8.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ تدریس
#ریاضی
فصل ۴ تقارن و چند ضلعی ها
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
1.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ رسم قرینه نسبت به نقطه
#ریاضی
فصل ۴ تقارن و چند ضلعی ها
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
6.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ ارتفاع های مثلث
#ریاضی
فصل ۴ تقارن و چند ضلعی ها
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
2.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ مرکز تقارن
#ریاضی
فصل ۴ تقارن و چند ضلعی ها
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
@kelaspanj کانال (25).pdf
حجم:
1.44M
#درسنامه
#مطالعات اجتماعی
درس ۱۰ کشور ما چگونه اداره می شود
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
@kelaspanj کانال (27).pdf
حجم:
220.4K
#آزمون
#مطالعات اجتماعی
درس ۱۰ کشور ما چگونه اداره می شود
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
4_284645521568563315.pdf
حجم:
212.1K
✔️ دکلمه های دهه فجر
#پنجم_دبستان
❄️❄️
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@naghashi_ghese
4_284645521568563315.pdf
حجم:
212.1K
✔️ دکلمه های دهه فجر
#پنجم_دبستان
❄️❄️
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@naghashi_ghese
مقاله دهه فجر.pdf
حجم:
509.5K
✔️مقاله دهه فجر
❄️❄️
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@naghashi_ghese
2.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎊 دهه ی فجر مبارک باد.
کاردستی
#پنجم_دبستان
❄️❄️
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@naghashi_ghese
5.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کاردستی_دهه_فجر 👌👌
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@naghashi_ghese
🌟#روابط_اثربخش_شاگرد_معلمی🌟
👨🏫 محمد نیرو
📢 احترام به خودمختاری کودکان: نقطه آغاز همکاری مثبت 📢
🙌 کودکان، همچون بزرگسالان، دوست ندارند کسی به آنها دستور دهد، چیزی را به آنها دیکته کند یا آنها را مورد فشار قرار دهد. بهتر است معلّمان در رفتار خود با شاگردان، احترام به خودمختاری ایشان را نشان دهند و از استفاده از جملات امری اجتناب کنند.
🤝 توصیه میشود معلّمان به جای دستور دادن، به شکل توصیفی و تشریحی بیان کنند که چه باید انجام شود. به نمونههای زیر توجه کنید:
👈 معلّم الف: «این صدا آزاردهنده است.»
👈 معلّم ب: «بس کن! این صدا را.»
📚 معلّم الف: «تمرینهای حساب در صفحه شصت قرار دارد.»
📚 معلّم ب: «کتابهای حسابتان را بیرون بیاورید و صفحه شصت را باز کنید.»
📕 معلّم الف: «کتاب افتاده روی زمین (و جمله بعدی، اگر لازم بود: "جای این کتاب روی میز است".)»
📕 معلّم ب: «کتابت را بردار.»
🚪 معلّم الف، در باز است (و جمله بعدی اگر لازم بود: "باید بسته بشود.")»
🚪 معلّم ب: «در را ببند!»
معلّم ب به دانشآموزان میگوید که چه کار بکنند، اما معلّم الف از دستور دادن اجتناب میورزد؛ معلّم الف فقط موقعیت را تشریح میکند. اینکه چه کاری باید انجام شود از گفته معلّم آشکار میشود. آنچه باید انجام شود نتیجهگیری خود دانشآموز است، نه دستور معلّم.
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar