فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقویم یکشنبه ۲ بهمن ۱۴٠۱❄️
طراح: مینا قشلاقی🌸🌹
التماس دعا 🙏
@madrese_yar
هدایت شده از تدریس یار پایه اول
.
بــعـــــد💢 #کــنکـــــور 💢
چــــــی می چـــــســبه؟؟!!
ـ ↓ ↓
مهــارت #پــــــول ساز 😍
بــــــرای #دهه۸۰دی هـــــا
ـ↑↑
#تــــدوین فیلـــم انجام بده
پـــــول به جیـب بـزن💰🤑
بیا اینجا راه شو گفتم👉😜
هرچی دهه ۸۰دی هست اینجا
هستن تو هم سریــع تر بیا👇
https://eitaa.com/joinchat/4143448277C10d9cd3811
❗️سریع بزن رو لینک❗️
وقـــــــت و از دســـــــت نده
https://eitaa.com/joinchat/4143448277C10d9cd3811
پاتوق تدوینگرهای ایتا رو از دست نده😉👆
.
هدایت شده از تدریس یار پایه دوازدهم
.
راه درآمد خفن از تدوین 🤯😧👇
تنها پاتوق تدوینگرا 👨🏻💻
دهه ۸۰ها ایتـــــــا😍👍
https://eitaa.com/joinchat/4143448277C10d9cd3811
کلی #آموزش رایگااااااااان گذاشتن😋🤫😍👆
.
هدایت شده از تدریس یار پایه سوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقویم دوشنبه ۳ بهمن
طراح: خانم حسن خانی از اردبیل ☘️
✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@ltmsme
4_6019412621147506768.pdf
2.74M
💥درس نهم(درس آزاد )
💥فارسی
پایه #چهارم
قابل استفاده برای تمام پایه ها.
اگه فعالیتم کم شده کسالت دارم،شما بی معرفتا که یه سراغ نمیگیرید☹️
💢کانال معلم یار💢
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
ازمون ماهانه تمام کتاب ها عالیه.pdf
8.46M
نمونه #فایل #آزمون
ماهانه ی تمام دروس
پایه #پنجم
💢کانال معلم یار💢
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
کاربرگ-و-تمرین-فصل-1-تا-7-ریاضی-(سری1)-ششم-دبستان_Biamoz.com.docx
1.75M
❤️نمونه
🌺 فایل
جزوه ی #ریاضی
❤️ درس ۱ تا ۷ ❤️
پایه #ششم
💢کانال معلم یار💢
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
2⃣2⃣ نکته طلایی درباره خط و قرینه ها:
🔺نکته ۱:
اگر نقطه ای روی محور طول باشد، طول دارد ولی عرض ندارد یعنی عرض آن صفر است و اگر نقطه ای روی محور عرض باشد، عرض دارد ولی طول آن صفراست.
🔺نکته 2:
برای قرینه کردن هر نقطه نسبت به محور طول، کافی است فقط عرض نقطه را قرینه کنیم.
🔺نکته 3:
برای قرینه کردن هر نقطه نسبت به محور عرض، کافی است فقط طول نقطه را قرینه کنیم.
🔺نکته4:
برای قرینه کردن هر نقطه نسبت به مبدا مختصات، هم طول و هم عرض را قرینه می کنیم.
🔺نکته5:
برای قرینه کردن یک نقطه نسبت به نیمساز ربع اول و سوم کافی است جای طول و عرض را با هم عوض کنیم.
🔺نکته6:
برای قرینه کردن یک نقطه نسبت به نیمساز ربع دوم و چهارم، کافی است علاوه بر جا به جاکردن طول و عرض با هم، آن ها را قرینه کنیم.
🔺نکته7:
هر نقطه روی نیمساز ربع اول و سوم دارای طول و عرض مساوی است و هرنقطه روی نیمساز ربع دوم و چهارم، دارای طول و عرض قرینه است.
🔺نکته 8:
اگرنقطه ای روی نیمسازهای ربع اول و سوم یا ربع های دوم و چهارم قرارگیرد، فاصله اش از محورهای مختصات به یک اندازه است.
🔺نکته 9: برای به دست آوردن نقطه ی وسط یک پاره خط، میانگین مختصات دو سر پاره خط را حساب می کنیم.
🔺نکته 10:
برای به دست آوردن قرینه ی یک نقطه مانند A، نسبت به نقطه ای دیگر مانند B، طول و عرض B را دو برابر کرده، منهای طول و عرض A می کنیم.
🔺نکته11:
اگرA,B,C,D، مختصات رأس های یک متوازی الاضلاع باشند، مجموع مختصات های راس های روبرو با هم برابرند.
🔺نکته12:
درقرینه ی هر نقطه نسبت به هر خط افقی، (موازی محور طول)، طول نقطه تغییر نمی کند.
🔺نکته 13:
اگر نقطه ای را صفر درجه یا 360 درجه دوران دهیم، مختصات نقاطش تغییر نمی کند.
🔺نکته14:
قرینه ی صفر، صفر است. بنابراین صفر تنهاعددی است که قرینه اش با خودش برابراست.
🔺نکته 15:
برای جمع دو عدد صحیح، اگر دو عدد، هم علامت باشند، یکی از علامت ها را گذاشته و دو عدد را با هم جمع می کنیم.
🔺نکته16:
برای جمع دو عدد صحیح ،اگر از دو عدد داده شده، یکی مثبت و دیگری منفی باشد، ابتدا علامت عدد بزرگ را نوشته و سپس دو عدد را بدون در نظر گرفتن علامتشان از هم کم می کنیم.
جمع بندی نکته ی 15 و 16:
در جمع دو عدد صحیح، «جور باشند، جمع می شوند. ناجور باشند، کم می شوند»
⭕️ جور: هم علامت باشند
⭕️ ناجور: هم علامت نباشند
🔺نکته 17:
برداری که ابتدا و انتهایش یک نقطه باشد، بردار صفر است.
🔺نکته 18: در انتقال مبدا مختصات از طول (0) عرض( 0)، به طول (m) و عرض (n) ، مختصات جدیدنقطه ی A به صورت زیر می شود:
طول مبدا جدید (m) _ طول قدیمA= طول جدیدA
عرض مبدا جدید(n)_ عرض قدیمA= عرض جدیدA
🔺نکته 19:
انتهای بردار= طول بردار+ ابتدای بردار**رابطه ی جمع دریک بردار
ابتدای بردار= طول بردار_ انتهای بردار** رابطه ی تفریق(1)
طول بردار= ابتدای بردار _ انتهای بردار** رابطه ی تفریق(2)
نکته 20:
اگرعددی را به تعداد زوج بار قرینه کنیم، آن عدد تغییر نمی کند. زیرا قرینه ی قرینه ی، هر عدد، خودش است. اما اگر عددی را به تعداد فرد قرینه کنیم، علامت آن عوض می شود. در واقع قرینه می شود.
🔺نکته 21:
در انتقال شکل محیط و مساحت تغییر نمی کند.
🔺نکته 22:
برای بدست آوردن مختصات یک نقطه نسبت به نقطه قرینه کافی است مختصات نقطه قرینه را دو برابر کنیم و مختصات نقطه را از آن کم کنیم.
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
نگاه کلی به فصل پنجم #اندازهگیری
در این فصل سعی شده است مطالب را به آنچه کودکان در زندگی روزمره با آن سروکار دارند پیوند داده شود تا ضمن سادگی و ایجاد مهارت، پلی باشد بین زندگی روزمره و برنامه های درسی در دوره های بالاتر.
بچه ها در این فصل ابتدا مروری بر واحدهای طول، زمان، سطح، جرم، زاویه، حجم و کاربرد آنها در زندگی و تبدیل واحدها و درک درست آنها و استفاده به جا از آنها صورت می گیرد.
در قسمت حجم دانش آموزان ضمن آشنایی با هرم، درک خود از مکعب، مکعب مستطیل و استوانه را تقویت می کنند.
و می توانند مساحت مکعب و مکعب مستطیل را با استفاده از شکل سه بعدی آن به دست آورند.
در مساحت دایره، شعاع و قطر، عدد π و به دست آوردن مساحت دایره، نیم دایره، ربع دایره و را می آموزد.
در بخش خط و زاویه با خط راست، خط عمود و عمود منصف و انواع زاویه، تند و راست، باز، نیم صفحه، متمم و مکمل، متقابل به رأس آشنا می شود و در شکل ها آنها را به کار می برد.
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
✅ ریاضی اندازه زاویه ها
✅ پایه چهارم
✅ آموزگار مربوطه: خانم ندا راهنورد
✅ دبستان آسیه روستای ملحم
✅ مدیر مدرسه: خانم هایده حقداد
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar