🖌عنوان:نکات معلمی_مهارت مشق گفتن
🧑🏫گردآوری:سعید رازورز
🏘استان: آذربایجان غربی
🏢ناحیه/منطقه:ناحیه ۲ ارومیه
❇️مشق چی بدیم تکراری نباشه و خسته نشن
✅ چند کلمه به دلخواه از درس انتخاب و به ترتیب حروف الفبا بنویس...این تمرین حتی در دوره ی دانشگاه نیز باید داده شود چون دانش جویان هنوز برخی ترتیب حروف الفبای زندگی را نمی دانند.
✅ کلمه ی سه نقطه ای از درس پیدا کن و بنویس.
✅ کلمه ی سه بخشی از درس انتخاب و بنویس و با ده تای آن جمله بساز.
✅ یک جدول نه خانه ای بکش و نه کلمه از درس انتخاب و داخل آن بچین....سپس با کلمات افقی جمله ی خنده دار و با کلمات عمودی جمله ی پرسشی بساز....
✅ نتیجه ی درس را در یک یا دو بند بنویس.
✅ امشب به پدر یا مادرتان املا بگویید می خواهم ببینم خط آن ها چگونه است.....چند کلمه را درست ننوشته اند ...در این مورد به پدر و مادر چه توصیه ای دارید...چگونه به آنها یاد می دهید؟ هدف اعتماد به نفس
✅ دو بند آخر درس را بنویس.
✅ دو بند از درس را به صورت بی نقطه بنویس.
برای فرداشب مشق راحت تر است حالا نقطه های مشق دیروز را بگذارید...هدف...تقویت تمرکز
✅ از کدام قسمت درس بیشتر خوشت آمده است؟...بنویس.
✅ درس امروز را خلاصه نویسی کن.
✅ در زمینه ی ریاضی بعد از تدریس دو تا تمرین بدهید و همان جا سر کلاس حل کنند...یا فردی یا گروهی....عملکردی
✅ یک طلق شفاف و یک ماژیک و دستمال داشته باشند و تمرین بنویسند و پاک کنند.
✅ برای بهتر شدن روخوانی یک شب مشق نگویید و بگویید امشب فقط رو خوانی داریم...یک درس هدیه را مادر برای شما بخواند و شما همان درس را برای پدر بخوانید.
✅ از کتابهای دیگر نیز مشق بگویید حتی ریاضی....
✅ چند عدد بدهید تا دانش اموزان خودشان مساله بسازند آنها از بس مساله حل کرده اند خسته شده اند.حالا بگذارید مساله ای که خود ساخته اند حل نمایند.
✅ یک کاردستی برای آخر هفته با وسایل دور ریختنی بسازند و بیاورند.
✅ خاطره ی یک سفر یا مهمانی یا گردش خود را به همراه نقاشی اش به کلاس بیاورند.
✅ یک روزنامه دیواری در زمینه ی علوم و ریاضی یا هدیه برای آخر هفته به عنوان تکلیف ارایه دهیم .
✅ تمرین عدد نویسی از آخر به اول...مثلا از هزارو پنجاه تا هزار بنویسند...دنده عقب
✅ در تکلیف روزانه می توان یک تمرین ازچهار عمل اصلی داشته باشد.
✅ از کتاب گلستان سعدی یک حکایت بنویسند و بیاورند.
✅ از کتاب شاهنامه ی فردوسی یک شعر به دلخواه بنویسند.
✅ یک کتاب داستان بسازند.
✅ یک کتاب داستان به آنها بدهیم و خلاصه نویسی کنند.
✅ در مورد یکی از برنامه های تلویزیونی یک گزارش بنویسند.
✅ به سراغ پدر بزرگها و مادر بزرگها بروید و چند بازی محلی از آنها یاد بگیرید و در کلاس اجرا کنید.
✅ یک صفحه املا را در رایانه تایپ کرده و بیاورید.
✅ پاور پویینت علوم بسازید.
✅ بنویس روز جمعه از صبح تا غروب چه برنامه هایی داشتی.
✅ یک دانه و گل بکارید و گزارش رشدش را هر هفته بیاورید.
