برنامه ی روز چهارشنبه ۱۱ مهر ( کاربرگ کده )
🛎 یک زنگ حل نگارش صفحه ی ۱۱
🛎 یک زنگ : تدریس درس ستایش ( ایجاد انگیزه رو با این سوال آغاز کنید که بچه ها شما و دیگران معمولا چه کارهایی را باید یاد خدا شروع می کنید ( به عنوان تحقیق در منزل هم میشن داد )و دیگه اینکه به نظر شما چرا باید اول هر کار را با نام خدا شروع کرد و یا آغاز هر کار رو ما به زبان عربی چی بهش میگیم .
بعد روخوانی و معنی کلمات سخت توسط معلم و بعد روخوانی توسط دانش آموزان و درک مطلب
نکته : همکاران عزیز ستایش فقط درک مطلب و هدفش و روخوانی و معنی کلماتش مهمه پس ستایش تکلیف نوشتنی نداره دقت داشته باشید .
🛎 تدریس جلسه ی سوم درس اول قرآن
🛎 ریاضی انجام صفحه ی ۲ و حل آن :
در این صفحه بچه ها با روش های خودشون باید تعداد اشیا را پیدا کنه که یا اونها رو دسته بندی کنن یا روی آنها خط بزنن و بشمارند
کار در کلاس هم می خواد نشون بده هر عدد زیر ده ، یک پنج در اون پنهان شده یعنی مثلا کیک که هشت تاست میشه پنج برش با سه برش که میشه ۸ برش
🛎 یک زنگ در اختیار همکاران
#تکلیف آخر هفته :
این هفته های اول بهشون کاربرگ ندین تا یه ذره عضلات دستشون قوی تر بشه
۱. هر شکل چه عددی را نشان می دهد؟
⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️ ⚽️⚽️
.... تا توپ
📙📙📙📙📙 📙📙📙📙
..... تا کتاب
🔎🔎🔎🔎🔎
🔎🔎🔎
..... تا ذره بین
۲. تا می توانی عدد های مختلف را با هم جمع کن تا جواب ۸ شود مثل ۳+۵
این کار را برای ۵ و ۷ هم انجام بده.
۳. از پدر و مادرت بپرس ما چه کارهایی را با نام خدا شروع می کنیم ؟
۴. از روی ستایش برای پدر یا مادرت روخوانی کن.
۵. از روی درس لاک پشت و مرغابی پایه اول خوش خط بنویس .
۶. پنج جمع و پنج تفریق یک رقم با یک رقم مثل ۴_۹ از دانش آموز به صورت شفاهی پرسیده شود.
۷. از عدد ۶۰ تا ۷۰ به حروف بنویس .و بعد برای پدر یا مادرت از ۷۰ بشمار تا ۶۰ به صورت برعکس بشمار.
برنامه ی روز مهر 👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥫ریاضی ( آموزگار بیگدلی)
📮یادآوری کلی جمع
🎈دوم ابتدایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷ریاضی ( آموزگار بیگدلی )
🍒یاد آوری کلی تفریق
⏰دوم ابتدایی
ورودی دوم
-آزمون ریاضی پایانی 2.pdf
246.9K
آزمون آغازین ریاضی
سوال ده مورد اول ده بشه نه بعد از پیرینت
برنامه و #تکلیف فردا شنبه ( کاربرگ کده )
گرفتن آزمون ورودی فارسی و ریاضی و بعد حل آن در کلاس پای تخته
یک زنگ حل نگارش صفحه ی ۱۲ و اگه وقت اضافه اومد صفحه ی ۱۳ هم حل بشه اگه وقت کم آوردیم ۱۳ رو بذارید خونه چون چیز خاصی نداره
تکالیف خلاق برای فردا 👇
یک سری کارت اعداد از رقم صفر تا ۹ ساخته بشه ( یک سری فقط )
۱. با حروف ر _ س _ خ هر چقدر می توانی کلمه بساز .
( جواب : سرخ _ خرس _ رس _ سر _ خر _ رخ )
۲. کامل کن.
الف )خدایا از تو ................ به خاطر نعمت هایی که به ما دادی . (جوابی که بچه ها می تونن بدن : ممنونم ، سپاسگزارم ، تشکر می کنم )
من در زندگی ......... می کنم تا موفق شوم.( جوابی که بچه ها می تونن بدن : تلاش ، سعی ، کوشش )
۳. برای چهار دسته ی ده تایی و پنج تا یکی دسته های ده تایی و یکی بکش و بعد بنویس چه عددی را می سازد؟
۴. کلمات زیر را با إ دوستی با هم ترکیب کن و بنویس .
کتاب بهار
فصل پرندگان
کلاس فارسی
صدای بانظم
۵. اعداد زیر را به حروف بنویس.
۳۵=. ۵۴=
۱۸=. ۹۵=
۶=. ۱۷=
۶. سه کلمه بساز که حرف ( نشانه ) آخرش س باشد . مثل کلاس
#به_عشق_مهدی
ارزشیابی ورودی فارسی مهر.pdf
480.8K
ارزشیابی آغازین فارسی
( آموزگار پارسانیا )
ارزشیابی ورودی دوم ریاضی مهر.pdf
362.8K
ارزشیابی آغازین ریاضی
( آموزگار پارسانیا )
100نمونه_سوال_دوره_اصول_مشاركت_در_بهداشت_مدارس_کشوری_تمام_استانها.pdf
1.11M
سوالات ضمن خدمت اصول مشارکت در بهداشت مدارس ( کشوری )
ساعت آزمون ۸ تا ۲۰
برنامه هفتگی هفته سوم ( ۱۵ تا ۲۰ مهر ماه ) ( چه صفحاتی تدریس بشه ) 👇👇
همکاران این زنگ ها رو بذارید توی برنامه هفتگی خودتون .
فقط چون شنبه رو رد کردیم پس دو زنگ از فارسی ، یک زنگ از هنر ، یک زنگ علوم ، یک زنگ از قرآن کم کنید و اینجوری میشه 👇
📚 فارسی : ۶ زنگ
🛎 یک زنگ درس ستایش : روخوانی توسط دانش آموزان و معنی کلمات هم زمان توسط معلم هی تمرین و تکرار بشه که ملکه ی ذهن بچه ها بشه
🛎 یک زنگ : تدریس درس کتاب خانه ی کلاس ما : ایجاد کتاب خانه در کلاس با کتاب داستان های بچه ها ، روخوانی آهسته با لحن مناسب و معنی کلمات به صورت شفاهی و درک مطلب و نگاه کن و بگو
🛎 زنگ بعد : روخوانی توسط دانش آموزان از درس اول و هم زمان همون موقع معلم معنی کلمات مهم رو بگه که تکرار بشه و بعد انجام درست و نادرست
🛎 یک زنگ : روخوانی دوباره درس و نوشتن کلمات مهم درس پای تابلو با ماژیک های آبی ، سبز ، قرمز ، مشکی توسط معلم به صورت ردیفی طوری که در هر ردیف هر رنگ باشه که بعد مثلا بگید محمد قرمز ها رو بخوان یا سبزها رو بخوان .
🛎 زنگ بعد : آموزش واژه سازی ، انجام حالا تو بگو و بازی بازی بازی صفحه ی بعد
🛎 زنگ بعد : تدریس بیاموز و بگو ، حالا تو بگو و بخوان و حفظ کن.
🔎 کتاب علوم : ۲ زنگ
تدریس فصل اول : یک زنگ حواس پنج گانه و یک زنگ هم یاداشت برداری چون تا حواس پنج گانه رو بلد نباشن نمیتونن یادداشت برداری کنن
🕋 هدیه : ۲ زنگ
🛎 ارزشیابی درس اول ( یک زنگ )
🛎 ایجاد انگیزه و تدریس درس دو
🕌 قران : ۲ زنگ
🛎 یک زنگ تدریس جلسه ی چهارم درس اول
🛎 یک زنگ : ارزشیابی جلسه ی سوم و چهارم درس اول
🧮 ریاضی :
🛎 یک زنگ انجام صفحه ی ۳
🛎 انجام صفحه ی ۴ و ۵
🛎 انجام صفحه ی ۶ : ساخت اعداد دو رقمی با کارت و بدون کارت : فقط یک سری کارت باید ساخته بشه که بچه ها فرق بین کارت و بدون کارت رو بفهمن
🛎 یک زنگ انجام صفحه ی ۷ : سوال پنج خوب خوب کار بشه .
🛎 یک زنگ انجام صفحه ی ۸
نکته های مهم این صفحات :
۱. فرق عدد و رقم : رقم ها از صفر تا ۹ هستند و از اعداد با ترکیب رقم ها ساخته می شود .
۲.سوال ۲ صفحه ۶ باید بدون کارت حل شود ولی قبلش شما باید آموزش بدین که چون بچه ها کارت نداریم پس میتونیم اعداد رو تکراری بنویسم مثل ۳۳ یا ۵۵ .
#به_عشق_مهدی
@DOVVOMNOVIN20 (84).pdf
352.9K
طرح درس روزانه ریاضی
شمارش چند تا چند تا
#طرح_درس_روزانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس کتابخانه کلاس ما
( آموزگار : قشقایی )
تکالیف فردا 👇
تکالیف هر روز ، روز قبل غروب در کانال گذاشته می شود.
۱. برای بار آخر از روی ستایش حتما برای پدر یا مادرت روخوانی انجام بده.
۲. اتوبوسی ۸ مسافر دارد . در ایستگاه بعد ۴ نفر سوار می شوند . و در ایستگاه بعد ۶ نفر پیاده می شوند . الان چند نفر در اتوبوس است ؟
۳. پنج جمع و پنج تفریق یک رقم با یک رقم به صورت شفاهی از دانش آموز پرسیده شود مثل ۶_۹ ( هدف اینه که سرعت بچه ها بالا بره و آروم آروم به سمت ذهنی حل کردن بریم )
۴. دانش آموز عزیز هر وقت سوالی برای تو پیش می آید جواب آن را با کمک چه کسانی پیدا می کنی ؟ بنویس ( تحقیق )
۵. هر عدد را با خط به خودش وصل کن.
۷ 9
۵ 7
۹ 2
۴ 5
۲ 4
۶. از روی درس کتاب خانه ی کلاس ما بخوان و کلماتی که نشانه ی زیر را دارند را پیدا کن و بنویس . (فقط یک کلمه )
ز :
ظ :
ع:
ژ :
#به_عشق_مهدی