eitaa logo
تدریس یار پایه ششم
9.7هزار دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
7.9هزار ویدیو
16هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات ب
مشاهده در ایتا
دانلود
اهمیت تعیین قوانین کلاس از سوی معلم  قوانین کلاس، مقرراتی هستند که با استفاده از آن دانش‌آموزان متوجه می‌شوند که در کلاس درس مجاز به انجام چه کارهایی هستند و اجازه انجام چه کارهایی را ندارند. هر کلاس درس اجتماعی از دانش آموزان است و مانند هر جامعه کوچک و بزرگ دیگری، برای دستیابی به اهداف آن جامعه، به قوانین و مقررات خاص خود نیاز دارد. عدم تعیین قوانین مهم کلاس می‌تواند باعث ایجاد بدرفتاری، دعوا و فعالیت‌های خطرناک از سوی برخی شاگردان شود. همین موضوع احساس امنیت دانش آموزان را کاهش می‌دهد. ضمن اینکه امکان تدریس موثر در چنین کلاسی وجود نخواهد داشت، در نتیجه سطح یادگیری دانش آموزان نیز کاهش پیدا می‌کند. تعیین چنین قوانینی از سوی معلم، از آسیب رسیدن به شاگردان جلوگیری کرده، احساس امنیت و سطح یادگیری آن‌ها را افزایش می‌دهد. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
با توجه به توضیحات بالا، اهمیت تعیین قوانین کلاسی از سوی معلم را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد: افزایش امنیت کلاس فراهم کردن محیطی برای تدریس هر چه بهتر معلم  افزایش سطح یادگیری دانش آموزان تربیت شاگردانی مسئول و قانون‌مند نکات مهم در تعیین قوانین کلاسی تعیین قوانین کلاسی برای دانش‌آموزان، خود نیاز به رعایت برخی قوانین دارد که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم: ۱. پیشنهاد می‌شود تعداد قوانینی که معلم برای کلاس خود در نظر می‌گیرد بین ۴ تا ۶ مورد باشد. این قوانین باید جامع باشد و تمام موقعیت‌های احتمالی در کلاس را در بر بگیرد. زیاد بودن تعداد قوانین، احتمال رعایت آن‌ها را از سوی دانش‌آموزان کاهش می‌دهد. ۲. بر اساس تحقیقات انجام شده، مشارکت فعال دانش‌آموزان در تعیین قوانین کلاسی، در مدیریت هر چه بهتر کلاس، تأثیر مستقیم دارد. این مشارکت، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بهتر با قوانین آشنا شوند. زمانی که دانش‌آموزان درگیر تعیین قوانین کلاس می‌شوند، این قوانین را بهتر متوجه می‌شوند و به نوعی آن‌ها را متعلق به خودشان می‌دانند ۳. برخی از آموزگاران، انتظارات را به صورت مبهم و نامشخص بیان می‌کنند. به این ترتیب دانش‌آموزان از عواقب و نتایج رعایت نکردن قوانین کلاسی آگاه نمی‌شوند. برای اجتناب از این مشکل، معلّم‌ باید در روزهای شروع مدرسه، انتظارات و خط‌ قرمزهای کلاس را به صورت واضح و شفاف برای شاگردان بیان کند. عواقب رعایت نکردن قوانین نیز باید به طور دقیق مشخص شود. اگر دانش‌آموزان از نتیجۀ هر تخلف اطلاعات کافی نداشته باشند، به احتمال زیاد مقررات را جدی نخواهند گرفت. ۴. نکتۀ بسیار مهم این است که بیان قوانین کلاس باید در نهایت احترام و آرامش از سوی معلم صورت بگیرد. ارائۀ این نکات با حالت تدافعی و تهدیدآمیز، منجر به احساس ناامنی و بی‌اعتمادی دانش‌آموزان نسبت به معلم می‌شود. در چنین شرایطی ایجاد یک محیط یادگیری اثربخش بسیار دشوار خواهد بود. ۵. قوانین مؤثر باید متعادل باشند به این معنا که از یک سو از وقوع رفتار نادرست جلوگیری کنند و از سوی دیگر عواقبی را برای چنین رفتارهایی در نظر بگیرند. قوانین مؤثر تنها بر پیامدهایی مانند تنبیه تأکید نمی‌کند، بلکه دانش‌آموزان را از بدرفتاری منصرف می‌کنند. ۶. روزهای اول مدرسه، زمان طلایی برای به دست گرفتن مدیریت کلاس است. برخی از معلمان از این فرصت بهره نمی‌برند و قوانین و مقررات مشخصی را برای شاگردان وضع نمی‌کنند. معلم می‌تواند با کمک دانش‌آموزان قوانین کلاسی را در ابتدای سال وضع کند و به این ترتیب از وقوع اتفاقات غیرمنتظره که مربوط به رفتار دانش‌آموزان است، پیشگیری کند. شناخت هر چه بهتر دانش‌آموزان، به معلم این امکان را می‌دهد که برنامهٔ عملیاتی پیشگیرانه‌ای طراحی کند و مانع اتفاقات ناخواسته شود. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه ششم| _آموز_خوبم_مهدی_سادین 🙏🏼 ➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
65.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایه ششم| #زبانی_فارسی با مهر تقدیم به دانش آموزان فهیم سرزمینم که فردای میهنم را با عشق و آگاهی می آفرینند. 🙏🏼 ➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
41.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایه ششم| ◀️ فصل ششم ریاضی ششم ابتدایی 🔹 : عدد و الگوهای عددی 🔸 : عدد صحیح 🔺 تدریس و آموزش فصل 1 🔸 هشتگ ها : , , 👩🏻‍🏫👈 مدرس : المیرا نیک طاش ➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
اختلالات املایی و راهکار ها.pdf
305.7K
پایه ششم| #املا و راهکارها ➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
4_945446662627661901.pdf
186.5K
پایه ششم| ➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه ششم| استاد تبریزی با موضوع ➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
@MoallemYariR6 پیک آدینه هفته 1 آبان (06).pdf
948.8K
پایه ششم| 🔺 پیک آدینه هفته 1 آبان پایه ششم ابتدایی 🔸 هفته اول آبان ❤️👈 🔸 هشتگ ها : , ➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
@MoallemYariR6 پیک آدینه هفته 2 آبان (02).pdf
1.94M
پایه ششم| 🔺 پیک آدینه هفته 2 آبان پایه ششم ابتدایی 🔸 هفته دوم آبان ❤️👈 🔸 هشتگ ها : , ➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
30.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایه ششم| ◀️ فصل ششم ریاضی ششم ابتدایی 🔹 : عدد و الگوهای عددی 🔸 : عدد صحیح 🔺 تدریس و آموزش فصل 1 🔸 هشتگ ها : , , 👩🏻‍🏫👈 مدرس : المیرا نیک طاش ➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه ششم| ✅ تدریس فصل ۲ ریاضی ششم 📚 صفحه ۲۴ 📖 مبحث کسر ( کسر ۳) 👨‍🏫 عبدالله مومن رودی ➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه ششم| ✅تدریس فارسی ششم 📚 شعر سخن 📕 روانخوانی ، معنی لغات و ابیات 👨‍🏫 عبدالله مومن رودی ➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه ششم| ✅تدریس فارسی ششم 📚 درس سوم 📕 هوشیاری 👨‍🏫 عبدالله مومن رودی ➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه ششم| ✅ تدریس فصل ۲ ریاضی ششم 📚 جمع و تفریق کسر ( کسر ۲ ) 📖 👨‍🏫 عبدالله مومن رودی ➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه ششم| ✅ تدریس فصل ۲ ریاضی ششم 📚 یادآوری کسر ها (کسر ۱) 📖 مفهوم کسر ، کسرهای مساوی ، انواع کسر ،اعداد مخلوط و ... 📕 مناسب دانش آموزان پنجم و ششم 👨‍🏫 عبدالله مومن رودی ➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه ششم| ✅ تدریس ریاضی ششم 📚 فصل ۲ 📖 صفحه ۲۵ و ۲۶ 👨‍🏫 عبدالله مومن رودی ➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
