eitaa logo
تدریس یار پایه سوم
7.5هزار دنبال‌کننده
10.6هزار عکس
8.6هزار ویدیو
13.3هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعالیت های  پیشنهادی اول مهر ═══════❁💠❁═══════ا 🇮🇷 ☫  معاونت آموزش ابتدایی گلستان 📚 اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
فعالیت های پیشنهادی اول مهر⚘️⚘️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
فعالیت های پیشنهادی اول مهر⚘️⚘️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
فعالیت های پیشنهادی اول مهر⚘️⚘️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
📥📥  نکته  📥📥 آیا در زنگ ریاضی گروه بندی دانش آموزان لازم است؟ 👱👱‍♂🧑‍🦰⭐️🧑‍🦲👨‍🦲🧓⭐️ طبق نظر مولف کتاب، باتوجه به این که یادگیری ریاضی با تفکروکشف در ذهن دانش آموز اتفاق می افتد، پس یک فعالیت فردی است. دانش آموز باید فکرکند، دست ورزی کند، کشف کند و تلاش کند تابه پاسخ برسد و اگر تدریس ویادگیری گروهی باشد اولین نفر که به پاسخ رسید به جای بقیه فعالیت را انجام می دهد و ممکن است بقیه دانش آموزان فرصت لمس دست ورزی ها یا حل فعالیت هارا پیدانکنند و همچنین معلم نمی تواند ارزیابی دقیقی از میزان یادگیری دانش آموز داشته باشد، پس گروه بندی هنگام تدریس و کشف ویادگیری ضروری نیست، اما برای بررسی فعالیتهای همکلاسی ها، برای مرور و تمرین بیشتر، برای هم فکری در حل یک مسئله پیچیده یا برای همسال سنجی و بررسی تکالیف و....می توان از گروه بندی استفاده کرد. ⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
پوستر قوانین کلاس ═══════❁💠❁═══════ 🇮🇷 ☫  معاونت آموزش ابتدایی گلستان 📚 اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
پوستر قوانین کلاس ═══════❁💠❁═══════ 🇮🇷 ☫  معاونت آموزش ابتدایی گلستان 📚 اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا 🧑‍🏫کارگروه  پایه سوم  استان  گلستان ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
پوستر قوانین کلاس ═══════❁💠❁═══════ 🇮🇷 ☫  معاونت آموزش ابتدایی گلستان 📚 اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا 🧑‍🏫کارگروه  پایه سوم  استان  گلستان ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
پوستر قوانین کلاس ═══════❁💠❁═══════ 🇮🇷 ☫  معاونت آموزش ابتدایی گلستان 📚 اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا 🧑‍🏫کارگروه  پایه سوم  استان  گلستان ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
اهمیت تعیین قوانین کلاس از سوی معلم  قوانین کلاس، مقرراتی هستند که با استفاده از آن دانش‌آموزان متوجه می‌شوند که در کلاس درس مجاز به انجام چه کارهایی هستند و اجازه انجام چه کارهایی را ندارند. هر کلاس درس اجتماعی از دانش آموزان است و مانند هر جامعه کوچک و بزرگ دیگری، برای دستیابی به اهداف آن جامعه، به قوانین و مقررات خاص خود نیاز دارد. عدم تعیین قوانین مهم کلاس می‌تواند باعث ایجاد بدرفتاری، دعوا و فعالیت‌های خطرناک از سوی برخی شاگردان شود. همین موضوع احساس امنیت دانش آموزان را کاهش می‌دهد. ضمن اینکه امکان تدریس موثر در چنین کلاسی وجود نخواهد داشت، در نتیجه سطح یادگیری دانش آموزان نیز کاهش پیدا می‌کند. تعیین چنین قوانینی از سوی معلم، از آسیب رسیدن به شاگردان جلوگیری کرده، احساس امنیت و سطح یادگیری آن‌ها را افزایش می‌دهد. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
با توجه به توضیحات بالا، اهمیت تعیین قوانین کلاسی از سوی معلم را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد: افزایش امنیت کلاس فراهم کردن محیطی برای تدریس هر چه بهتر معلم  افزایش سطح یادگیری دانش آموزان تربیت شاگردانی مسئول و قانون‌مند نکات مهم در تعیین قوانین کلاسی تعیین قوانین کلاسی برای دانش‌آموزان، خود نیاز به رعایت برخی قوانین دارد که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم: ۱. پیشنهاد می‌شود تعداد قوانینی که معلم برای کلاس خود در نظر می‌گیرد بین ۴ تا ۶ مورد باشد. این قوانین باید جامع باشد و تمام موقعیت‌های احتمالی در کلاس را در بر بگیرد. زیاد بودن تعداد قوانین، احتمال رعایت آن‌ها را از سوی دانش‌آموزان کاهش می‌دهد. ۲. بر اساس تحقیقات انجام شده، مشارکت فعال دانش‌آموزان در تعیین قوانین کلاسی، در مدیریت هر چه بهتر کلاس، تأثیر مستقیم دارد. این مشارکت، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بهتر با قوانین آشنا شوند. زمانی که دانش‌آموزان درگیر تعیین قوانین کلاس می‌شوند، این قوانین را بهتر متوجه می‌شوند و به نوعی آن‌ها را متعلق به خودشان می‌دانند ۳. برخی از آموزگاران، انتظارات را به صورت مبهم و نامشخص بیان می‌کنند. به این ترتیب دانش‌آموزان از عواقب و نتایج رعایت نکردن قوانین کلاسی آگاه نمی‌شوند. برای اجتناب از این مشکل، معلّم‌ باید در روزهای شروع مدرسه، انتظارات و خط‌ قرمزهای کلاس را به صورت واضح و شفاف برای شاگردان بیان کند. عواقب رعایت نکردن قوانین نیز باید به طور دقیق مشخص شود. اگر دانش‌آموزان از نتیجۀ هر تخلف اطلاعات کافی نداشته باشند، به احتمال زیاد مقررات را جدی نخواهند گرفت. ۴. نکتۀ بسیار مهم این است که بیان قوانین کلاس باید در نهایت احترام و آرامش از سوی معلم صورت بگیرد. ارائۀ این نکات با حالت تدافعی و تهدیدآمیز، منجر به احساس ناامنی و بی‌اعتمادی دانش‌آموزان نسبت به معلم می‌شود. در چنین شرایطی ایجاد یک محیط یادگیری اثربخش بسیار دشوار خواهد بود. ۵. قوانین مؤثر باید متعادل باشند به این معنا که از یک سو از وقوع رفتار نادرست جلوگیری کنند و از سوی دیگر عواقبی را برای چنین رفتارهایی در نظر بگیرند. قوانین مؤثر تنها بر پیامدهایی مانند تنبیه تأکید نمی‌کند، بلکه دانش‌آموزان را از بدرفتاری منصرف می‌کنند. ۶. روزهای اول مدرسه، زمان طلایی برای به دست گرفتن مدیریت کلاس است. برخی از معلمان از این فرصت بهره نمی‌برند و قوانین و مقررات مشخصی را برای شاگردان وضع نمی‌کنند. معلم می‌تواند با کمک دانش‌آموزان قوانین کلاسی را در ابتدای سال وضع کند و به این ترتیب از وقوع اتفاقات غیرمنتظره که مربوط به رفتار دانش‌آموزان است، پیشگیری کند. شناخت هر چه بهتر دانش‌آموزان، به معلم این امکان را می‌دهد که برنامهٔ عملیاتی پیشگیرانه‌ای طراحی کند و مانع اتفاقات ناخواسته شود. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
سوالات فصل اول ریاضی.pdf
243.6K
تمرین ریاضی فصل اول سوم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
BQACAgQAAxkBAAFE0B1hZuQ10_rwJJIJG07x0g4NybgoqAACPQUAA9-YUPKC-0z1xf8XIQQ.docx
22.7K
طرح درس علوم درس اول (زنگ علوم) سوم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
4_424767021419331739.pdf
288K
واژه نامه ی فارسی درس به درس سوم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
1و2.pdf
65.9K
❌درس : درس ۱ و ۲ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
3.pdf
168.8K
❌درس : درس ۳ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
saol_3_olum_1-2-3.pdf
489.2K
🎀مجموعه سوالات درس علوم فصل 1_2_3 سوم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
⛔️✔️ *چند نکته درباره مباحث ریاضی* 1 – پاره خط فقط یک نقطه ی وسط دارد . 2 – برای کشیدن یک خط راست کافی است 2 نقطه از آن را داشته باشیم . 3 – نیم خط قسمتی از خط راست است که ابتدای آن مشخص و لی انتهای آن مشخص نباشد . فقط از یک طرف ادامه پیدا کند . 3 – نیم خط قسمتی از خط راست است که ابتدای آن مشخص و لی انتهای آن مشخص نباشد . فقط از یک طرف ادامه پیدا کند . 4 – پاره خط قسمتی از خط راست است که ابتدا و انتهای آن مشخص باشد و ما نتوانیم آن را ادامه دهیم . 5 – هر زاویه از دو نیم خط تشکیل شده است . 6 – به نقطه ی مشترک دو نیم خط در زاویه راس زاویه می گویند . 7 – برای خواندن و نوشتن زاویه حرف راس زاویه را در وسط می نویسند . 8 – زاویه به زاویه ی راست یا قائمه ، تند و باز تقسیم می شود . 9 – برای اندازه گیری زاویه ی راست یا قائمه از وسیله ای به نام گونیا استفاده می شود . 10 – زاویه ی تند از زاویه ی راست کوچکتر است . 11 – زاویه ی باز از زاویه ی راست بزرگتر است . 12 – نیم ساز نیم خطی است که از راس زاویه می گذرد و زاویه را به دو قسمت مساوی تقسیم می کند . 13 – دو خط که زاویه ی بین آن ها راست باشد ، دو خط عمود برهم نامیده می شود . 14 – هر مثلثی که یکی از زاویه های آن قائمه باشد مثلث قائم الزاویه نامیده می شود . 15 – به بزرگترین ضلع مثلث قائم الزاویه وتر گویند . 16 – هر چهار ضلعی که فقط دو ضلع موازی داشته باشد ذوزنقه نامیده می شود . 17 – فاصله ی دو خط موازی برابر است با فاصله ی یک نقطه از یک خط تا خط دیگر . 18 – عبارت هایی که درستی تقسیم را نشان می دهد عبارت های تقسیم نامیده می شوند . ( امتحان تقسیم ) 19 – در تقسیم همیشه باقی مانده کوچکتر از مقسوم علیه است . این عبارت دوم تقسیم است . 20 – عبارت اول تقسیم ( خارج قسمت ضربدر مقسوم علیه به اضافه ی باقی مانده ) مساوی است با مقسوم .🇮🇷🌹🌹🇮🇷 21 – واحد اندازه گیری مایعات لیتر است مثل بنزین – نفت . 22 – به مستطیلی که ضلع های آن هم اندازه باشند مربع می گوییم . 23 – به هر لوزی که زاویه های آن قائمه باشند مربع می گوییم . 24 – اندازه ی دور هر شکل محیط آن شکل نامیده می شود . 25 – محیط مربع مساوی است با : اندازه ی یک ضلع ضربدر 4 26 – محیط لوزی برابر است با اندازه ی یک ضلع ضربدر 4 27 – محیط مثلث متساوی الاضلاع برابر است با : اندازه ی یک ضلع ضربدر 3 28 – برای اندازه گیری محیط مستطیل یا متوازی الاضلاع : اندازه ی دو ضلع متوالی را جمع می کنیم و بعد حاصل را دو برابر می کنیم . 28 – اعدادی بر 2 بخش پذیرند که رقم یکان آن ها زوج باشد یعنی 0 – 2 – 4 – 6 – یا 8 باشد . 29 – اعدادی بر 5 بخش پذیرند که رقم یکان آن ها 0 یا 5 باشد . 30 – اعدادی هم بر 2 هم بر5 بخش پذیرند که رقم یکان آن ها 0 باشد . 31 – اعدادی هم بر 2 هم بر5 و هم بر 10بخش پذیرند که رقم یکان آن ها 0 باشد . 32 – برای نوشتن کسرهای مساوی صورت و مخرج را در یک عدد واحد مثل 2 ضرب می کنیم. 33 – در ساده کردن کسرها باید صورت و مخرج را به یک عدد مساوی تقسیم کنیم . 