فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش حل صفحه ی 104 ریاضی پنجم
#آموزش_حل_صفحه_به_صفحه_ی_ریاضی_پنجم
#فصل_5_ریاضی_پنجم
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش حل صفحه ی 102 ریاضی پنجم
#آموزش_حل_صفحه_به_صفحه_ی_ریاضی_پنجم
#فصل_5_ریاضی_پنجم
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش حل صفحه ی 115 ریاضی پنجم
#آموزش_حل_صفحه_به_صفحه_ی_ریاضی_پنجم
#فصل_6_ریاضی_پنجم
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش حل صفحه ی 103 ریاضی پنجم
#آموزش_حل_صفحه_به_صفحه_ی_ریاضی_پنجم
#فصل_5_ریاضی_پنجم
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش حل صفحات 106 و 107 ریاضی پنجم
#آموزش_حل_صفحه_به_صفحه_ی_ریاضی_پنجم
#فصل_6_ریاضی_پنجم
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش حل صفحات 116 و 117 ریاضی پنجم
#آموزش_حل_صفحه_به_صفحه_ی_ریاضی_پنجم
#فصل_6_ریاضی_پنجم
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
38009021180884.pdf
3.82M
#کتاب کار ریاضی
#نمونه سوال_ فصل_ به_ فصل
#کتاب_ تمرین _ آزمون_ ریاضی
#عالی_ بسیار_ کاربردی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
فصل اول ریاضی کلاغ سفید.pdf
3.89M
#کلاغ_سپید_پنجم
ویژه معلمین ابتدایی
کتاب کار ریاضی پایه
کلاغ سپید
#پنجم.ابتدایی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
✍خیلی خوب " مربوط به درس فارسی"
متن را به طور صحیح، روان می خواند و درک می کند. به پرسش های املایی به طور کامل پاسخ می دهد. می نویسد، با رعایت اصول نگارشی متن خوانا، صحیح، زیبا و خلاق می نویسد. خواندن کتاب های ادبی و داستان های مختلف و نوشتن داستان های خلاق به پیشرفت بیشتر او کمک می کند.
✍خوب " مربوط به درس فارسی"
در بیشتر موارد متن را به طور صحیح، روان می خواند و درک می کند. به پرسش های املایی به طور کامل پاسخ می دهد. می نویسد، بیشتر اوقات با رعایت اصول نگارشی متن خوانا، صحیح، زیبا و خلاق می نویسد. مراجعه به فرهنگ لغات و مطالعه کتب و مجلات مناسب سن خود بر افزایش گنجینه لغات او کمک می کند.
✍نیاز به تلاش " مربوط به درس فارسی"
در خواندن متن به طور صحیح و روان و درک آن، پاسخ به پرسش های املایی به راهنمایی های پیوسته معلم نیاز دارد. با راهنمایی معلم متن خوانا و صحیح با رعایت اصول نگارشی می نویسد. به کتاب درسی سال گذشته خود مراجعه کرده و با ساختن جملات کوتاه مهارت تدریجی در نوشتن متن پیدا کند و مطابق برنامه داده شده به تمرین بپردازد.
✍قابل قبول " مربوط به درس فارسی"
در برخی موارد متن را به طور صحیح، روان می خواند و درک می کند. به پرسش های املایی به طور کامل پاسخ می دهد. می نویسد، برخی اوقات با رعایت اصول نگارشی متن خوانا، صحیح، زیبا و خلاق می نویسد. متن کتاب درسی، داستان های کوتاه و کتاب مناسب گروه سنی را بخواند و دوباره آن ها را بازنویسی کند.
جهت درج در کارنامه ی توصیفی دانش آموزان
✅ تربیت بدنی👇
خیلی خوب
در انجام همه مهارت های مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است.
خوب
در انجام بیشتر مهارت های مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است.
انجام ورزش های پایه و… در ایام فراغت به سلامتی او کمک می کند.
قابل قبول
در انجام برخی از مهارت های مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است.
با مشاهده برنامه های ورزشی از رسانه و… به تمرین حرکات بپردازد.
نیاز به تلاش
در انجام اندکی از مهارت های مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است. انجام حرکات ورزشی زیر نظر مربی به او کمک می کند.
جهت درج در کارنامه ی توصیفی دانش آموزان
✅درس قرآن
خیلی خوب :
آیات و عبارات قرآنی را صحیح و روان می خواند. کلمات و عبارات قرآنی را به درستی ترجمه می کند. مفاهیم و مصادیق داستان های قرآنی و پیام های قرآنی را با زبان ساده و مثال های متنوع بازگو می کند. در کلاس های قرآن جهت آشنایی بیشتر صوت و لحن قاریان قرآن شرکت نماید.
خوب :
آیات و عبارات قرآنی را صحیح و شمرده می خواند. بیشتر کلمات و عبارات قرآنی را به درستی ترجمه می کند. مفاهیم و مصادیق داستان های قرآنی و پیام های قرآنی را با زبان ساده و با چند مثال بازگو می کند. استفاده از نرم افزارهای آموزشی چند بار تکرار، به او کمک می کند.
قابل قبول :
آیات و عبارات قرآنی را به صورت شمرده و تعداد غلط کم (حداکثر ۵ غلط اعرابی) می خواند. برخی از کلمات و عبارات قرآنی را به درستی ترجمه می کند. مفاهیم و مصادیق داستان های قرآنی و پیام های قرآنی را با زبان ساده و با ذکر یک مثال بازگو می کند. استفاده از نرم افزارهای آموزشی چند بار تکرار و تکرار مجدد آیات در حضور فردی آگاه به او کمک می کند.
نیاز به تلاش :
در خواندن آیات و عبارات قرآنی، ترجمه عبارات و کلمات، مفاهیم پیام های قرآنی و داستان های کتاب، پیوسته به راهنمایی معلم نیاز دارد. بهتر است دانش آموز تشویق شود که روزانه عبارات قرآنی را به شکل مستمر مطالعه کند؛ و درکلاس های تکمیلی شرکت کند. بنابراین مطابق برنامه داده شده و فعالیت ها را انجام دهد.
✅توصیف عملکرد درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی
خیلی خوب
با به کارگیری روش های مختلف تمام تمرین های مربوط به اعداد، عملیات روی آن ها، هندسه، اندازه گیری، آمار و جمع آوری اطلاعات و راهبردهای حل مسئله را مطابق انتظار به صورت کتبی و شفاهی انجام می دهد. علاوه بر مسائل کتاب درسی، مسائل جدید طرح و حل کند. انجام فعالیت های بیشتر در زمینه درسی به تقویت پرورش خلاقیت او کمک می کند.
خوب
با به کارگیری روش ها بیشتر تمرین های مربوط به اعداد، عملیات روی آن ها، هندسه، اندازه گیری، آمار و جمع آوری اطلاعات و راهبردهای حل مسئله را مطابق انتظار به صورت کتبی و شفاهی انجام می دهد؛ اما در تمرین های اعداد اعشاری نیاز به تمرین بیشتری دارد. از او بخواهید با توجه به محیط پیرامون خود مسئله هایی در این باره بنویسد و با حالت های مختلف (با شکل، جدول و بدون جدول) آن ها را حل نماید.
قابل قبول
با به کارگیری برخی روش ها، بعضی تمرین های مربوط به اعداد، عملیات روی آن ها،هندسه، اندازه گیری، آمار و جمع آوری اطلاعات و راهبردهای حل مسئله را به صورت کتبی و شفاهی انجام می دهد؛ اما در تمرین های هندسه و محاسبه حجم نیاز به تمرین بیشتری دارد برخی، مسائل کتاب درسی را درست حل می کند.حل مسائل مشابه و استفاده از تمرین های دوره ای به او کمک می کند. با استفاده از ابزارهایی مانند پرگار و نقاله و … اشکال هندسی را بسازد و تمرین های مربوط به آن ها را انجام دهد.
نیاز به تلاش
برای حل تمرین های مربوط به اعداد، عملیات روی آن ها، هندسه فضایی و مسطح، اندازه گیری و راهبردهای حل مسئله و حل مسائل کتاب درسی به راهنمایی پیوسته معلم نیاز دارد. لازم است دانش آموز ضمن مراجعه به مفاهیم پایه در سال های قبل تمرین و بازآموزی مجدد داشته باشد. بنابراین مطابق برنامه داده شده به تمرین فعالیت های داده شده بپردازد.
