eitaa logo
تدریس یار پایه سوم
8.4هزار دنبال‌کننده
11.5هزار عکس
10هزار ویدیو
14.6هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
علوم سوم.pdf
17.15M
علوم تمام جواب ها بفرست برای کسایی که دوستشون دارید. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
چکیده مطالب ریاضی سوم.pdf
8.04M
نمونه ریاضی صفحه به صفحه ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
8025014949.pdf
288K
❌به درخواست عزیزان ❌ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
Soalat_Tamami_Doros_Oloum_Paye_3.pdf
101.8K
نمونه علوم صفحه به صفحه ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
127706208(000001).pdf
859.1K
کتاب کار هدیه ها ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
📖 تقویم شیعه ☀️ امروز: شمسی: یکشنبه - ۰۱ مهر ۱۴۰۳ میلادی: Sunday - 22 September 2024 قمری: الأحد، 18 ربيع أول 1446 🌹 امروز متعلق است به: 🔸مولی الموحدین امیر المومنین حضرت علی بن ابیطالب علیهما السّلام 🔸(عصمة الله الكبري حضرت فاطمة زهرا سلام الله عليها) ❇️ وقایع مهم شیعه: 🔹امروز مناسبتی نداریم 📆 روزشمار: ▪️16 روز تا ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام ▪️20 روز تا ولادت امام حسن عسکری علیه السلام ▪️22 روز تا وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ▪️46 روز تا ولادت حضرت زینب سلام الله علیها ▪️54 روز تا شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها (روایت 75روز) ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
. 🤲 دعایی که معلم به آن محتاج است!!! 💠 عامه مردم در هنگامه تحویل سال با خود این دعای زیبا و پرمعنا را زمزمه می کنند که : یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ 🔺با خود می اندیشم ای کاش ما معلمین  هر روز خاصه در آغازین روزهای سال تحصیلی این دعای شریف را با حال و توجه زمزمه می کردیم که به خواندن هر روزه آن محتاجیم!   چرا که قلب ❤️سرچشمه تمامی جوشش‌ها و خیزش‌های وجود آدمی است. اگر قلب ما به سمت پاکی ها و ارزشهای متعالی دگرگون نشود قادر نخواهیم بود  قلب شاگردانمان را دگرگون سازیم, اگر حال قلبمان خوب نباشد نمی توانیم طبیب و صفا دهنده قلوب باشیم, چرا که از یک قلب مریض و آلوده به نافرمانی خدا, آلوده به حسدها, نفرتها و کینه ها چه کاری ساخته است؟! 💫اللهم واعمر قلبی بطاعتک و لا تخزنی بمعصیتک. یادمان باشد با طاعت خداست که قلب آباد می شود و با معصیتش ویرانه یادمان باشد برای تربیت باید قلب نورانی داشت و تربیت بسان نوری می ماند که از قلبی برمی خیزد و بر قلب دیگری می نشیند. ❌قلب کور نور ندارد! 🔸می رود از سینه ها در سینه ها از ره پنهان صلاح و کینه ها؛ تربیت سینه به سینه است ارتباط یک قلب است با قلب دیگر 🎯آری ما معلمین از دیگران به این دعا محتاج تریم.   💐این دعای شریف جمعی است, قلب ما را, حال ما را....یادمان باشد همدیگر را دعا کنیم. ⏰جهت سفارش تبلیغ در مجموعه کانالهای بانوان و کودکان با ما در ارتباط باشید🧑‍💻 @Schoolteacher401 ↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️ @madrese_yar
فعالیت های  پیشنهادی اول مهر ═══════❁💠❁═══════ا 🇮🇷 ☫  معاونت آموزش ابتدایی گلستان 📚 اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
فعالیت های پیشنهادی اول مهر⚘️⚘️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
فعالیت های پیشنهادی اول مهر⚘️⚘️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
فعالیت های پیشنهادی اول مهر⚘️⚘️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
📥📥  نکته  📥📥 آیا در زنگ ریاضی گروه بندی دانش آموزان لازم است؟ 👱👱‍♂🧑‍🦰⭐️🧑‍🦲👨‍🦲🧓⭐️ طبق نظر مولف کتاب، باتوجه به این که یادگیری ریاضی با تفکروکشف در ذهن دانش آموز اتفاق می افتد، پس یک فعالیت فردی است. دانش آموز باید فکرکند، دست ورزی کند، کشف کند و تلاش کند تابه پاسخ برسد و اگر تدریس ویادگیری گروهی باشد اولین نفر که به پاسخ رسید به جای بقیه فعالیت را انجام می دهد و ممکن است بقیه دانش آموزان فرصت لمس دست ورزی ها یا حل فعالیت هارا پیدانکنند و همچنین معلم نمی تواند ارزیابی دقیقی از میزان یادگیری دانش آموز داشته باشد، پس گروه بندی هنگام تدریس و کشف ویادگیری ضروری نیست، اما برای بررسی فعالیتهای همکلاسی ها، برای مرور و تمرین بیشتر، برای هم فکری در حل یک مسئله پیچیده یا برای همسال سنجی و بررسی تکالیف و....می توان از گروه بندی استفاده کرد. ⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
پوستر قوانین کلاس ═══════❁💠❁═══════ 🇮🇷 ☫  معاونت آموزش ابتدایی گلستان 📚 اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
پوستر قوانین کلاس ═══════❁💠❁═══════ 🇮🇷 ☫  معاونت آموزش ابتدایی گلستان 📚 اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا 🧑‍🏫کارگروه  پایه سوم  استان  گلستان ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
پوستر قوانین کلاس ═══════❁💠❁═══════ 🇮🇷 ☫  معاونت آموزش ابتدایی گلستان 📚 اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا 🧑‍🏫کارگروه  پایه سوم  استان  گلستان ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
پوستر قوانین کلاس ═══════❁💠❁═══════ 🇮🇷 ☫  معاونت آموزش ابتدایی گلستان 📚 اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا 🧑‍🏫کارگروه  پایه سوم  استان  گلستان ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
اهمیت تعیین قوانین کلاس از سوی معلم  قوانین کلاس، مقرراتی هستند که با استفاده از آن دانش‌آموزان متوجه می‌شوند که در کلاس درس مجاز به انجام چه کارهایی هستند و اجازه انجام چه کارهایی را ندارند. هر کلاس درس اجتماعی از دانش آموزان است و مانند هر جامعه کوچک و بزرگ دیگری، برای دستیابی به اهداف آن جامعه، به قوانین و مقررات خاص خود نیاز دارد. عدم تعیین قوانین مهم کلاس می‌تواند باعث ایجاد بدرفتاری، دعوا و فعالیت‌های خطرناک از سوی برخی شاگردان شود. همین موضوع احساس امنیت دانش آموزان را کاهش می‌دهد. ضمن اینکه امکان تدریس موثر در چنین کلاسی وجود نخواهد داشت، در نتیجه سطح یادگیری دانش آموزان نیز کاهش پیدا می‌کند. تعیین چنین قوانینی از سوی معلم، از آسیب رسیدن به شاگردان جلوگیری کرده، احساس امنیت و سطح یادگیری آن‌ها را افزایش می‌دهد. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
با توجه به توضیحات بالا، اهمیت تعیین قوانین کلاسی از سوی معلم را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد: افزایش امنیت کلاس فراهم کردن محیطی برای تدریس هر چه بهتر معلم  افزایش سطح یادگیری دانش آموزان تربیت شاگردانی مسئول و قانون‌مند نکات مهم در تعیین قوانین کلاسی تعیین قوانین کلاسی برای دانش‌آموزان، خود نیاز به رعایت برخی قوانین دارد که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم: ۱. پیشنهاد می‌شود تعداد قوانینی که معلم برای کلاس خود در نظر می‌گیرد بین ۴ تا ۶ مورد باشد. این قوانین باید جامع باشد و تمام موقعیت‌های احتمالی در کلاس را در بر بگیرد. زیاد بودن تعداد قوانین، احتمال رعایت آن‌ها را از سوی دانش‌آموزان کاهش می‌دهد. ۲. بر اساس تحقیقات انجام شده، مشارکت فعال دانش‌آموزان در تعیین قوانین کلاسی، در مدیریت هر چه بهتر کلاس، تأثیر مستقیم دارد. این مشارکت، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بهتر با قوانین آشنا شوند. زمانی که دانش‌آموزان درگیر تعیین قوانین کلاس می‌شوند، این قوانین را بهتر متوجه می‌شوند و به نوعی آن‌ها را متعلق به خودشان می‌دانند ۳. برخی از آموزگاران، انتظارات را به صورت مبهم و نامشخص بیان می‌کنند. به این ترتیب دانش‌آموزان از عواقب و نتایج رعایت نکردن قوانین کلاسی آگاه نمی‌شوند. برای اجتناب از این مشکل، معلّم‌ باید در روزهای شروع مدرسه، انتظارات و خط‌ قرمزهای کلاس را به صورت واضح و شفاف برای شاگردان بیان کند. عواقب رعایت نکردن قوانین نیز باید به طور دقیق مشخص شود. اگر دانش‌آموزان از نتیجۀ هر تخلف اطلاعات کافی نداشته باشند، به احتمال زیاد مقررات را جدی نخواهند گرفت. ۴. نکتۀ بسیار مهم این است که بیان قوانین کلاس باید در نهایت احترام و آرامش از سوی معلم صورت بگیرد. ارائۀ این نکات با حالت تدافعی و تهدیدآمیز، منجر به احساس ناامنی و بی‌اعتمادی دانش‌آموزان نسبت به معلم می‌شود. در چنین شرایطی ایجاد یک محیط یادگیری اثربخش بسیار دشوار خواهد بود. ۵. قوانین مؤثر باید متعادل باشند به این معنا که از یک سو از وقوع رفتار نادرست جلوگیری کنند و از سوی دیگر عواقبی را برای چنین رفتارهایی در نظر بگیرند. قوانین مؤثر تنها بر پیامدهایی مانند تنبیه تأکید نمی‌کند، بلکه دانش‌آموزان را از بدرفتاری منصرف می‌کنند. ۶. روزهای اول مدرسه، زمان طلایی برای به دست گرفتن مدیریت کلاس است. برخی از معلمان از این فرصت بهره نمی‌برند و قوانین و مقررات مشخصی را برای شاگردان وضع نمی‌کنند. معلم می‌تواند با کمک دانش‌آموزان قوانین کلاسی را در ابتدای سال وضع کند و به این ترتیب از وقوع اتفاقات غیرمنتظره که مربوط به رفتار دانش‌آموزان است، پیشگیری کند. شناخت هر چه بهتر دانش‌آموزان، به معلم این امکان را می‌دهد که برنامهٔ عملیاتی پیشگیرانه‌ای طراحی کند و مانع اتفاقات ناخواسته شود. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
سوالات فصل اول ریاضی.pdf
243.6K
تمرین ریاضی فصل اول سوم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
BQACAgQAAxkBAAFE0B1hZuQ10_rwJJIJG07x0g4NybgoqAACPQUAA9-YUPKC-0z1xf8XIQQ.docx
22.7K
طرح درس علوم درس اول (زنگ علوم) سوم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
4_424767021419331739.pdf
288K
واژه نامه ی فارسی درس به درس سوم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
1و2.pdf
65.9K
❌درس : درس ۱ و ۲ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
3.pdf
168.8K
❌درس : درس ۳ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
saol_3_olum_1-2-3.pdf
489.2K
🎀مجموعه سوالات درس علوم فصل 1_2_3 سوم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
⛔️✔️ *چند نکته درباره مباحث ریاضی* 1 – پاره خط فقط یک نقطه ی وسط دارد . 2 – برای کشیدن یک خط راست کافی است 2 نقطه از آن را داشته باشیم . 3 – نیم خط قسمتی از خط راست است که ابتدای آن مشخص و لی انتهای آن مشخص نباشد . فقط از یک طرف ادامه پیدا کند . 3 – نیم خط قسمتی از خط راست است که ابتدای آن مشخص و لی انتهای آن مشخص نباشد . فقط از یک طرف ادامه پیدا کند . 4 – پاره خط قسمتی از خط راست است که ابتدا و انتهای آن مشخص باشد و ما نتوانیم آن را ادامه دهیم . 5 – هر زاویه از دو نیم خط تشکیل شده است . 6 – به نقطه ی مشترک دو نیم خط در زاویه راس زاویه می گویند . 7 – برای خواندن و نوشتن زاویه حرف راس زاویه را در وسط می نویسند . 8 – زاویه به زاویه ی راست یا قائمه ، تند و باز تقسیم می شود . 9 – برای اندازه گیری زاویه ی راست یا قائمه از وسیله ای به نام گونیا استفاده می شود . 10 – زاویه ی تند از زاویه ی راست کوچکتر است . 11 – زاویه ی باز از زاویه ی راست بزرگتر است . 12 – نیم ساز نیم خطی است که از راس زاویه می گذرد و زاویه را به دو قسمت مساوی تقسیم می کند . 13 – دو خط که زاویه ی بین آن ها راست باشد ، دو خط عمود برهم نامیده می شود . 14 – هر مثلثی که یکی از زاویه های آن قائمه باشد مثلث قائم الزاویه نامیده می شود . 15 – به بزرگترین ضلع مثلث قائم الزاویه وتر گویند . 16 – هر چهار ضلعی که فقط دو ضلع موازی داشته باشد ذوزنقه نامیده می شود . 17 – فاصله ی دو خط موازی برابر است با فاصله ی یک نقطه از یک خط تا خط دیگر . 18 – عبارت هایی که درستی تقسیم را نشان می دهد عبارت های تقسیم نامیده می شوند . ( امتحان تقسیم ) 19 – در تقسیم همیشه باقی مانده کوچکتر از مقسوم علیه است . این عبارت دوم تقسیم است . 20 – عبارت اول تقسیم ( خارج قسمت ضربدر مقسوم علیه به اضافه ی باقی مانده ) مساوی است با مقسوم .🇮🇷🌹🌹🇮🇷 21 – واحد اندازه گیری مایعات لیتر است مثل بنزین – نفت . 22 – به مستطیلی که ضلع های آن هم اندازه باشند مربع می گوییم . 23 – به هر لوزی که زاویه های آن قائمه باشند مربع می گوییم . 24 – اندازه ی دور هر شکل محیط آن شکل نامیده می شود . 25 – محیط مربع مساوی است با : اندازه ی یک ضلع ضربدر 4 26 – محیط لوزی برابر است با اندازه ی یک ضلع ضربدر 4 27 – محیط مثلث متساوی الاضلاع برابر است با : اندازه ی یک ضلع ضربدر 3 28 – برای اندازه گیری محیط مستطیل یا متوازی الاضلاع : اندازه ی دو ضلع متوالی را جمع می کنیم و بعد حاصل را دو برابر می کنیم . 28 – اعدادی بر 2 بخش پذیرند که رقم یکان آن ها زوج باشد یعنی 0 – 2 – 4 – 6 – یا 8 باشد . 29 – اعدادی بر 5 بخش پذیرند که رقم یکان آن ها 0 یا 5 باشد . 30 – اعدادی هم بر 2 هم بر5 بخش پذیرند که رقم یکان آن ها 0 باشد . 31 – اعدادی هم بر 2 هم بر5 و هم بر 10بخش پذیرند که رقم یکان آن ها 0 باشد . 32 – برای نوشتن کسرهای مساوی صورت و مخرج را در یک عدد واحد مثل 2 ضرب می کنیم. 33 – در ساده کردن کسرها باید صورت و مخرج را به یک عدد مساوی تقسیم کنیم . 34 – از دو کسر که دارای مخرج های مساوی است آن کسری بزرگتر است که صورتش بیشتر باشد . 35 – از دوکسر که دارای صورت های مساوی هستند آن کسری بزرگتر است که مخرش کمتر باشد . 36 – کسرهایی که صورت و مخرج مساوی دارند مساوی هستند با 1 . 37 – مساحت هر مستطیل برابر است با حاصل ضرب طول در عرض 38 – مساحت مربع برابر است با حاصل ضرب اندازه ی یک ضلع در خودش . 39 – مساحت هر متوازی الاضلاع برابر است با حاصل ضرب قاعده در ارتفاع آن . 40 – مساحت هر مثلث برابر است با قاعده ضربدر ارتفاع تقسیم بر 2. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3