به بزرگترین مجموعه دانش‌آموزی در بپیوندید. 🌺دریافت ، و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇 کلاس اولی ها 👇👇👇 @tadriis_yar1 کلاس دومی ها 👇👇👇 @tadriis_yar2 کلاس سومی ها 👇👇👇 @tadriis_yar3 کلاس چهارمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar4 کلاس پنجمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar5 کلاس ششمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar6 کلاس هفتمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar7 کلاس هشتمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar8 کلاس نهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar9 کلاس دهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar10 کلاس یازدهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar11 کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar12 کانال کلی برای معلمان @tadriis_yar کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات @ltmsme کانال ایده و نقاشی و داستان @naghashi_ghese
با سلام و عرض ادب بنا به درخواست دوستان و همکاران و اولیا گروه درسی پایه های مختلف درسی تشکیل می‌شود. لینک را به همکاران گرامی بدهید . پایه اول دبستان https://eitaa.com/joinchat/2838561015C9b93b1c1bd پایه دوم دبستان https://eitaa.com/joinchat/2346058024C62b0905ada پایه سوم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/2348548343Ccc7ed234f2 پایه چهارم دبستان https://eitaa.com/joinchat/3129409822C99b9231cd9 پایه پنجم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/4038852895C73efe08774 پایه ششم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/2426208538C231a05d739 پایه هفتم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/3152085278Cb69fdb9dd1 پایه هشتم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/2360607016Cd3b70332c6 پایه نهم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/2469003546C8ef86ce53b برای رفاه حال همکاران عزیز گروه ضمن خدمت فرهنگیان نیز ایجاد گردید لطفا لینک را برای سایر همکاران نیز ارسال کنید https://eitaa.com/joinchat/4057465145C48dce29c89 گروه درسی پایه دهم https://eitaa.com/joinchat/2882535809C38eafe0144 گروه تبادل و تجربه رشته ریاضی پایه دهم https://eitaa.com/joinchat/1326056022Cbf9dab867d بنا به اصرار دوستان گروه پایه دهم مختص رشته تجربی https://eitaa.com/joinchat/4017357328C231f520f64 گروه پایه دهم مختص رشته انسانی https://eitaa.com/joinchat/3406234129Cbd8ec73677 گروه درسی پایه یازدهم https://eitaa.com/joinchat/2898329985Cdde9923434 گروه پایه یازدهم مختص تجربی https://eitaa.com/joinchat/904397675Cb445236e72 گروه پایه یازدهم مختص انسانی https://eitaa.com/joinchat/934282091C2b8a7dcd04 گروه درسی پایه دوازدهم. https://eitaa.com/joinchat/2899509633Ca8a135c550 گروه هنر و ایده نقاشی و کاردستی https://eitaa.com/joinchat/1079640406C7505d58e34 بزرگ ترین گروه آشپزی و ایده در ایتا https://eitaa.com/joinchat/2931360063Cd33f759271
مجموعه کانالهای بانوان و کودکان مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar ✅ مجله کودکانه فیلم،قصه،کلیپ ومطالب جالب در مورد فرشته های کوچولو آنچه شما دوست دارید 🧑‍🎄 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @koodaks کلیپ های زیبای آشپزی ایرانی و خارجی ایده ها و ترفندهای خانه داری @ashpaziibaham یه کانال پر از ایده ها و مطالب جالب با ما خلاق شو @khalaghbashh هر روز یک پارت داستان و معرفی کتب مشهور در کانال داستانکده ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @dastankadeh ✅ یه کانال پر از داستانهای صوتی کودکانه🧑‍🎄 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ghesehayekoodakaneeh
