eitaa logo
تدریس یار پایه دوم
9.5هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
11.9هزار ویدیو
15.6هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . همکاران عزیز هرگونه درخواستی برای تبلیغات داشتید با ما در ارتباط باشید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 راهبردهای تقویت خواندن در دانش آموزان اختلال یادگیری - وصل نقطه چین (دقت ، هماهنگی چشم و دست ، تقویت دستخط و خوشنویسی) - استفاده از روش چند حسی فرنالد - کامل کردن کلمات ناقص (دقت ، ادراک) - کار با ماز(دقت ، ادراک ، هماهنگی چشم و دست) - پرتاب حلقه (دقت ، هماهنگی چشم و دست) - کپی کردن و نقاشی کردن کلمات وحروف و...(دقت ، ادراک) - تشخیص شکل از زمینه (ادراک) - ترسیم کلمات در فضا (تقویت تجسم فضایی) - پیدا کردن تفاوت در یک سری از کلمات (دقت) - تشخیص شکل از زمینه (ادراک ، دقت) - داستان خوانی (تقویت املا و خواندن ، تقویت درک مطلب) - رمز گردانی(دقت ، هماهنگی چشم و دست) - آموزش مطالب درسی - پیدا کردن کلمات حروف هم صدا با شکل متفاوت (تقویت املا و خواندن ، دقت ، ادراک) - بازی های فکری پومین - پیدا کردن تفاوت ها وتشابهات (دقت) - بازی با دارت (دقت) - پیدا کردن کلمه مورد نظر در متن (دقت) - استفاده از وسایل آموزشی - تمرین روخوانی - جمله سازی با کلمات مشکل (تقویت خواندن ، درک مطلب ، املا ، ادراک) - مینی بسکتبال (هماهنگی چشم و دست ، دقت) - استفاده از حروف مغناطیسی جهت ساختن کلمه (دقت ، ادراک) - خواندن روزنامه (تقویت املا و خواندن ، دقت ، ادراک) - خواندن شعر(حافظه شنوایی) - تمرینات توالی شنیداری (تقویت توالی و حافظه شنوایی) - تمرینات حساسیت شنیداری (دقت و حساسیت  شنیداری ، تقویت املا و خواندن) - تلفظ غلط کلمات توسط کارشناس یا معلم واصلاح تلفظ آن کلمه توسط دانش آموز - استفاده از کارتهای تصویری مختلف (تقویت حافظه دیداری) - تمرین حفظ کردن حروف الفبا(دقت ، حافظه ، توالی ) - ترکیب صدا ها توسط دانش آموز(ساز= س – ا – ز)( تقویت ادراک) - کامل کردن تصویر وبریدن وچسباندن تصاویر(ادراک ، دقت ، هماهنگی چشم و دست)
                                                                ⭕️ ۱. اضطراب دانش آموز قبل از املا ⭕️ ۲. نشناختن حروف و صداها ⭕️ ۳. جا گذاشتن کلمه که ممکن است ناشی از علل مختلفی باشد. ⭕️ ۴. جا گذاشتن حروف که با تلفّظ صحیح معلّم و تاکید بر روی صدای جا گذاشته شده قابل حل است. ⭕️ ۵. بچّه ها چیزی را که تلفّظ می کنند می نویسند به همین دلیل توصیه می شود هنگام نوشتن به لب های معلّم نگاه کنند. ⭕️ ۶. جابه جایی حروفی مانند (ص) به جای (س) (ث) در کلمه ها با اجرای مسابقه بین دانش آموزان و به صورت گروهی و پرسش این که  مثلاً در کلمه ی کثیف  اگر چه شکل صدای (ص) یا (س) می دهد ولی با استفاده از بازی های متنوّع می توان این مشکل را کاهش داد. ⭕️ ۷. رعایت نکردن صامت ها و مصوّت ها. در این رابطه با تاکید در بخش کردن و با فاصله خواندن بخش ها کاهش داده می شود.
سلام این دانش آموز ضعف در حافظه‌ی دیداری داره تمرین های زیادی توی کتاب خانم آزیتا محمودپور هست برای این اختلال مناسبه مثلا اینکه چند کلمه بنویسید روی کارت بگید نگاه کن حالا چشماتو ببند بگو چه کلمه هایی بودن چند تا کارت تصویر ۴ یا ۵ تا جلوش بذارید نگاه کنه حالا برگرد یا چشمات رو ببند بگو چی دیدی یه کلمه رو به ۴ شکل بنویسید مثلا با سه شکل درست یه شکل اشتباه بگید اشتباه رو پیدا کن دفعه ی بعد بر عکس به سه شکل اشتباه یه شکل درست بگید شکل درست رو پیدا کن البته این تمرین ها نیاز به مداومت دارن و با یکی دوبار نتیجه نمیدن پس بگید خانواده توی خونه این تمرین ها رو هر روز انجام بدن
با سلام، متن املا آز درس ۹فارسی میخواستم ب صورت جاخالی یا هر روش ديگه
👆👆کل سوالات علوم
عزیزان لطفا صوتی قرآن صفحه ۳۹ 🙏🙏🙏
20.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت اول تدریس(مانده و گذشته،) و ساعت قبل🌹🦋 این داستان پلاک ۱۲ (حسنی و مامان و بابا)😘❤️
1_1952341274.pdf
613.9K
نمونه امضاء تکالیف