34 – از دو کسر که دارای مخرج های مساوی است آن کسری بزرگتر است که صورتش بیشتر باشد . 35 – از دوکسر که دارای صورت های مساوی هستند آن کسری بزرگتر است که مخرش کمتر باشد . 36 – کسرهایی که صورت و مخرج مساوی دارند مساوی هستند با 1 . 37 – مساحت هر مستطیل برابر است با حاصل ضرب طول در عرض 38 – مساحت مربع برابر است با حاصل ضرب اندازه ی یک ضلع در خودش . 39 – مساحت هر متوازی الاضلاع برابر است با حاصل ضرب قاعده در ارتفاع آن . 40 – مساحت هر مثلث برابر است با قاعده ضربدر ارتفاع تقسیم بر 2. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
🔴 به صورت شعر: دو 2تا چهار تائیه داداش مامان دائیه دو3 تا زد به شیشه یعنی جوابش شیشه دو4 تاهشته هشته ماشین بابات تو رشته دو 5تایند هر دو مشت با هم هستند ده انگشت دو 6 تا داریم امام پاسخ دوازده تمام دو 7 تا چهارده معصوم یاشهیدند یا مسموم دو 8 تا شانزده تا گل رو هر شاخه ش یه بلبل دو 9 تا سن زهرا هیجده ساله و دانا دو 10 تا بیست بیستی خدا هست و تو نیستی سه 2 تا زد به شیشه یعنی جوابش شیشه سه 3 تا نه تائیه نهار پلو ماهیه سه 4 تا در قلب ماست دوازده نور خداست سه 5 روز احسان پانزدهم رمضان سه 6 سن زهرا هیجده ساله و دانا سه 7 تا قدرتش بدان بیست و یک رمضان سه 8 تا بیست و چهاره هر کاری داره چاره سه 9 تا روزش عجب بیست وهفتم رجب ده 3 تا هم سی روزه ماه های سال و روزه چهار 1 ذکر چهار قل رمز به شت است و گل چهار 3 تا در قلب ماست دوازده نور خداست چار 4 تا شانزده حاصل دانا شدی و فاضل چهار 6 تا کن تو چاره جوابش بیست وچاره چهار 7 تا بیست وهشته بلبل در باغ و دشته چهار 8 تا حرف فارسی سی و دو تاست نترسی چهار 9 تا بیست و شیشه یادت باشه همیشه چهار 10 تا شد او رهبر چهل سالگی پیامبر پنج 1 نور و صفاست پنج تن ال عباست پنج 2 تایند هر دو مشت با هم هستند ده انگشت پنج 3 تا روز احسان پانزدهم رمضان پنج 8 تا شد اربعین شد چهلم ماه دین پنج 9 تا چهل و پنجه فرصت طلا و گنجه پنج 10 تا شد پنجاه روز مدرسه بعد از نوروز نه6 تا هشتاد و یک صبحانه شیر با یک کیک هشت 10 تا میشه هشتاد صد افرین ای استاد هفت 8 تا پنجاه و شش گردو بخور با کشمش هفت 7 تا چهل و نه تا اخر شدی تو اوستا شش 7 تا شد چهل و دو هدیه دادم یه کادو ده 6 تا هم که شصته انگشت دست هم شصته هشت 8 تا شصت و چاره این که کاری نداره نه 7 تا شصت وسه سن پیامبر انس وجن شش 10 تاهم که شصته انگشت دست هم شکسته شش 9 تا پنجاه و چار پیچ باز کن با اچار شش 8 تا شد چهل و هشت ماشین بگیر برو رشت شش 6 تا سی و شیشه زبان بد یه نیشه __ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
4_424767021419331739.pdf
288K
واژه نامه ی فارسی درس به درس سوم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
به بزرگترین مجموعه دانش‌آموزی در بپیوندید. 🌺دریافت ، و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇 کلاس اولی ها 👇👇👇 @tadriis_yar1 کلاس دومی ها 👇👇👇 @tadriis_yar2 کلاس سومی ها 👇👇👇 @tadriis_yar3 کلاس چهارمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar4 کلاس پنجمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar5 کلاس ششمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar6 کلاس هفتمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar7 کلاس هشتمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar8 کلاس نهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar9 کلاس دهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar10 کلاس یازدهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar11 کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar12 کانال کلی برای معلمان @tadriis_yar کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات @ltmsme کانال ایده و نقاشی و داستان @naghashi_ghese
با سلام و عرض ادب بنا به درخواست دوستان و همکاران و اولیا گروه درسی پایه های مختلف درسی تشکیل می‌شود. لینک را به همکاران گرامی بدهید . پایه اول دبستان https://eitaa.com/joinchat/2838561015C9b93b1c1bd پایه دوم دبستان https://eitaa.com/joinchat/2346058024C62b0905ada پایه سوم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/2348548343Ccc7ed234f2 پایه چهارم دبستان https://eitaa.com/joinchat/3129409822C99b9231cd9 پایه پنجم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/4038852895C73efe08774 پایه ششم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/2426208538C231a05d739 پایه هفتم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/3152085278Cb69fdb9dd1 پایه هشتم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/2360607016Cd3b70332c6 پایه نهم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/2469003546C8ef86ce53b برای رفاه حال همکاران عزیز گروه ضمن خدمت فرهنگیان نیز ایجاد گردید لطفا لینک را برای سایر همکاران نیز ارسال کنید https://eitaa.com/joinchat/4057465145C48dce29c89 گروه درسی پایه دهم https://eitaa.com/joinchat/2882535809C38eafe0144 گروه تبادل و تجربه رشته ریاضی پایه دهم https://eitaa.com/joinchat/1326056022Cbf9dab867d بنا به اصرار دوستان گروه پایه دهم مختص رشته تجربی https://eitaa.com/joinchat/4017357328C231f520f64 گروه پایه دهم مختص رشته انسانی https://eitaa.com/joinchat/3406234129Cbd8ec73677 گروه درسی پایه یازدهم https://eitaa.com/joinchat/2898329985Cdde9923434 گروه پایه یازدهم مختص تجربی https://eitaa.com/joinchat/904397675Cb445236e72 گروه پایه یازدهم مختص انسانی https://eitaa.com/joinchat/934282091C2b8a7dcd04 گروه درسی پایه دوازدهم. https://eitaa.com/joinchat/2899509633Ca8a135c550 گروه هنر و ایده نقاشی و کاردستی https://eitaa.com/joinchat/1079640406C7505d58e34 بزرگ ترین گروه آشپزی و ایده در ایتا https://eitaa.com/joinchat/2931360063Cd33f759271
مجموعه کانالهای بانوان و کودکان مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar ✅ مجله کودکانه فیلم،قصه،کلیپ ومطالب جالب در مورد فرشته های کوچولو آنچه شما دوست دارید 🧑‍🎄 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @koodaks کلیپ های زیبای آشپزی ایرانی و خارجی ایده ها و ترفندهای خانه داری @ashpaziibaham یه کانال پر از ایده ها و مطالب جالب با ما خلاق شو @khalaghbashh هر روز یک پارت داستان و معرفی کتب مشهور در کانال داستانکده ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @dastankadeh ✅ یه کانال پر از داستانهای صوتی کودکانه🧑‍🎄 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ghesehayekoodakaneeh
🌱🍃🌱 هدف : تمرکز بر عملکرد فردی برای موفقیت یک کار گروهی همه ی معلمان در روز اول مهر حداقل دقایقی را به معرفی خود و دانش آموزان اختصاص می دهند برای اینکه این کار لذت بخش تر انجام شود ایده ی زیر پیشنهاد می گردد: 📌یک کاغذ را مچاله کرده و شبیه توپ درآورید(یا از توپ پارچه ای استفاده نمایید) 📌سپس از همه ی دانش آموزان بخواهید برخیزند . 📌توپ را در دست بگیرید و خودتان را معرفی کنید و توپ را به یک دانش آموز پاس دهید و روی صندلی خود بنشینید . 📌دانش آموزی که توپ را گرفته است نیز باید خود را معرفی کند و توپ را به فرد دلخواه دیگری پاس دهد و بنشیند . 📌آنقدر این عمل تکرار می شود که همه ی دانش آموزان بنشینند(معرفی شوند) . 📌سپس از دانش آموزان بخواهید به یاد بیاورند که توپ را از چه کسی دریافت و به چه کسی پاس داده اند و دوباره شما بازی را شروع کنید (باید دقیقا مثل پاس کاری قبلی تکرار شود و دانش آموزان توپ را از کسی دریافت کنند که بار قبل گرفته اند و توپ را به کسی بدهند که بار قبل پاس داده اند.) 🔴قبل از پاس کاری به دانش آموزان اطلاع ندهید که باید این توالی را به خاطر بسپارند. 🔴معمولا بار اول دانش آموزان قادر نیستند پاس کاری اولیه را شبیه سازی کنند و یا در کار پاس کاری سایر دانش آموزان دخالت می کنند آنها را تشویق کنید که هر کس روی کار خود تمرکز کند و مطمئن باشند که اگر هر کس کار خود را به درستی انجام دهد ، این کارگروهی با موفقیت به انجام خواهد رسید. 🔴برای دانش آموزانی که پایه های بالاتر هستند می توانید به صورت معکوس نیز این کار را انجام دهید. 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
🌱🌱 دانش_آموزان هدف : توجه به ویژگی های مثبت افراد و ابراز آن و اهمیت ویژگی های درونی نسبت به ظاهری همه ی معلمان در روز اول مهر حداقل دقایقی را به معرفی خود و دانش آموزان اختصاص می دهند برای اینکه این کار لذت بخش تر انجام شود ایده ی زیر پیشنهاد می گردد: 📌به دانش آموزان بگویید که در این شیوه ی معرفی هر کس باید رو در روی نفر کناری شود و خودش را معرفی کند و یک ویژگی ظاهری مثبت در طرف مقابل را ذکر کند ، به طور مثال : من سارا هستم چه چشم های زیبایی داری. (نفری که از او تعریف شده تشکر می کند یا لبخندی میزند و خود را به نفر کناری معرفی می کند ) 📌پس از اینکه معرفی تمام شد از دانش آموزان بپرسید اسم این دوستتون چی بود؟ از کدوم ویژگی ظاهریش تعریف شد؟! 🔴مسلما دانش آموزان تمام موارد را به خاطر نمی آورند پس مجدد بازی را اجرا کنید تا ویژگی مثبت دوستشان در ذهنشان باقی بماند و بتوانند جواب سوالات شما را بدهند. 🔴قبل از بازی به دانش آموزان چندین ویژگی ظاهری مثبت مثل ، ویژگی های چهره ، تمیز و مرتب بودن ، لبخند زیبا ، چهره ی شاد و... را معرفی کنید و مطمئن شوید که هر فرد برای تمجید از ویژگی ظاهری نفر دیگر حداقل یک ویژگی را در ذهن خود دارد و حتی المقدور اجازه ندهید وقتی نوبت به دانش آموزی رسید برای پیدا کردن ویژگی مثبت مکث طولانی نماید که باعث ایجاد حس بد در فرد مقابل شود ، در این مورد سریع وارد شده و چندین ویژگی را بیان نمایید و بخواهید دانش آموز از بین این ویژگی ها یکی را به زبان خودش بیان کند. 📌📌همین بازی را در زنگ آخر نیز انجام دهید ولی به جای ویژگی ظاهری بخواهید یک ویژگی درونی یا رفتاری را بیان کنند ، به طور مثال من سارا هستم تو چقدر دختر مهربونی هستی . 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4