eitaa logo
تدریس یار
7هزار دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
3.2هزار ویدیو
6.2هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
6.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Amaneh hossini: @کلیپ انگیزشی ⬅️ارسالی از : آمنه حسینی ♦️کانال پایه ششم 💠پویایی آموزش با 🔰 💢@tadriis_yar6
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-ریاضی 🎥فیلم آموزشی : سازی کسرها سوال ۱ فعالیت صفحه ی ۳۷ 🔶مدرس : خانم مهری ترکاشوند 💠پویایی آموزش با 🔰 💢@tadriis_yar6
-ریاضی کاربرگ نکات مهم مرتب سازی کسرها جهت استفاده ی همکاران گرامی 🔶تهیه : خانم مهری ترکاشوند 💠پویایی آموزش با 🔰 💢@tadriis_yar6
-ریاضی کاربرگ مرتب سازی کسرها 🔶تهیه : خانم مهری ترکاشوند 💠پویایی آموزش با 🔰 💢@tadriis_yar6
پایه سوم 💠فصل دوم، تبدیل ریال به تومان و بالعکس ⬅️ مدرس: سرکار خانم گودرزی سرگروه پایه سوم ♦️کانال پایه سوم @tadriis_yar3
💢نقش معلم درتدریس تلفیقی ✍ برای دانش آموزانی که از کلاس عقب می مانند ، آموزش آنلاین ارائه می شود مثلا سوالی که در کلاس برایشان مطرح شده یا تکلیف کلاسی را در خانه انجام می دهند تا زمان بیشتری برای تسلط بر مسائل درسی داشته باشند.   مدل چرخشی : در این روش معلم ، موقعیت های یادگیری متفاوتی ایجاد می کند و با استفاده از موقعیت های چرخشی ابزارهای یادگیری دیجیتال ، معلم میتواند زمان آموزش حضوری را براساس نیازهای خاص دانش آموزان متمرکز کند. در این روش معلم برنامه درسی برای دانش آموزان طرح می کند که در موقعیت های مختلف در انتقال آموزش حضوری به آنلاین کاربرد داشته باشد.   مثلا معلمی که در سطح ابتدایی تدریس میکند میتواند براساس سطح مهارت در خواندن و ریاضی ، دانش آموزان را دسته بندی کند. برخی دانش آموزان ممکن است در خواندن خوب باشند ولی در ریاضی خوب نباشد که در این صورت معلم میتواند زمان بیشتری برای آموزش حضوری مفاهیم درس ریاضی به این گروه اختصاص بدهد و سپس به صورت چرخشی آموزش خواندن را به صورت دیجیتال برای این گروه ارائه نماید.  ـــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/tadriis_yar
4016513982910-۱.pdf
1.18M
مؤلفه‌های اثرگذار درتدریس اثر بخش معلمان ـــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/tadriis_yar
✍همکاری بخش مهمی از فرهنگ جمعیِ یک کلاس تلفیقی است. دانش‌آموزان کار کردن با همکلاسی‌هایشان را دوست دارند، به ویژه اگر روی پروژه‌ای کار کنند که انتخاب خودشان باشد. در واقع، جذابیت اصلی مدرسه برای اغلب دانش‌آموزان، بودن در کنار هم‌ سن و سال‌های خودشان است‌. بنابراین اگر معلم‌ها محیط کلاس را تبدیل به محیط کاری دوستانه و گرمی کنند که در آن دانش‌آموزان احساس راحتی کنند، یادگیری بیشتری صورت خواهد گرفت. این نوع یادگیری به دلایل متعدد اهمیت دارد: ۱) امروزه، در اغلب محیط‌های کاری، همکاری لازم است. ۲) دانش‌آموزان زمانی بیشتر می‌آموزند که مسئول کار دانش‌آموز دیگری باشند. ۳) همکاری، علاقه‌ی دانش‌آموز به یادگیری را افزایش می‌دهد، به ویژه اگر این همکاری در حیطه‌ی یک پروژه‌ی مشترک نظیر روزنامه، مجله، ویدئو یا وبسایت باشد. ✅محبت محبت نیازی به اثبات ندارد. اگر دانش‌آموزان احساس کنند معلم مهربان است، به یادگیری تمایل پیدا می‌کنند. من نمونه‌های بسیاری از محبت به دانش‌آموزانی را به یاد می‌آورم که اشتباه کرده بودند. این روش صدها بار اثر کرد، زیرا دانش‌آموزان در جواب بسیار قدردان بودند و این محبت به آنها احساس آرامش و مورد قبول واقع شدن می‌داد. با محبت بودن نه تنها در مدرسه، بلکه در زندگی نیز اهمیت دارد. ویلیام جی.اچ.بواتکر میگوید: بزرگی شما با محبت شما و هوش و تحصیلات شما با فروتنی شما سنجیده می‌شود، نادانی‌ شما با بدگمانی و تعصب‌تان آشکار می‌شود و استعداد واقعی‌تان با ملاحظه و تحملی که نسبت به دیگران دارید، سنجیده می‌شود. @tadriis_yar
خوب گوش بده عزیزم هشت ربیع الثانی اومد تو روز جمعه یه طفل آسمانی باباش امام هادی(ع) بهتره از فرشته نام حسن برای گل پسرش گذاشته حدیث که مادرش بود او رو یه دنیا دوست داشت از تو بغل یه ذره او رو زمین نمی‌ذاشت از کوچیکی با دقت نگاه می‌کرد به بابا تا که درستکاری رو یاد بگیره از بابا @naghashi_ghese
امام یازدهم کیست؟ می‌خوام بگم براتون امام یازدهم کیست درس‌های زندگی‌شون برای مسلمونا چیست امام ما می‌فرمود: خدا نگهدار ماست همیشه بدونید که او یاد همه بنده‌هاست می‌فرمود که مسلمون دوست می‌شه با دیگرون وقتی کسی غمگینه نمی‌شینه پیشش خندون امام می‌گفت نصیحت هم به پیر هم به جوون پرهیز بکن از این‌که رفیق بشی با نادون وقتی که مومنی رو خواستی کنی نصیحت به او بگو یه جایی که باشه خوب و خلوت این درس‌های امام بود همه رو من نوشتم انگار که از خوشحالی تو باغ‌های بهشتم ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄ @naghashi_ghese