سلام وقت بخیر خداقوت خدمت همکاران محترم
سوال ۴ صفحه ی ۷۱، ۹ جواب دارد.
چون گفته رقم، ۲۷ عدد ساخته میشود. درنهایت با استفاده از راهبرد حذف حالتهای نامطلوب، ۹ عدد مطلوب مسئله میشود و باقی می ماند.
۲۲۲_ ۲۴۲_۲۷۲_۴۲۲_۴۴۲_۴۷۲_۷۴۲_۷۷۲_۷۲۲
چون گفته رقم یکان اعداد باید ازهمه ی اعداد کمتر باشد. پس اعدادی که یکان ۲ دارند، پاسخ مسئله هستند.
CamScanner ۱۱-۱۸-۲۰۲۲ ۱۰.۴۳.pdf
11.49M
معلم یار چهارم ابتدایی
همکاران گل استفاده کردین برام دعای خیر کنید
ذخیرش کنید
CamScanner ۱۱-۱۷-۲۰۲۲ ۱۹.۰۰.pdf
24.84M
اموزش پیش رفته ریاضی پنجم
همکاران گل استفاده کردین برام دعای خیر کنید
ذخیرش کنید
CamScanner ۱۱-۱۸-۲۰۲۲ ۱۳.۲۱.pdf
17.01M
معلم یار اول ابتدایی
همکاران گل استفاده کردین برام دعای خیر کنید
ذخیرش کنید
CamScanner ۱۱-۱۷-۲۰۲۲ ۱۷.۳۸.pdf
14.4M
معلم یار سوم ابتدایی
همکاران گل استفاده کردین برام دعای خیر کنید
ذخیرش کنید
CamScanner ۱۱-۱۸-۲۰۲۲ ۱۳.۰۳.pdf
14.39M
معلم یار دوم ابتدایی
همکاران گل استفاده کردین برام دعای خیر کنید
ذخیرش کنید
CamScanner ۱۱-۱۸-۲۰۲۲ ۱۲.۴۷.pdf
10.26M
معلم یار پنجم ابتدایی
همکاران گل استفاده کردین برام دعای خیر کنید
ذخیرش کنید
CamScanner ۱۱-۱۷-۲۰۲۲ ۱۸.۳۲.pdf
31.56M
اموزش پیشرفته ریاضی ششم
همکاران گل استفاده کردین برام دعای خیر کنید
ذخیرش کنید
CamScanner ۱۱-۱۸-۲۰۲۲ ۱۰.۳۱.pdf
11.03M
معلم یار ششم ابتدایی
همکاران گل استفاده کردین برام دعای خیر کنید
ذخیرش کنید
حل مشکل کند نویسی بچه ها
۱- هوا نویسی (نوشتن با قلم روی هوا و فضای اطراف) کمک قابل توجهی در تندنویسی میکند، این عمل به تسریع حرکات عضلات دست، بازو، ساعد و هماهنگی مغز با چشم و دست تأثیر بسیاری دارد.
۲- حتماً فاصله و زاویه دید کودک تا دفتر را همواره کنترل نمایید.
۳- بیشتر فعالیتهای نوشتاری بچههای کندنویسی باید در مدرسه و میان همکلاسیها انجام گیرد تا حس رقابت کودک تحریک و خودباوری او رشد کند.
۴- رنگ آمیزی نقاشیها به صورت حرکت افقی، عمودی و مورب کمک شایانی در تندنویسی دانش آموز دارد.
۵- به علت خستگی زودرس این گونه دانش آموزان، بهتر است فعالیتهای آنان در چند مرحله انجام گیرد؛ در ضمن به آنها تکالیف کم حجمی بدهید.
۶- خطوط دفتر کودک را یکی در میان با رنگ های مختلف پررنگ کنید , مثلاً یک خط زمینه سبز باشد و خط بعدی آن قرمز باشد.
۷- خمیر بازی و چنگ زدن به خمیر و ورز دادن آن با دو انگشت سبابه و اشاره.
۸- نوشتن از روی الگوی کلمات (نقطه چین) . می توانید برای این کار زمان بگیرید و سعی کنید زمان هر مرتبه کمتر شود .
۹- جستجوی اشیاء ریز مثل تیله، نخود, و … در داخل کیسه پراز ماسه و نمک یا چوب اره شده با انگشتان دستی که کودک مداد را با آن به دست میگیرد.
۱۰- کودک با دستی که قلم را در آن می گیرد از روی زمین چوب کبریت های پخش شده را یکی یکی جمع کند.
۱۱- باز و بسته کردن درب بطری، پیچ و مهره و قفل در با کلید در سایزها و اندازه های مختلف در زمان مشخص با انگشتان دستی که با آن مینویسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریاضی
موضوع:تقارن