1929584385_-210152.pdf
10.56M
❤️نمونه
🌺 #فایل #جزوه_ی
🌈 اجتماعی
🇮🇷 دروس 🇮🇷
❤️ آذر ماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
چک لیست فارسی.pdf
426.6K
❤️نمونه
🌺 #فایل چک لیست
🌈 کامل
🇮🇷 فارسی 🇮🇷
❤️ آذر ماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
مرور کوتاهی بر دستور فارسی.pdf
350.3K
❤️نمونه
🌺 #فایل #نکات_دستوری
🌈 فارسی
🇮🇷 دروس 🇮🇷
❤️ آذر ماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
نمونه ای از گزارش طرح کرامت_5834469233437706037.pdf
1.5M
❤️نمونه
🌺 #فایل
🌈 طرح کرامت
🇮🇷 درخواستی اعضا 🇮🇷
❤️ آذر ماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
پرسش-و-پاسخ-درس-1-2-3-4-علوم-تجربی-(سری2)-پنجم-دبستان_Biamoz.com.pdf
213.5K
❤️نمونه
🌺 #فایل_های
#مرور #علوم پرسش و پاسخ
درس ۱ تا ۵
❤️ آذر ماه ❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
4_966146064237199482.pdf
102.4K
❤️نمونه
🌺 #فایل
🌈 طرح کرامت
🇮🇷 درخواستی اعضا 🇮🇷
❤️ آذر ماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
❤️نمونه
🌺 #فایل #کاربرگ
🌈 تمرینی
🇮🇷 املا انگوری 🇮🇷
❤️ آذر ماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
❤️نمونه
🌺 #فایل
🌈 تمرینی
❤️ آذر ماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
❤️نمونه
🌺 #فایل #کاربرگ
🌈 تمرینی
🇮🇷 املا حلزونی 🇮🇷
❤️ آذرماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
❤️نمونه
🌺 #فایل
🌈 تمرینی
❤️ آذر ماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
DOC-20221119-WA0002.
6.43M
❤️نمونه
🌺 #فایل
🌈 طرح کرامت
🇮🇷 درخواستی اعضا 🇮🇷
❤️ آذر ماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
❤️نمونه
🌺 #فایل
🌈 تمرینی
❤️ آذر ماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
❤️نمونه
🌺 #فایل
🌈 تمرینی
❤️ آذر ماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
❤️نمونه
🌺 #فایل
🌈 تمرینی
❤️ آذر ماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
❤️نمونه
🌺 #فایل #کاربرگ
🌈 تمرینی
🇮🇷 املا بادکنکی 🇮🇷
❤️ آذرماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
حیطه های سه گانه ی یادگیری:
🌱🌱🌱🌱
الف )حیطه شناختی( داشتن مهارت های ذهنی ) :
شامل آن دسته از اهداف آموزشی است که مستلزم حفظ کردن ، یاد آوری ، بازشناسی آموخته ها می باشد .آموزش های حیطه شناختی می تواند به پیدایش توانایی ها و مهارتهای ذهنی منتهی شود
این حیطه شامل 6 مرحله می باشد :
1- دانش (آگاهی ، معلومات ، حفظیات ) : رفتارهای که با به خاطر سپردن و یادآوری مطالب آموزشی همراه هستند مثل : داشتن انواع اطلاعات تئوریک
- فهمیدن : باعث معنی دارشدن و رضایت بخش شدن یادگیری می شود در این مرحله فراگیر از دانش خود ، استفاده کاری یا عملی می برد .
افعالی که در این مرحله میتواند بکار برود شامل : مثال زدن – حل کردن – توجه کردن – توضیح دادن – تشریح کردن
3- کاربرد : در سطحی پیچیده تر است . فراگیردر شرایط خاصی مطالب قبلی را که دانسته و فهمیده به کار می گیرد و بدون کمک دیگران آن را عملی می سازد مثلا می داند در شرایط اپیدمی یک بیماری چه باید بکند ؟
نمونه افعالی که در این مرحله میتواند به کار برد شامل : محاسبه کردن – نمایش دادن – پیش بینی کردن – تولید کردن
4- تجزیه و تحلیل : مطالب آموزشی را به اجزائ آن تقسیم نموده و به تحلیل روابط بین اجزا می پردازد
به طور مثال فراگیر بر مبنای آموخته های خود می تواند ، آسیب پذیرترین گروه جامعه را تعیین کند
افعال استفاده شده در این مرحله عبارت است از : اثبات کردن – با نمودار نشان دادن
5- ترکیب : ( خلاقیت ) : توانایی اتصال اجزا و ایجاد یک ساخت جدید
مثلا : توانایی صحبت کردن در مورد مطلب آموخته شده در قبل برای یک گروه - نوشتن مقاله پژوهشی افعالی که استفاده می شود عبارت است از : سخنرانی کردن – داستانسرایی کردن
6- قضاوت یا ارزشیابی : بالاترین حد یادگیری در حیطه شناختی –
به معنی توان قضاوت در مورد پدیده ها –شخص به اتکا مراحل قبل یادگیری خود به نقد وبررسی یک پدیده می نشیند اظهار نظر می کند و نظرات دیگران را رد یا تایید می کند .
ب) حیطه عاطفی : ( ارتباطی – نگرشی ) :
نگرش عبارت است ار رفتاری که بیان کننده احساس یا اعتقاد باشد .احساس و اعتقاد دونفر که دانش یکسانی دارند ، نسبت آگاهی هایشان می تواند یکسان نباشد
حیطه عاطفی از علاقه و احساس که در اثر آموختن ایجاد می شود حکایت می کنند رابطه دانش ، عاطفه مثل رابط علم و ایمان است
حیطه عاطفی 5 سطح دارد :
1- توجه : ( علاقمندی – آمادگی برای یادگیری ) – در این مرحله فراگیر توجه می کند – سوال می پرسد
2- واکنش ( پاسخ دادن ) : علاوه بر توجه ، در بحث شرکت میکند – فعالانه پاسخ میدهد – داوطلب انجام کاری می شود
3- ارزش گذاری : فراگیر برای یادگیری و پیشرفت ارزش قائل میشود فراتر از جزوه را مطالعه میکند ، پیشنهاد جدید در زمینه تدریس می دهد
4- تدوین : ( سازمانبندی ) : ارزش های مختلف را که به آن اعتقاد دارد در هم ادغام میکند و بین آنها رده بندی میکند برای ارزشهای مختلف آموخته شده سلسله مراتب قائل می شود .
5- درونی شدن ارزشها :عالی ترین سطح یادگیری است ارزشها برای مدت طولانی در وی تثبیت می شود و این ارزشها موجب هدایت رفتار می شود
در عالی ترین سطح, فرد احساس می کند متعهد است راهی را که خود انتخاب کرده به دیگران منتقل کند.
پ)حیطه روانی – حرکتی ( مهارتهای عملی ) :
اهداف یادگیری عبارت است از ایجاد و تکمیل یک مهارت عملی خاص ( مهارت در فکرو در حرکت )
فراگیر باید کار خاصی رابا سرعت خاصی در زمان خاصی با ویژگیهای مشخص انجام دهد .
این حیطه دارای 5 سطح است :
1- آمادگی و تقلید : مشاهده عمل و تقلید آن
2- اجرای مستقل : انجام عمل بدون کمک گرفتن از دیگران
3- سرعت و دقت عمل : انجام صحیح عمل با دقت و ظرافت کار و سرعت مناسب
4- هماهنگی حرکات : آمیختن بیش از یک مهارت و انجام هماهنگ حرکات
5- عادی شدن فعالیت : انجام عمل به صورت خودکار
مثال یاد گیری رانندگی توسط فرا گیر می تواند گویا باشد . فرد در ابتدا به نحوه رانندگی نگاه کرده ، تقلید می کند ، سپس بدون دخالت دیگران ماشین را به راه می اندازد ، سپس مهارت پیدا کرده و این کار را سریع انجام می دهد ، د رمرحله بعد می تواند همزمان با رانندگی کار دیگری نظری صحبت کردن را انجام دهد و د رمرحله نهائی تمام کار هائی که برای رانندگی لازم است به طور خود کار و غیر ارادی انجام می دهد .
✅ معجزه_مکث_در_تدریس
این 5 مدل مکث را حتما در تدریس استفاده کنیم.🌻
1⃣ مکثِ دَرکی: شنوندگان نمی توانند بدون تخلیه ذهنی بیش از سه جلمه را به صورت پیاپی درک کنند. با هر بار مکث گویی #حواس آن ها سُر می خورد و در سکوتی که شما فراهم کردید می افتد. با مکث کردن ذهن آن ها تازه می شود و مطالب جدید را بهتر درک می کنند.
2⃣ مکثِ اهمیت: برای نکات مهم از آن استفاده کنید. می توانید بلافاصله قبل از اشاره به نکته مهم یا بلافاصله پس از آن مکث کنید تا مخاطبان به اهمیت چیزی که گفتید پی ببرند.
3⃣ مکثِ سوالی: بعد از پرسیدن یک سوال مکث کنید. عجیب است که بعضی از سخنران ها سوال می پرسند و منتظر جواب نمی مانند!
حتی بعد از اینکه کسی جواب سوالی را داد؛ بازهم چند ثانیه مکث کنید تا دیگران حرف آن یک نفر را هضم کنند.
4⃣ مکثِ تکمیلی: بهتر از بعضی از مطالبی که همه می دانند را تکرار نکنیم. ما اول جمله یا ضرب المثل را بگوییم و مکث کنیم تا مخاطبان آن را تکمیل کنند. مثلا : نابرده رنج گنج ...
5⃣ مکثِ طنز: گاهی از بین جمع کسی با شوخی مطلبی می گوید؛ همیشه نیاز به پاسخ دادن نیست. گاهی مکث و تبسم معجره می کند.
از کدام مکث بیشتر استفاده می کنیم؟
@kelaspanj کانال.pdf
225.3K
✍کانال فصل پنجم🔻🔻
#پیک شماره ی ۱ هفته ی دوم آذر
#آدینه
✅کانال تخصصی کلاس پنجم
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥علوم پنجم
💥فصل هفتم :حس بویایی
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چند ضلعی ها و مجموع زوایای آن ها
#خلاصه_ی_مباحث_ریاضی_پنجم
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
@kelaspanj کانال (2).pdf
1.94M
✍کانال فصل پنجم🔻🔻
#پیک شماره ی ۳ هفته ی دوم آذر
#آدینه
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
آبان ماه آزمون فارسی درس 1 تا 4.pdf
732.5K
🚀آزمون فارسی
💐 درس ۱ تا ۴
🌺 پنجم ابتدایی
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥علوم پنجم
💥فصل هفتم :حواس پنجگانه
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
41.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥علوم پنجم
💥فصل هفتم : چشیدن
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5