eitaa logo
تدریس یار پایه چهارم
13.6هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
11.3هزار ویدیو
16.3هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلاس چهارم 🔴همراه با پاسخ کامل هر سوال 📒 📌 📃 👨‍🏫 مدرس : میلاد دریانوردی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلاس چهارم 🔴مبحث خواندن و نوشتن اعداد (1) 📒 📌 👨‍🏫 مدرس : میلاد دریانورد ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
آزمون آغازین (37).pdf
2.33M
ورودی چهارم آغازین ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
آزمون آغازین (38).pdf
2.16M
ورودی چهارم آغازین ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
آزمون آغازین (39).pdf
2.3M
ورودی چهارم آغازین ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
آزمون آغازین (40).pdf
2.28M
ورودی چهارم آغازین ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
معلم /مدیر کیفی/مدرسه کیفی ♦️تفاوت مدیریت رئیس مآبانه با مدیریت رهبرانه کلاس👇👇👇 📝 رئیس وادار می‌کند، رهبر هدایت می‌کند. 📝 رئیس بر قدرت تکیه می کند، رهبر بر مشارکت تکیه می کند. 📝 رئیس می‌گوید: من؛ رهبر می‌گوید ما. 📝رئیس ترس ایجاد می‌کند، رهبر دلگرمی ایجاد می‌کند. 📝 رئیس چگونگی (انجام کار) را می داند رهبر چگونگی انجام کار را نشان می‌دهد. 📝 رئیس خشم و انزجار ایجاد می کند؛ رهبر پرورش دهنده شوق و اشتیاق است. 📝رئیس سرزنش می کند، رهبر اشتباهات را تذکر می دهد. 📝 رئیس کار را سخت جلوه می‌دهد؛ رهبر کار را جالب نشان می دهد. ⁉️مدیریت کلاس شما رئیس مآبانه است یا رهبرانه؟ 🖍📖🖍📖🖍📖🖍📖 📚مدرسه کیفی صفحه. ۹✍ ویلیام ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
معلم در ۹ موقعیت کاربردی😳 ➖ در تصحیح ورقه ها ➖عجله و در ورود به کلاس و خروج از کلاس ( ضد وقار و تانی) ➖عجله در پاسخ به سوالات دانش آموزان(شنیدن صحبت آنان، بازگرداندن سوال به دانش آموزان، بازخوانی سوال و سپس پاسخ) ➖عجله در تدریس جلسه اول. (شناخت کافی دانش آموزان. ارتباط گیری. معرفی درس و بیان انتظارات) ➖عجله در واکنش و قضاوت نسبت به رفتار یا گفتار دانش آموزان (قبل از شناخت کافی دانش آموز و شخصیت و انگیزه وی واکنش نشان دادن و قصاوت کردن) ➖عجله در ورود به تدریس( قبل از اینکه معرفی درس، ایجاد انگیزه، ارزشیابی تشخیصی و چینش مقدماتی بحث صورت بگیرد) ➖عجله در ترک کردن خودرو در داخل مدرسه یا در بیرون مدرسه( بررسی کردن اینکه درب خودرو و شیشه ها بسته است. بررسی نحوه پارک کردن در اینکه مزاحمتی نداشته باشد. عجله کردن در قفل ماشین با ریموت به صورت صدا دار که باعث مزاحمت صوتی می شود. عجله و بوق زدن که باعث مزاحمت صوتی می شود. ) ➖عجله در جمع کردن برگه های امتحان ➖عجله در گفتار و تدریس. ( عدم آرامش در اندازه تدریس و نیز تند صحبت کردن. تند خواندن. تند نوشتن. تند املا گفتن. زود پاک کردن تخته و...) ✍معلم؛ علی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
معلم عقده ای نباشیم😬 ⁉️امتحان یا انتقام؟؟؟ 👨👩 همکار بزرگوار❗ 📌بیاییم سوالات را استاندارد طراحی کنیم. 📌بیاییم برای طراحی سوال استاندارد، زمان بگذاریم. 📌بیاییم خودمان سوالات امتحان دانش آموزانمون را طراحی کنیم. 📌بیاییم بعد از طراحی سوال امتحان، آن رابه یک یا دو همکار دیگه نشان بدیم تا بررسیش کنند و ایرادات احتمالی سوالات را به ما بگن. 📚ما میدونیم چی درس دادیم و باید در حد تدریس خودمون از بچه ها امتحان بگیریم. به قول یکی از اساتید👇👇 📝معلم حرفه ای باید همراه طرح درسی که اول سال می نویسه، سوال امتحانش را هم آماده کنه و براساس اون سوال امتحانی، در طول ترم تدریس کنه. ⁉️هدف از ارزشیابی چیست؟؟؟ ⁉️مچ گیری دانش آموز؟؟؟ ⁉️نشان دادن صلابت خودمون؟؟ ⁉️سنجش یادگیری دانش آموز؟؟ ⁉️و یا تحلیل تدریس خودمون؟؟ ♦️حسنُ السوالِ،نصف العلمِ ✍ همکار گرامی. سرکار خانم زهرا نجابت. شیراز ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 رابطه و تعامل موثر با دانش آموزان در موفقیت آنان چند اثربخش درباره ارتباط موثر در کلاس👆👆 ▪️حتما ببینید😍👌🙏 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
✨دانستنی های ریاضی✨ 20.پاره خط را می توانیم از دو طرف بخوانیم . 21.دو خطی كه همدیگر را قطع كنند محل قطع را نقطه ی تقاطع می گوییم . 22.دو خطی كه همدیگر را قطع كنند دو خط متقاطع می گوییم . 23. هر گاه دو خط را هرقدر ادامه دهیم، همدیگر را قطع نكنند دو خط موازی( متوازی) می گویند . 24.هر گاه دو خط همدیگر را قطع كنند،4 نیم خط به وجود می آید . 25.هر گاه دو پاره خط همدیگر را قطع كنند 6 پاره خط به وجود می آید . 26.اگردو خط راست همدیگر را قطع كنند به طوری كه زاویه ی بین آن ها 90 درجه باشد دو خط را عمود می گوییم . 27.اگر یك خط راست از وسط یك خط راست بگذرد و بر آن عمود باشد عمود منصف می گوییم . 28.عمود منصف یعنی هم عمود است و هم نصف كرده است . 29.عمود یعنی قطع كرده و زاویه ی راست تشكیل شده است . 30.عمود و عمود منصف  را نیز به وسیله ی گونیا رسم می كنیم . 31.برای عمود و عمود منصف یك ضلع عمود گونیا را با خط راست موازی می كنیم و از ضلع دیگر خط  می كشیم . 32.گونیا دو ضلع عمود بر هم دارد، كه با هم زاویه ی راست تشكیل می دهند . 33.عددی كه رقم آخر آن دهگان هزار باشد 5 رقمی است . 34.عددی كه رقم آخر آن یكان میلیون باشد 7 رقمی است . 35.ارزش مكانی یعنی جایی كه رقم قرار دارد . 36.ارزش رقمی یعنی بزرگترین یا كوچكترین رقم عدد . 37.بالاترین (بیشترین) ارزش مكانی را اولین رقم از سمت چپ دارد. 38.پایین ترین (كمترین) ارزش مكانی را اولین رقم از سمت راست دارد . 39.كمترین ارزش رقمی را كوچكترین رقم دارد و بیشترین ارزش رقمی را بزرگترین رقم دارد. 40.برای خواندن یك عدد، عدد را 3 رقم ، 3 رقم از سمت راست جدا می كنیم. (3 رقم اول یكی ها-  3 رقم دوم هزارها- 3 رقم سوم) ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
cheharom.pdf
35.05M
گام به گام دروس چهارم ابتدایی عالیه از دست ندید ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
گام-به-گام-درس-1-2-3-4-مطالعات-اجتماعی-(سری1)-چهارم-دبستان_Biamoz.com.pdf
550.3K
گام به گام درس ۱-۲-۳-۴ دبستان ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
gambegam_4_Ghoran_(nomrebartar).pdf
1.28M
گام به گام قرآن چهارم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
gambegam.farsi.chaharom.irantooshe.ir.pdf
10.12M
گام به گام ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
gam.be.gam.motaleat.chaharom.irantooshe.ir.pdf
7.15M
گام به گام پایه ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نمونه تدریس ریاضی صفحه ی ۳۱ مبحث ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نمونه تدریس ریاضی چهارم صفحه ی ۳۱ مبحث کسر ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نمونه تدریس ریاضی چهار صفحه ی ۲۶ مبحث کسر ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
چهارم.pdf
1.07M
آزمون قلمچی پایه بفرست برای کسایی که دوستشون دارید ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
جزوه تدریس فصل 1.pdf
8.36M
جزوه تدریس فصل 1 ریاضی مبحث حل مساله _ عدد نویسی چهارم ابتدایی بفرست برای کسایی که دوستشون دارید ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
4_300416096018628862.pdf
5.33M
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
45.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌐سید محمود حسابی (۱۲۸۱–۱۳۷۱)  فیزیک‌دان، سناتور و یکی از وزیران فرهنگ در زمان سلطنت پهلوی و بنیان‌گذار فیزیک و مهندسی دانشگاهی در ایران بود.وی از سال ۱۳۳۰ تا ۱۳۳۱ وزیر فرهنگ ایران در کابینه محمد مصدق بود. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
⚘خـدایا تو به همه عشق می‌ورزی به خدمتگزاران و قديسان به گمراهان و گنهكاران به كهنسالان و از پا افتادگان به کودکان که فرشتگان روی زمينند پس قلب ما را از چنين عشقی مالامال كن به ما قلبی ببخش که برای دیگران بتپد دیده‌ای ببخش که با اشک ديگران اشک بريزد دلی ببخش که از شادی ديگران شاد شود و از رنج ديگران رنجور ⚘خـدایا تو فراتر از حواس و ذهن مایی فقط کسانی تو را می‌بینند که قلبی پاک و ذهنی شفاف دارند،آینه قلبم را غبار گرفته و تو را نمی‌بینم،پس آلودگی‌های درونمان را بشوی و ما را تطهیر کن و ذهن و قلبی پاک به ما هديه کن تا تو را در همه جا و در همه چيز ببينیم.. ⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅•❅•⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅ مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar