1_5892973955.pdf
17.26M
📌📌کاربرگ های ریاضی،دفتر تمرین ریاضی، تکلیف ریاضی
پایه سوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
##علوم درس۵،فصل پنجم
آب ماده ی باارزش قسمت اول
آموزگار:مریم رحمانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
##علوم درس۵ علوم درس پنجم
آب ماده ی باارزش، قسمت دوم
آموزگار:مریم رحمانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تمرین عدد های ۴ رقمی با کارت اعداد
دست ورزی
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقویم قدیمی که برای تمرین عدد نویسی استفاده میکنیم 👆
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#علوم درس ۴
اندازه گیری مواد قسمت اول
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#علوم درس ۴
اندازه گیری مواد قسمت دوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
##علوم درس ۴
اندازه گیری مواد
انجام فعالیت صفحه ی ۳۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⏰علوم درس ۴
🚀اندازه گیری مواد
🍉قسمت سوم کیلوگرم و گرم
🚦سوم ابتدایی
.
📌
35.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🐞علوم
🥝آزمایش میعان
📚سوم ابتدایی
.
📌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎒اندازه گیری مواد
⏰سوم ابتدایی
.
35.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🐞علوم
🥝آزمایش میعان
📚سوم ابتدایی
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎒اندازه گیری مواد
⏰سوم ابتدایی
.
♦️ #ذوب
جامد بودم یخ بودم/وقتی تو یخچال بودم/یکی اومد سراغم/نرسیدند به دادم
دیدم توی اتاقم/بخاری هم کنارم/گرما تنم رو آب کرد/وجودم رو کوچیک کرد
حالا که آب آبم/مایعم وروانم
📚📚
.
♦️ #انجماد
یه روز یه مایع بودم/یه آب ساده بودم/مادر اومد سراغم/تا که نگیره خوابم/گذاشت توی فریزر/توسرمای فریزر/کم کم که یخ می شدم/تبدیل به جامد شدم/حالا بگو عزیزم/عزیز نازنینم/چه حالتی رخ داد؟
📚📚
.
♦️ #تبخیر
یه روز که بارون بارید بعدشم خورشید تابید/گرما کمین کرده بودبه دنبال آب ها بود/براثر اون گرما سبک شدند زودآبها/
رفتند به اون بالا بخار شدند بی صدا/ یعنی بی چون وچرا مایع بخار شد حالا
📚📚
.
30.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅درس ۴ و ۵ و ۶ و ۷ اجتماعی در یک فیلم
#مطالعات_درس_7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شعر تبدیل ریال به تومان و بلعکس
#ریاضی_فصل_دوم_2
🍂
💬 #تکنیک_صندلی_آرامش 🛋
✳ صندلی آرامش یک صندلی آرام و راحت است که دانش آموز وقتی ناراحت😔 است یا عصبانی 😠و مضطرب😩 و نمی تواند یک عضو فعال کلاس باشد، انتخاب می کند برای بازیابی آرامش و تمرکز خود روی آن بنشیند.
❇ نشستن روی این صندلی به معنی تنبیه نیست بلکه گزینه ای است که خود دانش آموز انتخاب می کند.
دانش آموز تا وقتی ناراحت است روی آن صندلی می نشیند و تا زمانی که خود را آرام کند آنجا خواهد بود.
✅ با این وسیله می توان به دانش آموز شیوه آرامش بخشی به خود و رویارویی با هیجانات منفی را آموخت.
✔ مهمترین مهارتی که بعدا در زندگی به کارشان خواهد آمد.
برشی از کتاب : تئوری انتخاب در مدرسه
اثر: دکتر علی صاحبی👆👆👆👆🌹🌹🌹 مهم
نکاتی درباره ی کتاب فارسی👇🏼
🛑 درکتاب خوانداری بهتر است هیچ علامت یا نوشته ای توسط دانش آموز نوشته نشود، چرا؟ چون کتاب خوانداری برای تقویت مهارت گوش دادن، خواندن و صحبت کردن طراحی شده است و نوشتن در کتاب نگارش انجام می شود.💢
🛑 بهتراست روی کلمات مهم درس🖍 ماژیک نزنیم❌ چون مانع توجه دانش آموز به کل متن و کلمات دیگر می شود.💢
🛑 در قسمت درک مطلب نیازی به نوشتن هیچ توضیحی نیست❌
درک مطلب کاملا شفاهی و برای گفت وگوی کلاسی، اظهار نظر و فضای نقد و بررسی محتوای درس و تبادل نظر است.💢
🛑 برای شعرهای بخوان و حفظ کن حتما بچه هارا تشویق کنیم شعر راحفظ کنند چون باعث تقویت حافظه و تصویر سازی ذهنی خواهد شد.💢
🛑 دربرنامه ی تدریس حتما صامت خوانی اجرا شود چون مسیر دانش آموز را برای خواندن متن طولانی و آمادگی برای کتابخوانی هموار خواهد کرد.💢
🛑در خواندن متن دروس به لحن خوانی، خواندن با رعایت قواعد نگارشی،
رعایت آهنگ و حس متن و روان خوانی توجه شود.💢
🛑 کتاب نگارش به طور کامل در کلاس انجام شده و در پایان هر درس توسط آموزگار امضا و تاریخ ثبت گردد.💢
34.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌦 حل سوال فصل دوم ریاضی 👈🏻 عددنویسی