eitaa logo
تدریس یار پایه دوم
9.3هزار دنبال‌کننده
11.6هزار عکس
11.5هزار ویدیو
15.3هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . همکاران عزیز هرگونه درخواستی برای تبلیغات داشتید با ما در ارتباط باشید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فارسی دوم ابتدایی از همه مهربان تر بیاموز و بگو 🙏 مدرس: خانم ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فارسی دوم ابتدایی از همه مهربان تر واژه سازی 🙏 مدرس: خانم وزیری ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
## دوم ابتدایی از همه مهربان تر صفحه 55 🙏 مدرس: خانم وزیری ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
## دوم ابتدایی از همه مهربانتر صفحه56 🙏 مدرس: خانم وزیری ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
## دوم ابتدایی از همه مهربان تر صفحه 57 🙏 مدرس: خانم وزیری ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوم ابتدایی از همه مهربان تر صفحه58 🙏 مدرس: خانم وزیری ➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
26.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس ۸فارسی از همه مهربان تر کلمات سخت درس ۸ هم معنی و مخالف درس ۸فارسی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📝 نکات دستوری فارسی 🔻 درس هشتم ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
املاء سودوکو درس از همه مهربانتر.pdf
325.1K
### سودوکو (تلفیق ریاضی و فارسی) درس از همه مهربان تر تتظیم کننده:نرگس اکبرنژاد ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
@MoallemYariR2 املا سودوکو درس 8 فارسی.pdf
516.5K
🔺 # درس 8 فارسی دوم ابتدایی 🔸 : از همه مهربان تر 🔸 درس هشتم فارسی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
@MoallemYariR2 املا تشخیصی درس 8 فارسی.pdf
257.6K
🔺 # درس 8 فارسی دوم ابتدایی 🔸 : از همه مهربان تر 🔸 درس هشتم فارسی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
@MoallemYariR2 حل فعالیتهای درس 8 فارسی.pdf
288.6K
🔺 گام به گام درس 8 فارسی دوم ابتدایی 🔸 : از همه مهربان تر 🔸 حل فعالیتهای درس هشتم فارسی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
🔴 نکات مهم در تدریس ریاضی دوم دبستان : 🔹 کتاب ریاضی ۸ فصل دارد و تا قبل از امتحانات نیمسال اول (دی ماه) باید ۴ فصل از کتاب ریاضی را تدریس کرده باشید. 🔹 تدریس هر فصل ۳ هفته طول می کشد. 🔹 روزی یک صفحه از کتاب ریاضی را در کلاس کار کنید کافی هست. اما اگر عقب هستید و وقت اضافه دارید، می تونید دو ‌صفحه کار کنید. 🔹 هر صفحه ای که تدریس می کنید، اول سوال ۱ اون صفحه رو با بچه ها حل کنید و وقتی همگی حل کردند، بعد برید سراغ سوال ۲ و وقتی اون رو هم همگی حل کردند، بعدش برید سراغ سوال بعدی 🔹 متن سوالات رو هم خود بچه ها باید به صورت فردی هر کس از روی کتابش بخونه و حل کنه و بعد، کتابش رو پیش شما بیاره و شما چک کنید که درست حل کرده یا نه (در کلاسهای کم جمعیت) اما در کلاسهای پر جمعیت بعد از اینکه همه بچه ها اون سوال رو حل کردن، می تونید جواب صحیح رو روی تخته خودتون به بچه ها توضیح بدین و هر کس که اشتباه نوشته پاک کنه و درستش رو در کتاب بنویسه 🔹 در تدریس هر صفحه، اول باید یک نمونه سوال مشابه همون سوال کتاب به صورت عملی (با استفاده از ابزار و وسایل) روی تخته برای بچه ها توضیح بدین و حل کنید سپس یک یا دو تمرین بدین بچه ها در دفتر حل کنند و بعدش وارد کتاب بشین 🔹️ حتما هر روز از همون صفحه ای که در کلاس تدریس کردین، چند نمونه سوال به بچه ها تکلیف بدین.
📌تمرین هایی جهت مشکل املایی(-ِربط) 👆👆👆👆
سلام وقتتون بخیر ....چند مورد که لازم است توجه داشته باشید....یکی از مشکلات مامان ها اینه که بچه ها تو خونه دیکته رو درست می‌نویسن اما... وقتی معلم بهشون دیکته میگه، یه املای پراز غلط و اشتباه مینویسن🤦‍♀ میخوای بدونی علتش چیه؟ ۵ تا مشکل هست که یکی یکی با هم حلش میکنیم 👌😉 ⁦1️⃣⁩مشکل اول ؛ حافظه شنیداری کودک باید تقویت بشه یعنی چی؟؟ کودکِ من، نمیتونه جملات رو در املا به ذهنش بسپره و همین باعث میشه کلمه ها رو جا بندازه یا اونی که فکر می‌کنه درسته رو بنویسه و همین غلط املاییش رو زیاد میکنه😔 چاره چیه؟؟ ‌1️⃣⁩ موقع املا گفتن تو خونه،جمله بگید به جای لغت 2⃣ بازی های تقویت حافظه شنیداری انجام بدید. و اما یه بازی فوق العاده که میتونید انجام بدید اینه👇 بازی تقویت حافظه شنیداری؛ سه تا کلمه رو انتخاب کن که؛ به هم مربوط نباشن حرف اولش هم یکی نباشه مثلا؛ 🐝 زنبور   🚲 دوچرخه    ⏰ ساعت ✅یکبار براش تکرار کن و از کودک بخواه، بعد شما تکرار کنه ✅تعداد کلمات رو کم کم بیشتر کن و حتی ازش بخواه از آخر به اول تکرار کنه 2⃣مشکل دوم ؛ وقتی تو خونه داری به کودکت دیکته میگی ، کنارش نشین و نگو😳 چون تو کلاس معلم از کودک ،فاصله داره و از راه دور املا میگه پس برای تقویت حافظه شنیداریش و جمع شدن بیشتر حواس، ✅تو هم موقع املا گفتن فاصله بگیر 3⃣مشکل سوم؛ موقع دیکته گفتن از کلمه «هیس» استفاده نکنید😅 قرار نیست تو خونه سکوت مطلق باشه تا بچه املاشو بنویسه! چون تو کلاس ازین خبرا نیست✋ بچه ها باید یاد بگیرن در محیط پر از سر و صدا هم ، کلمات رو درست بشنون و جا نندازن 4⃣مشکل چهارم؛ تو خونه وقتی داری دیکته میگی اگر غلط نوشت ،هی درستش رو نگو ✖️مثلا نگو؛ محله با ح حوله است البته میتونی بگی ،بیشتر فکر کن و ببین درست نوشتی 👌 و آخرین راه حل؛ 5⃣ موقع املا گفتن،جملات و کلمات رو  بارها تکرار نکنید ✅حداکثر ۲ بار چون وقتی زیاد میگید بچه ها خوب گوش نمیدن و دقت نمیکنن⚠️
ساعت جهت چاپ واستفاده دانش آموزان
Mehdi Rasouli - Salam Madar.mp3
3.49M
مریض بشه بازم یه مادره از فکر بچه هاش خوابش نمیبره خون گریه میکنه با اشک بچه هاش بیخود که نیست بهشت افتاده زیر پاش🖤 آرزو هات و مرور کن یهو دیدی همین امشب، همونی که مدت‌ها توو فکرش بودی برآورده شد❤️
بااولی ها 👈️شما چگونه کودکان را  سر کلاس ساکت می کنید؟؟ 🔸 از نقطه نظر هوش های چند گانه، صرفاً استفاده از کلمه ها برای آرام کردن کلاس ( روش_زبانی ) کم ترین تاثیر را در معطوف ساختن توجّه شاگردان خواهد داشت. زیرا درخواست ها یا دستورهای زبانی معلمان (مربیان)( به عنوان یک شخص ) اغلب در سخنان و بیانات زبانی کودکان ناپدید می شوند و موجب می شوند آن ها صدای معلم (مربی)را از میان صداهای اطراف خودشان تشخیص ندهند و همین علت عدم توجه آنان به گفته های معلم(مربی) است . 💢بررسی تکنیک های موثری که برخی معلمان(مربیان) برای معطوف ساختن توجّه کودکان به کار می گیرند ، لزوم به کارگیری سایر مقولات هوشی را برای رسیدن به این هدف را نشان می دهد 💢چند شیوه ی جلب توجّه کودکان در کلاس ها: 🔸شیوه ی موسیقیایی : یک عبارت ریتمیک را همراه دست زدن بیان کنید و از کودکان بخواهید آن را تکرارکنند . 🔸شیوه ی حرکتی – جسمانی : انگشت اشاره ی خود را با علامت سکوت روی لب ها بگذارید و دست دیگرتان را بالا ببرید. از کودکان بخواهید تا حالات شما را  انعکاس دهند. 🔸شیوه ی میان فردی : در گوش یکی از کودکان آهسته بگویید : « اکنون وقت فعالیت است . آن را به دیگران هم بگو ! » و آن گاه منتظر بمانید تا این نکته به کل کلاس ابلاغ شود . 🔸شیوه ی طبیعت گرایانه : صدای سوت گوش خراش یک پرنده یا یکی از حیوانات را پخش کنید .
کاربرگ فارسی دوم تمام دروس 1.pdf
2.96M
تمام فصول فارسی بفرست برای کسایی که دوستشون دارید
چک لیست گروهی فارسی خوانداری اول.pdf
104.2K
نمونه دقت کنید نمونه گروهی دوره ابتدایی درس فارسی همکاران محترم این فایل به عنوان نمونه ارسال شده بفرست برای کسایی که دوستشون دارید
13920208P75qp6b456-1.pdf
675.3K
نمونه علوم کل کتاب بفرست برای کسایی که دوستشون دارید