✅ ضرب المثل های جدید بسازید .
✅ در مورد این ضرب المثل تصویر سازی کنید.
✅ والدین را جهت قصه گویی به کلاس دعوت کنید.هر هفته یک قصه
✅ از والدین هنرمند در زنگ هنر استفاده کنید.
✅ برای خودتان یک کتاب کار داشته باشید و جهت تنوع چند تمرین جالب از آن انتخاب و جهت تکلیف به آنه بدهید.
✅ خانواده خودش آزمون هفتگی از دانش آموز داشته باشد و به معلم گزارش و باز خورد دهد. باز خورد در باز خورد.
✅انواع تکالیف خلاق دیگر که معلم با شناخت از دانش آموزان ارائه میدهد.
#تدریس_اثربخش
#مهارت_تدریس
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
🖌عنوان: مهارت تدریس در زنگ انشاء
🧑🏫گردآوری:سعید رازورز
🏘استان: آذربایجان غربی
🏢ناحیه/منطقه: دو ارومیه
♦️انشای گسترشی :👇👇
در این روش معلم یک جمله را می گوید و دانش آموزان با استفاده از درک خود انشا را گسترش می دهند.
به عنوان مثال :شیری در جنگل زندگی می کرد.
ناگهان....
ادامه ی آن را دانش آموزان تعریف می کنند.
┄┅┅┄┄┅✶🌷 ✶┄┅┄┅┄
♦️روش کیسه ی جادویی
در این روش آموزگار اشیایی را درکیسه قرار داده واز سر گروه های دانش آموزان می خواهد که تعدادی ازاشیا را از کیسه خارج کرده و هر گروه با توجه به اشیایی که در اختیارشان قرار گرفته ابتدا جمله و سپس انشا بنویسند.
┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄
♦️خلاصه کردن داستان:
داستان کوتاهی برای دانش آموزان می خوانیم و از آن ها می خواهیم تا خلاصه ی داستان را در چند جمله بنویسند.
┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄
♦️روش پازلی:
تعدادی جمله را که در ارتباط با یک موضوع متفاوت هستند روی کارت هایی می نویسیم و به صورت تصادفی در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم.
سپس از آن ها می خواهیم کارت های مرتبط را پیدا کنند و در گروه انشایی بنویسند.
┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄
♦️تصویر یابی:
تصویری را روی تابلو می چسبانیم یا از تصویر کپی گرفته وبه تعداد دانش آموزان می دهیم.
از آن ها می خواهیم هر چیزی را که در تصویر می بینند با یک خط به بیرون کشیده ونام آن را بنویسند.
بعد از این که همه ی شکل های مربوط به تصویر نام گذاری شد ، با آن ها جمله و سپس متن بنویسند.
┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄
♦️روش تداعی و شاخه بندی:
به این صورت که از دانش آموزان می خواهیم تمام کلماتی را که در مورد یک موضوع به ذهنشان می رسد بیان کنند
این کلمات براساس نزدیکی به یکدیگر در چند شاخه روی تخته سیاه نوشته می شود .
حال می توان از دانش آموزان خواست با توجه به کلمات موجود ، انشای خود را بنویسند.
┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄
♦️استفاده از موضوعات تخیلی:
به دانش آموزان می گوییم داستان خیالی با اغراق زیاد بنویسن
خودمان ابتدا یک داستان شگفت انگیز و عجیب و غریب را تعریف می کنیم
مثلا یک شب خواب دیدم اندازه ی مورچه شدم......
┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄
♦️روش مسابقه ی جمله های ادبی:
از دانش آموزان می خواهیم در مورد چند موضوع یا چند اسم مانند مادر ، آسمان ، خدا
جمله های زیبا بنویسند. بعداز بین آن ها بهترین را انتخاب می کنیم و بچه ها با استفاده از آن جمله و جمله های خودشان در گروه انشا می نویسند.
┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄
♦️روش خاطره نویسی:
برای دانش آموزان یک خاطره تعریف می کنیم. بعد از تمام شدن خاطره ازآن ها می خواهیم آن چه را که در ذهنشان مانده بنویسند و در مرحله ی بعدی می خواهیم یک داستان یا خاطره از خود یا
اقوامشان بنویسند.
┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄
♦️روش تکمیل داستان:
در این روش بچه ها چشمشان را می بندند و گوش های خود را آماده ی شنیدن می کنند
ما داستانی را آغاز می کنیم و هر دانش آموزی که اسمش را صدا کردیم ، موظف است داستان ما را با یک جمله کامل تر کند تا زمانی که داستان تمام شود.
┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄
♦️روش خورشیدی:
روش خورشیدی نوعی بازی با کلمات است.
یک نفر یک کلمه می گوید و آن را درون خورشید می گذاریم . سپس چند کلمه ی مرتبط با آن کلمه بچه ها می گویند و در شعاع های خورشید می نویسیم.
و بعد با استفاده از آن کلمه ها جمله و سپس متن می نویسند.
┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄
♦️روش استفاده از کلمات
در این روش ما موضوع انشا را بیان می کنیم. سپس کلماتی را با توجه به موضوع روی تخته می نویسیم تا دانش آموزان در نوشتن انشا از آن ها استفاده کنند .
دانش آموزان با توجه به کلمات داده شده جملاتی را می نویسند، سپس جمله هایی را که مرتبط با هم هستند در یک گروه قرار می دهند و در پایان آن ها را مرتب می کنند.
┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄
♦️روش مشارکتی
موضوعی به دانش آموزان ارائه می شود و هر کدام از بچه ها به نوبت در مورد آن جمله ای می گویند.
(البته چند دقیقه فرصت فکر کردن به بچه ها می دهیم.)
مطالب بچه ها را روی تابلو می نویسیم و به کمک خودشان جملات را پس و پیش می کنیم تا به صورت یک انشای کامل درآید.
┄─┅ 🌸 ✶❃ ⃟░⃟ ❃✶🌸 ┅─┄
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
💥💥چند توصیه به همکاران جدید الاستخدام
🧑🏫گردآوری:سعید رازورز
🏘استان: آذربایجان غربی
🏢ناحیه/منطقه: دو ارومیه
💥 بهترین وضعیت یک معلم در هنگام تدریس، قرار داشتن در پای تخته کلاس است.
میزان تحرک و جابجایی،بهتر است مختصر، آرام و در محدوده تخته کلاسی باشد!
اینکه مدام قدم بزنیم، و یا درعرض و طول کلاس جابجا بشویم، تمرکز شاگردان را برهم زده و به تدریج حرکت بیش از حد ما، برای دانش آموزان خسته کننده می شود.
گاهی بنا به روش تدریس انتخابی شاید نیاز باشد بین بچه ها هم برویم.
💥بهترین حجم صدا هنگام تدریس:
حجمی متوسط،توام با آرامش و بیان شمرده کلمات است.
جالب نیست دانش آموز تذکردهد: لطفا بلندتر!
و نیز اشتباه است فکر کنیم با فریاد کشیدن مطالب را بهتر به شاگردان فهمانده ایم!
فریاد زدن به هنگام تدریس تدریجا گوش و ذهن آنها را خسته می کند و انرژی معلم را نیز تحلیل می برد.
اگر درس را با فریاد زدن شروع کنیم دیگر تا انتها باید داد بزنیم!..چون دانش آموزان عادت کرده و دیگر به صدای آهسته ما توجه نخواهند کرد!!
حجم متوسط صدا بهترین است...و آنگاه می توان گاهی با بالا بردن یا پایین آوردن صدا توجه بیشتری را ایجاد نماییم...
💥 نگاه معلم باید بر روی صورت تمام دانش آموزان حرکت کند.
در هنگام تدریس فقط بعضی نفرات را نگاه کردن...و یا فقط به در و دیوار کلاس چشم دوختن...اثر منفی داشته و عده ای از شاگردان با این احساس که در دایره توجه قرار ندارند کم کم از دنبال کردن صحبت های ما دور خواهند شد!!
💥 از یاد نبریم دانش آموز بیش از آنکه به مقدار پیشرفت درس در هر جلسه کلاس توجه کند به محتوای مطالب گفته شده دقت می کند...
به عبارت دیگر قبل از آنکه از خود بپرسد در یک جلسه چند صفحه کتاب تدریس شده، از خود می پرسد چه مطالبی را خوب و عمیق یاد گرفته است!
کیفیت آنچه تدریس می کنیم مهمتر از کمیت مطالب گفته شده است...سریع و تند درس دادن مطالب درسی معمولا دانش آموز را دچار اضطراب می کند.
این مطلب به ویژه درجلسات اول شروع برنامه کلاس ها مهمتر است.
💥 بیش از نود درصد دانش آموزان، تخته ای باصفا و زیبا را می پسندند!
از رنگ های متنوع استفاده کنیم....تا جایی که ممکن است مرتب و منظم و خوش خط بنویسیم.
حتی المقدور از یک سمت تخته شروع کرده و به تدریج و منظم کل تخته را پر کنیم...
💥 اخلاق خود را برای شاگردان توضیح ندهیم!
کل توضیحاتی که درباره اخلاق و کاراکتر و انتظارات خودتان می دهید نهایتا نیم ساعت به یاد شاگردان می ماند!
آنها باید اخلاق و منش شما را از روی رفتارتان بفهمند و به خاطر بسپارند ..
یا به عبارت دیگر آنچه را که مستقیم یا غیرمستقیم از رفتار و حرکات شما ببینند به خاطر خواهند سپرد
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
🖌عنوان: ۷ قانون طلایی طرح درس
🧑🏫گردآوری:سعید رازورز
🏘استان: آذربایجان غربی
🏢ناحیه/منطقه: دو ارومیه
📝 یک طرح درس خوب باید بتواند به هفت " چه" جواب دهد:
معلم
🔵 چه چیزی را( محتوا ی آموزشی)
🔷 با چه وسایلی( رسانه آموزشی)
🔵در چه مدتی( زمان آموزش)
🔷برای چه کسانی( مخاطبین)
🔵 در چه جایی( محل آموزش)
🔷به چه منظوری( اهداف آموزشی)
🔵با چه روشی( روش و الگوهای تدریس)
تدریس می کند؟!؟
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
🖌عنوان: ۷ قانون طلایی برای یادگیری
🧑🏫گردآوری:سعید رازورز
🏘استان: آذربایجان غربی
🏢ناحیه/منطقه: دو ارومیه
بسیاری در زمینه کاری من با متخصصانی کار می کنند که با دانش یادگیری آشنایی ندارند. با این حال همین افراد معمولا مسئول گردآوری محتوای دوره های آموزشی هستند و یا ممکن است در مورد طراحی دوره ها تصمیم گیرنده باشند.
همانگونه که فهم ما نسبت به موضوع یادگیری کامل می شود، بدیهیاتی برایمان به وجود می آید که یک متخصص بعید است هیچ گاه به آن ها توجه کند. بنا به درخواستی که داشتم، اینجا لیستی شامل اصول اولیه آموزش و یادگیری گردآوری کرده ام که می تواند به متخصصین فن در طراحی شیوه تدریس کمک کند. فکر می کنم این ها هفت قانون طلایی هستند که همکاران من کم و بیش تا این لحظه روی آن توافق دارند.
قانون 1: افراد با انجام دادن یاد می گیرند
فرصت هایی فراهم کنید تا افراد دانش و مهارت های خود را در شرایط تا حد امکان واقعی، به کار گیرند. فعالیت هایی که نیاز به واکنش های تأمل برانگیز، تصیم گیری و حل مسئله دارند، منجر به یادگیری فعالانه می شوند و هم چنین تفکر سطح بالاتر را ترویج می کنند.
قانون 2: یادگیری عملی اجتماعی است
برای شرکت کنندگان، راه هایی ایجاد کنید تا از یکدیگر بیاموزند، تعامل داشته باشند، بحث کنند و اطلاعات رد و بدل کنند. آن ها را تشویق کنید تا از شبکه های اجتماعی مرتبط با موضوع استفاده کنند و از گروه متنوعی از شرکت کنندگان دانش کسب کنند. آن ها را به توسعه یک فضای آموزشی شخصی ترغیب کنید که شرکت کنندگان را در ارتباط با یکدیگر و به روز نگه می دارد. تعاملات اجتماعی مرتبط به فرآیند یادگیری عمق می بخشد.
قانون 3: افراد داستان ها را به خاطر می سپارند
برای تقویت یادگیری، داستان هایی مرتبط با موضوع بازگو کنید، موردی را به طور خاص بررسی کنید و مثال هایی ارائه دهید. در مورد اشتباهات و موفقیت های خودتان صحبت کنید. اجازه دهید شرکت کنندگان به داستان ها و موارد مطرح شده واکنش نشان دهند. آن ها را آزاد بگذارید تا برای یکدیگر از ماجراهایی که می دانند، حرف بزنند.
قانون 4: کوچکترین بخش های یادگیری بیشترین تاثیر را دارند
مغز ما ظرفیت محدودی برای دریافت و پردازش اطلاعات دارد. شکستن محتوای آموزشی به بخش های کوچک که به عنوان میکروآموزش شناخته می شوند، منجر به درک و حفظ بهتر دانش و مهارت ها می شود. برای مثال، سعی کنید فیلم ها، سخنرانی ها و دوره های آموزشی مختصر و مفید باشد.
قانون 5: یادگیری در میان جامعه ای قوی و دلسوز تقویت می شود
در یادگیری مؤلفه ای احساسی و بسیار حائز اهمیت وجود دارد که معمولا نادیده گرفته می شود. برای خلق اجتماعی امن و منسجم زمان بگذارید، جایی که افراد در آن برای به اشتراک گذاشتن، تعامل و کار با یکدیگر احساس راحتی می کنند. گروه را چنان مدیریت کنید که با تمام اعضا در نهایت احترام و تساوی رفتار شود.
قانون 6: شاگردان به بازخورد هوشمندانه نیاز دارند
. شاگردان به بازخوردی نیاز دارند تا به آن ها اطمینان دهد که در مسیر درستی قرار دارند، کج فهمی ها را تصحیح کند و به دیدگاه های منحصر به فردشان اعتبار بخشد. در کلاس درس مجازی، به تکالیف فردی و گروهی پاسخ دهید، در اتاق های مجازی بحث و گفت وگو فعال باشید و با این حال از دادن جواب سوالات به آن ها خودداری کنید. وقتی در حال طراحی دوره های آموزش مجازی هستید، سازو کاری برای دریافت بازخوردها داشته باشید که اطلاعات را به شیوه ای جدید اصلاح کند.
قانون 7: یادگیری به بیش از یک فعالیت بستگی دارد
افراد صرفا با یک جلسه سخنرانی یا خواندن یک مطلب، مهارت جدیدی کسب نمی کنند. یادگیری فرآیندی مداوم است. اگر به آنچه پیشتر درس داده شده برگردید، با فرصت های بسیاری برای تمرین مهارت های جدید روبرو خواهید شد. فکر کنید که چگونه می توانید رویکردی ترکیبی برای آموزش داشته باشید که شامل ابزارهای مختلف و رویدادهای آموزشی پی در پی باشد.
منبع: http://theelearningcoach.com/elearning_design/7-golden-rules-of-learning/
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
روسری ریشه دار ترکمن ۱۴۰
توضیحات محصول :
دارای ریشههایی زیبا به طول ۱۰ سانت بافته
شده
به هیچ عنوان رنگ و پرز نمیدهد
بسیار با کیفیت
جنس پارچه نخی
کیفیتی عالی و مناسب
بسیار پر فروش
ابعاد: ۱۴۰ سانتی متر
دارای ۱۰ رنگ اصلی : مشکی ، سرمه ای ، سفید
سبز ، کاربنی ، سرخابی زرد و بنفش ، نارنجی و
زرشکی
قیمت ۱۸۰ هزار تومان
ارسال رایگان
✅جهت سفارش
@teacherschool
ياد خدا آرام بخش دلهاست
روزت را متبرک كن با نام و ياد خدا
خدا صداى بندههايش را دوست دارد
خدایا با توکل بر اسم اعظمت ماه آبان را آغاز میکنیم
🍃بِسْـمِ ٱللهِ ٱلْرَّحْمٰـنِ الْرَّحیـمْ🍃
🌸 الهـی بـه امیـد تــو 🌸
سلام به خدای مهربان
سلام به اولین روز آبان
سلام به صبح زیبا
سلام به مهر و مهربانی
سلام به عشق و امید
سلام به دوستان خوبم
🍁به ماه آبان خوش آمدید🍁
امیدوارم لحظات زندگیتون مدام حول محور عشق، شادی و آرامش در حرکت باشه
و آبان ماه براتون پر از برکت خوشبختی و مؤفقیت باشه
✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@ltmsme
دفتـر آبـ🍂ـان را باز کن،برگ اولش را با کاغذی از جنس دلت جلد کن
صفحه به صفحه اش را با اميد خط کشی کن،صاف و يکدست.اين بار بهتر ورق بزن
با احتياط بيشتری نگهش دار ،شروع به نوشتن کن اين بار کمی خوش خطتر بنويس
📝 خـط اول .....
بـه نـام خـدا،سـلااااام آبــ🍁ــان
🍂شروع آبان ماه شما پر برکت و معطر به ذکر شریف صلوات بر حضرت محمد صلی الله علیه و آله و خاندان پاک و مطهرش
🍂اَللّٰهُـمَّ
✨🍁صَـلِّ
🍂✨🍂عَـلىٰ
✨🍁✨🍁مُحَمَّـدٍ
🍂✨🍂✨🍂وَ آلِ
✨🍁✨🍁✨🍁 مُحَمَّـدٍ
🍂✨🍂✨🍂وَ عَـجِّلْ
✨🍁✨🍁فَرَجَهُـمْ
🍂✨🍂وَ اَهْلِکْ
✨🍁اَعْدَائَهُـمْ
🍂اَجْمَعِیـن
🧑🎄جهت سفارش تبلیغ در مجموعه کانالهای بانوان و کودکان با ما در ارتباط باشید🧑🎄👌👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
@Schoolteacher401
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@koodaks
#کودک #قصه #بازی
📖 تقویم شیعه
☀️ امروز:
شمسی: سه شنبه - ۰۱ آبان ۱۴۰۳
میلادی: Tuesday - 22 October 2024
قمری: الثلاثاء، 18 ربيع ثاني 1446
🌹 امروز متعلق است به:
🔸زین العابدین و سيد الساجدين حضرت علي بن الحسين عليه السّلام
🔸باقر علم النبی حضرت محمد بن علی عليه السّلام
🔸رئيس مكتب شيعه حضرت جعفر بن محمد الصادق عليه لسّلام
❇️ وقایع مهم شیعه:
🔹امروز مناسبتی نداریم
📆 روزشمار:
🌺16 روز تا ولادت حضرت زینب سلام الله علیها
▪️24 روز تا شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها (روایت 75روز)
▪️44 روز تا شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها (روایت 95روز)
▪️54 روز تا وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها
🌺61 روز تا ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
15.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 تنها ایرانی باشگاه هشت هزارتاییها!
#فرزند_ایران 🇮🇷
#عظیم_قیچیساز
جملات ادبی🧑🌾
خاطرات مدرسه 👣
داستانهای مرتبط با مدرسه 🏠
در کانال داستان مدرسه
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@dastankadeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موشن داستان عدسی مدسی
عدسیها انواع متفاوتی دارند که یکی از آنها عدسی همگرا است. عدسی هم گرا، معتقد است که هسته پرتوهای موازی نور می توانند به هم برسند. در همین زمینه شاعر شیرین سخن، عدسی گوژپشتی، سروده است که:
به دور از حساب و کتاب ریاضی
به هم می رسند آن دو خط موازی
ادامه این داستان شنیدنی را در پوشه صوتی زیر گوش کنید
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
238_62667696122176.mp3
3.87M
عدسی مدسی
#داستان
#پادکست
#رشد_جوان
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar