eitaa logo
تدریس یار پایه ششم
11.3هزار دنبال‌کننده
7.8هزار عکس
8.8هزار ویدیو
17.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات ب
مشاهده در ایتا
دانلود
@sheshomo5 درس هشتم .pdf
738.3K
درس 8 فارسی ششم ✔ معنی لغات کلمات هم خانواده و مخالف درس دریاقلی و تندگویان ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
سوالات_تستی_تفکر_وپژوهش_ششم_ابتد.pdf
753.6K
تفکر ششم پایه ششم ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
ریاضی ششم ابتدایی: 🌺🌺 تعاریف کلیدی بحث تقارن ⭕️ مرکز تقارن: نقطه ای در شکل که اگر شکل حول آن نقطه به اندازه مشخص بچرخد، شکل بر خودش منطبق می شود. ⭕️ انواع تقارن:                       تقارن محوری  - تقارن مرکزی - تقارن چرخشی 🔺 تقارن محوری: تقارنی است که اگر شکل را از روی آن تا کنیم دو قسمت شکل بر هم منطبق می شود. 🔺 تقارن مرکزی: تقارنی است که اگر شکل را به اندازه 180درجه، حول یک نقطه بچرخانیم شکل بر خودش منطبق می شود. 🔺 تقارن چرخشی: وقتی شکل را حول یک نقطه به اندازه 180 درجه یا کمتر در جهت عقربه های ساعت می چرخانیم و شکل روی خودش می افتد. ⭕️دوران: چرخش یک شکل حول یک نقطه را دوران می گویند. ⭕️ انواع دوران:                           دوران 90درجه - دوران 180درجه ⭕️انواع قرینه:                    🔺 قرینه نسبت به یک خط عمودی یا افقی                    🔺 قرینه نسبت به یک نقطه ✅ نکات مهم درباره تقارن 1- تقارن محوری: درتقارن محوری قرینه یک نقطه را نسبت به یک خط بدست می آوریم. محور تقارن خطی است که قرینه هر نقطه ازشکل نسبت به آن برخود شکل منطبق می شود. یا خطی است که شکل را به دو قسمت مساوی تقسیم می کند. 2-تقارن مرکزی: در تقارن مرکزی قرینه یک شکل را نسبت به یک نقطه بدست می آوریم که آن نقطه مرکز تقارن شکل است. مرکز تقارن نقطه ای است که قرینه هر نقطه از شکل نسبت به آن برخود شکل منطبق می شود. 🔻مربع 4 تا محور تقارن دارد. 🔻 مستطیل دو تا محور تقارن دارد. 🔻لوزی  2 تا محور تقارن دارد. 🔻متوازی الاضلاع محور تقارن ندارد. 🔻 دایره بی شمار محور تقارن دارد. 🔻مثلث متساوی الاضلاع 3 تا محور تقارن دارد. 🔻مثلث متساوی الساقین یک محور تقارن دارد. 🔻ذوزنقه متساوی الساقین یک محور تقارن دارد. الف) نقطه: یک محور تقارن دارد و آن خودش است،  وبی شمار محور تقارن دارد. ب) خط: بی شمار مرکز تقارن دارد، کلیه نقاطی که روی خط قرار دارند. بی شمار محور تقارن دارد. خطوطی که بر این نقاط می گذرند. ج) n ضلعی منتظم: n محور تقارن دارد، اگر  n زوج باشد یک مرکز تقارن دارد و اگر n فرد باشد مرکز تقارن ندارد. د) نیم خط: نیم خط مرکز تقارن ندارد ولی یک محور تقارن دارد. ه) پاره خط: دو محور تقارن عمود برهم دارد، یکی عمود منصف آن و دیگری خطی است که پاره خط جزیی از آن است و یک مرکز تقارن دارد. 🔹 ذوزنقه ها درحالت کلی محور تقارن ندارند. 🔹یک مثلث در حالت کلی محور تقارن و مرکزتقارن ندارد. 🔹 مثلث متساوی الساقین مرکز تقارن ندارد. 🔹مثلث متساوی الاضلاع مرکز تقارن ندارد. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
