eitaa logo
تدریس یار پایه سوم
8.5هزار دنبال‌کننده
11.5هزار عکس
10.1هزار ویدیو
14.6هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
اندازه سطح4 (1).pdf
185.9K
کاربرگ ریاضی فصل پنجم . اندازه‌ی سطح آموزگار: مریم رحمانی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
تمرین فارسی درس ۱۲ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
44236255777506.pdf
1.96M
دیکته تصویری و چند دیکته ی دیگر مرور از درس اول تا ۹ فارسی سوم دبستان ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
38677695282249.pdf
947.4K
🔖علوم _ کلیه سوالات کتاب درس به درس با جواب سوم ابتدایی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
ریاضی تمرین خط و پاره خط و محیط.pdf
167.8K
☑️ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
4_612658891292934217.pdf
309.2K
🔺کسر _ تقسیم سوم ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
4_979998055321305118.pdf
234.6K
🎉طرح درس روزانه ریاضی 🍒ضرب 🌺سوم ‌ابتدایی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل مرور فصل صفحه 113 ریاضی سوم ابتدایی 🔹 : جمع و تفریق 🔺 فیلم تدریس فصل 6 ریاضی سوم ابتدایی ◀️ فیلم تدریس فصل ششم ریاضی سوم ابتدایی 👩🏻‍🏫👈 مدرس : آقای محمد آهنگرداودی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل سرگرمی و معما صفحه 114 ریاضی سوم ابتدایی 🔹 : جمع و تفریق 🔺 فیلم تدریس فصل 6 ریاضی سوم ابتدایی ◀️ فیلم تدریس فصل ششم ریاضی سوم ابتدایی 👩🏻‍🏫👈 مدرس : آقای محمد آهنگرداودی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 فیلم حل صفحات درس 11 علوم سوم ابتدایی 🔹 : بکارید و ببینید ◀️ فیلم تدریس و آموزش فصل یازدهم علوم 👩🏻‍🏫👈 مدرس : سرکار خانم سعیده عباس زاده ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
4_901420310086025358.pdf
979.6K
🌷نمونه سوالات بخوانیم و بنویسیم 📌 سوم ‌ابتدایی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۶ ریاضی ی ۱۰۱ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
27.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۶ ریاضی ی ۱۰۲ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
file_15 (1).pdf
1.92M
کتاب کار ریاضی استاد شکرانه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
32.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۶ ریاضی ی۱۰۳ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
هدایت شده از تدریس یار پایه نهم
با سلام و عرض ادب بنا به درخواست دوستان و همکاران و اولیا گروه درسی پایه های مختلف درسی تشکیل می‌شود. لینک را به همکاران گرامی بدهید . پایه اول دبستان https://eitaa.com/joinchat/2838561015C9b93b1c1bd پایه دوم دبستان https://eitaa.com/joinchat/2346058024C62b0905ada پایه سوم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/2348548343Ccc7ed234f2 پایه چهارم دبستان https://eitaa.com/joinchat/3129409822C99b9231cd9 پایه پنجم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/4038852895C73efe08774 پایه ششم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/2426208538C231a05d739 پایه هفتم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/3152085278Cb69fdb9dd1 پایه هشتم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/2360607016Cd3b70332c6 پایه نهم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/2469003546C8ef86ce53b برای رفاه حال همکاران عزیز گروه ضمن خدمت فرهنگیان نیز ایجاد گردید لطفا لینک را برای سایر همکاران نیز ارسال کنید https://eitaa.com/joinchat/4057465145C48dce29c89 بزرگ ترین گروه آشپزی و ایده در ایتا https://eitaa.com/joinchat/2931360063Cd33f759271
