فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸
✅عنوان و موضوع:
محتوای اموزش مجازی املا از درس ۹
✅نام آموزگار:
فاطمه راضی
✅نام مدرسه:
شکوفه های آذربایجان
🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷
#استان_آذربایجان_غربی
#ارومیه
#دبستان_شکوفه_های_آذربایجان
#فاطمه_راضی
🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸
✅عنوان و موضوع:
ماکارونی و اشکال فضایی
✅هدف کلی :
مهارت کار گروهی
تثبیت یادگیری
ایجاد انگیزه
کاهش استرس
(ساحتهای تعلیم وتربیت .اجتماعی .زیستی. علمی. عبادی .اخلاقی .طبق سند تحول بنیادین و عدالت آموزشی)
✅روش تدریس:
فعال دست ورزی گروهی
✅وسایل کمک آموزشی:
ماکارونی .خمیر بازی
✅مکان تدریس:
کلاس درس
✅نام آموزگار:
فاطمه راضی
✅نام مدرسه:
شکوفه های آذربایجان
🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷
#استان_آذربایجان_غربی
#ارومیه
#دبستان_شکوفه_های_آذربایجان
#فاطمه_راضی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸
✅عنوان
نمایش ضرب المثل آذری
✅وسایل کمک آموزشی:
لباس و لوازم برای نمایش
✅مکان تدریس:
کلاس
✅نام آموزگار:
فاطمه راضی
✅نام مدرسه:
شکوفه های آذربایجان
🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷
#استان_آذربایجان_غربی
#ارومیه
#دبستان_شکوفه_های_آذربایجان
#فاطمه_راضی
🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸
✅عنوان و موضوع:
تقارن خوراکی
✅هدف کلی :
تثبیت یادگیری مفهوم تقارن با محیط اطراف
(ساحتهای تعلیم وتربیت .اجتماعی .زیستی. علمی. عبادی .اخلاقی .طبق سند تحول بنیادین و عدالت آموزشی)
✅وسایل کمک آموزشی:
مواد خوراکی
✅مکان تدریس:
منزل
✅نام آموزگار:
فاطمه راضی
✅نام مدرسه:
شکوفه های آذربایجان
🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷
#استان_آذربایجان_غربی
#ارومیه
#دبستان_شکوفه_های_آذربایجان
#فاطمه_راضی
🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸
✅عنوان و موضوع:
🍀املای پولکی🍀
تلفیق املا و هنر(املای پولکی)
ایجاد انگیزه و علاقه درس املا برای گل های نازنینم🌷🌷
لغات مهم درس را به دانش آموزان به صورت املا می گوییم داخل پولک ماهی بنویسند،سپس املا را پای تخته نوشته بچه ها املای خود را تصحیح میکنند و اگر کلمه ای را غلط نوشته بودند آن را تصحیح میکنند و به ازای هر غلط برای ماهی یک حباب میکشند.🐟🐟🐠🐠
✅هدف کلی :
ارزشیابی از لغات دارای ارزش املایی
تقویت مهارت نوشتاری و خلاقیت
تلفیق با هنر و دست ورزی
(ساحتهای تعلیم وتربیت .اجتماعی .زیستی. علمی. عبادی .اخلاقی .طبق سند تحول بنیادین و عدالت آموزشی)
✅روش تدریس:
فعال دانش آموز محور
✅وسایل کمک آموزشی:
کاغذ .مداد.کاغذ رنگی .چسب
✅مکان تدریس:
کلاس درس
✅نام آموزگار:
فاطمه راضی
✅نام مدرسه:
شکوفه های آذربایجان
🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷
#استان_آذربایجان_غربی
#ارومیه
#دبستان_شکوفه_های_آذربایجان
#فاطمه_راضی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸
✅عنوان و موضوع
تقسیم بندی شعر حفظی
✅هدف کلی :
تقویت حافظه
روان خوانی
کار گروهی
✅روش تدریس:
فعال دانش آموز محور
✅وسایل کمک آموزشی:
کتاب
✅مکان تدریس:
کلاس درس
✅نام آموزگار:
فاطمه راضی
✅نام مدرسه:
شکوفه های آذربایجان
🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷
#استان_آذربایجان_غربی
#ارومیه
#دبستان_شکوفه_های_آذربایجان
#فاطمه_راضی
هدایت شده از معلم یار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس 6مطالعات اجتماعی پایه ششم.