🌱🍃🌱 هدف : تمرکز بر عملکرد فردی برای موفقیت یک کار گروهی همه ی معلمان در روز اول مهر حداقل دقایقی را به معرفی خود و دانش آموزان اختصاص می دهند برای اینکه این کار لذت بخش تر انجام شود ایده ی زیر پیشنهاد می گردد: 📌یک کاغذ را مچاله کرده و شبیه توپ درآورید(یا از توپ پارچه ای استفاده نمایید) 📌سپس از همه ی دانش آموزان بخواهید برخیزند . 📌توپ را در دست بگیرید و خودتان را معرفی کنید و توپ را به یک دانش آموز پاس دهید و روی صندلی خود بنشینید . 📌دانش آموزی که توپ را گرفته است نیز باید خود را معرفی کند و توپ را به فرد دلخواه دیگری پاس دهد و بنشیند . 📌آنقدر این عمل تکرار می شود که همه ی دانش آموزان بنشینند(معرفی شوند) . 📌سپس از دانش آموزان بخواهید به یاد بیاورند که توپ را از چه کسی دریافت و به چه کسی پاس داده اند و دوباره شما بازی را شروع کنید (باید دقیقا مثل پاس کاری قبلی تکرار شود و دانش آموزان توپ را از کسی دریافت کنند که بار قبل گرفته اند و توپ را به کسی بدهند که بار قبل پاس داده اند.) 🔴قبل از پاس کاری به دانش آموزان اطلاع ندهید که باید این توالی را به خاطر بسپارند. 🔴معمولا بار اول دانش آموزان قادر نیستند پاس کاری اولیه را شبیه سازی کنند و یا در کار پاس کاری سایر دانش آموزان دخالت می کنند آنها را تشویق کنید که هر کس روی کار خود تمرکز کند و مطمئن باشند که اگر هر کس کار خود را به درستی انجام دهد ، این کارگروهی با موفقیت به انجام خواهد رسید. 🔴برای دانش آموزانی که پایه های بالاتر هستند می توانید به صورت معکوس نیز این کار را انجام دهید. 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
🌱🌱 دانش_آموزان هدف : توجه به ویژگی های مثبت افراد و ابراز آن و اهمیت ویژگی های درونی نسبت به ظاهری همه ی معلمان در روز اول مهر حداقل دقایقی را به معرفی خود و دانش آموزان اختصاص می دهند برای اینکه این کار لذت بخش تر انجام شود ایده ی زیر پیشنهاد می گردد: 📌به دانش آموزان بگویید که در این شیوه ی معرفی هر کس باید رو در روی نفر کناری شود و خودش را معرفی کند و یک ویژگی ظاهری مثبت در طرف مقابل را ذکر کند ، به طور مثال : من سارا هستم چه چشم های زیبایی داری. (نفری که از او تعریف شده تشکر می کند یا لبخندی میزند و خود را به نفر کناری معرفی می کند ) 📌پس از اینکه معرفی تمام شد از دانش آموزان بپرسید اسم این دوستتون چی بود؟ از کدوم ویژگی ظاهریش تعریف شد؟! 🔴مسلما دانش آموزان تمام موارد را به خاطر نمی آورند پس مجدد بازی را اجرا کنید تا ویژگی مثبت دوستشان در ذهنشان باقی بماند و بتوانند جواب سوالات شما را بدهند. 🔴قبل از بازی به دانش آموزان چندین ویژگی ظاهری مثبت مثل ، ویژگی های چهره ، تمیز و مرتب بودن ، لبخند زیبا ، چهره ی شاد و... را معرفی کنید و مطمئن شوید که هر فرد برای تمجید از ویژگی ظاهری نفر دیگر حداقل یک ویژگی را در ذهن خود دارد و حتی المقدور اجازه ندهید وقتی نوبت به دانش آموزی رسید برای پیدا کردن ویژگی مثبت مکث طولانی نماید که باعث ایجاد حس بد در فرد مقابل شود ، در این مورد سریع وارد شده و چندین ویژگی را بیان نمایید و بخواهید دانش آموز از بین این ویژگی ها یکی را به زبان خودش بیان کند. 📌📌همین بازی را در زنگ آخر نیز انجام دهید ولی به جای ویژگی ظاهری بخواهید یک ویژگی درونی یا رفتاری را بیان کنند ، به طور مثال من سارا هستم تو چقدر دختر مهربونی هستی . 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
