eitaa logo
تدریس یار پایه سوم
8.7هزار دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
10.4هزار ویدیو
14.9هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
1_7089815682.pdf
11.21M
سوالات هدیه ی پایه سوم همه دروس با پاسخ سوالات و پاسخنامه مجزا از هم فایل قابل چاپ
211_62609632002065.pdf
40.83M
📚پیک آدینه کل هفته ها تا پایان سال پایه سوم
20.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚜️ تدریس فصل سوم 👈 صفحه ۴۳ و ۴۴ مدرس: خانم مریم رحمانی
23.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس انیمیشنی دیگر ⚜️ تدریس فصل سوم 👈 صفحه ۴۴ مدرس: خانم عسل رحمانی
16.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚜️ تدریس فصل سوم 👈 صفحه ۴۵ مدرس: خانم عسل رحمانی
46.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معرفی جدید و متفاوت کسر ها👈 صفحه ۴۶ مدرس: خانم عسل رحمانی
راهکارهای تقویت روان خوانی فارسی ⏹🌺⏹🌺⏹ ⏹ روخوانی متون درسی با لحن دلپذیر و خوشایند ( آهنگین ) برای دانش آموزان و ترغیب کودکان در رعایت این حالت در هنگام خواندن متون ⏹ فرصت هایی فراهم شود تا شاگردان به صورت گروهی کتاب بخوانند ، اعضای گروه می توانند کتاب خود را برای دیگران بلند بخوانند و یا خواب و رؤیاهای خود را تعریف کنند. ⏸ اختصاص زمان هایی در کلاس جهت گفت و گوی شفاهی با بیان خاطرات ، تعریف داستان ها و برنامه های تلویزیونی و کارتونی ⏹ توصیه و تأکید بر خواندن تابلوها در هنگام رفت و آمد در خیابان ها و کوچه ها ⬇️ساختن متن های ساده ی خارج از کتاب به تناسب  حروف و صداهای جدیدی که می آموزند و ارائه به شاگردان جهت استفاده به عنوان متن املا یا متن روانخوانی ⏸ کتابچه های روانخوانی با استفاده از کلمات ساده و قابل فهم به مرور تهیه و در اختیار شاگردان قرار گیرد . ⏹تدارک فعالیت های لذت بخش حاشیه ای و فوق برنامه برای خواندن مثل هدایت شاگردان به رفتن به کتابخانه و استفاده از منابع خواندنی ساده و لذت بخش ( مانند کتاب های معرفی شده در پایان کتاب بخوانیم دانش آموزان ) ⬇️ تقویت جنبه های مثبت خواندن و عدم تأکید بر نقاط ضعف آنان : برای اصلاح اشکالات خواندن در کودک باید به تقویت جنبه های مثبت وی پرداخت . تأکید روی خطاها باعث احساس حقارت و از دست دادن اعتماد به نفس در کودک   می گردد . ⬇️ اجازه ی فرضیه آزمایی به کودک : کودک باید یاد بگیرد که به تصویرها هم توجه کند . و از روی اطلاعات تصویری آنچه را می تواند بخواند . و درباره ی کلمه هایی که نمی داند حدس بزند . این امر به روانخوانی وی نیز کمک خواهد کرد . ⏸ تجهیز کتابخانه ی کلاس به کتاب های ساده و مورد علاقه ی کودکان ⏹ استفاده از مجلات رشد در جهت تقویت روخوانی شاگردان ⬇️فعالیت خواندن در خانه نیز ادامه یابد و جلساتی نیز در این خصوص با والدین برگزار گردد تا رسالت کتابخوانی را برای کودکان خود نیز به عهده بگیرند تا اشتیاق کودکان در امر خواندن نیز افزایش یابد . ( اولیاء اهل مطالعه کودکان کتابخوان تربیت خواهند نمود ) ⏸با استفاده از بازی صامت و مصوت ها و ترکیب آنان ، طریقه ی ساختن کلمات ساده ی خارج از کتاب را تمرین نمایند . ⬇️ حروف و صداهای جدیدی را که می آموزند در مجلات و روزنامه ها بیابند و دور آن را خط بکشند . ⏸ استفاده از فیلم هایی که زیر نویس ساده ی فارسی دارند جهت بالا بردن سرعت عمل و سرعت انتقال در کودکان ⏹ استفاده از دفتر روانخوانی برای دانش آموزان که هر بار متنی توسط معلم یا خود دانش آموز ارائه شود و برای دیگر دانش آموزان خوانده شود . ⬇️ تمرین صامت خوانی در کلاس در اواخر دوره ی آموزش در پایه ی اوّل ⬇️استفاده از پازل های مربوط به حروف الفبا و ساختن کلمات و جملات و خواندن با صدای بلند ⏹ خواندن شعر یا مطالب ساده توسط دانش آموزان کلاس اوّلی در مراسم صبحگاه ⏹ قصه گویی و قصه خوانی در کلاس ⏹ایجاد فرصت برای دانش آموزان جهت خواندن کلمه ها ، عبارات ، جملات و دروس جدید قبل از تدریس معلم برای ایجاد انگیزه ی بیشتر به خواندن ⬇️ تصویر خوانی یا جمله سازی برای تصاویر ⬇️ تأکید بر جمله سازی و کاربرد کلمه در جمله . زمانی که نوشتن کلمه ای را نیاموخته اند آن را به صورت شفاهی در قالب جمله بیان نمایند . ⏸از دانش آموزان خواسته شود در رابطه با درسی که امروز در کلاس داده شده است نقاشی بکشند و در رابطه ی با آن نقاشی چند جمله ای بنویسند و برای بچه ها بخوانند ⬇️تمرین تندخوانی از طریق زمان سنجی خواندن متن و سعی در کسب رکوردهای جدید توسط شاگردان ⏸ از شاگردان خواسته شود اخبار یا قصه ای را از رادیو یا تلویزیون بشنوند و خلاصه ی آن را در کلاس برای دوستانشان تعریف کنند . ⏹ و هزاران شیوه ی دیگر که در کلاس درس متناسب با امکانات و شرایط مدرسه و وضعیت محیطی توسط معلم بکار گرفته می شود .
آزمون فصل 2 ریاضی سوم - الف جیم.pdf
136.3K
آزمون فصل 2 ریاضی سوم - الف جیم.pdf
های  برای تشویق دانش آموزان ✅جملات حرکت آفرین ۱- کوشش امروزت از روزهای قبل بیشتر بوده ۲-از پیشرفتی که کرده ای شادم ۳-از تو انتظار بیشتری دارم ۴-امروز بهتر نوشته ای ۵-عزیزم از وقت خود بهتر استفاده کن 6-با تلاش خود شادم کردی ۷-بر پیشرفت تو هزاران آفرین ۸-به امید روزی که شاهد موفقیت های دیگرت باشم. ۹-بهتر از قبل نوشته ای ۱۰-تا موفقیت کامل ، فاصله ی چندانی نداری ۱۱-تلاشت مرا امیدوار کرد. ۱۲-توقع بیشتری از تو دارم. ۱۳- چشم به راه موفقیت تو هستم. ۱۴- دوست دارم بیشتر تلاش کنی ۱۵- فرزندم تلاشت بسیار با ارزش است. ۱۶-مرا به خودت امیدوار کردی ۱۷-مطمئنم که موفق می شوی ۱۸-هنوز فرصت جبران داری ✅جملات شادی آفرین ۱-از خط زیبایت لذت بردم ۲- از دقت تو سپاسگزارم ۳-از زحمت تو متشکرم ۴- از نوشته هایت پیداست که نظم داری ۵- بسیار خوش خط نوشتی 6- به به چه زیبا نوشتی ۷- چه خط زیبایی ! آفرین ۸-چه دفتر تمیزی داری! ۹- چه نیکو نوشتی ! 10- خط تو واقعا زیباست ، خوشم آمد ۱۱- خط زیبایت باعث شادی من شد ✅جملات تشویقی ۱-آفرین بر همت و پشتکار تو ۲- آفرین بر این سلیقه ۳-آفرین بر تو گل بهشتی 4- آفرین بر تو که از بهترین هایی ۵- آفرین بر گل نازنینم 6- باعث افتخار منی عزیزم ۷- دانشمند کوچک دوستت دارم 8- آفرین بر گل زیبای من ۹- آفرین بر گل نیلوفرم ۱۰- آفرین بر گل خوش بوی من    ☘☘☘☘☘☘☘