eitaa logo
تدریس یار پایه ششم
11.3هزار دنبال‌کننده
7.8هزار عکس
8.8هزار ویدیو
17.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات ب
مشاهده در ایتا
دانلود
38913927165351.pdf
616.3K
آزمون نگارش درس ۱ تا ۸ پایه ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
N Tabrizian: 📸🌐معرفی چند جهت افزایش 🔷حتما، تا به حال برای شما هم پیش آمده که برای استفاده از تصویر یا تصاویری، مشکل کمبود اندازه یا کیفیت تصویر را دارید. برای حل چنین مشکلاتی، گرچه می توان با استفاده از ابزارهایی همچون فتوشاپ و صرف زمان زیاد، نتیجه ی نسبتا قابل قبولی گرفت، اما صرف زمان زیاد و بازدهی پایین، باعث می شود تا این روش ها دیگر کاربردی نباشد. 🔷شما با استفاده از وبسایت های زیر، می توانید تصویر کم حجم خود را با اندازه و کیفیت مناسب و در کمترین زمان ممکن بازسازی کنید. این سرویس های اینترنتی، با استفاده از هوش مصنوعی واحد های تصاویر را بازسازی و تصویری با اندازه ی مطلوب، در اختیار شما قرار می دهند. 🔷لازم به ذکر است که گرچه استفاده از این سرویس ها، کاربرد زیادی دارد اما نمی توان گفت که هر تصویر بی کیفیت و کوچکی را بتوان بازسازی کرد و این مسئله به میزان رنگ، تنوع پیکسلی و ... بستگی دارد. 1⃣ www.imglarger.com 2⃣ www.photoenlarger.com ┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄ 🌻✨🌻✨🌻✨ کانال توانمندسازی آموزگاران ششم ناحیه ۳ https://eitaa.com/isfsheshomnahiye3
سلام و درود از این موارد در بازخوردها شفاهی و کتبی استفاده کنید تا بچه ها زیبا نویسی را از همان ابتدا بیاموزند و لذت یادگیری را بچشند شعار ما: بجای اموختن تعداد زیاد کلمات، کلمات موجود کتاب درسی را به دانش آموزان «زیبا» بیاموزید! فرزندم ۱.عین کتاب نگارش بنویس؛ الف: ر   ز   و    ژ   د  وقتی تنها نوشته میشوند بالای خط باید نوشته شوند. دلبندم ب: وقتی همین حروف به نشانه ی ماقبل بچسبند کمی بالای خط و بیشتر زیر خط نوشته میشوند غیر از د که فرمش پاشنه کفشی میشود. گلم! ج: فاصله حروف در کلمه کم باشد و فاصله ی کلمات از هم یک انگشت کودک فاصله داشته باشد د: و  م  ف ق تو پر باشند ه: حروف غیر اخر کوچولو باشند و روی خط زمینه کشیده نشوند. و: دسته ی ک و گ باندازه ا باید بلند باشند نه اینکه باندازه دندانه کوچولو باشند! ز: دندانه ی سوم س در کلماتی نظیر سر یا دندانه های اخر مثل سبز باید حالت گرده ای داشته باشند ۲. در زیبا نویسی کمی کج و بالای خط زمینه بنویس ۳. دفتر یا کتاب زیر دستت تا ۶۰ درجه کج باشد تا بر نوشتن خودت مسلط باشی! ۴ . دست موقع نوشتن زیر خط زمینه است! ۵. بالای تراشیدگی مداد را بگیر! ۶. انگشت وسطی بالش مداد است. ۷. سرت را خیلی دور یا نزدیک نوشته و دفترت نگیر ۸. در هر سطر حداقل ۵ یا شش کلمه بنویس. ۹. مداد را مثل پرواته بگیر: نه آنقدر محکم که بالش کنده شود نه آنقدر شل که فرار کند زینلی؛ ناحیه ۵ اصفهان، دبستان زنده یاد حاج حسن حداد زاده، بیست و ششمین نفس محزون۹۸
ارزشیابی کیفی _ توصیفی موجز، مختصر و مفید و لازم الاجرا توسط کلیه ی یاران آموزشی(مدیران،معاونین،معلمان،اولیا و...بازرسین محترم مدارس) قابل استناد برای کلیه ی یاران آموزشی ارجمند
منبع:رضا مددی ( گفتمان سازی سند تحول بنیادین) برخورد باشاگردان مختلف درموقعیتهای مختلف ✅ شاگردانی که فکر می کنند همه چیزرا می دانند: • انجام فعالیتهای گروهی. • صحبت کردن باآنها درزنگ تفریح واجازه دادن به آنها تا متوجه شوند اطلاعات غیر مرتبط است. • تا حد ممکن از اطلاعات به روز آنها استفاده کنیم. ✅ شاگردانی که اطلاعات زیادی دارند: • صحبت با انها. • ارزش قائل شدن برای تجربیات آنها. • کمک گرفتن ازآنها دردادن درس. • درگیر کردن آنها بامطالب. • مورد تایید قراردادن آنها تا ارزش علم وتجربه برای کلاس ملموس شود. • آنهارا به عنوان مربی گروههای کوچک وکم تجربه قرار دهیم. ✅ شاگردانی که به نظرات خود ودیگران احترام نمی گذارند: • برنامه هایی طراحی کنید تااعضای گروه همدیگررا بشناسند. • گروه محور باشید. • قانونی وضع کنید که به اطلاعات وایده های یکدیگر احترام بگذارید. • به نقطه نظرات افراد درکلاس احترام گذارید وآنهارا تکمیل کنید. ✅ شاگردانی که با هم صحبت می کنند ومزاحم دیگران می شوند: • قانونی درکلاس حاکم کنید که درهرزمان فقط یک نفر می تواند حرف بزند. • بدون اینکه در شاگردان حالت دفاعی ایجاد کنید قبل از ادامه درس چند لحظه سکوت کنید. • در طول سخنرانی به طرف شاگردان بروید. • به خاطر داشته باشید هدف شما شرمنده کردن شاگردان نیست بلکه جلوگیری از مزاحمت است. ✅ شاگردانی که تمایل به مشارکت درکلاس ندارند: • ازابتدا سعی کنید همه را درگیر کنید. • به آنهایک وظیفه ی ساده محول کنید. • بعضی گروه کوچک را دوست دارند آنهارا در گروههای کوچک قرار دهید. • سعی کنید سوالاتی از اوبپرسید که می تواند جواب دهد. • به خاطر داشته باشید عدم مشارکت به معنای عدم یادگیری نیست شاید سبک یادگیری آنها این طورباشد. ✅ شاگردانی که در کلاس حضور ذهن ندارند: • آنها را مخاطب قرارداده وسوال بپرسید. • از ابزارهای بصری استفاده کنید. • ازآنهادرخلاصه کردن درس کمک بخواهید. 🌻✨🌻✨🌻✨ ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
ده بازی برای کودکان این بازی‌ها را می‌توانید با توجه به سن و توانمندی‌های کودکان در فرصت‌هایی که تمایل به بازی کردن دارند، انجام دهید. ۱ - مسابقه گویندگی ۲ - بازی «مصاحبه تلویزیونی» ۳ - بازی «نقل خاطره، داستان، شعر، معما و لطیفه» ۴ - بازی «چه کسی می‌تواند دیگران را بخنداند» ۵ - بازی «کامل کردن یک داستان» ۶ - بازی «کامل کردن یک شعر» ۷ - بازی «تکمیل جملات» ۸ - بازی «پاسخ به پرسش‌ها» ۹ - بازی «داستان سازی با تصاویر» ۱۰ - بازی «معلم ┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄ ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
*فوران آتشفشان شیولوچ در روسیه* 🔹️در روزهای گذشته آتشفشان شیولوچ در شبه جزیره کامچاتکا در روسیه فوران کرد. ‌🔹️وزارت شرایط اضطراری این کشور اعلام کرده که فعالیت شیولوچ شهرک‌های اطراف آن را تهدید می‌کند و به گردشگران توصیه کرد از آتشفشان دور بمانند. ┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄ ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
سبک های یادگیری ┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄ 🌻✨🌻✨🌻✨ کانال توانمندسازی آموزگاران ششم ناحیه ۳ https://eitaa.com/isfsheshomnahiye3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅هنر ❇️تلفیق با ریاضی #⃣شکل هندسی 💠نقاشی با دایره 🌻✨🌻✨🌻✨ کانال توانمندسازی آموزگاران ششم ناحیه ۳ https://eitaa.com/isfsheshomnahiye3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨✨✨✨هرشب یک قصه✨✨✨✨ ✨✨هرشب یک ماجرا✨✨✨✨ ✨ 🗳نوع فایل ::# وقتی مریم باغچه را آب داد 👩‍🏫تهیه کننده: 🏫 منطقه/ناحیه: ۳ اصفهان ⏰زمان :۱۱:۵۹ 📆 تاریخ: ۳ آذر ۱۴۰۱ ┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄ ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
روند الگو در شش پایه ┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄ ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6