eitaa logo
تدریس یار پایه ششم
9.7هزار دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
7.9هزار ویدیو
16هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات ب
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاروفناوری آشنایی با اجزای رایانه به سبک مجازی پایه ششم محمدپیرویسی دبستان شهیدمحمدی 🍊
38.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌋تفکروپژوهش 📖درس دوم 🎉انتخاب وتصمیم گیری 🍉 ششم ابتدایی 🍊
نقاشی __ هواپیما ✈️🚁✈️ نقاشی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠تدریس فارسی 📚 درس سوم 📕 هوشیاری (معنی لغات،درک مطلب،دانش زبانی) 🍉 ششم ابتدایی 🍊
آزمون فارسی ششم فصل یک.pdf
337.1K
🍇 آزمون فارسی 📌ششم ابتدایی 🍊
تست بخش پذیری با پاسخ تشریحی.pdf
627.2K
🚀 تست ریاضی با پاسخ ⏰ بخشپذیری 🏠 ششم ابتدایی 🍊
💕💕 علت جیغ کشیدن کودکان ۱.احساس ناتوانی در برقراری ارتباط: علت این است که کودکان جیغ کشیدن را یک ابزار کلیدی برای ارتباط برقرار کردن می دانند. ۲.تخلیه انرژی: جیغ کشیدن باعث تخلیه ی انرژی شدید آنها می‌شود و زبانی برای بیان احساساتش است. ۳.سردرگمی: گاهی علت جیغ زدن کودکان این است که آنها از انجام آنچه انجام می دهند مطمئن نیستند. ۴.مشکلات جسمی: آنها به خاطر اینکه نمی توانند مشکل خود را بیان کنند شروع به جیغ زدن می کنند. ۵.نداشتن کلام: بعضی از کودکان دچار لکنت هستند و یا نمی‌توانند صحبت کنند. ۶.عدم توجه والدین: بی توجهی والدین به صحبت کودک و یا رفتارهای مثبت او. کودک شما به کدام دلیل جیغ میزند؟ 👆
34.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥تدریس هدیه های آسمان درس سوم 💐سرور آزادگان 📌 ششم ابتدایی 🍊
تست بخش پذیری با پاسخ تشریحی.pdf
627.2K
🚀 تست ریاضی با پاسخ ⏰ بخشپذیری 🍊
34.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📮درس سوم مطالعات اجتماعی 🍓 ششم ابتدایی 🍊
سوالات_هدیه_های_آسمانی_درس_1_تا3.pdf
554.5K
🍉آزمون هدیه 💠مهرماه 🍊 🍎کانال ابتدایی
مطالب کلی قرآن ششم.pdf
1.13M
🌺جزوه قرآن 📚مطالب جامع قرآن 🍇ششم ابتدایی 🍊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریاضی پایه ششم حل تمرینات مبحث بخش پذیری بخش دوم محمدپیرویسی 🍊
❇️ نکاتی مهم درمورد پوشه کار: ✡ دانش آموز : ⭐️ یک ابزار مهم ارزش یابی-توصیفی است. ⭐️هویت دانش آموزان را در همه ی ابعاد شخصیتی شامل می شود. ⭐️ درک عمیق یادگیرنده رانشان می دهد. ⭐️ امکان تولید دانش یابهبودآن (نوآوری و خلاقیت)رامهیامی کند. ⭐️ فرایندرشدوپیشرفت دانش آموزرابه خوبی نشان می دهد. ⭐️پوشه کاربین آموخته های قبلی و جدید دانش آموز ارتباط برقرارمی کند. ⭐️پوشه کار کمک می کندتافرداشکالات واشتباهات خویش رااصلاح کند. ⭐️باپوشه کاردانش آموز میزان توانایی و دانش خود را مستند می سازد. ⭐️بابررسی پوشه کاردانش آموزبه استعدادهای خویش پی می برد. ⭐️ بامدیریت وتکمیل پوشه کارمسئولیت پذیری راعملا تمرین می کند. ⭐️بابررسی پوشه کارورفع اشکالات و...به مهارت ارزشیابی(خودسنجی ،همسال سنجی و...)می رسد. ⭐️یادگیری را برای دانش آموز ساده و سهل می سازد. ✡معلم : ⭐️به استعداددانش آموزان واقف می شود. ⭐️باایجاد فرصت مناسب برای آفرینندگی و زایش تفکرات جدید در فراگیران،یادگیری مشارکتی را در آنها تقویت نماید. ⭐️از طریق پوشه کار،به هویت فردی دانش آموزتوجه می نماید. ⭐️به نقاط قوت وضعف دانش آموزان پی می برد. ⭐️تفاوت های فردی دانش آموزان را عینیت می بخشد. ✡ اولیا : ⭐️در جریان فرایند آموزش فرزندشان قرار می گیرند. ⭐️به نقاط قوت وضعف فرزندشان پی می برند. ⭐️اولیاسنجی ازمزایای پوشه کاراست که اولیارادرفرایندیاددهی – یادگیری فرزندش سهیم ومسئولیت پذیرمی کند. ✡بایدها ونبایدهای پوشه کار: ⭐️پوشه کارنبایدمانع یادگیری وفرایندرشدکودک شود. ⭐️پوشه کارنبایدعاملی برای تنبیه کودک،اولیا باشد. ⭐️پوشه کارنبایدتوسط غیرمتخصصان بررسی وارزیابی شود. ⭐️پوشه کارنبایدحجیم وسنگین باشد. ⭐️نبایدکارهای حجمی درپوشه کارقرارگیرد. ⭐️پوشه کاربایدعامل انگیزشی مثبت برای ادامه فرایندیادگیری باشد. ⭐️پوشه کاربایدچابک وسبک باشد. ⭐️پوشه کاربایدمسیرناصحیح آموزش رااصلاح کند. ⭐️درپوشه کاربایدنمونه ای ازشواهدواسنادی قرارگیردکه عامل علاقمندی کودک باشد. ⭐️پوشه کار فقط ابزاراست ،نه کل تعلیم وتربیت
دستورزبان(باقرلو)تیزهوشان 6.zip
1.24M
☑️ دستور زبان فارسی ششم: 2 -جمله و انواع جمله و.. -ساختار و اقسام فعل -موصوف وصفت و.. -کلمات مترادف و هم خانواده و.. 🍊
✅ چند اصل برای تدریس: 💢 اصل_صرفه‌جویی: روش تدریس باید به گونه‌ای انتخاب شود که با کمترین مقدار زمان و اطلاعات، بهترین شکل یادگیری اتفاق بیفتد. 💢 اصل_ساده‌سازی: معلم باید به گونه‌ای آموزش دهد که مفاهیم مشکل، ساده و قابل فهم شوند، نه دیریاب و دیرفهم شوند. 💢 اصل_توانمندی: تدریس باید نوعی تقویت توانایی دانش‌آموز باشد، نه انباشت اطلاعات و دانش نظری. 💢 اصل_فعال_بودن: آموزش باید با مشارکت و فعالیت فراگیر انجام شود و معلم، حامی و تسهیل کننده این فرآیند باشد. 💢 اصل_پیوند: آموزش باید نقش ارتباطی داشته‌ها و داده‌ها را در هر جلسه تدریس داشته باشد. باید ارتباط با دانسته‌ها، فراموش نشود. 💢 اصل_تحریک: تدریس با برانگیختگی، همراه شود. فراگیر برای دانستن به شوق آید و با معلم، گام بردارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش اعداد صحیح با شعر پایه ی ششم آموزگار شیشه بر اهواز 🍊
هدیه👆
فارسی👆
علوم👆