فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قرآن دوم ابتدایی درس چهارم جلسه چهارم
🙏 مدرس: خانم وزیری
36.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◀️ فیلم تدریس درس چهارم آموزش قرآن دوم ابتدایی
🔹 #درس4 : سوره ی ناس / ه ه
🔺 تدریس و آموزش درس 4 قرآن دوم ابتدایی
👩🏻🏫👈 مدرس : سرکار خانم فاطمه شاهین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ فیلم تدریس درس 4 آموزش قرآن دوم ابتدایی
🔸 #درس4 : سوره ی ناس
🔺 تدریس و آموزش درس چهارم قرآن دوم ابتدایی
👩🏻🏫👈 مدرس : سرکار خانم حبیبیان
🔸
با توجه به اهداف مهم درس دوم فارسی پایه دوم (مسجد محله ی ما) جهت آشنایی دانش آموزان با مسجد به عنوان نماد مسائل دینی- آشنایی با فعالیت های اجتماعی- و تقویت روحیه مشارکت و همدلی اجتماعی بچه ها پس از هماهنگی دانش آموزان پایه دوم مدرسه شهدای جلیزی به مسجد محله اعزام کردیم.
از سوسنگرد آموزگار پایه دوم جعفربُنده
28.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
35.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریاضی -پایه دوم
فصل اول -عدد و رقم (تقارن چهار قسمتی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریاضی دوم ابتدایی فصل چهار معرفی عدد صد
🙏 مدرس: خانم وزیری
52.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس فصل چهار ریاضی ❤️
با انجام دست ورزی ❤️🥰
نام معلم: مژگان خورسندی رضائیان
@MoallemYariR2 آزمون فصل 4 ریاضی دوم (01).pdf
1.38M
🔺 آزمون فصل 4 ریاضی دوم ابتدایی
🔸 #فصل4 : عددهای سه رقمی
🔸
@MoallemYariR2 آزمون فصل 4 ریاضی دوم (14).pdf
950.6K
🔺 آزمون فصل 4 ریاضی دوم ابتدایی
🔸 #فصل4 : عددهای سه رقمی
@MoallemYariR2 آزمون فصل 4 ریاضی دوم (15).pdf
1.11M
🔺 آزمون فصل 4 ریاضی دوم ابتدایی
🔸 #فصل4 : عددهای سه رقمی
@MoallemYariR2 آزمون فصل 4 ریاضی دوم (16).pdf
732.7K
🔺 آزمون فصل 4 ریاضی دوم ابتدایی
🔸 #فصل4 : عددهای سه رقمی
🔸 فصل چهارم ریاضی
@MoallemYariR2 آزمون فصل 4 ریاضی دوم (17).pdf
1.04M
🔺 آزمون فصل 4 ریاضی دوم ابتدایی
🔸 #فصل4 : عددهای سه رقمی
🔸 فصل چهارم ریاضی
@MoallemYariR2 آزمون فصل 4 ریاضی دوم (18).pdf
1.91M
🔺 آزمون فصل 4 ریاضی دوم ابتدایی
🔸 #فصل4 : عددهای سه رقمی
🔸 فصل چهارم ریاضی
@MoallemYariR2 آزمون فصل 4 ریاضی دوم (19).pdf
1.23M
🔺 آزمون فصل 4 ریاضی دوم ابتدایی
🔸 #فصل4 : عددهای سه رقمی
4_5933955270311936772.docx
8.99M
پایه دومبررسی چهار فصل اول ریاضی پایه دوم ابتدایی
فصل های 👈 1-2_3_4
فایلی فوق العاده جهت راهنمایی معلمین سال اول تدریس
⭕️خستگی ناشی از تدریس را چگونه برطرف کنم ؟
خستگی ناشی از تدریس ممکن است به دلیل فشار کاری، استرس، تنوع کم در فعالیتها یا نقص در مدیریت زمان باشد. برای برطرف کردن این خستگی و افزایش انرژی و روحیه خود در تدریس، میتوانید به روشهای زیر توجه کنید:
۱. استراحت مناسب: اطمینان حاصل کنید که به میزان کافی استراحت میکنید و خود را از فشار کاری آزاد میکنید. خواب کافی، آرامش و استفاده از فرصتهای استراحتی بین کلاسها میتواند خستگی شما را کاهش دهد.
۲. تنوع در تدریس: سعی کنید به صورت متناوب از روشها و فعالیتهای مختلف در کلاسها استفاده کنید تا از تکرار خستهکننده جلوگیری کنید و جذابیت فراوانتری به کلاسها ببخشید.
۳. همکاری با همکاران: در مورد روشها و تجربیات خود با همکاران صحبت کنید و از تجربیات آنها نیز بهرهبرداری کنید. این همکاری میتواند منجر به ایدههای جدید و روشهای بهتر در تدریس شما شود.
۴. ارتقاء مهارتها: بهبود مهارتهای تدریس و مدیریت کلاس میتواند به شما در انجام وظایف تدریسی کمک کند و خود را مطمئنتر و موثرتر در نقش معلم بیاندازید.
۵. ورزش و فعالیتهای بدنی: ورزش و فعالیتهای بدنی منظم میتواند به افزایش انرژی و کاهش خستگی کمک کند. حتی چند دقیقه مطالعه در خارج از کلاس یا یک سری تمرینهای تنفسی میتوانند روحیه شما را بالا ببرند.
۶. مدیریت زمان: برنامهریزی مناسب و مدیریت زمان میتواند باعث افزایش بهرهوری شما در تدریس شود و به شما اجازه میدهد تا وقت کافی برای استراحت و تفریح داشته باشید.
۷. تفریح و سرگرمی: به فعالیتهایی که لذت میبرید و روحیهتان را بالا میبرند، اهمیت دهید. هرچه تفریحها و سرگرمیهای شما لذتبخشتر باشند، اثرگذارتر بر آرامش شما خواهند بود.
بهطور کلی، ایجاد تعادل میان کار و زندگی شخصی، تنوع در تدریس و استفاده از راهکارهای مدیریت خستگی میتوانند به شما در مقابله با خستگی ناشی از تدریس کمک کنند و بهترین نتیجه را برای خود و دانشآموزان به ارمغان بیاورند.
یکی از مشکلات کودکان در دوره دبستان که در دیکته نویسی خودش را نشان می دهد، ضعف حساسیت شنیداری کودکان است. کودکی که ضعف حساسیت شنیداری دارد معمولا” دردیکته نویسی این نوع اشتباهات را تکرار می کند :
دنبال…………….دمبال
بشقاب…………بشگاب
صبح……………….صب
مسواک………..مسباک
پنبه…………………پمبه
ژاله…………………جاله
تلویزیون…….تلفزیون
آمدند……………..آمدن
رفتتند……………رفتن
با کمی دقت متوجه می شویم که کودک صداهای نزدیک یا شبیه به هم را نمی تواند به درستی تشخیص دهد.ونیز در نوشتن دیکته دچار اشکال می شود.
════❁💠❁════
بازی فارسی برای تثبیت پیشوند با و بی 👆
دبستان محبین المهدی (عج)
آموزگار:عاطفه مسافری
New Doc 2017-12-24.pdf
4M
#آموزش_تصویری_نماز جهت نصب در کلاس و رؤیت دانش آموزان
مناسب برای پایه دوم و سوم ابتدایی