eitaa logo
تدریس یار پایه دوم
8.1هزار دنبال‌کننده
10.3هزار عکس
9.8هزار ویدیو
13.8هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . همکاران عزیز هرگونه درخواستی برای تبلیغات داشتید با ما در ارتباط باشید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
هدیه_های_آسمانی_درس_سوم_خانم_اکبر.pdf
1.39M
پایه دوم| 📚هدیه های آسمانی 📖درس سوم (۹۸_۹۷) ✅طراح : نرگس اکبرنژاد ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
36.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایه دوم| درس نهم از فصل دوم ریاضی تقریب مدرس قشقایی ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
کلیات ریاضی دوم===.ppsx
3.01M
پایه دوم| 🔺 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
هدیه_های_آسمانی_درس_پنجم_خانم_اکبر.pdf
1.77M
پایه دوم| درس پنجم درسنامه ها وسوالات کل دروس هدیه ها ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
قدردانی در روش تدریس: هرگاه که شما از کاری که دانش آموزان انجام داده اند، چه کار کوچکی باشد چه بزرگ ، قدر دانی می کنید، عزت نفس آن ها افزایش می یابد و احساس ارزشمندی و اهمیت بیشتری می کنند و حس می کنند که فردی لایق و توانا هستند و در نتیجه تصویری که از خود دارند بهتر و بهتر می شود و حرمت نفس بیش تری می یابند. اما سوال اینجاست که چگونه این احساس شگفت انگیز را در دانش آموزان می آفرینید؟ پاسخ ساده است با گفتن متشکرم در هر موقعیتی و برای هر کار بزرگ و کوچکی .باید عادت تشکر از دانش آموز را برای هرکاری که انجام می دهند،در خود ایجاد کنید. در اینجا از تشکر شما نتیجه ای دو چندان به دست می آید: هرگاه شما به دانش آموزی لبخند می زنید و از او تشکر می کنید،نه تنها حس عزت نفس و احساس اهمیت آن فرد رشد می کند، بلکه شما هم همین رشد و جهش را تجربه خواهید کرد. در واقع شما هر زمان که کاری می کنید یا حرفی می زنید که باعث می شود دانش آموزان بیشتر خود را بیشتر دوست داشته باشند،علاقه ی آن ها به خودتان را بیشتر کرده اید. 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند: مثلا: ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا  به هم نزدیک نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! " ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!" ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!" 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
🔷 انواع روش های نوین و جدید در تدریس از انواع روش های تدریس جدید و نوین می توان به مواردی همچون روش توضیحی، سخنرانی، اکتشافی، حل مسئله، روش مباحثه، پرسش و پاسخ، واحد کار، گروه های کوچک، یادگیری فردی، روش ازمایشی و .... اشاره کرد .🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
🔷 روش حل مسئلــــه این روش یکی از روشهای فعال تدریس است. اگر نظام آموزشی بخواهد توانایی حل مسئله را به دانش آموزان یاددهد, (البته مسئله به معنی مشکل و معضل نیست, به بیان دیگر مسئله موضوعی نیست که برای ما مشکل ایجاد کند, بلکه رسیدن به هدف در هر اقدامی, به نوعی حل مسئله است, در این روش آموزش در بستر پژوهش انجام می شود و منجر به یادگیری اصیل و عمیق و پایدار در دانش آموزان می شود 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