✍اولین گام مدیریت موثر کلاس در محیط های روستایی چه می تواند باشد؟ 📝 پاسخ : 📌اولین گام مدیریت کلاس موثر در روستاها، شناخت جامعه محلی است. زیرا از طریق جامعه محلی می توانید، شناخت جامعی از دانش آموزان و مهارتهای جامعه محلی کسب کنید. اگر معلم بتواند تعامل مناسبی با جامعه محلی داشته باشد؛ میتواند در تهیه وسایل آموزشی، امکانات و تجهیزات کلاس و سایر کمبودهای آموزشی از آنها یاری و کمک بگیرد. 📌از طرف دیگر تعامل با والدین سبب میشود تا به کمک انها بتوانید نقطه ضعف های دانش آموزان را برطرف کنید. 📌احترام به والدین و برقراری صمیمانه، شوق به همکاری و همیاری آنها را افزایش میدهد. 📌اما در مدارس شهری، اولین گام برای شناخت دانش آموزان بررسی پرونده آنها میباشد که، باعث شناخت دانش آموزان و تصمیم سازی و تصمیم گیری موثر خواهد بود. 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
روش‌های ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان وقتی صحبت از ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان می‌شود، راه‌های مختلفی برای انجام آن وجود دارد؛ (1) پاداش برخی ممکن است از پاداش‌ها به عنوان انگیزه‌ای برای دانش‌آموزان استفاده کنند. در حالی که برخی دیگر ممکن است سعی کنند یک محیط یادگیری مثبت ایجاد کنند که در آن دانش‌آموزان احساس ارشمند بودن کنند. در نهایت، بهترین راه برای ایجاد انگیزه در دانش‌آموز بستگی به فرد و آنچه برای او بهتر است، دارد. (2) تحسین ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. با این حال، چند مورد وجود دارد که می‌تواند کمک کند. اول، وقتی دانش‌آموزان کاری را خوب انجام می‌دهند، آن‌ها را تحسین کنید. این به آن‌ها نشان می‌دهد که برای تلاش‌هایشان ارزش قائل هستید و به تشویق آن‌ها برای ادامه‌ دادن کار خوب خواهید پرداخت. (3) تشویق انگیزه‌ی دانش‌آموز، یک عامل کلیدی برای کسب موفقیت است. ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان می‌تواند دشوار باشد، به خصوص زمانی که آن‌ها تنبل به نظر می‌رسند یا احساس دلسردی می‌کنند. یکی از راه‌ها برای افزایش انگیزه، تشویق و حمایت است. به دانش‌آموزان اجازه بدهید بدانند که شما به آن‌ها و توانایی‌هایشان ایمان دارید و بدون توجه به هر مسئله‌ای در کنار آن‌ها هستید. این موضوع به دانش‌آموز کمک می‌کند تا احساس کند هنگام انجام کار سخت، حمایت و انگیزه‌ی لازم را در اختیار دارد. (4) مسئولیت پذیری یکی از راه‌های ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان کم کار این است که مسئولیت تکالیفشان را در اختیار خودشان قرار دهیم. اگر دانش‌آموزی متوجه نشود که چه چیزی از او خواسته می‌شود یا با تکالیف خود ارتباط خوبی برقرار نکند، کمتر احتمال دارد بهترین تلاش خود را بکند. همچنین ارائه‌ی مداوم بازخورد و تحسین مهم است تا دانش‌آموز احساس کند که مورد قدردانی و حمایت قرار می‌گیرد. 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
سلام و درود خدمت همکاران گرامی وتبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید 🌹 🗒️مواد درسی و تعداد جلسات هفتگی دوره ابتدایی 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4