها و ماشین ها و ....در هوا می باشد ازبین میرود و هوا سالم می شود.
#ترفند_افزایش_اعتماد_به_نفس
#دانش_آموزان
#مدیریت_کلاس_به_روش_خلاق
✅ مشخص کردن نماینده😍
برای کارهای مختلف مثل؛
۱. نماینده کلاس🚪
۲.نماینده کتابخانه📚📖🗄🗂
۳.نماینده تکالیف📝
۴.نماینده تقویم📅
📎📎
❌ به جای تدریس های خشک و سنتی❌
می توان از دانش آموزان کمک گرفت که متن درس های کتاب های فارسی و هدیه های آسمانی را با نمایش و ایفای نقش در کلاس نشان دهند.
مشارکت دانش آموزان در اجرای برنامه های صف صبحگاهی
🌺🌺🌺🌺🌺