محصولات جالیزی
استان فارس. منطقه گله دار. آموزشگاه عصمت
آموزگار:هنگامه محمودی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
هدایت شده از معلم یار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽#فیلم_آموزشی_فصل_سوم
🎞#درس_اول
📚✍#یادآوری اعداد اعشاری
✍📚# کار در کلاس سوال ۴
صفحه ۴۶
✅ پایه ششم
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
هدایت شده از معلم یار
42438452739780.pdf
562K
📒آزمون نوبت اول
✅️مطالعات اجتماعی پایه ششم
📝درس ۱ تا۱۳
📜✏️پاسخنامه دارد
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
هدایت شده از معلم یار
29.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽#فیلم_آموزشی_فصل_سوم
🎞#درس_سوم
📚✍#تقسیم اعشاری بر عدد
✍📚فعالیت _ صفحه ۵۲
✅ پایه ششم
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
هدایت شده از معلم یار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽#فیلم_آموزشی_فصل_سوم
🎞#درس_دوم
📚✍#یادآوری
ضرب و تقسیم
✍📚کاردرکلاس _ صفحه ۵۰
✅ پایه ششم
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
قواعد بخش پذیری بر اعداد 1 تا 20
1. همه ی اعداد بر يک بخش پذير هستند.
2. عددی بر 2 بخش پذير است که رقم يکانش بر 2 بخش پذير باشد.
3. عددی بر 3 بخش پذير است که مجموع ارقامش بر 3 بخش پذير باشد.
4. عددی بر 4 بخش پذیر است که رقم یکان به اضافه ی 2 برابر رقم دهگان آن بر 4 بخش پذیر باشد.
(عددی بر 4 بخش پذیر است که دو رقم سمت راست آن بر 4 بخش پذیر باشد.)
5. عددی بر ۵ بخش پذير است که رقم يکانش بر ۵ بخش پذير باشد یعنی صفر و پنج باشد
6. عددی بر 6 بخش پذیر است که بر2 و 3 بخش پذیر باشد.
7. عددی بر 7 بخش پذیر است که اگر 2 برابر رقم یکان آن را از عددی که از حذف یکان به دست آمده کم کنیم، حاصل بر7 بخش پذیر باشد.
8. عددی بر 8 بخش پذیر است که رقم یکان به اضافه 2 برابررقم دهگان به اضافه ی 4 برابر رقم صدگان آن بر 8 بخش پذیر باشد.
(عددی بر 8 بخش پذیر است که سه رقم سمت راست آن بر 8 بخش پذیر باشد.)
9. عددی بر 9 بخش پذيراست که مجموع ارقامش بر 9 بخش پذير باشد.
10. عددی بر 10 بخش پذیر است که رقم یکان آن صفر باشد.
11. عددی بر 11 بخش پذیر است که اگر ارقام آن را یک در میان به دو دسته تقسیم کنیم و مجموع ارقام هر دسته را به دست آوریم و سپس دو عدد به دست آمده را از هم کم کنیم عدد حاصل بر 11 بخش پذیر باشد.
12. عددی بر 12 بخش پذیر است که بر 3 و 4 بخش پذیر باشد.
13. عددی بر 13 بخش پذیر است که اگر 4 برابر رقم یکان آن را با عددی که از حذف یکان به دست آمده جمع کنیم، حاصل بر 13 بخش پذیرباشد.
14. عددی بر 14 بخش پذیر است که بر 2 و 7 بخش پذیر باشد.
15. عددی بر 1۵ بخش پذیر است که بر 3 و 5 بخش پذیر باشد.
16. عددی بر 16 بخش پذیر است که چهار رقم سمت راست آن بر 16 بخش پذیر باشد .
17. عددی بر 17 بخش پذیر است که اگر 5 برابر رقم یکان را از عددی که از حذف یکان به دست آمده کم کنیم، عدد بر 17 بخش پذیر باشد.
مثال: عدد 221 بر 17 بخش پذیر است زیرا:
22-(5x1)=17
18. عددی بر 18 بخش پذیر است که بر 2 و 9 بخش پذیر باشد.
19. عددی بر 19 بخش پذیر است که اگر 2 برابر رقم یکان آن را با عددی که از حذف یکان به دست آمده جمع کنیم، حاصل بر 19 بخش پذیرباشد.
مثال: عدد 437 بر 19 بخش پذیر است زیرا 57 بر 19 بخش پذیر است:
43+(2x7)=57
20. عددی بر 20 بخش پذیر است که دو رقم آخر بر 10 بخش پذیر باشد و رقم دهگان زوج باشد.
(عددی که دو رقم آخر آن بر 20 بخشپذیر باشد.)
#ریاضی
نکات تکمیلی بخش پذیری