51999023680893.pdf
2.95M
🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶 📚ارزشیابی توصیفی،یادگیری شاد 🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
51999021166755.pdf
3.31M
🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶 📚سواد خواندن،سواد مالی #⃣ 🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
51999015238717.pdf
1.82M
🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶 📚اختلالات یادگیری #⃣ 🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
کندنویسی_دانش_آموزان 🍀علّت‌هاي مختلفي براي کند نويسي وجود دارد؛ از جمله : · عدم هماهنگي چشم و دست · فشار زياد قلم روي کاغذ · عدم صحيح در دست گرفتن قلم · ضعيف بودن عضلات انگشتان و دست · ملال‌آور بودن نوشتن به دليل ضعف يا عدم داشتن انگيزه و.... 💥 کند نويسي هم‌چنين موجب ضعف دانش‌آموز در درس املا مي‌شود. اين مشکل او را در انجام تکاليف نيز ناتوان کرده و از جهتي اگر در سنين پايين درمان نشود، در سنين بزرگ‌سالي باعث به‌وجود آمدن مشکلات ثانويه مي‌گردد. در بسياري از موارد مشاهده شده است که والدين با پرخاش و اعتراض به دانش‌آموز و آموزگار او، موجب اين مشکل شده‌اند 💥 راهبردهای 🔥روش‌هاي درمان کند_نويسي 🍁هرگونه ترس و اضطراب را از دانش‌آموز خود دور کنيم. 💥همیشه ترغيب و تشويق دانش‌آموز خود را به خوش‌نويسي را به یاد داشته باشید. 🍁تکاليف مدرسه بايد براي دانش‌آموز، شيرين و جذّاب باشد. 💥 از مدادها و خودکارهاي خيلي بلند و خيلي کوتاه به هيچ وجه استفاده نگردد. 🍁از ميز تحريرِ مناسب استفاده شود. 🍁از کاغذ و برگ‌هاي سفيد و مرغوب استفاده شود. (کاغذ نبايد کاهي، روغني يا موج‌دار باشد.) 🍁به‌منظور تقويت عمل انبساط و انقباض ماهيچه‌هاي انگشتان، دانه‌هاي کوچک (مثلاً دانه‌هاي تسبيح) را روي زمين ريخته و از او بخواهيم آن‌ها را با سر انگشت‌هاي شصت و اشاره و ميانه، جمع کند. 🍁هوا نويسي (نوشتن با قلم روي هوا و فضاي اطراف): اين روش در تند نويسي، کمک قابل توجّهي به دانش‌آموزان مي‌کند؛ چرا که اين عمل در تسريع حرکات عضلات دست، بازو و ساعد و هماهنگي مغز با چشم و دست، تأثير بسياري دارد. 💥سينه‌خيز رفتن: روزي چند دقيقه (کم‌تر از ده دقيقه) دانش‌آموز برود. اين عمل در هماهنگي اعضاي بدن بسيار مؤثّر است.) 💥 هر روز قبل از نوشتن تکاليف، چند دقيقه انگشتان را باز و بسته کند. 💠 به تجربه ثابت شده است که انجام بازي‌هاي محلّي که با حرکات سريع و زياد همراه است، در تند نويسي دانش‌آموزان بسيار مؤثّر است. 💥 براي تکاليف منزل سعي شود از حروفي که دانش‌آموز در نوشتن آن مشکل دارد، استفاده شود. بدين شکل مثلاً کلماتي را از درس پيدا کرده که حروف هم‌صدا مانند (ذ ز ض ظ) داشته و يا کلماتي که به‌صورتي که خوانده مي‌شوند، ولي نوشته نمي‌شوند مانند خواب. 