eitaa logo
تدریس یار پایه سوم
8.7هزار دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
10.4هزار ویدیو
14.9هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
5.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایه سوم| ◀️ فیلم تدریس درس قرآن سوم ابتدایی با ویس دفتر تکنولوژی 🔸 🔺 تدریس و آموزش درس قرآن 🔸 هشتگ ها : 👩🏻‍🏫👈 تنظیم : سرکار خانم یاسمن عباس زاده ➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
لیست وسایل مورد نیاز پایه سوم دبستان ۱_کلربوک ۲_ پوشه دکمه دار ۳_ماژیک وایت برد دو رنگ ۴_ پاک کن و تراش مخزن دار ۵_ مداد رنگی ۶_ خط کش شابلون دار ۷_ گونیا _ پرگار ۸_ لیوان آب یا بطری ۹_ کاغذ شطرنجی یا دفتر شطرنجی ۱۰_ مقوای رنگی در ۵ رنگ مختلف ۱۱_ فوم اکلیلی ( دو ورق رنگ به دلخواه ) ۱۲_ چوب بستنی برای آموزش تقارن و کسر ۱۳_ چسب ماتیکی و رازی ۱۴ _دستمال کاغذی( در صورت نیاز اعلام میشود ) ۱۵_ ماشین حساب ساده و کوچک ۱۶_ جا مدادی زیپ دار ۱۷_ دفتر املاء و دفتر مشق ۱۸_ مداد قرمز و مداد سیاه نکته : بر روی تمامی وسیله ها بر چسب اسم چسبانده شود خواهشمندم از لوازم التحریر ساده برای مدرسه استفاده شود
وسایل آموزشی برای پایه سوم 1️⃣فصل اول: چینه های 2سانتی کوئیزنر 1گرمی و صفحه ی کوئیزنر گسترده مکعب ساعت آموزشی بزرگ چینه های 3سانتی تخته ی قرینه یابی ، شابلون اعداد دیجیتال و لاتین و فارسی گسترده مکعب 2️⃣فصل دوم: کارت اعداد ، اعداد فارسی کوئیزنر ، چینه های سه سانتی کوئیزنر ، چرتکه ، ارزش مکانی کوئیزنر ، چرتکه ،محور تقریب ، متر متر ، ترازوی کیت علوم میله های شمارش 3️⃣فصل سوم کوئیزنر کارت های دید آموز ، محور تقریب متر، ، پرگار ، کیک های پلاستیکی ، محور تقریب ساعت همراه با طلق کارت های دید آموز ، کیک های آموزشی ،اشکال هندسی ساعت آموزشی ، طلق، کارت های دید آموز گونیا ، ساعت آموزشی کوچک ، طلق ، پرگار ، متر 4️⃣فصل چهارم چینه های 2و 3سانتی در ادامه کوئیزنر محور ، ماشین حساب مجموعه ی چند ضلعی ها برای طول ، عرض 5️⃣فصل پنجم تانگرام متر ، پولیکان ، پرگار مجموعه ی چند ضلعی ها اشکال هندسی پین دار و مغناطیسی مجموعه معرفی واحد سطح 6️⃣فصل ششم الگویابی ، مجموعه چند ضلعی ها برای مشخص کردن تعداد قطر جعبه کوئیزنر ، چرتکه ، مجموعه ی چند ضلعی ها چرتکه ، جعبه کوئیزنر رای اندازگیری محیط مستطیل ،مجموعه ی چندضلعی ها 7️⃣فصل هفتم میله های شمارش استوانه صفحه چرخنده ،تاس، چرتکه آموزشی مخروط ، تاس ، مهره های احتمال و کیسه احتمال صفحه چرخنده ، نمودار دایره ایصفحه چرخنده ، نمودار دایره ای نمودار دایره ای ، چینه ها، برای نمودارهای تصویری ، تخته های الگویابی ، چرتکه آموزشی 8️⃣فصل هشتم کارت اعداد جعبه کوئیزنر برای ضرب جعبه کوئیزنر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لیست وسایل کمک اموزشی .pdf
631.3K
🍁لیست لوازم آموزشی التحریر 🍂 اول تا ششم ابتدایی ☘☘☘☘☘☘☘
4_730108362594713641.pdf
4.33M
📌برنامه هفتگی همه پایه ها از اول تا ششم 👆🏽 ☘☘☘☘☘☘☘
1_6077143196.pdf
131.1K
📌طریقه نوشتن برنامه ی هفتگی ☘☘☘☘☘☘☘
▪️کار با تابلو▪️ ✍ ♦️پیش از شروعٍ درس، چارچوب و هندسهً کلی درس را روی تابلو ترسیم کن. ♦️فوایدی که این کار دارد؛👇 🔹هم خودت می دانی چه باید بگویی؛ 🔹هم خود را موظف می کنی در آن چارچوب حرکت کنی؛ 🔹هم فراگیرانت می دانند چه باید بیاموزند؛ 🔹هم مطلب از دستت خارج نمی شود؛ 🔹هم به مخاطب خود نظم و ترتیب را یاد می دهی؛ 🔹هم از وقت نهایت استفاده را می بری؛ 🔹هم به تمام آنچه باید تدریس کنی خواهی پرداخت؛ 🔹هم از یک نواختی بیرون می روی و مجبوری گاهی به تابلو نگاه کنی؛ 🔹هم حواس فراگیرانت را تا اخر کلاس درگیر درس می کند؛ 🔹هم از نظر روانی فراگیرانت آمادگی پیدا می کنند... 🔺مهم🔻👇 🔹تابلو را برای موضوعات متفاوت، تقسیم بندی کن‌. 🔸منظم بنویس؛ شلخته نویس مباش. 🔹در ردیف افقی صاف بنویس. 🔸اگر نسبت به ارتفاع تابلو قد کوتاهی داری دستت را زیاد دراز نکن. 🔹از ماژیک پر رنگ و مناسب استفاده کن. 🔸پیش از ترک کلاس مطالب تابلو را پاک کن(اگر ساعت بعدی کسی دیگر تدریس دارد) 🔹نام مشارکت کنندگان در مباحث کلاسی را گوشه سمت چپ تابلو بنویس. 🔸خوش خط بنویس. 🔹با تابلو مأنوس باش. 🔸موقع نوشتن، پشت به کلاس مباش 🔹موقع نوشتن گاهی برگرد و به کلاس نگاه کن. 🔸گاهی، انتهای کلاس برو و از آنجا مطالب تابلو را نگاه کن! ☘☘☘☘☘☘☘
☘☘☘☘☘☘☘
f1_Biamoz.com.pdf
1.25M
ریاضی سوم فصل اول با جواب ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
⛔️✔️ *چند نکته درباره مباحث ریاضی* 1 – پاره خط فقط یک نقطه ی وسط دارد . 2 – برای کشیدن یک خط راست کافی است 2 نقطه از آن را داشته باشیم . 3 – نیم خط قسمتی از خط راست است که ابتدای آن مشخص و لی انتهای آن مشخص نباشد . فقط از یک طرف ادامه پیدا کند . 3 – نیم خط قسمتی از خط راست است که ابتدای آن مشخص و لی انتهای آن مشخص نباشد . فقط از یک طرف ادامه پیدا کند . 4 – پاره خط قسمتی از خط راست است که ابتدا و انتهای آن مشخص باشد و ما نتوانیم آن را ادامه دهیم . 5 – هر زاویه از دو نیم خط تشکیل شده است . 6 – به نقطه ی مشترک دو نیم خط در زاویه راس زاویه می گویند . 7 – برای خواندن و نوشتن زاویه حرف راس زاویه را در وسط می نویسند . 8 – زاویه به زاویه ی راست یا قائمه ، تند و باز تقسیم می شود . 9 – برای اندازه گیری زاویه ی راست یا قائمه از وسیله ای به نام گونیا استفاده می شود . 10 – زاویه ی تند از زاویه ی راست کوچکتر است . 