eitaa logo
تدریس یار پایه نهم
6.7هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
4.8هزار ویدیو
13هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
انگلیسی تیزهوشان نهم.pdf
557.4K
📌مجموعه‌ی سوالات تستی انگلیسی 📖تیزهوشان 🍓پایه نهم
9 روش املا گفتن مناسب متوسطه اول: 1. املای تقریری: همان املای سنتی خودمان که معلم از روی متن برای دانش‌‌آموزان می‌خواند و آنان می‌نویسند. می‌توان برای خواندن از روی متن، از یکی از دانش‌آموزان که همیشه 20 می‌شود کمک گرفت. 2. جمله‌سازی: می‌توان کلمات مهم املایی را بعد از تدریس هر درس مشخص کرد و از دانش‌آموزان خواست به‌عنوان فعالیت کلاسی، با تعدادی از این کلمات جمله بسازند. 3. کلمات سخت1: به این صورت است که معلم کلمات مهم املایی را مشخص می‌کند و دانش‌آموزان را به گروه‌های دونفره تقسیم می‌کند و از هر گروه می‌خواهد با این کلمات متنی بنویسند. 4. کلمات سخت2: شبیه کلمات سخت1، با این تفاوت که این بار متن املا از کلماتی تهیه می‌شود که دانش‌آموزان در طول یک ماه یا یک ترم آن کلمات را غلط نوشته‌اند. 5. املای دونفره: دانش‌آموزان به گروه‌های دونفری تقسیم می‌شوند و از آنان خواسته می‌شود به‌نوبت به همدیگر املا بگویند. می‌توان از متن کلمات سخت1 که خود دانش‌آموزان نوشته‌اند برای این کار استفاده کرد. توضیح اینکه در این روش احتمالاً دانش‌آموزان تقلب می‌کنند، ولی همین تقلب هم به روند آموزش کمک می‌کند. 6. املای نوبتی: متنی به‌صورت چندین جملۀ شماره‌گذاری‌شده در برگه‌های مختلف بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود و از آنان خواسته می‌شود، به‌ترتیب شماره برای دیگر دانش‌آموزان بخوانند. 7. کامل‌کردنی: متنی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد که جلوی کلمات مهم املایی یک جای خالی قرار دارد و از دانش‌آموزان خواسته می‌شود جلوی هر کلمه یک هم‌خانواده بنویسند. 8. پاتخته‌ای: در هر جلسه از چند دانش‌آموز به‌صورت تصادفی خواسته می‌شود چند کلمه یا جمله را روی تابلو بنویسند. در این روش تصحیح املا را به عهدۀ یک دانش‌آموز دیگر قرار دهید. 9. گزینش کلمات: از دانش‌آموزان خواسته می‌شود کلماتی را که با حرف خاصی نوشته می‌شوند از متن پیدا کنند. مثلاً کلمات با حرف ض.
38.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فیلم اموزشی ریاضی ۹ فصل ۱ قسمت ۲ 📉 مجموعه های برابر 📚 پایه نهم 👨‍💼
4_5908783128415045265.pdf
7.82M
🍟سوالات تستی فارسی 🍒 درس به درس 🌷پایه نهم 🍊
آزمونک_علوم_تجربی_هشتم_سطح_پیشرفته_|_فصل_دوم:_تغييرهاي_شيميايي_در.pdf
272K
📚 فایل : علوم نهم نمونه سوال فصل ۲ 🔖 دسترسی آسان به فایل های آموزشی و سوالات 🍊 🍋
سوالات متن آمادگی نهم.pdf
5.8M
🌋سوالات متن آمادگی دفاعی 🍇پایه نهم 🍊
نمونه سوالات میان نوبت و نوبت اول ومیان نوبت و نوبت دوم ریاضی هفتم با پاسخنامه
@edu_nub.pdf
17.88M
🎓 گام به گام عربی مبحث کل کتاب نهم 🍊
📚 داستان کوتاه ▫️پسربچه ای پرنده زيبايی داشت و به آن پر‌نده بسيار دلبسته بود. ▫️حتی شبها هنگام خواب، قفس آن پرنده را كنار رختخوابش می‌گذاشت و می‌خوابید. ▫️اطرافيانش كه از اين همه عشق و وابستگی او به پرنده باخبر شدند، از پسرڪ حسابی كار می‌كشیدند. ▫️هر وقت پسرڪ از كار خسته می‌شد و نمی‌خواست كاری را انجام دهد، او را تهديد می‌ڪردند كه الان پرنده‌اش را از قفس آزاد خواهند كرد و پسرڪ با التماس می‌گفت: نه، كاری به پرنده‌ام نداشته باشيد، هر كاری گفتيد انجام می‌دهم. ▫️تا اينڪه یڪ روز صبح برادرش او را صدا زد كه برود از چشمه آب بياورد و او با سختی و كسالت گفت، خسته‌ام و خوابم مياد. ▫️برادرش گفت: الان پرنده‌ات را از قفس رها می‌ڪنم، كه پسرڪ آرام و محكم گفت: خودم ديشب آزادش كردم رفت، حالا برو بذار راحت بخوابم، كه با آزادی او خودم هم آزاد شدم. ▫️اين حكايت همه ما است. تنها فرق ما، در نوع پرنده ای است كه به آن دلبسته‌ایم. ▫️پرنده بسياری پولشان، بعضی قدرتشان، برخی موقعيتشان، پاره‌ای زيبایی و جمالشان، عده‌ای مدرڪ و عنوان آكادمیڪ و خلاصه شيطان و نفس، هر كسی را به چيزی بسته‌اند و ترس از رها شدن از آن، سبب شده تا ديگران و گاهی نفس خودمان از ما بيگاری كشيده و ما را رها نكنند. ▫️پرنده‌ات را آزاد ڪن! ‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌ *در گیری های ذهنیت را رها کن*
سوالات فصل به فصل علوم نهم.pdf
1.67M
🥁سوالات فصل به فصل علوم 🎉پایه نهم