: آسیاب به چرخ نشانه ها : اول ابتدایی : فارسی ─┅━◇━♧♧━◇━┅─ معاونت آموزش ابتدایی خراسان رضوی کانال اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی وبررسی محتوا ابتدایی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
🔘دوشنبه ها با بازی : نقاش کوچولو : دوم ابتدایی : فارسی ─┅━◇━♧♧━◇━┅─ معاونت آموزش ابتدایی خراسان رضوی کانال اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی وبررسی محتوا ابتدایی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2 ابتدایی
🔘دوشنبه ها با بازی : حدس بزن چندم؟ : دوم ابتدایی : ریاضی ─┅━◇━♧♧━◇━┅─ معاونت آموزش ابتدایی خراسان رضوی کانال اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی وبررسی محتوا ابتدایی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2 ابتدایی
🔘دوشنبه ها با بازی : بدو و بساز : سوم ابتدایی : فارسی ─┅━◇━♧♧━◇━┅─ معاونت آموزش ابتدایی خراسان رضوی کانال اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی وبررسی محتوا ابتدایی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
🔘دوشنبه ها با بازی : جمع و تفریق پازلی : اول ابتدایی : ریاضی ─┅━◇━♧♧━◇━┅─ معاونت آموزش ابتدایی خراسان رضوی کانال اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی وبررسی محتوا ابتدایی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
🔘دوشنبه ها با بازی : وزنه بردار : سوم ابتدایی : ریاضی ─┅━◇━♧♧━◇━┅─ معاونت آموزش ابتدایی خراسان رضوی کانال اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی وبررسی محتوا ابتدایی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
⭕️ به منظور دسترسی هر چه راحت تر و تسهیل استفاده معلمان گرامی کتاب های نقشه مفهومی ، درس پژوهی و آثار جابربن حیان دانش آموزان الکترونیکی شدند. 📌 دانلود کتاب نقشه محتوایی و مفهومی هدیه های آسمانی دوره اول و دوم ابتدایی 👇 ✳️ http://ketabch.in/61099382 📌 دانلود کتاب نقشه محتوایی و مفهومی علوم تجربی دوره اول و دوم دبستان 👇 ✳️ http://ketabch.in/61099381 📌 دانلود کتاب نقشه محتوایی و مفهومی ریاضی دوره اول و دوم ابتدایی 👇 ✳️ http://ketabch.in/61099380 📌 دانلود کتاب تربیت تمام ساحتی همگام با سندتحول آموزش وپرورش درمقطع ابتدایی 👇 ✳️http://ketabch.in/61099379 📌 دانلود کتاب درس پژوهی و یادگیری اثربخش 👇 ✳️ http://ketabch.in/61099378 📌 دانلود کتاب پژوهشگر امروز دانشمند فردا👇 ✳️ http://ketabch.in/61099377 ─┅━◇━♧♧━◇━┅─ معاونت آموزش ابتدایی خراسان رضوی کانال اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی وبررسی محتوا ابتدایی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
📋 تکالیف ترمیمی، اصلاحی طراحی تکلیف ترمیمی و اصلاحی، طراحی فرصت یادگیری جدید برای دانش آموزانی است که نیاز ویژه آموزشی دارند و این نیاز ویژه با مطالعه عملکرد دانش آموز و تحلیل و تفسیر خطاها و موفقیت‌هایش شناخته می‌شود. تکلیف اصلاح یا ترمیمی بعد از انجام انواع آزمون و تکالیف جهت رفع اشکال و با توجه به تفاوت های فردی ارائه می شوند. ✅ مراحل طراحی تکالیف ترمیمی: ۱_ هدف مشخص شود: این هدف باید با تحلیل و تفسیر اطلاعات به دست آمده از عملکرد دانش آموز یا گروهی از دانش آموزان تعریف شود یعنی باید در راستای اصلاح ضعف یا بهبود و ارتقای توانایی خاصی باشد. ۲_ دو فعالیت مناسبی برای دانش آموز تعریف شود؛ این فعالیت باید با هدف ضعف و توانایی دانش آموز یا گروهی از دانش آموزان متناسب باشد. ۳_ دانش آموزان و افراد ذینفع، همکار و اولیا توجیه شوند. ۴_ روند اصلاح و بهبود عملکرد دانش آموز بررسی شود. ⁉️ سوال: آیا تکالیف ترمیمی باید به برگه ی آزمون الصاق شود؟ این کار الزامی نیست چون ممکن است تکالیف ترمیمی به صورت شفاهی باشد اما در صورتی که به یادگیری کمک کند می تواند به برگه الصاق شود. 📚منبع: کتاب ارزشیابی کیفی توصیفی(گامی در راستای عدالت آموزشی) _ صفحه ۴۷ مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
⁉️ تکالیف امتدادی یا بسطی چیست؟ ✅ گاهی لازم است دانش‌آموزان در امتداد موضوعی که یاد گرفتند تجاربی اضافه کسب کنند و دانش فهم و مهارت خود را توسعه دهند یا لازم است دانش خود را در موقعیت های غیر کلاسی و جدید به کار گیرند. فعالیت هایی که با این منظور طراحی می شوند به بسط و توسعه تجارب دانش آموزان منجر می‌شوند و به لحاظ تربیتی ارزش فراوانی دارند زیرا هدف اساسی تربیت بر این بست و استعلای تجارب استوار است؛ یعنی دانش آموزان باید بتوانند فهم و دانش و توانمندی های خود را توسعه دهند. تکالیف بسطی امتدادی زمانی ارائه می‌شوند که دانش آموزان به اهداف یادگیری رسیده اند و شما قصد دارید و یادگیری آن ها را عمق ببخشید. این تکالیف جهت توسعه دانش و ماندگاری یادگیری و آمادگی لازم برای آزمون های عملکردی استفاده می شود. 🔶 مثال ۱: فرزندم وقتی به خانه رفتی با استفاده از ساعت و به کمک مادرت زمان انجام این کارها را مشخص کن و آنها را بنویس. نوشتن اعداد یک تا بیست مسواک زدن ذوب شدن یک قطعه یخ در لیوان 🔷 مثال ۲: خفاش و جغد را از این نظر ها مقایسه کن: نوع رشد کردن/ شکل دهان 📚منبع: کتاب ارزشیابی کیفی توصیفی(گامی در راستای عدالت آموزشی) _ صفحه ۴۶ مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
◀️ چگونه می توانیم اقدام پژوهی را در کلاس درس اجرا کنیم؟ ⬅️ اقدام پژوهی نیز مانند سایر روش های پژوهش مراحل متعددی دارد که باید مطابق آن عمل کرد. اما همیشه باید به یاد داشته باشیم که پژوهشگر اول معلم کلاس درس است و سپس پژوهشگر از سوی دیگر اقدام پژوهی نباید مانع فعالیت های یادگیری دانش آموزان و فعالیت های آموزشی معلم شود. ⬅️ فرایند اقدام پژوهی هفت مرحله را شامل می شود که عبارت اند از: 1️⃣ مرحله اول: مشخص کردن سؤال یا مشکل: ⬅️ این مشکل یا سؤال باید با یادگیری دانش آموز در کلاس درستان مرتبط شود. برای مثال چه نوع از تکالیف درسی میتواند درک دانش آموزان از درس را بهبود ببخشد؟ چگونه میتوان نمرات درسی دانش آموزان را بهبود بخشید؟ تا چه اندازه یادگیری از طریق همکاری میتواند برای درک مفاهیم سطوح بالای یادگیری به دانش آموزان کمک کند؟ تا چه اندازه روش تدریس جدیدی که اختیار کرده ام در یادگیری دانش آموزان مؤثر است؟ ⬅️ از آنجا که هدف از اقدام پژوهی در کلاس درس کمک به معلم در تصمیم گیری های آموزشی است. سؤال یا مشکل باید مواردی را شامل شود که تحت نظر و مدیریت معلم (مانند راهبردهای آموزشی تکالیف درسی و فعالیت های کلاس درس است. ⬅️ مشکل باید به گونه ای انتخاب شود که شما به عنوان معلم قادر به تغییر آن باشید. از سوی دیگر، اگر شما بر اقدام پژوهی نظارت نداشته باشید و بر یافته های آن تأمل نکنید، انگار هیچ کاری نکرده اید. ⬅️ نهایت اینکه سؤال یا مشکل باید با توجه به منابع تلاش و زمانی که در اختیار دارید، قابل بررسی و سرانجام گرفتن باشد به طور کلی، سؤال یا مشکل باید جنبه ای خاص و جزئی را شامل شود تا بتوان با توجه به شرایط و امکانات پاسخ آن را پیدا کرد و از نتایج آن در همان کلاس درس بهره برد. 2️⃣ مرحله دوم: مرور پیشینه نظری و پژوهشی مرتبط با موضوع: ⬅️ شما به جمع آوری دو نوع اطلاعات یعنی پیشینۀ مربوط به موضوع و داده ها نیاز دارید. مرور پیشینه پژوهش ضرورت ندارد که مانند سایر روش های پژوهش چندان گسترده باشد. استفاده از منابع دست دوم نیز کافی و سودمند است. بهتر است اطلاعات مرتبط به موضوع را بر پایه یادگیری انگیزش و موضوعات مدیریتی کلاس درس تهیه کنید. 3️⃣ مرحله سوم: طرح یک راهبرد پژوهشی: ⬅️ طرح پژوهشی مربوط به اقدام پژوهی در کلاس درس شکل های گوناگون و متنوعی دارد و می تواند از یک طرح پیش آزمون، پس آزمون تا مقایسه بین دو کلاس درس مشابه یا مطالعه موردی درباره تنها یک دانش آموز را شامل شود. ⬅️ داده های مربوط به آن را نیز می توانید از چند بعد مانند جمع آوری داده ها بر پایه اجرای آزمون ارزشیابی های کلاسی معلم، مشاهده رفتار دانش آموزان و نظایر آن مورد توجه قرار دهید. اگر داده هایی که از منابع متعددی جمع آوری کرده اید همسو و مشابه باشند میتوانید به نتایج اقدام پژوهی که در کلاس درس به عمل آورده اید بیشتر اعتماد کنید. 4️⃣ مرحله چهارم جمع آوری داده ها: ⬅️ اقدام پژوهی در کلاس درس برای آگاهی از اثر بخشی اقدام به عمل آمده با تکیه بر جمع آوری داده ها بر پایه نمره های آزمون ارزشیابی های کلاسی و نمره های پایانی دانش آموزان گرایش زیادی دارد، اما باید به یاد داشته باشید که از سایر منابع نیز اطلاعات مورد نیازتان را به دست آورید تا با اطمینان و اعتماد بیشتری درباره نتایج اقدامتان قضاوت کنید. 5️⃣ مرحله پنجم: تحلیل داده ها: ⬅️ داده هایی را که جمع آوری کرده اید تجزیه و تحلیل کنید به این منظور، علاوه بر روش های کیفی می توانید از روشهای کمی تحلیل مانند آزمونهای آماری مربوط به مقایسه گروه ها آماره همبستگی اسپیرمن و پیرسون و تهیه جداول و نمودارهای آماری نیز استفاده کنید. سرگروه توسعه شایستگی های حرفه ای معلمان استان قزوین(معصومه شریفی) مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
علل: علّت‌هاي مختلفي براي کند نويسي وجود دارد؛ از جمله : · عدم هماهنگي چشم و دست · فشار زياد قلم روي کاغذ · عدم صحيح در دست گرفتن قلم · ضعيف بودن عضلات انگشتان و دست · ملال‌آور بودن نوشتن به دليل ضعف يا عدم داشتن انگيزه و.... 💥 کند نويسي هم‌چنين موجب ضعف دانش‌آموز در درس املا مي‌شود. اين مشکل او را در انجام تکاليف نيز ناتوان کرده و از جهتي اگر در سنين پايين درمان نشود، در سنين بزرگ‌سالي باعث به‌وجود آمدن مشکلات ثانويه مي‌گردد. در بسياري از موارد مشاهده شده است که والدين با پرخاش و اعتراض به دانش‌آموز و آموزگار او، موجب تشديد اين مشکل شده‌اند 💥 راهبردهای درمانی * هرگونه ترس و اضطراب را از دانش‌آموز خود دور کنيم. * همیشه ترغيب و تشويق دانش‌آموز خود را به خوش‌نويسي را به یاد داشته باشید. * تکاليف مدرسه بايد براي دانش‌آموز، شيرين و جذّاب باشد. * از مدادها و خودکارهاي خيلي بلند و خيلي کوتاه به هيچ وجه استفاده نگردد. * از ميز تحريرِ مناسب استفاده شود. * از کاغذ و برگ‌هاي سفيد و مرغوب استفاده شود. (کاغذ نبايد کاهي، روغني يا موج‌دار باشد.) * به‌منظور تقويت عمل انبساط و انقباض ماهيچه‌هاي انگشتان، دانه‌هاي کوچک (مثلاً دانه‌هاي تسبيح) را روي زمين ريخته و از او بخواهيم آن‌ها را با سر انگشت‌هاي شصت و اشاره و ميانه، جمع کند. * هوا نويسي (نوشتن با قلم روي هوا و فضاي اطراف): اين روش در تند نويسي، کمک قابل توجّهي به دانش‌آموزان مي‌کند؛ چرا که اين عمل در تسريع حرکات عضلات دست، بازو و ساعد و هماهنگي مغز با چشم و دست، تأثير بسياري دارد. * سينه‌خيز رفتن: روزي چند دقيقه (کم‌تر از ده دقيقه) دانش‌آموز سينه‌خيز برود. اين عمل در هماهنگي اعضاي بدن بسيار مؤثّر است.) * هر روز قبل از نوشتن تکاليف، چند دقيقه انگشتان را باز و بسته کند. * به تجربه ثابت شده است که انجام بازي‌هاي محلّي که با حرکات سريع و زياد همراه است، در تند نويسي دانش‌آموزان بسيار مؤثّر است. * براي تکاليف منزل سعي شود از حروفي که دانش‌آموز در نوشتن آن مشکل دارد، استفاده شود. بدين شکل مثلاً کلماتي را از درس پيدا کرده که حروف هم‌صدا مانند (ذ ز ض ظ) داشته و يا کلماتي که به‌صورتي که خوانده مي‌شوند، ولي نوشته نمي‌شوند مانند خواب. * دانش‌آموز در منزل با کمک خانواده مطالبي که در نوشتن مشکل دارد را مطالعه کند و براي کلمات مهم هم‌خانواده پيدا کند؛ مثلاً براي کلمه‌ي «حميد»، کلمات «محمد،احمد، حامد» را مي‌توان بنويسد؛ زيرا اين کلمات، سه حرف مشترک دارند. * معمولاً دانش‌آموزاني که اين مشکل را دارند، قلم را با فشار زياد در دست مي‌گيرند، تا حدّي که دست آن‌ها عرق مي‌کند؛ دانش‌آموزاني که قلم را با فشار زياد در دست مي‌گيرند، دچار ترس، استرس و دلهره هستند. بهتر است معلّمان و اولياء ميزان فشار به قلم را کنترل کرده و بيش‌تر در مورد مسائل روحي و رواني با دانش‌آموز کار کرده و ترس و استرس را از او دور کنند در پايان باز هم عنوان مي‌شود که پرخاش و تنبيه در درمان مشکلات، نه تنها نقش مثبتي ايفا نکرده، بلکه به تشديد شدن آن مشکل، منجر می شود. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
173.5K
🌷ای رهبر آزاده آماده ایم آماده 🌼دشمن به فکرِ جنگ است درنده چون پلنگ است 🌸لیکن تمامِ ایران آماده با تفنگ است 🌼فرمانِ «مااستَطَعتُم» داده خدا به مردم 🌸موشک ذخیره داریم از دیدِ دشمنان گم 🌼هر کس نمود تصویب ایران ببیند آسیب 🌸بنمود خانه یِ خویش با دستِ خویش تخریب 🌼ما کشورِ جوانیم شاداب و پر توانیم 🌸پایِ دفاع ازین خاک تا پایِ جان بمانیم 🌼ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده 🌸در راه حفظِ ایران ما جان به‌کف نهاده 🌼هستیم یارِ مهدی چشم انتظارِ مهدی 🌸از بهرِ حفظِ اسلام ما جان نثارِ مهدی 🌼ای کاش بامدادی گردیم غرقِ شادی 🌸درکعبه ما ببینیم مهدی قدم نهادی 🌸🌼🍃🌼🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ادامه ی آموزش مساحت مربع و مستطیل ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3