📚نکته های ریاضی 🔴مساحت و محیط اشکال هندسی ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ 📌 ۱)مساحت مـــربع = یـــک ضلع × خـــودش محیــط مـــربــــع = یک ضلع × ۴  ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۲) مساحت مسـتطیـــــــل = طـول × عـرض محیط مستطیل = ( طول + عرض) ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۳) مساحت مثلث = ( قاعده × ارتــــــفاع ) ÷ ۲ محیط مثلث = مجموع سه ضلع ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۴) مساحت مثلث متساوی الاضلاع = ( قاعده × ارتفاع ) ÷ ۲ محیط مثلث متساوی الاضلاع = یک ضلع × ۳ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۵) مساحت مثلث متساوی الساقین = ( قاعده × ارتفاع ) ÷ ۲ محیط مثلث متساوی الساقین=مجموع سه ضلع ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۶) مساحت مثلث قائم الزاویه = ( قاعده × ارتفاع ) ÷ ۲ محیط مثلث قائم الزاویه = مجموع سه ضلع ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۷) مساحت ذوزنقه = ( قاعده بزرگ + قاعده کوچک ) × نصف ارتفاع محیط ذوزنقه = مجموع چهارضلع ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۸)مساحت لوزی=(قطربزرگ× قطرکوچک) ÷ ۲ محیط لوزی = یک ضلع × ۴ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۹) مساحت متوازی الاضلاع = قاعده × ارتفاع محیط متوازی الاضلاع = مجموع دو ضلع متوالی × ۲ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۰) مساحت دایره = عدد پی ( ۱۴/۳ ) × شعاع × شعاع محیط دایره = عدد پی ( ۱۴/۳ ) × قطر ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۱۱) مساحت کره = ۴ × ۱۴/۳ × شعاع به توان دو  حجم کره = چهار سوم ×۱۴/۳ × شعاع به توان۳  ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۲) مساحت بیضی = (نصف قطر بزرگ × نصف قطر کوچک ) × ۱۴/۳  ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۳ ) محیط چند ضلعی منتظم = یک ضلع × تعداد اضلاعش ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۴ ) حجم مکعب مستطیل = طـول × عـرض × ارتفاع حجم مکعب مربع = قاعده × ارتفاع ( طول یال×مساحت یک وجه) ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۵ ) حجم هرم = مساحت قاعده ی هرم × ارتفاع هرم× یک سوم ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۶) مساحت جانبی استوانه = محیط قاعده × ارتفاع حجم استوانه = مساحت قاعده × ارتفاع سطح کل استوانه=سطح دوقاعده+مساحت جانبی(مساحت مجموع دوقاعده+ارتفاع× پیرامون قاعده) ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۷) مساحت جانبی منشور = مجموع مساحت سطوح جانبی مساحت کلی منشور = مجموع مساحت دو قاعده + مجموع مساحت سطوح جانبی ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۸) حجم مخروط=مساحت قاعده×یک سوم×ارتفاع ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
کاربرگ-و-تمرین-فصل-1-تا-7-ریاضی-(سری1)-ششم-دبستان_Biamoz.com.docx
1.75M
کاربرگ و تمرین فصل ۱ تا ۷ دبستان ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
jozve_6_farsi_1ta8_nomrebartar.pdf
2.96M
جزوه درس 1 تا 8 پایه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
gambegam_6_Riazi(nomrebartar).pdf
19.02M
گام به گام پایه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