11 – زاویه ی باز از زاویه ی راست بزرگتر است . 12 – نیم ساز نیم خطی است که از راس زاویه می گذرد و زاویه را به دو قسمت مساوی تقسیم می کند . 13 – دو خط که زاویه ی بین آن ها راست باشد ، دو خط عمود برهم نامیده می شود . 14 – هر مثلثی که یکی از زاویه های آن قائمه باشد مثلث قائم الزاویه نامیده می شود . 15 – به بزرگترین ضلع مثلث قائم الزاویه وتر گویند . 16 – هر چهار ضلعی که فقط دو ضلع موازی داشته باشد ذوزنقه نامیده می شود . 17 – فاصله ی دو خط موازی برابر است با فاصله ی یک نقطه از یک خط تا خط دیگر . 18 – عبارت هایی که درستی تقسیم را نشان می دهد عبارت های تقسیم نامیده می شوند . ( امتحان تقسیم ) 19 – در تقسیم همیشه باقی مانده کوچکتر از مقسوم علیه است . این عبارت دوم تقسیم است . 20 – عبارت اول تقسیم ( خارج قسمت ضربدر مقسوم علیه به اضافه ی باقی مانده  ) مساوی است با مقسوم .🇮🇷🌹🌹🇮🇷 21 – واحد اندازه گیری مایعات لیتر است مثل بنزین – نفت . 22 – به مستطیلی که ضلع های آن هم اندازه باشند مربع می گوییم . 23 – به هر لوزی که زاویه های آن قائمه باشند مربع می گوییم . 24 – اندازه ی دور هر شکل محیط آن شکل نامیده می شود . 25 – محیط مربع مساوی است با : اندازه ی یک ضلع ضربدر 4 26 – محیط لوزی برابر است با اندازه ی یک ضلع ضربدر 4 27 – محیط مثلث متساوی الاضلاع برابر است با : اندازه ی یک ضلع ضربدر 3 28 – برای اندازه گیری محیط مستطیل یا متوازی الاضلاع : اندازه ی دو ضلع متوالی را جمع می کنیم و بعد حاصل را دو برابر می کنیم . 28 – اعدادی بر 2 بخش پذیرند که رقم یکان آن ها زوج باشد یعنی 0 – 2 – 4 – 6 – یا 8 باشد . 29 – اعدادی بر 5 بخش پذیرند که رقم یکان آن ها 0 یا 5 باشد . 30 – اعدادی هم بر 2 هم بر5 بخش پذیرند که رقم یکان آن ها 0 باشد . 31 – اعدادی هم بر 2 هم بر5 و هم بر 10بخش پذیرند که رقم یکان آن ها 0 باشد . 32 – برای نوشتن کسرهای مساوی صورت و مخرج را در یک عدد واحد مثل 2 ضرب می کنیم. 33 – در ساده کردن کسرها باید صورت و مخرج را به یک عدد مساوی تقسیم کنیم . 34 – از دو کسر که دارای مخرج های مساوی است آن کسری بزرگتر است که صورتش بیشتر باشد . 35 – از دوکسر که دارای صورت های مساوی هستند آن کسری بزرگتر است که مخرش کمتر باشد . 36 – کسرهایی که صورت و مخرج مساوی دارند مساوی هستند با 1 . 37 – مساحت هر مستطیل برابر است با حاصل ضرب طول در عرض 38 – مساحت مربع برابر است با حاصل ضرب اندازه ی یک ضلع در خودش . 39 – مساحت هر متوازی الاضلاع برابر است با حاصل ضرب قاعده در ارتفاع آن . 40 – مساحت هر مثلث برابر است با قاعده ضربدر ارتفاع تقسیم بر 2. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3