✅ توصیف عملکرد درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی
خیلی خوب
مفاهیم دانستنی های مربوط به تاریخ، جغرافیا و مدنی را بیان می کند. نحوه ی تشکیل و انقراض سلسله ها، وقایع مهم آن ها را به طور کامل توضیح می دهد. کاربرد اصطلاحات را می داند و آن ها را روی نقشه به درستی نشان می دهد. با توجه به علاقه شخصی به کتب، مکانه ای تاریخی و اطلس جغرافیایی و… مراجعه کرده و به تحقیق و پژوهش بپردازد.
خوب
در بیشتر موارد مفاهیم و دانستنی های مربوط به تاریخ، جغرافیا و مدنی را بیان می کند. نحوه ی تشکیل و انقراض سلسله ها، وقایع مهم آن ها را به طور کامل توضیح می دهد. کاربرد بیشتر اصطلاحات را می داند و روی نقشه به درستی نشان می دهد.
دیدن فیلم های تاریخی مربوط به سلسله های ذکر شده در کتاب به او کمک می کند.
قابل قبول
در برخی موارد مفاهیم و دانستنی های مربوط به تاریخ، جغرافیا و مدنی را بیان می کند. نحوه ی تشکیل و انقراض سلسله ها، وقایع مهم آن ها را به طور کامل توضیح می دهد. کاربرد برخی اصطلاحات می داند و آن ها را روی نقشه به درستی نشان می دهد.
مطالعه و مرور کتاب درسی با استفاده از ابزارهایی مانند نقشه، کره ی جغرافیایی و… به یادگیری بیشتر او کمک می کند.
نیاز به تلاش
برای یادگیری مفاهیم و دانستنی های مربوط به تاریخ، جغرافیا و مدنی نیاز به راهنمایی مستمر معلم دارد. بهتر است با کار کردن روی واژه های کتاب درسی و یافتن معانی هر کدام از فرهنگ نامه و با مشاهده فیلم های تاریخی مطابق برنامه داده شده به تمرین فعالیت ها بپردازد.
✅توصیف عملکرد درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی
خیلی خوب
از تمام حواس خود با استفاده از روش علمی و روابط موجود بین پدیده ها برای رسیدن به نتیجه به درستی استفاده می کند. از منابع و روش های مختلف استفاده می کند و در بحث گروهی مفاهیم و پیام موضوعات را به خوبی منتقل می کند. از ابزار مناسب در آزمایش ها و ساخت مدل استفاده می کند. آموخته های خود را در زندگی روزمره به کار می گیرد.
خوب
در بیشتر موارد از حواس خود با استفاده از روش علمی و روابط موجود بین پدیده ها برای رسیدن به نتیجه به درستی استفاده می کند. از منابع و روش های مختلف استفاده می کند و در بحث گروهی مفاهیم و پیام موضوعات را به خوبی منتقل می کند. از بیشتر ابزارهای مناسب در آزمایش ها و ساخت مدل استفاده می کند و آموخته های خود را درزندگی روزمره به کار می گیرد.
استفاده از فیلم های آموزشی، تدارک گردش علمی، انجام عملی آزمایش های و… به او کمک می کند.
قابل قبول
در برخی موارد از حواس خود با استفاده از روش علمیو روابط موجود بین پدیده ها برای رسیدن به نتیجه به درستی استفاده می کند. از برخی منابع و روش ها استفاده می کند و در بحث گروهی مفاهیم و پیام موضوعات را به خوبی منتقل می کند. برخی از ابزارهای مناسب در آزمایش ها و ساخت مدل را استفاده می کند و آموخته های خود را در زندکی روزمره به کار می گیرد.
موضوعات درسی را به صورت مدل، ماکت و… بسازد و درباره استفاده آن ها در زندگی روزمره با دیگران صحبت نماید.
نیاز به تلاش
در بهره گیری از حواس، ساخت مدل، برقراری ارتباط، دانستنی های کتاب و انجام آزمایش ها به راهنمایی پیوسته معلم نیاز دارد. بهتر است تشویق به مشاهده و طرح پرسش های علمی برای به کار بستتن آموخته های علمی به او کمک می کند. بنابراین مطابق برنامه داده شده به تمرین فعالیت ها بپردازد.