eitaa logo
معلم یار
5.7هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
2.9هزار ویدیو
6.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقویم  یکشنبه ۲ بهمن ۱۴٠۱❄️ طراح: مینا قشلاقی🌸🌹 التماس دعا 🙏 @madrese_yar
هدایت شده از تدریس یار پایه اول
. بــعـــــد💢 💢 چــــــی می چـــــســبه؟؟!! ـ ↓ ↓ مهــارت ساز 😍 بــــــرای هـــــا ـ↑↑ فیلـــم انجام بده پـــــول به جیـب بـزن💰🤑 بیا اینجا راه شو گفتم👉😜 هرچی دهه ۸۰دی هست اینجا هستن تو هم سریــع تر بیا👇 https://eitaa.com/joinchat/4143448277C10d9cd3811 ❗️سریع بزن رو لینک❗️ وقـــــــت و از دســـــــت نده https://eitaa.com/joinchat/4143448277C10d9cd3811 پاتوق تدوینگرهای ایتا رو از دست نده😉👆 .
. راه درآمد خفن از تدوین 🤯😧👇 تنها پاتوق تدوینگرا 👨🏻‍💻 دهه ‌۸۰ها ایتـــــــا😍👍 https://eitaa.com/joinchat/4143448277C10d9cd3811 کلی رایگااااااااان گذاشتن😋🤫😍👆 .
هدایت شده از تدریس یار پایه سوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقویم دوشنبه ۳ بهمن طراح: خانم حسن خانی از اردبیل ☘️ ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
4_6019412621147506768.pdf
2.74M
💥درس نهم(درس آزاد ) 💥فارسی پایه قابل استفاده برای تمام پایه ها. اگه فعالیتم کم شده کسالت دارم،شما بی معرفتا که یه سراغ نمیگیرید☹️ 💢کانال معلم یار💢 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
ازمون ماهانه تمام کتاب ها عالیه.pdf
8.46M
نمونه ماهانه ی تمام دروس پایه 💢کانال معلم یار💢 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
کاربرگ-و-تمرین-فصل-1-تا-7-ریاضی-(سری1)-ششم-دبستان_Biamoz.com.docx
1.75M
❤️نمونه 🌺  فایل جزوه ی ❤️ درس ۱ تا ۷  ❤️ پایه 💢کانال معلم یار💢 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
2⃣2⃣ نکته طلایی درباره خط و قرینه ها: 🔺نکته ۱: اگر نقطه ای روی محور طول باشد، طول دارد ولی عرض ندارد یعنی عرض آن صفر است و اگر نقطه ای روی محور عرض باشد، عرض دارد ولی طول آن صفراست. 🔺نکته 2: برای قرینه کردن هر نقطه نسبت به محور طول، کافی است فقط عرض نقطه را قرینه کنیم. 🔺نکته 3: برای قرینه کردن هر نقطه نسبت به محور عرض، کافی است فقط طول نقطه را قرینه کنیم. 🔺نکته4: برای قرینه کردن هر نقطه نسبت به مبدا مختصات، هم طول و هم عرض را قرینه می کنیم. 🔺نکته5: برای قرینه کردن یک نقطه نسبت به نیمساز ربع اول و سوم کافی است جای طول و عرض را با هم عوض کنیم. 🔺نکته6: برای قرینه کردن یک نقطه نسبت به نیمساز ربع دوم و چهارم، کافی است علاوه بر جا به جاکردن طول و عرض با هم، آن ها را قرینه کنیم. 🔺نکته7: هر نقطه روی نیمساز ربع اول و سوم دارای طول و عرض مساوی است و هرنقطه روی نیمساز ربع دوم و چهارم، دارای طول و عرض قرینه است. 🔺نکته 8: اگرنقطه ای روی نیمسازهای ربع اول و سوم یا ربع های دوم و چهارم قرارگیرد، فاصله اش از محورهای مختصات به یک اندازه است. 🔺نکته 9: برای به دست آوردن نقطه ی وسط یک پاره خط، میانگین مختصات دو سر پاره خط را حساب می کنیم. 🔺نکته 10: برای به دست آوردن قرینه ی یک نقطه مانند A، نسبت به نقطه ای دیگر مانند B، طول و عرض B را دو برابر کرده، منهای طول و عرض A می کنیم. 🔺نکته11: اگرA,B,C,D، مختصات رأس های یک متوازی الاضلاع باشند، مجموع مختصات های راس های روبرو با هم برابرند. 🔺نکته12: درقرینه ی هر نقطه نسبت به هر خط افقی، (موازی محور طول)، طول نقطه تغییر نمی کند. 🔺نکته 13: اگر نقطه ای را صفر درجه یا 360 درجه دوران دهیم، مختصات نقاطش تغییر نمی کند. 🔺نکته14: قرینه ی صفر، صفر است. بنابراین صفر تنهاعددی است که قرینه اش با خودش برابراست. 🔺نکته 15: برای جمع دو عدد صحیح، اگر دو عدد، هم علامت باشند، یکی از علامت ها را گذاشته و دو عدد را با هم جمع می کنیم. 🔺نکته16: برای جمع دو عدد صحیح ،اگر از دو عدد داده شده، یکی مثبت و دیگری منفی باشد، ابتدا علامت عدد بزرگ را نوشته و سپس دو عدد را بدون در نظر گرفتن علامتشان از هم کم می کنیم. جمع بندی نکته ی 15 و 16: در جمع دو عدد صحیح، «جور باشند، جمع می شوند. ناجور باشند، کم می شوند» ⭕️ جور: هم علامت باشند ⭕️ ناجور: هم علامت نباشند 🔺نکته 17: برداری که ابتدا و انتهایش یک نقطه باشد، بردار صفر است. 🔺نکته 18: در انتقال مبدا مختصات از طول (0)  عرض( 0)، به طول (m)  و عرض (n) ، مختصات جدیدنقطه ی A به صورت زیر می شود: طول مبدا جدید (m) _ طول قدیمA= طول جدیدA عرض مبدا جدید(n)_ عرض قدیمA= عرض جدیدA 🔺نکته 19: انتهای بردار= طول بردار+ ابتدای بردار**رابطه ی جمع دریک بردار ابتدای بردار= طول بردار_ انتهای بردار** رابطه ی تفریق(1) طول بردار= ابتدای بردار _ انتهای بردار** رابطه ی تفریق(2) نکته 20: اگرعددی را به تعداد زوج بار قرینه کنیم، آن عدد تغییر نمی کند. زیرا قرینه ی قرینه ی، هر عدد، خودش است. اما اگر عددی را به تعداد فرد قرینه کنیم، علامت آن عوض می شود. در واقع قرینه می شود. 🔺نکته 21: در انتقال شکل محیط و مساحت تغییر نمی کند. 🔺نکته 22: برای بدست آوردن مختصات  یک نقطه نسبت به نقطه قرینه کافی است مختصات نقطه قرینه را دو برابر کنیم و مختصات نقطه را از آن کم کنیم. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
نگاه کلی به فصل پنجم در این فصل سعی شده است مطالب را به آنچه کودکان در زندگی روزمره با آن سروکار دارند پیوند داده شود  تا ضمن سادگی و ایجاد مهارت، پلی باشد بین زندگی روزمره و برنامه های درسی در دوره های بالاتر. بچه ها در این فصل ابتدا مروری بر واحدهای طول، زمان، سطح، جرم، زاویه، حجم و کاربرد آنها در زندگی و تبدیل واحدها و درک درست آنها و استفاده به جا از آنها صورت می گیرد. در قسمت حجم دانش آموزان ضمن آشنایی با هرم، درک خود از مکعب، مکعب مستطیل و استوانه را تقویت می کنند. و می توانند مساحت مکعب و مکعب مستطیل را با استفاده از شکل سه بعدی آن به دست آورند. در مساحت دایره، شعاع و قطر، عدد π و به دست آوردن مساحت دایره، نیم دایره، ربع دایره و را می آموزد. در بخش خط و زاویه با خط راست، خط عمود و عمود منصف و انواع زاویه، تند و راست، باز، نیم صفحه، متمم و مکمل، متقابل به رأس آشنا می شود و در شکل ها آنها را به کار می برد. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
✅ ریاضی اندازه زاویه ها ✅ پایه چهارم ✅ آموزگار مربوطه: خانم ندا راهنورد ✅ دبستان آسیه روستای ملحم ✅ مدیر مدرسه: خانم هایده حقداد ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar