eitaa logo
تدریس یار پایه پنجم
9.4هزار دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
7.6هزار ویدیو
14.7هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات ب
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام جواب این سوال درسته
Screenshot (۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۳ ۱۱:۳۶:۴۱)
هدایت شده از تدریس یار پایه اول
با سلام و عرض ادب بنا به درخواست دوستان و همکاران و اولیا گروه درسی پایه های مختلف درسی تشکیل می‌شود. لینک را به همکاران گرامی بدهید . پایه اول دبستان https://eitaa.com/joinchat/2838561015C9b93b1c1bd پایه دوم دبستان https://eitaa.com/joinchat/2346058024C62b0905ada پایه سوم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/2348548343Ccc7ed234f2 پایه چهارم دبستان https://eitaa.com/joinchat/3129409822C99b9231cd9 پایه پنجم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/4038852895C73efe08774 پایه ششم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/2426208538C231a05d739 پایه هفتم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/3152085278Cb69fdb9dd1 پایه هشتم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/2360607016Cd3b70332c6 پایه نهم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/2469003546C8ef86ce53b
38.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: یادگیری ریاضی از طریق بازی وسرگرمی تدریس فصل ۵و تلفیق آن با هدیه های آسمانی هدف: تقویت قدرت تمرکز در فراگیران ، ایجاد محیط رقابت دوستانه در محیط کلاسی ،توجه به مطالب درسی در قالب توجه به حرکات تربیت بدنی،ارائه ی درس در قالب بازی ، وتلفیق کردن درس ریاضی و هدیه توجه به ساحت عبادی و علمی و زیستی حرکتی مکان:کلاس روش :تلفیقی وسرگرمی وسایل: کاغذ رنگی، ماژیک
موضوع :درست کردن دست هیدرولیکی توسط فراگیران هدف : ایجاد خلاقیت توسط فراگیران برای یادگیری مبحث مفصل ،توجه به ابعاد و اندازه ها درساخت دست (ریاضی)حرکت کردن دست با استفاده از نیروی هیدرولیکی توجه به ساحت علمی وفناوری، زیستی و حرکتی و زیبا شناختی مکان :کلاس روش :پروژه ای وتحقیقی وسایل :سرنگ ،سرم و...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع : مسابقه ی مطالعات (شناخت پرچم کشورها )و فارسی هدف:تثبیت دروس از طریق بازی وسرگرمی ،ایجاد محیط دوستانه ورقابت دوستانه در کلاس درس، توجه به سلامت جسمانی وتلفیق این دو درس با تربیت بدنی توجه به ساحت اجتماعی،زیستی حرکتی،علمی ،زیبا شناختی مکان :کلاس روش :تلفیقی وسرگرمی وسایل :درب بطری نوشابه ،کاغذ ،مداد رنگی و...
هدایت شده از Ltms
✅جهت انجام ثبت نمرات در سیدا اطلاع دهید هر دانش آموز فقط هزار تومان https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
👈👈👈راه های تشخیص موصوف و صفت از مضاف و مضاف الیه. 🔑۱_ صفت جدا از موصوف در عالم بیرون وجود ندارد ولی مضاف الیه مستقل از مضاف وجود خارجی دارد. 💥مثال: قلم زیبا. در این جا (زیبا) جدا از کتاب وجود خارجی ندارد. قلم علی. در اینجا علی و قلم دو موجود مستقل و جدا از هم هستند. 🔑۲_ دو کلمه ( این) و (است) را به اول و آخر ترکیب اضافه می کنیم. سپس کسره بین دو کلمه را حذف می کنیم. اگر عبارت معنی بدهد٬ ترکیب وصفی ( موصوف و صفت) است اگر عبارت معنا ندهد ترکیب اضافی ( مضاف و مضاف الیه) است. 💥مثال: نگهبان خانه.(این) نگهبان خانه( است) عبارت معنا نمی دهد . (مضاف و مضاف الیه) . 💥نگهبان باهوش(این)نگهبان با هوش( است). عبارت معنا می دهد.(موصوف و صفت) 🔑۳_ در ترکیب اضافه هر دو کلمه اسم و یا یک کلمه اسم و کلمه دیگر ضمیر است. اما در ترکیب وصفی یک کلمه اسم و کلمه دیگر صفت است. 💥مثال: دفتر خوب ( ترکیب وصفی) . کتاب علی ( ترکیب اضافی) کتاب من ( ترکیب اضافی). 🔑۴_ در این روش کسره ی بین دو کلمه را حذف می کنیم سپس بعد از کلمه اول ویرگول می گذاریم و در آخر فعل ( است) را قرار می دهیم. اگر عبارت معنی بدهد٬ ترکیب وصفی و اگر معنی ندهد٬ ترکیب اضافی است. 💥مثال: مرد جوان .مرد، جوان است. عبارت معنا می دهد ( ترکیب وصفی) کیف علی . کیف، علی است. عبارت معنی نمی دهد .( ترکیب اضافی 🔑۵_ در این روش به آخر کلمه دوم ( تر) یا(ترین) اضافه می کنیم٬ سپس کسره ی بین دو کلمه را حذف کرده و در آخر عبارت فعل ( است) را اضافه می کنیم. اگر عبارت معنا دهد٬ ترکیب وصفی و اگر معنا ندهد٬ ترکیب اضافی است. 💥مثال: پدر علی . پدر علی تر است. عبارت معنی نمی دهد. ( ترکیب اضافی) پدر دلسوز. پدر دلسوزتر است. عبارت معنا می دهد. ( ترکیب وصفی) 🔑۶_ موصوف اسمی است که قبل از صفت می آید و معمولا(ی) به خود می گیرد. 💥مثال: دست زیبا می توانیم بگوییم دستی زیبا اما به مضاف نمی توانیم ( ی) اضافه کنیم. 💥مثال: کتاب علی٬ نمی توانیم بگوییم کتابی علی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فصل 2 ریاضی پنجم، تفریق دو عدد مخلوط با مخرج های مساوی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فصل 2 ریاضی پنجم، باز کردن عدد مخلوط ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فصل 2 ریاضی پنجم، تبدیل عدد مخلوط به کسر ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar5