1_1679515755.pdf
17.15M
♦️کتاب علوم پایه سوم چاپ جدید
🚨به همراه جواب کتاب
🚨وسوالاتِ مربوط
به هردرس وپاسخ آن😍
آسان و جذاب 📚📚
981_14360360241819.PDF
3.93M
❣️دفتر کار در خانه (مرور ریاضی دوم دبستان) ❣️
#پایه_سوم
آسان و جذاب 📚📚
981_14360354847343.pdf
27.73M
♦️کتاب ریاضی سوم دبستان با پاسخ 😎💐
#گام_به_گام
#پایه_سوم
978_14360355963594.pdf
18.02M
♦️مطالعات اجتماعی سوم دبستان با جواب 🥰
#گام_به_گام
#پایه_سوم
╭━━⊰❀•❀🌸❀•❀⊱━━╮
499_14360354539071.pdf
12.8M
♦️پاسخ صفحه به صفحه ی هدیه های آسمان سوم دبستان 😍
#گام_به_گام
#پایه_سوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️توپ بازی آپارتمانی
#بازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️توپ بازی آپارتمانی
#بازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️توپ بازی آپارتمانی
#بازی
💥جدول ارزش مکانی گسترده اعداد
💫روش : با مقوا طبقات جدول ارزش مکانی را برش میدهیم برای هر طبقه سه مربع کوچک از وسط مقوا در میآوریم برای یکان دهگان و صدگان و روی نوارهای مقوایی گسترده اعداد را مینویسیم برای گسترده یکیها از ۱ تا ۹ برای گسترده دهگان از ۱۰ تا ۹۰ برای گسترده صدگان از ۱۰۰ تا ۹۰۰ برای گسترده یکان هزار از ۱۰۰۰ تا ۹۰۰۰ و غیره آنها را در جایگاه خود قرار میدهیم و عدد را مینویسیم تا دانش آموز با توجه به عدد داده شده گسترده آن را روی جدول ارزش مکانی نشان دهد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥جمع و تفریق و ضرب و تقسیم با پاپیت
💫روش : عددها را روی کاغذ رنگی مینویسیم و به ازای هر عدد پاپیت را به داخل فشار میدهیم مثلاً ۲ به اضافه ۳ از ردیف اول دو تا داخل میزنیم و از ردیف دوم سه تا که میشم سر جمع ۵ تا برای ضرب و تقسیم هم به همین صورت استفاده میشود مثلاً ۵ ضربدر ۴ اگر بخواهیم انجام دهیم ۵ تا ردیف را در نظر میگیریم که از هر ردیف ۴ تا به داخل فشار میدهیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥رو نویسی دوربینی
💫روش : با مقوا شکل یک دوربین را برش میدهیم و رنگ آمیزی میکنیم قسمت لنز دوربین را از بالا و پایین با چاقو برش میدهیم و روی آن یک در ظرف یکبار مصرف قرار میدهیم روی برگههای آچاری که نواری برش دادهایم کلمات مورد نظر را مینویسیم و از دو سوراخی که از پایین و بالای لنز دوربین ایجاد کردیم رد میکنیم سپس از دانش آموز میخواهیم که هر کلمه را که میبیند آن را بنویسد
🔴 میتوانیم از این دوربین برای پایههای بالاتر برای معنی کلمات هم خانواده کلمات و جمع و تفریق یا ضرب و تقسیم و غیره استفاده کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥دستورزی ضرب مساحتی
💫روش کار : دو عدد دو رقمی را در نظر می گیریم و و روی مقوا یک مستطیل می کشیم یکان و دهگان عدد ها را از هم جدا می کنیم و طول مستطیل عدد بزرگتر را نشان می دهیم و عرض مستطیل عدد کوچکتر.سپس خط کشی می کنیم و مساحت مستطیل های کوچک را مشخص می کنیم،و با هم جمع می کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توپ ها رو داخل بطری بنداز*
سر و انتهای تعدادی بطری رو برش بزنید اون ها رو در ارتفاع مناسب به دیوار بچسبونید تا بچه ها توپ های رنگی رو داخلشون بندازن می تونید با این بازی رنگ ها رو با بچه ها کار کنید تا توپ ها رو به تفکیک رنگ ها داخل بطری بندازن.
#بازی
آسان و جذاب 📚📚
لیست وسایل کمک اموزشی .pdf
631.3K
🍁لیست لوازم آموزشی
🍂 اول تا ششم ابتدایی
💠چه چیزهایی را باید در پوشه نگهداری کرد:
1- تکالیف انفرادی مدرسه
2- برگه امتحانی
3- تکالیف گروهی مدرسه
4- گزارش های علمی
5- یادداشت های کلاسی یا خارج کلاسی دانش آموز
6- ثبت پرسش ها و اظهارنظرها در رفتارهای قابل توجه
7- گزارش مصاحبه ای فراگیر با افراد مختلف
8- خلاصه داستان یا فیلم یا بازدید
9- نمونه کارهای هنری و...
بهترین کار هر دانش آموز در پوشه گذاشته شود. معلم و دانش آموز در انتخاب مواردی که در پوشه گذاشته شود با یکدیگر مشورت کنند.
معیارهایی برای ارزشیابی پوشه ای:
برای آنکه بتوان یک پوشه کار را ارزیابی کرد باید معیارهایی داشت که می توان به مواردزیر اشاره کرد.
1- دقت در کار
2- نظم کار و نظافت ظاهری
3- خلاقیّت و نوآوری
4- کنجکاوی و پرسش گری
5- پشتکار و صبر و حوصله
6- کاربرد آموخته ها
7- تصحیح اشتباهات
8- توانایی استفاده از ابزار
9- توانایی برقراری ارتباط
10- توانایی حل مسئله
11- توانایی طرح مسئله
12- توانایی کار گروهی و....
از نتایج ارزشیابی پوشه ها چگونه استفاده کنیم:
1- به دانش آموز امکان داده میشود پوشه ی خود را با معلم مرور کند و مواردی را که می تواند اصلاح کند بگوید.
2- به دانش آموز امکان داده میشود که محتویات پوشه را با دانش آموز دیگر مرور کند
3- به دانش آموز امکان داده میشود که محتویات پوشه را با گروه خود مرور کند.
4- به دانش آموز امکان داده میشود که محتویات پوشه را با والدین مرور کند.
5-به معلم این امکان را می دهد که پوشه فراگیران را مرور کند و مواردی که به کمک نیاز دارند تعیین کند.
6- به دانش آموزان امکان می دهد که از کارهای خود نمایشگاهی ترتیب دهند.
هرآنچه_که_باید_درباره_پوشه_کار_بدانیم__240815_080648.pdf
375.3K
..
هر آنچه در مورد پوشه ی کار باید بدانیم
...
بودجه_بندی_شش_پایه_سال_تحصیلی_۱۴۰۳_۱۴۰۴_.zip
755.6K
بودجه بندی ۶ پایه
۱۴۰۳- ۱۴۰۴