eitaa logo
تدریس یار پایه پنجم
9هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
10.9هزار ویدیو
18.6هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات ب
مشاهده در ایتا
دانلود
برای اینــــکه دانـــــش آموزان در حــــــل کردن مســــائل ریاضـــی به مشکل بــر نخورن باید داشته باشیم . یعــــــنی عواملی که حل مسأله رو با مشـــــــکل روبرو می‌کنه رو شـــــــناسایی کنیم و راهکارهاشون رو بدونیم تا دانش آموزانمون با مشکل حل مسئله مواجه نشن این عـــــوامل هستند که دو مورد دو مورد با فاصله ی زمانی ارسال می‌کنم تا خیلی عالی مطالعه کنید و اگر زمان تون اجازه میده برداری کنید تا نکاتِ خیلی مهم رو تا شروع مدارس جمــــــع آوری کنید و از ابتــدای مهر از مطالب در کلاس تون بهره ببرید. ༊࿐𖡹✨𖡹࿐༊
2.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
1️⃣ اگر دانش آموز چنین جمله‌ای رو گفت👆🏻 یعنی این که مسئله به طور ناقـــــص تعریف شده پس دانـــش آموز بـــــرای حل کردن و تعــــــریف این مســــــأله با مشـــــکل مـــــــــــواجه مــــــــــیشه !!!😑 بنابراین منِ معــــلم باید برای دانـــــش آموزم لازم و تمرین کافی رو مرتبط با سوال ارائه بدم تا مشکل رفع بشه،اکثر مواقع سؤال یا واژه برای فهم بهتر مـــــــسأله داشته باشم💁
2.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
2️⃣ وقتی دانش آموز تجربه کافی در حل کردن مسائل مختلف ندارد.معمــــولاً وقتی که با مسئله‌ای روبرو می‌شود پیش از اصطلاحاً به یک راه حـــــل می‌رسند و مسأله را حـــــــل می‌کنند. پژوهش‌های انجام شده در ارتـــــباط با حل مسائل مختلف نشان داده هرچه دانش آموز بیشتر وقت صرف تعریف مسئله و طرح‌ریزی برای حل کردن آن داشته باشد . به هــــمان نسبت حـــل مسئله موفق‌تر خواهد بود .💁🏻‍♀️ پس من معلم باید دانش آموزم رو از همون ابتدای سال مـــــــتوجه کنم که اصطلاحاً متن مسأله رو ۵ بار بخـــــوان و یک بـــــــار حل کن.یعنی باید متوجه کنم که دانش آموزم تمرکز بیـــــشتری برای فهم سوال بذاره بعــد برای حل کردن اقدام کند📝 ༊࿐𖡹✨𖡹࿐༊
2.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
3️⃣ زمانی که دانش آموز صرفاً فقط روی کلمات یا ابزاری که معلم اشاره کرده تمرکز می‌کنه و فقط و یا استـــــــــفاده از ابزار رو متناسب با یک مسأله خاص می‌دونه یعنی ناتوانه در استفاده از اشیا ، ابزار و راهبردها در راه‌های تازه گفته شده در مسأله‌های تازه ، یعنی دانـــش آموز به تثبـــــــــیت کارکردی مســــــــــــائل و ابزار رسیده و نمی‌تونه داشته باشه مثلاً دانش آموزی که از کفشش به عنوان چکش برای کوبیدن یک میخ استفاده می‌کند این دانش آموز در حل مسائل به تثبیت کارکردی غلبه کرده . منِ معلـــــــم برای رفع مشکل تثبــــــیت کارکردی دانش آموزانم،آگاه ساخــــتن دانش آموزان به استفاده از راهبردها و ابزار در مواقع مختلف و پـــــــــرورش در وجود دانش آموزان و تشـــــــــویق آنها به دیــــــدن مسائل از هست. ༊࿐𖡹✨𖡹࿐༊
22.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | مروری بر لحظات ماندگار سال تحصیلی دانش‌آموزان پایه پنجم دبستان شاهد کاری از آموزگار پایه پنجم جناب آقای سیدی 🗒 سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۴ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar5
4_246266462610660567.pdf
حجم: 2.88M
ریاضی پنجم دبستان نکته های کتاب فصل اول ♡   ‌   ❍ㅤ   ⎙ㅤ    ⌲     ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar5
4_246266462610660588.pdf
حجم: 5.95M
ریاضی پنجم دبستان نکته های کتاب فصل دوم ♡   ‌   ❍ㅤ   ⎙ㅤ    ⌲     ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar5