eitaa logo
تدریس یار پایه دوم
9.6هزار دنبال‌کننده
12.2هزار عکس
12.3هزار ویدیو
15.9هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . همکاران عزیز هرگونه درخواستی برای تبلیغات داشتید با ما در ارتباط باشید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️ ⬅️  "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود. ✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند: مثلا: ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا  به هم نزدیک نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! " ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!" ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!"