لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاروفناوری
آشنایی با اجزای رایانه
به سبک مجازی
پایه ششم
محمدپیرویسی
دبستان شهیدمحمدی
🍊 #پایه_ششم
38.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌋تفکروپژوهش
📖درس دوم
🎉انتخاب وتصمیم گیری
🍉 ششم ابتدایی
🍊 #پایه_ششم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠تدریس فارسی
📚 درس سوم
📕 هوشیاری (معنی لغات،درک مطلب،دانش زبانی)
🍉 ششم ابتدایی
🍊 #پایه_ششم
آزمون فارسی ششم فصل یک.pdf
337.1K
🍇 آزمون فارسی
📌ششم ابتدایی
🍊 #پایه_ششم
2آزمون فصل اول و دوم ریاضی ششم (2.pdf
2.28M
آزمون فصل اول و دوم
ریاضی ششم
🍊 #پایه_ششم
تست بخش پذیری با پاسخ تشریحی.pdf
627.2K
🚀 تست ریاضی با پاسخ
⏰ بخشپذیری
🏠 ششم ابتدایی
🍊 #پایه_ششم
💕💕
علت جیغ کشیدن کودکان
۱.احساس ناتوانی در برقراری ارتباط:
علت این است که کودکان جیغ کشیدن را یک ابزار کلیدی برای ارتباط برقرار کردن می دانند.
۲.تخلیه انرژی:
جیغ کشیدن باعث تخلیه ی انرژی شدید آنها میشود و زبانی برای بیان احساساتش است.
۳.سردرگمی:
گاهی علت جیغ زدن کودکان این است که آنها از انجام آنچه انجام می دهند مطمئن نیستند.
۴.مشکلات جسمی:
آنها به خاطر اینکه نمی توانند مشکل خود را بیان کنند شروع به جیغ زدن می کنند.
۵.نداشتن کلام:
بعضی از کودکان دچار لکنت هستند و یا نمیتوانند صحبت کنند.
۶.عدم توجه والدین:
بی توجهی والدین به صحبت کودک و یا رفتارهای مثبت او.
کودک شما به کدام دلیل جیغ میزند؟ 👆
34.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥تدریس هدیه های آسمان درس سوم
💐سرور آزادگان
📌 ششم ابتدایی
🍊 #پایه_ششم
تست بخش پذیری با پاسخ تشریحی.pdf
627.2K
🚀 تست ریاضی با پاسخ
⏰ بخشپذیری
🍊 #پایه_ششم
34.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📮درس سوم مطالعات اجتماعی
🍓 ششم ابتدایی
🍊 #پایه_ششم
سوالات_هدیه_های_آسمانی_درس_1_تا3.pdf
554.5K
🍉آزمون هدیه
💠مهرماه
🍊 #پایه_ششم
🍎کانال ابتدایی
مطالب کلی قرآن ششم.pdf
1.13M
🌺جزوه قرآن
📚مطالب جامع قرآن
🍇ششم ابتدایی
🍊 #پایه_ششم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریاضی
پایه ششم
حل تمرینات مبحث بخش پذیری
بخش دوم
محمدپیرویسی
🍊 #پایه_ششم
گام به گام فارسی ششم.pdf
6.22M
#گام_به_گام_بافارسی_ششم
(کلاغ سپید)
🍊 #پایه_ششم
❇️ نکاتی مهم درمورد پوشه کار:
✡ دانش آموز :
⭐️ یک ابزار مهم ارزش یابی-توصیفی است.
⭐️هویت دانش آموزان را در همه ی ابعاد شخصیتی شامل می شود.
⭐️ درک عمیق یادگیرنده رانشان می دهد.
⭐️ امکان تولید دانش یابهبودآن (نوآوری و خلاقیت)رامهیامی کند.
⭐️ فرایندرشدوپیشرفت دانش آموزرابه خوبی نشان می دهد.
⭐️پوشه کاربین آموخته های قبلی و جدید دانش آموز ارتباط برقرارمی کند.
⭐️پوشه کار کمک می کندتافرداشکالات واشتباهات خویش رااصلاح کند.
⭐️باپوشه کاردانش آموز میزان توانایی و دانش خود را مستند می سازد.