پرسش و پاسخ درس ۸ 1_ پیامبر درباره ی اخرین امام چه گفتند ؟ اخرین امام که نامش مهدی است با ظالمان مبارزه میکند حکومت های ستمگر را از بین میبرد . 2_ امام زمان (عج) در چه زمانی به دنیا امدند ؟ نیمه شعبان سال 255 هجری قمری . 3_ دشمنان قبل از تولد حضرت مهدی (عج) چه نقشه ای داشتند ؟ خانهی امام حسن عسکری (ع) را زیر نظر داشتند تا اگر نوزاد پسری متولّد شد او را به قتل برسانند اما خدا حضرت مهدی (ع) را از شّر ان ها حفظ کرد . 4_ امام زمان (عج) از چه زمان از چشم مردم پنهان شدند ؟ پس از شهادت امام عسکری (ع) امام مهدی به فرمان خداوند از چشم مردم پنهان شد تا هر زمان که خدا بخواهد و مردم امادگی داشته باشند قیام کند و جهان را پر از نیکی و عدالت شازد . 5_ امام زمان (عج) را چه کسانی از تولّد تا پنج سالگی دیدند ؟ امام حسن عسکری (ع) و یاران بسیار نزدیک خود . 6_ حضرت مهدی (عج) در دوران غیبت خود چگونه مردم را راهنمایی مکیند ؟ امام مهدی (عج) برای ارتباط خود با مردم در دوران غیبت چهار نفر از عالمان دینی را برگزید پس از ان چهار نفر ایشان افراد خاصّی را با نام مشخّص به عنوان جانشین خود معرفی نکرده است بلکه عالمان پرهیز کار و دین شناس هر زمان را به عنوان جانشین خود قرار داده است تا مردم را در امور دینی اجتماعی راهنمایی کنند . 7_ جانشینان حضرت مهدی (عج) در دوران غیبت (کبری)چه کسانی هستند / چه وظیفه ای دارند ؟ عالمان پرهیز کار و دین شناس ه زمان را به عنوان جانشینان خود قرار داده است تا مردم را در امور دینی و اجتماعی راهنمایی کند . 8_ جانشینان امام زمان (عج) در دوران غیبت (صغری) چه کسانی هستند ؟ ‎ امام مهدی (عج) برای ارتباط خود با مردم در دوران غیبت چهار نفر از عالمان دینی را برگزید . 9_ در زمان ما جانشیان امام زمان چه کسانی هستند ؟ وظیفه ما در قبال ان ها چیست ؟ مراجع تقلید دینی جانشینان امام زمان (عج) شناخته میشوند که برای اگاهی از احکام دین باید به ان ها مراجعه کنیم و از دستوراتشان پیروی کنیم . 10_ ولی فقیه کیست ؟ رهبری جامعه اسلامی بر عهده یکی از مراجع تقلید است که به عنوان ولی فقیه شناخته میشود . 11_ وظیفه ولی فقیه چیست ؟ ولی فقیه با اگاهی کامل از دستورات دینی وشرایط سیاسی و اجتماعی به اداره ی جامعه می پردازد
نوشتن کسر مساوی دو سوم همانطور که کتاب نمونه اش حل کرده برای نوشتن کسر مساوی صورت و مخرج عدد در یک عدد طبیعی ضرب میکنیم در اینجا از عدد ۲ شروع کرده  ،صورت و مخرج ضرب کرده اول در ۲ بعد در ۳ بعد در ۴ حاصل میشه ۸/۱۲ بعد در ۵ میتونید متوالی نباشه و اعداد مثلا ۱۵ یا ۳۰ یا ۱۰۰ یا ۴۰۰ ضرب کنید ،در هر عدد طبیعی که ضرب کنید حاصل مساوی کسر خواهد بود قسمت پایین کسر های مساوی ۲۰/۳۰و۲۰۰/۳۰۰و۲۰۰۰/۳۰۰۰ گفته این کسرها چگونه بدست آمده اند؟ با ضرب کسر در عدد ۱۰و۱۰۰و۱۰۰۰ بدست آمده است
قسمت اول خود کتاب حل کرده برای برداشتن اعشار دهم در ۱۰ ضرب کرده و کسر مساوی بدست آورده حالا                  ۰٫۸۴ ۰٫۸۴÷۲٫۱=_____×۱۰۰                   ۲٫۱ خب در اینجا چرا من در ۱۰۰ ضرب کردم؟چون صورت سوال من صدم است و برای اینکه کسری بدون اعشار بدست بیارم پس باید صورت و مخرج عدد من بدون اعشار باشد پس با ضرب در عدد ۱۰۰ صورت و مخرج من بدون اعشار خواهد بود ۰٫۸۴×۱۰۰=۸۴ ۲٫۱×۱۰۰=۲۱۰ ۲٫۱ضرب در ۱۰۰ ممیز به اندازه ی دوتا صفر ۱۰۰ به سمت جلو میاد پس حاصل میشه ۲۱۰ ۸۴.     ۴ ____=__=۰٫۴ ۲۱۰.     ۱۰ دومی ۶٫۳÷۰٫۰۹ در اینجا هم یکی دهم یکی صدم داریم چون قرار اعشار کامل برداشته شود پس در ۱۰۰ضرب میکنیم تا اعشار صورت و مخرج برداشته شود ۶٫۳×۱۰۰=۶۳۰ ۰٫۰۹×۱۰۰=۹ ۶۳۰ ____=۷۰   ۹ و آخری ۰٫۸÷۰٫۰۴= باز در ۱۰۰ ضرب میکنیم به صورت کسر میکنیم و در ۱۰۰ ضرب میکنیم تا کسر مساوی بدون اعشار بدست بیاد ۸۰ ____=۲۰   ۴
سوال ۴ به جای نوشتن کسر مساوی اومده گفته اگر عدد اعشاری به کسر تبدیل کنه و پاسخ از راه تقسیم کسرها هم حل کنه باز می‌تونه به جواب صحیح هم برسه ۷٫۲ به صورت کسر می نویسه ۷۲ دهم ۷۲/۱۰ ۰٫۹به صورت کسر میشود ۹/۱۰ ۷۲.        ۹.        ۷۲ ____÷_____=______=۸   ۱۰.        ۱۰.        ۹ خب اینجا کتاب کسر اول نوشته علامت تقسیم ضرب ،و کسر دوم معکوس من میگم میشه چون مخرج برابر شده صورت اول بر صورت دوم تقسیم کرد و در آخر ساده کنیم ۰٫۸۴اینو به کسر بنویسیم میشه ۸۴/۱۰۰ ۲٫۱میشه ۲۱/۱۰            ۸۴      ۲۱     ____÷____=       ۱۰۰.     ۱۰ کسر اول نوشته و علامت تقسیم به ضرب و کسر دوم معکوس میکنیم، حالا قبل از ضرب تا جایی که امکان داره ساده میکنیم در آخر جواب بدست می آوریم حالا ۱۰ با ۱۰۰ ساده میکنیم و ۸۴ به ۲۱
خب ما در فعالیت بالا دوتا روش یاد گرفتیم یکی کسر مساوی نوشتن و حذف اعشار کسر دومی هم نوشتن به صورت کسر و حل از طریق تقسیم کسرها ۲٫۱ _= ×۱۰۰ ۰٫۰۷ روش اول نوشتن کسر مساوی و حذف اعشار چون مخرج صدم پس بهتره که کسر را در ۱۰۰ ضرب کنید تا اعشار صورت و مخرج کاملا از بین برود ۲٫۱×۱۰۰=۲۱۰ ۰٫۰۷×۱۰۰=۷ ۲۱۰ _=۳۰   ۷ حالا به صورت کسر نوشتند روش دوم ۲۱دهم تقسیم بر ۷صدم کسر اول نوشته ۲۱دهم علامت تقسیم به ضرب کسر دوم معکوس      ۲۱.     ۱۰۰     ____×____       ۱۰.      ۷ ۱۰ با ۱۰۰ ساده میکنیم و ۷با ۲۱ حاصل در آخر ۳۰ می شود پس برای حل این نمونه سوالات استفاده از دو روش آموزش داده که دانش آموز از هر روشی حل کند قبول میکنیم
👆🏻 ۳۴صدم تقسیم بر ۱و ۷دهم صورت باضرب در ۱۰۰ممیز حذف میشه و مخرج با ضرب در ۱۰ ولی ما چون میخواهیم ممیز کاملا از بین برود پس ضرب در ۱۰۰ انجام میدهیم ۰٫۳۴ ____=  ×۱۰۰ ۱٫۷ ۳۴ ____=   ۱۷۰ حالا ساده می کنیم هر دو به ۱۷ بخش پذیر هستند جواب میشه ۲ _=۰٫۲   ۱۰ حالا بریم سراغ روش دوم ۳۴ __ ۱۰۰ ____=   ۱۷ ___ ۱۰ کسر اول نوشته علامت تقسیم به ضرب و کسر دوم معکوس میکنیم ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
👇🏻👇🏻 تقسیم 👈🏻 ۱۴٫۵|__۰٫۱۹__ گفته چرا این تقسیم در ۱۰۰ضرب شده؟ میگم چون مقسوم علیه صدم است و ما باید اعشار مقسوم علیه برداریم تا راحت تر محاسبه انجام شود پس در ۱۰۰ضرب میکنیم گفته توضیح دهید چگونه پاسخ های تقسیم اول را از روی تقسیم دوم بدست می‌آوریم ؟ چون خارج قسمت تغییری نمیکند ولی برای به دست آوردن باقی مانده عکس عملی را که برای از بین بردن ممیز ها انجام دادیم می نویسیم مثلاً اگر مقسوم و مقسوم علیه در ۱۰۰ ضرب کرده‌ایم باقی مانده را بر صد تقسیم می کنیم
❇️پاسخ سوالات صفحه ۵۵ ✅لطفا فیلم تدریس رو با دقت ببینید 😊
کمتر کسی از ما داستان دوازده برادر و ننه سرما و چله بزرگ و چله کوچیکه رو برای بچه‌ها و نوه هایش تعریف می‌کنه. تا قبل از سال ۱۳۵۷ این داستان ها در کتاب فارسی دوران ابتدایی وجود داشت. 🌧🌧🌧 چله‌ی بزرگ ... چله‌ی کوچک ... چارچار ... سده ... اَهمن‌ و بهمن ... سیاه‌بهار ... و سرماپیرزن .. زمستان به دو بخش تقسیم میشه : چله بزرگ(چله کلان ) ، چله کوچک (چله خرد ) _ چله بزرگ از ( اول دی ماه تا دهم بهمن ماه ) وچهل روز کامل می‌باشد . چله کوچک از (یازدهم بهمن تا پایان بهمن ماه) و 20 روز کامل 👌🏼 وبه همین دلیل چون 20 روز کمتر است ؛چله کوچک نامیده شده است . غروب آخرین روز چله بزرگ ( جشن سده) برگزار می شده و مردم دور هم جمع می شدند واز این جشن لذت می بردند ودر نهایت با برپایی آتش و خواندن شعر و پایکوپی بدور آتش ، سده را جشن می گرفتند. این دو برادر ( چله بزرگ وچله کوچک ) در هشت روزی که در کنار همدیگر هستند آن 8 روز را ( چار چار ) می نامند ، 👌🏼به چهار روز آخر چله بزرگ و چهار روز اول چله کوچک« چار چار » می گویند . پس از چار چار نوبت به « اهمن و بهمن» پسران پیرزن ( ننه سرما ) می رسد که خودی نشان دهند. 10 روز اول اسفند را (اهمن ) 10روز دوم اسفند را ( بهمن) می گویند واین 20 روز ممکن است آنقدر بارندگی باشد که این دوبرادر به دوچله طعنه بزنند . 👇 با توجه به شعری که قدیمی های نازنین می خواندند : (اهمن وبهمن ، آرد كن صدمن ، روغن بیار ده من ، هیزم بکن خرمن ، عهده همه بامن ) تا اینجا 20 روز از اسفند به نام اهمن و بهمن نامگذاری شده اند . می ماند 10 روز آخر اسفند ماه که : 5 روز اول ( سیاه بهار ) نام گرفته وشعری هم که قدیمی ها میخوانند : سیاه بهار شب ببار و روز بکار از این شعر هم مشخص می شود در این ایام شبها بارندگی فراوان بوده وروزها کشاورزان مشغول کشت وزراعت بوده اند ، ⛄☃️❄️⛄☃️❄️ 5 روز آخر هم (سرماپیرزن کُش ) نام‌گرفته‌است که در این روزها آسمان گاهی ابری گاهی آفتابی ، گاهی همراه با باد واکثر اوقات از آسمان تگرگ می بارد ؛ که قدیمیهای دل پاک ، براین باور بودند که گردنبند پیرزن پاره شده ومُهره‌های آن به زمین میريزد . 🤔 حیف است بچه های ما اینها را نشنوند و این قصه ها از صفحه روزگار محو شود ! 🍂 پاییــــز با همه زیبایی هایش 🍂 و برگ ریزانش ❄️ داره تمام میشه 🍂زمستان باسرما ❄️ و سپیدی برفش درراه است 🍂امیدوارم ❄️ بارش هردانه برف زمستانی 🍂آمینی باشد ❄️ برای آرزوهای زیباتون ❄️ پیشاپیش زمستان مبارک ❄️ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
📘📕📙📗📙📙 نمونه سوال درس 8 #پیام_های_اسمان
36.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس صفحه ۵۶ ریاضی ششم مدرس: آقای حمزه ای ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❄️ننه سرما قدمت مبارک ☃️زیبایی هایت را عزیز می داریم ❄️برایمان دعا ڪن ، چرخ روزگارمان ☃️در حضور تو به سلامتے و خیر بگردد ❄️و برف شادے به دل همه ببارد🤲 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6 ☃ زمستان مبارک❄️⛄️ ‌‌‌‌‌‌‌‌    ‌‌‌‌‌‌‌‌     ☃❄️☃🌧⛄️❄️☃🌧⛄️❄️⛄️🌧
35.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس صفحه ۵۸ ریاضی ششم مدرس: آقای حمزه ای
26.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس صفحه ۵۷ ریاضی ششم مدرس: آقای حمزه ای ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
26116131320362.pdf
8.65M
کتاب کار با درسنامه(گاج EQ) فصل اول 📊📈📉