🍁دانش‌آموز در منزل با کمک خانواده مطالبي که در نوشتن مشکل دارد را مطالعه کند و براي کلمات مهم هم‌_خانواده پيدا کند؛ مثلاً براي کلمه‌ي «حميد»، کلمات «محمد،احمد، حامد» را مي‌توان بنويسد؛ زيرا اين کلمات، سه حرف دارند. 💥معمولاً دانش‌آموزاني که اين مشکل را دارند، قلم را با فشار زياد در دست مي‌گيرند، تا حدّي که دست آن‌ها عرق مي‌کند؛ دانش‌آموزاني که قلم را با فشار زياد در دست مي‌گيرند، دچار ، استرس و دلهره هستند. بهتر است معلّمان و اولياء ميزان فشار به قلم را کنترل کرده و بيش‌تر در مورد مسائل روحي و رواني با دانش‌آموز کار کرده و ترس و استرس را از او دور کنند ❣️در پايان باز هم عنوان مي‌شود که پرخاش و تنبيه در درمان مشکلات، نه تنها نقش مثبتي ايفا نکرده، بلکه به تشديد شدن آن مشکل، منجر می شود. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
animation.gif
21.5K
حالا چند تا تصویر👇👇 این تمرینات رو در خانه انجام دهند، که باعث تقویت دست ورزی و رفع کند نویسی میشه، روزی ده دقیقه کافیه همکاران می تونید در گروه های اولیا ارسال بفرمایید ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
حالا چند تا تصویر👇👇 این تمرینات رو در خانه انجام دهند، که باعث تقویت دست ورزی و رفع کند نویسی میشه، روزی ده دقیقه کافیه همکاران می تونید در گروه های اولیا ارسال بفرمایید
❇️ قلب نظام ارزشیابی کیفی توصیفی (بازخورد) هست. ✅ما دو نوع بازخورد داریم: بازخورد فرایندی💫 و پایانی🏆 بازخوردهایی که از ابتدای سال چه بصورت شفاهی🗣 چه بصورت کتبی📝 به دانش آموزان ارائه می دهیم چه در ارتباط با درس باشد چه مربوط به حوزه اخلاق، اجتماع و مهارت های زندگی همگی از نوع بازخورد تکوینی (فرایندی) هستند. این نوع بازدخوردها کاملا دانش آموز مرجع هستند؛ یعنی هر فرد با خودش مقایسه می شود و عملکرد او مدنظر معلم است. 🔴پس از بیان و نوشتن مقیاس رتبه ای( خیلی خوب،خوب، قابل قبول و نیاز به آموزش و تلاش بیشتر) خودداری می کنیم. نقاط قوت دانش آموزان را بزرگ جلوه داده و در جهت رفع نقاط ضعف او گام برمی‌داریم. ✅بازخورد پایانی (نوبت اول و دوم) ملاک مرجع است، یعنی ارزشیابی از دانش آموز با این هدف می باشد که آیا او به اهداف ماده ی درسی دست یافته است یا خیر... که براساس شواهد موجود در پوشه کار و ابزارهای لازم جمع آوری شده در خصوص دانش آموز با مقیاس رتبه ای عمل می کنیم و اجازه نداریم زمانی که دانش آموز به اهداف ماده ی درسی بطور کامل دست نیافته است از رتبه خیلی خوب استفاده کنیم (اینکار نه تنها هیچ کمکی به دانش آموز نمی کند بلکه یکی از تبعات آن یعنی بی سوادی است که گریبان گیر او خواهد شد) استفاده از مقیاس رتبه ای هم تحلیل خاص خودش را دارد. ✅ نکته پایانی اینکه: این دو نوع بازخورد زمانی مثمرثمر خواهد بود که: 1- معلم ارتباط دوستانه ای با دانش آموز برقرار کرده باشد ( ارتباطی با سه میم : معلم مهربان، مقتدر و منصف) 2- نقاط قوت را بزرگ نمایی کرده باشد. 3- نقاط ضعف را با احتیاط بیان کرده باشد. 4- توصیه مناسبی بکار گرفته باشد. 🌺ارسالی از سرکار خانم آمنه فاضلی 🌺سرگروه پایه اول فیروز آباد ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