⭐️بابررسی پوشه کاردانش آموزبه استعدادهای خویش پی می برد.
⭐️ بامدیریت وتکمیل پوشه کارمسئولیت پذیری راعملا تمرین می کند.
⭐️بابررسی پوشه کارورفع اشکالات و...به مهارت ارزشیابی(خودسنجی ،همسال سنجی و...)می رسد.
⭐️یادگیری را برای دانش آموز ساده و سهل می سازد.
✡معلم :
⭐️به استعداددانش آموزان واقف می شود.
⭐️باایجاد فرصت مناسب برای آفرینندگی و زایش تفکرات جدید در فراگیران،یادگیری مشارکتی را در آنها تقویت نماید.
⭐️از طریق پوشه کار،به هویت فردی دانش آموزتوجه می نماید.
⭐️به نقاط قوت وضعف دانش آموزان پی می برد.
⭐️تفاوت های فردی دانش آموزان را عینیت می بخشد.
✡ اولیا :
⭐️در جریان فرایند آموزش فرزندشان قرار می گیرند.
⭐️به نقاط قوت وضعف فرزندشان پی می برند.
⭐️اولیاسنجی ازمزایای پوشه کاراست که اولیارادرفرایندیاددهی – یادگیری فرزندش سهیم ومسئولیت پذیرمی کند.
✡بایدها ونبایدهای پوشه کار:
⭐️پوشه کارنبایدمانع یادگیری وفرایندرشدکودک شود.
⭐️پوشه کارنبایدعاملی برای تنبیه کودک،اولیا باشد.
⭐️پوشه کارنبایدتوسط غیرمتخصصان بررسی وارزیابی شود.
⭐️پوشه کارنبایدحجیم وسنگین باشد.
⭐️نبایدکارهای حجمی درپوشه کارقرارگیرد.
⭐️پوشه کاربایدعامل انگیزشی مثبت برای ادامه فرایندیادگیری باشد.
⭐️پوشه کاربایدچابک وسبک باشد.
⭐️پوشه کاربایدمسیرناصحیح آموزش رااصلاح کند.
⭐️درپوشه کاربایدنمونه ای ازشواهدواسنادی قرارگیردکه عامل علاقمندی کودک باشد.
⭐️پوشه کار فقط ابزاراست ،نه کل تعلیم وتربیت
دستورزبان(باقرلو)تیزهوشان 6.zip
1.24M
☑️ دستور زبان فارسی ششم:
2
-جمله و انواع جمله و..
-ساختار و اقسام فعل
-موصوف وصفت و..
-کلمات مترادف و هم خانواده و..
🍊 #پایه_ششم
✅ چند اصل برای تدریس:
💢 اصل_صرفهجویی:
روش تدریس باید به گونهای انتخاب شود که با کمترین مقدار زمان و اطلاعات، بهترین شکل یادگیری اتفاق بیفتد.
💢 اصل_سادهسازی:
معلم باید به گونهای آموزش دهد که مفاهیم مشکل، ساده و قابل فهم شوند، نه دیریاب و دیرفهم شوند.
💢 اصل_توانمندی:
تدریس باید نوعی تقویت توانایی دانشآموز باشد، نه انباشت اطلاعات و دانش نظری.
💢 اصل_فعال_بودن:
آموزش باید با مشارکت و فعالیت فراگیر انجام شود و معلم، حامی و تسهیل کننده این فرآیند باشد.
💢 اصل_پیوند:
آموزش باید نقش ارتباطی داشتهها و دادهها را در هر جلسه تدریس داشته باشد. باید ارتباط با دانستهها، فراموش نشود.
💢 اصل_تحریک:
تدریس با برانگیختگی، همراه شود. فراگیر برای دانستن به شوق آید و با معلم، گام بردارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم تدریس تمرینات آخر فصل اول ریاضی سوال ۵ _۶_۷_۸
🍊 #پایه_ششم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش اعداد صحیح با شعر پایه ی ششم
آموزگار شیشه بر
اهواز
🍊 #پایه_ششم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥تدریس درس پنجم
💥هدیه ششم ابتدایی
💥شتربان با ایمان
🍊 #پایه_ششم
28.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥توضیح درس و حل تمرینات صفحه 35
🍊 #پایه_ششم