eitaa logo
تدریس یار پایه چهارم
14.1هزار دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
11.7هزار ویدیو
16.6هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید
مشاهده در ایتا
دانلود
21.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📝تدریس ریاضی کلاس چهارم 🔴همراه با پاسخ کامل هر سوال 📒فصل پنجم (عدد مخلوط و عدد اعشاری ) 📌صفحه 108 📃 عدد اعشاری 👨‍🏫 مدرس : میلاد دریانورد
41.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📝تدریس کلاس چهارم 🔴همراه با پاسخ کامل هر سوال 📒 (عدد مخلوط و عدد اعشاری ) 📌 📃 اعداد اعشاری 👨‍🏫 مدرس : میلاد
25.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📝تدریس و حل ریاضی کلاس چهارم 🔴همراه با پاسخ کامل هر سوال 📒فصل چهارم (اندازه گیری ) 📌صفحه 77 📃 حل مساله 👨‍🏫 مدرس : میلاد دریانورد ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
30.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس کلاس چهارم 🔴همراه با پاسخ کامل هر سوال 📒 (عدد مخلوط و عدد اعشاری ) 📌 📃 مرور_فصل 👨‍🏫 مدرس : میلاد دریانورد
44.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📝تدریس کلاس چهارم 🔴همراه با پاسخ کامل هر سوال 📒 (عدد مخلوط و عدد اعشاری ) 📌 📃 اعداد اعشاری 👨‍🏫 مدرس : میلاد دریانورد
28.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📝تدریس و حل ریاضی کلاس چهارم 🔴همراه با پاسخ کامل هر سوال 📒فصل چهارم (اندازه گیری ) 📌صفحه 79 📃 زاویه 👨‍🏫 مدرس : سرکار خانم شمسی پور موسایی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
34.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📝تدریس کلاس چهارم 🔴همراه با پاسخ کامل هر سوال 📒 (عدد مخلوط و عدد اعشاری ) 📌 📃 مرور_فصل 👨‍🏫 مدرس : میلاد دریانورد ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
💠چگونه می‌توانیم اقدام پژوهی را در کلاس درس اجرا کنیم؟ 🔸️اقدام پژوهی نیز مانند سایر روش های پژوهش مراحل متعددی دارد که باید مطابق آن عمل کرد. اما همیشه باید به یاد داشته باشیم که پژوهشگر اول معلم کلاس درس است و سپس پژوهشگر ؛ از سوی دیگر اقدام پژوهی نباید مانع فعالیت‌های یادگیری دانش آموزان و فعالیت های آموزشی معلم شود. 🔸️فرایند اقدام پژوهی هفت مرحله را شامل می شود که عبارت اند از: 1️⃣ مرحله اول: مشخص کردن سؤال یا مشکل: 🔸️ این مشکل یا سؤال باید با یادگیری دانش آموز در کلاس درستان مرتبط شود. برای مثال چه نوع از تکالیف درسی میتواند درک دانش آموزان از درس را بهبود ببخشد؟ چگونه میتوان نمرات درسی دانش آموزان را بهبود بخشید؟ تا چه اندازه یادگیری از طریق همکاری میتواند برای درک مفاهیم سطوح بالای یادگیری به دانش آموزان کمک کند؟ تا چه اندازه روش تدریس جدیدی که اختیار کرده ام در یادگیری دانش آموزان مؤثر است؟ 🔸️از آنجا که هدف از اقدام پژوهی در کلاس درس کمک به معلم در تصمیم گیری های آموزشی است. سؤال یا مشکل باید مواردی را شامل شود که تحت نظر و مدیریت معلم (مانند راهبردهای آموزشی تکالیف درسی و فعالیت های کلاس درس است. 🔸️مشکل باید به گونه ای انتخاب شود که شما به عنوان معلم قادر به تغییر آن باشید. از سوی دیگر، اگر شما بر اقدام پژوهی نظارت نداشته باشید و بر یافته های آن تأمل نکنید، انگار هیچ کاری نکرده اید. 🔸️نهایت اینکه سؤال یا مشکل باید با توجه به منابع تلاش و زمانی که در اختیار دارید، قابل بررسی و سرانجام گرفتن باشد به طور کلی، سؤال یا مشکل باید جنبه ای خاص و جزئی را شامل شود تا بتوان با توجه به شرایط و امکانات پاسخ آن را پیدا کرد و از نتایج آن در همان کلاس درس بهره برد. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
اثر پیگمالیون ( Pygmalion effect) اشاره به یک پدیده روانشناسی دارد که براساس آن افراد نسبت به سطح انتظارات دیگران واکنش‌های مستقیم نشان می‌دهند. برای نمونه اگر معلمی براین باور باشد که بچه‌ای کند ذهن است، خود بچه هم باور می‌کند و واقعاً دیر یاد می‌گیرد در عین حال عکس این نیز صادق است و اگر از کسی انتظارات بالایی برود او تلاش خود را برای دست‌یافتن به چنین انتظاری بالاتر می‌برد. اثر پیگمالیون که «انتظار دیگران از عملکرد شخصی» نیز نامیده می‌شود، یک پدیدهٔ طبیعی است که توسط دانشمندانی به نامهای رابرت رزنتال و لنورجکابسون کشف شده است. بعد از مطالعات و تحقیقات علمی بسیاری، این متخصصان نظریهٔ جدیدی را پیرامون اثر انتظارات دیگران بر روی عملکرد شخصی بدست آوردند. یک نتیجه این اثر ، اثر گولم می باشد که که در آن انتظارات پایین منجر به کاهش عملکرد می‌شود. واضح‌ترین آزمایش‌ها در این مورد بر روی کودکان انجام شده‌است. تست IQ از تعدادی دانش آموز گرفته شد و برخی از دانش آموزان به طور تصادفی انتخاب شده و به عنوان برندگان، به معلمانشان گزارش شدند و بعد از اینکه با این برندگان قلابی همانند دانش آموزان باهوش و با استعداد رفتار شد به طور قابل توجهی در آزمون بعدی نتایج بهتری داشتند. اما بچه‌هایی که برندگان واقعی این تست بودند ولی به معلمانشان گزارش نشدند، هیچ پیشرفتی را ارائه ندادند. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
🔷تلفیق هنر و علوم 🔵نقاشی و کاردستی تقسیم سلولی و دستگاه گوارش آموزگار :زهرا رییسی سرگروه پایه چهارم # علوم وهنر 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4