☘️ از سلسله وظایف من معلم در ماه مهر 👇 🌼در هفته اول مهر لازم است من معلم نسبت به : 🌿جانمایی بچه ها در کلاس 🌿شناسایی اسمی تک تک بچه ها 🌿تکمیل جدول شماره 1 دفتر مدیریت کلاس 🌿ارائه ی برنامه هفتگی به تک تک بچه ها 🌿بررسی فرم الف پیشرفت تحصیلی تک تک بچه ها 🌿 تهیه و مدیریت تجهیزات آموزشی کلاسی 🌿برگزاری آزمون های کتبی و شفاهی به منظور ارزشیابی آغازین ( ورودی ) و تعیین نقطه ی شروع آموزش هر درس اقدام آگاهانه داشته باشم 🌼در هفته دوم مهر لازم است من معلم نسبت به : 🌿ثبت مشخصات بچه ها روی پوشه کار و نصب نشانه ی خاص مثل عکس مثل نقاشی مثل هر نشانه ی انتخابی دانش اموز در شیرازه ی پوشه های کار با مشارکت دانش آموز و در صورت امکان والدین آنها در کلاس و در یک زنگ خاص . 🌿پر کردن فرم برگ شرح حال پوشه کار 🌿تکمیل جدول بودجه بندی دفتر مدیریت کلاس بر اساس میانگین عملکرد بچه های کلاس 🌿ثبت برنامه هفتگی در دفتر مدیریت کلاس 🌿برگزاری آزمونک بعد از هر درس جهت تعیین میزان اثربخشی تدریس خود و درک یادگیری دانش آموزان به شکل شفاهی یا کتبی و با نمونه گیری از بچه ها با توانایی های مختلف اقدام لازم به عمل آورم . 🌼 در هفته سوم مهر لازم است من معلم نسبت به : 🌿 برنامه ریزی به منظور برگزاری جلسه عمومی توجیهی برای والدین 🌿 ثبت غیبت دانش آموزان در جدول شماره 6 🌿 برگزاری آزمونک بعد از هر درس جهت تعیین میزان اثربخشی تدریس خود و درک یادگیری دانش آموزان به شکل شفاهی یا کتبی و با نمونه گیری از بچه ها با توانایی های مختلف . 🌿شناسایی و تشکیل گروه های یادگیری دانش آموزی در کلاس اقدام لازم به عمل آورم . 🌼 در هفته چهارم مهر لازم است من معلم نسبت به : 🌿 برگزاری جلسه عمومی توجیهی برای والدین 🌿 ثبت غیبت دانش آموزان در جدول شماره 6 🌿برگزاری آزمون تراکمی ( به معنای طرح پرسش از درس هایی که تا پایان مهر تدریس شده ) 🌿 برگزاری آزمونک بعد از تدریس هر درس جهت تعیین میزان اثربخشی تدریس خود و درک یادگیری دانش آموزان به شکل شفاهی یا کتبی و با نمونه گیری از بچه ها با توانایی های مختلف . نکته : توصیه می شود در این خصوص دو فایل صوتی موجود در کانال پیرامون تصحیح آزمون ها و ارائه ی بازخورد و مدیریت آن در پوشه کار، گوش دهید . 🌿 مدیریت گروه های یادگیری دانش آموزی در کلاس 🌿 آموزش دانش آموزان در خصوص چگونگی بررسی شواهد پیشرفت تحصیلی و تکمیل فرم خود ارزیابی از پوشه کار (گامی هدفمند در جهت یادگیری و تقویت مهارت های فراشناختی ) 🌿 آموزش دانش آموزان در خصوص چگونگی همسال سنجی ( گامی هدفمند در جهت یادگیری و تقویت مهارت های فراشناختی ) اقدام لازم به عمل آورم . 🌼 و بالاخره قبل از ماه آبان لازم است من معلم نسبت به : 🌿آماده سازی پوشه کار ها و تحویل به بچه ها تا فرم خود ارزیابی ماه مهر را تکمیل کنند ( با این کار ضمن تقویت مهارت فراشناختی به دانش آموز امكان مي‌دهد تا شاهد رشد و پيشرفت خود باشد و درنتیجه باعث افزایش اعتمادبه‌نفس او می‌گردد. امكان مي‌دهد تا اشتباهات خود را بشناسد و اصلاح نماید. اين كار، توان ريسك كردن، نهراسيدن از اشتباه، جرئت پذيرش اشتباه و اصلاح آن را به وي مي‌دهد. به‌این‌ترتیب دانش‌آموز را در فرايند آموزش خود سهيم مي‌سازد. فرصت مي‌دهد تا بين آموخته‌هاي قبلي و جديد خود ارتباط برقرار كند و «مهارت خودارزیابی» که از بنیادی‌ترین اصل از اصول تعلیم و تربیت است را در دانش‌آموز تقویت نماید. امكان مي‌دهد تا از طريق ارائه‌ی پوشه کار، ميزان توانايي‌ها و دانش خود را مستند سازد. امكان می‌دهد تا غيرمستقيم در فرايند يادگيري مفاهيم درسي خود، سهيم گردد امكان مي‌دهد تا با انتخاب و قرار دادن نمونه كارهايش در پوشه کار خود، فرصت تمرين براي تصميم‌گيري‌هاي آگاهانه و قضاوت مسئولانه پیدا نماید.( منبع کتاب صفر تابیست ارزشیابی برای یادگیری صفحه 117) 🌿 دعوت موردی از والدین دانش آموزانی که ایست یادگیری دارند و مطلع نمودن آنها از وضعیت عملکرد فرزندشان و درج این دعوت در فرم شماره 7 دفتر مدیریت کلاسی 🌿 برگزاری آزمون تراکمی ( به معنای طرح پرسش از درس هایی که تا پایان مهر تدریس شده ) 🌿مدیریت گروه های یادگیری دانش آموزی در کلاس 🍃🌹ارسالی از همکار خوبم سرکار خانم سلیمانی سرگروه پایه اول ناحیه۱ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
بسمه تعالی ✅ جشن قرآن در روز جهانی کودک ▪️همزمان با روز جهانی کودک (۱۶ مهرماه ۱۴۰۲) جشن قرآن در کلاس اول دبستان کلیه مدارس ابتدایی سراسر کشور برگزار می شود. در این جشن که با هدف ایجاد خاطره خوش از یادگیری قرآن کریم در داخل مدارس و کلاس های درس و یا نمازخانه مدرسه و با حضور و حمایت مادی و معنوی اولیای دانش‌آموزان اجرا می شود، ضمن اجرای برنامه های شاد و جذاب و نیز توزیع شیرینی و شکلات بین دانش آموزان، برخی از بخش‌های کتاب درسی مانند رمزینه های سریع پاسخ پخش و داستان های قرآنی به صورت نمایشی اجرا می شود. در این مراسم زیبا و جذاب، دانش آموزان سوره ها و اشعاری را که بلد هستند برای دوستان خود می خوانند. سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی نیز برای این روز، فیلم هایی را تولید کرده که می تواند در این مراسم پخش شود. همچنین سایر پایه های تحصیلی هم می توانند جشن قرآن داشته و از فیلم پایه خود استفاده کنند. 🌷🇮🇷🎊 جشن قرآن 🎊🇮🇷🌷 به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ۱۴۰۲-۱۴۰۳ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
35.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
2⃣جلسه دوم: ▪️درآمدی بر مدیریت کلاس ❇️ تکنیک هایی برای احساس مهم بودن دانش آموز در کلاس و در نتیجه کاهش چالش های انضباطی. ✅چند خاطره تلخ و شیرین در رابطه با موضوع بحث ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
📝 یک طرح درس خوب باید بتواند به هفت " چه" جواب دهد: معلم 🔵 چه چیزی را( محتوا ی آموزشی) 🔷 با چه وسایلی( رسانه آموزشی) 🔵در چه مدتی( زمان آموزش) 🔷برای چه کسانی( مخاطبین) 🔵 در چه جایی( محل آموزش) 🔷به چه منظوری( اهداف آموزشی) 🔵با چه روشی( روش و الگوهای تدریس) تدریس می کند؟!؟ 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الگو از منظر دکتر داوودی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیوار کلاس یک موقعیت یادگیری است از زبان دکتر بهمن قره داغی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar