7b7429321c004b3182d9a48794195a63.pdf
6.93M
#جزوه_ریاضی_هفتم
#ریاضی_هفتم
🌨 #پایه_هفتم
☔️ #هفتم
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar7
New Doc ۲۰۱۹-۰۱-۲۶ ۲۰.۲۱.۴۲.pdf
2M
🔖ازمون پیشرفت تحصیلی
🥝پایه هشتم
❄️ #پایه_هشتم
☃ #هشتم
☔️ آموزش متوسطه اول
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar8
40.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬👈 فیلم آموزشی ریاضی نهم
👈 حل آزمون نوبت اول
👈 نمونه سوال
👈 بخش دوم
👈 مدرس : #طاهره_شهرکی
🌧 #پایه_نهم
☂ #نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
27.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#توان
#نکات_پیشرفته_توان
#هفتم
🌨 #پایه_هفتم
☔️ #هفتم
☃ آموزش متوسطه اول
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ریاضی_نهم
#امتحان_نهایی
#فصل۶_درس۲
#صفحه۱۵
#استادابراهیمی
🌧 #پایه_نهم
☂ #نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬👈 فیلم آموزشی فصل ششم ریاضی هشتم
👈 گام به گام با کتاب
👈 رابطه فیثاغورس
👈 صفحه 84 و 85
👈 مدرس : #طاهره_شهرکی
👈 #پایه_هشتم
❄️ #پایه_هشتم
☃ #هشتم
☔️ آموزش متوسطه اول
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬👈 فیلم آموزشی فصل ششم ریاضی هشتم
👈 گام به گام با کتاب
👈 رابطه فیثاغورس
👈 تمرین صفحه 87
👈 مدرس : #طاهره_شهرکی
👈 #پایه_هشتم
❄️ #پایه_هشتم
☃ #هشتم
☔️ آموزش متوسطه اول
#متوسط_اول✍📗📕📋
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#عربی
#هشتم
#قواعد
❄️ #پایه_هشتم
☃ #هشتم
☔️ آموزش متوسطه اول
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ نام درس : ریاضی پایه هفتم
🔹موضوع : بزرگترین شمارنده مشترک(قسمت دوم) صفحه ۶۳و۶۴
🌀 جناب آقای مرتضی غلامی (استان خراسان شمالی)
⏱ زمان ۱۲:۲۴ دقیقه
🖋 #ب.م.م #شمارنده
🌨 #پایه_هفتم
☔️ #هفتم
☃ آموزش متوسطه
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar7
30.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فیلم تدریس #نهم
6⃣ فصل ۶
✅ معادله خط
❇️ مدرس : میثم عین الهی
🌧 #پایه_نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
29.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آموزش بخش آهنگ زبان - درس ۳
Language Melody
مدرس: آقای رضا لنگرودی - استان قم
🌧 #پایه_نهم
☂ #نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
27.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷ریاضی
🥫فصل ۵
📚اتحاد یک جمله مشترک
🎉پایه نهم
🌧 #پایه_نهم
☂ #نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺علوم
📚فصل۶ (تنظیم قند خون_هومئوستازی)
🎉پایه هشتم
❄️ #پایه_هشتم
☃ #هشتم
☔️ آموزش متوسطه اول
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar8
New Doc ۲۰۱۹-۰۱-۲۷ ۱۰.۳۷.۰۹.pdf
591.8K
🍅پاسخنامه ازمون پیشرفت تحصیلی☝️☝️
📌پایه هشتم
❄️ #پایه_هشتم
☃ #هشتم
☔️ آموزش متوسطه اول
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar8
هدایت شده از قصه و نقاشی و کاردستی و بازی و ایده کودکانه
بزرگ ترین گروه آشپزی و ایده در ایتا
https://eitaa.com/joinchat/2931360063Cd33f759271
🔴🔴سوال ۳۵
دانش آموزی در کلاس دارم که بیش فعال هستند و دیر آموز.
دوبار در کلاس حالت پرخاشگری به ایشان دست داده که بار دوم خیلی بیشتر بوده البته هردو مواقعی انجام شده که من در کلاس نبودم... اینجور مواقع منِ معلم چیکار کنم؟
افراد دیگه رو از کلاس بیرون کنم و بزارم کار خودشو انجام بده یا نه به اجبار نگهش دارم و سعی کنم بزور جلوشو بگیرم؟
🔵🔵پاسخ
سلام. دانش آموزی که بیش فعال هست حتما باید ارجاع داده شود به روانشناس و روانپزشک تا هم رفتار درمانی کار شود هم اگر نیاز به دارو دارد بگیرد و هم چنین پرخاشگری یک دانش آموز ممکن هست به عوامل متعددی برگردد یکی همین دیر یاد گرفتن که معمولا همراه با سرزنش و ایجاد سرخوردگی توسط خانواده و مدرسه انجام می شود و باید علت یابی شود و ریشه آن پیدا شود و با خانواده صحبت کنید و آنها را در جریان بگذارید و اگر این رفتار شدید هست و آسیب زننده به دیگران باید این هم ارجاع به روانشناس و روانپزشک را داشته باشید.
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
🔴🔴سوال۳۶
سلام
معلم کلاس اول چقدر روی خوش خط شدن بچه ها تاثیر گذار هست؟؟
دانش آموز پسر
و راهکار بجز تهیه کتاب خط چیه؟؟؟؟
🔴🔴پاسخ
۱- الگوی خوبی باشید
اگر به عنوان الگوی او، خط بدی دارید از خودتان شروع کنید. باید خط خود را اصلاح کنید. یا اینکه توجهش را به سمت خط کسانی که زیبا مینویسند هدایت کنید! خیلی ساده و بدون هیچ توضیحی.
۲-ایجاد اعتماد به نفس در کودک
اعتماد به نفس او را بالا ببرید. هر چقدر که اعتماد به نفس بالاتری داشته باشد بهتر میتواند تواناییهای خود را به کار بگیرد. از او بخواهید یک بیت شعر را با خطی زیبا روی کاغذی زیبا و تمیز بنویسد. به او نشان دهید که بسیار خوب عمل کرده؛ حتی اگر چندان هم خوب عمل نکرده است. این کاغذ را روی یخچال یا بالای میز کار خود بچسبانید. با این کار او بااعتمادبهنفستر میشود.
۳-شروع خوب را جدی بگیرید
بهترین زمان برای خوش خط نوشتن کودکان در همان ابتدای یادگیری حروف الفبای فارسی میباشد. تمرین خوش خطی کلاس اولی ها را جدی بگیرید. معلم این مقطع باید بتواند به خوبی خط زیبا را به او آموزش بدهد. آموزشهای خط در این مقطع پایه و اساس خط کودک در آینده را شکل میدهد. جهت صحیح حرکت دست و رسم الخط اصولی حروف زمینه ساز خوش خط بودن دانش آموزان میباشد.
4. تقویت مهارت دست ورزی
دست ورزی یعنی استفاده درست از عضلات دست. این مهارت در همهی کودکانی که از سلامت کافی برخوردارند وجود دارد. اما میزان آن متفاوت است. ممکن است کودک شما مهارت دست ورزی ضعیف، متوسط یا خیلی خوبی داشته باشد. در هر سه شرایط میتوانید با استفاده از تمرینهای مناسب این مهارت را در آنها تقویت کنید و آن را تا سطح خیلی عالی پیش ببرید. هر چقدر که این مهارت در کودک شما بیشتر باشد خوشخطتر خواهد شد. تمرینهایی مثل خمیر بازی، بازی با اسلایم، نرمش و ورزش انگشتان دست و … از مهمترین روشهای دست ورزی هستند و مناسب ترین تمرین خوش خطی کلاس اولی ها به حساب میآیند. از قلم و کاغذ استاندارد استفاده کنید
قلم و کاغذ تاثیر بسیاری بر زیبا نوشتن دارند. مخصوصا در ابتدای کار که خوشنویسی برای کودک کاری سخت به نظر میرسد، در انتخاب قلم و کاغذ دقت کافی داشته باشید. به طور معمول مداد مشکی نوک تیز بهترین قلم برای تمرین خوش خطی دانش آموزان و کودکان میباشد. به همین دلیل است که بسیاری از معلمین عزیز استفاده از مداد نوکی ( اتود ) را به دانش آموزان به ویژه در سالهای اول دبستان توصیه نمیکنند.
5. تمرین خوشنویسی با کتاب خط
او را در آموزشگاههای خطاطی ثبتنام کنید. یا اینکه از محصولات آموزشی که به این منظور ارائه شدهاند استفاده کنید. کتابهای خط که سرمشق خوشنویسی دارند میتوانند به عنوان یک تمرین خوش خطی خوب و سرگرمکننده در خانه استفاده شوند. این کتابها خودآموزاند و به خوبی میتوانند نیاز شما را در رابطه با آموزش خوشنویسی در خانه به کودک رفع کنند.
فرزانه ابراهیمی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
☑️ سوال شماره ۳۷ ❓ معلم پایه پنجم هستم و کلاسم مختلط هست دانش آموزان دختر و پسر به هم گرایش پیدا کردن و چندین جلسه با اولیا و خود دانش آموزان در جهت حل این مشکل برگزار کردیم اما همچنان درگیر هستیم ،چه راه حلی پیشنهاد میدید؟
پاسخ ✅
گرایش به جنس مخالف معمولا در دوره اول نوجوانی یعنی بین ۱۲ تا ۱۶ سالگی مخالف رخ میدهد و احساس دوست داشتن،که قبلاً به خود فرد و دوستان و همکلاسی و معلم ختم میشد، به جنس مخالف هم کشیده می شود. معمولاً بعد از شانزده سالگی احتمالا گیر افتادن در عشق به جنس مخالف بیشتر است که اغلب مشکلاتی را هم به همراه دارد؛ معمولاً در کلاس های مختلط در سنین دبستان کمتر دیده می شود در چنین شرایطی بیشتر جنبه ابراز وجود دارد و بیشتر هر دو جنس تمایل دارند برتری خود را نمایش دهند و زیباتر و بهتر نشان داده شوند ،این از ویژگیهای دوره نوجوانی هست و زیاد به خودشان ،ظاهر و رفتارشان توجه میکنند ،تقریبا دنبال الگو برداری از مدل ها و سلبریتی ها هستند ،هر چه قدر بیشتر مشغول فعالیت های هنری باشند بیشتر تخلیه هیجانی می شوند . امروز متاسفانه به دلایل مختلفی بلوغ زود رس دیده میشود که قطعا در کلاس های مختلط باید معلم یک سری قوانین و مقررات بارز و مشخص تدوین شود .با برگزاری مسابقات علمی، هنری مثل نقاشی ، و کاردستی و... می توان به بروز احساسات به شکل مثبت اقدام کرد. از دانش آموزان موفق در رشته های مختلف دوره متوسطه اول دعوت کنید تا روند ایجاد الگو های موفق و در دسترس تسهیل کنید . معمولاً در کلاس ممکن است دانش آموزان دو جنس در رقابت برای جلب توجه شما به عنوان آموزگار ،با هم بحث و مجادله کنند، به توصیه های زیر توجه کنید. کارهایی که شما میتوانید سر کلاس انجام دهید:
⬅️ قضاوت نکنید و حق را به هیچ طرفی ندهید چون شما از اتفاقات قبل از کلاس مطلع نیستید.
⬅️ بهسرعت موضوع را عوض کنید. برای این کار میتوانید درس جدید را فوراً شروع کنید.
اگر معمولاً ارائه در کلاس با حواشی همراه است، قانون جدید بگذارید و آن قانون اینکه نیازی نیست کسی ارائهها را تحلیل و تفسیر کند.
⬅️ از آنها بخواهید نظرشان در رابطه با ارائه را فقط بهصورت کتبی بیان کنند و اجازهی اظهارنظر شفاهی به هیچکس ندهید.
⬅️ در زمان اجرای قوانین جدید نیازی نیست دلیل اجرای این قوانین را بگویید. فقط بگویید با این روش کار سریعتر پیش میرود و همه میتوانند نظر خود را بیان کنند
موفق باشید
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
سوال شماره ۳۸❓عزیزم مدیرمدرسه پسرانه هستم واقعا امسال خیلی اذیت میشم احساس می کنم دانش آموزان توجه ای به قوانین مدرسه ندارندازقبیل اذیت کردن بی جای آنها ،زنگ صف،ورودبه کلاس،سروصدای بیش ازاندازه، آشغال ریختن درکلاس وحیاط مدرسه... لطفا راهنمایی بفرمایید.
✅ پاسخ:
معلمان اغلب رفتارهای ناسازگارانه دانشآموزان خود را با صفاتی مانند لجباز، پرخاشگر، گستاخ، حاضرجواب، قانونشکن، بهانهگیر، دروغگو، شلخته، بیاعتنا، عصبی و… بیان میکنند.بیشتر این علایم واکنش به محرکات درونی و بیرونی می باشد.
در برخورد با دانش آموزان ابتدایی ،باید از ارایه دستورات مبهم، کلی و تکراری اجتناب کرد. برای مثال، به جای این که بگوییم: «منظم باش»، شفاف و مشخص بگوییم که از او چه میخواهیم.
به جای سخنرانی و بحث و جدل، باید کوتاه و موثر با لحنی محکم ولی در کمال آرامش به او گوشزد کنیم که رفتارش در ما چه تأثیری گذاشته و اگر از این رفتار خود دست برندارد، چه عاقبتی در انتظار اوست.
بهتر است ،با مشاركت دانش آموزان ليستي از مهمترين قوانين در مدرسه به ترتيب و همراه با روش انجام دقيق آن ها تهيه كرده و پس از مشخص كردن نوع محروميت براي انجام ندادن شان، با قاطعيت اجرا كنيد.
* عوامل مشكل ساز را شناسايي و در جهت رفع آنها اقدام نماييد.
* به نيازهاي جسمي، عاطفي، رواني، اجتماعي، اقتصادي دانش آموزان بيشتر توجه كنيد.
* سعي كنيد فرصتي را ايجاد كنيد تا كودكان بتوانند نسبت به رفتارهاي نامناسب خود فكر كنند.
* ارتباط خود را با والدین دانش آموزان بيش از پيش تقويت كنيد.
* ار تنبيه بدني اكيداً خودداري نموده و در صورت نياز از محروم سازي هاي كوتاه مدت استفاده كنيد.
* براي شنيدن مسائل و مشكلات دانش آموزان وقت گذاري كنيد.
* از ســــرزنش و تحقير كردن و مقايسه دانش آموزان جداً خودداري كنيد.
* علايم هشدار دهنده خشم را به دانش آموزان آموزش دهيم تا بتوانند خشم خود را بهتر كنترل كنند از جمله علايم : علايم جسمي مثل (افزايش ضربان قلب، سريع شدن تنفس، عرق كردن، سفت شدن عضلات ، داغ شدن بدن و ...) علايم فكري مثل (ازش متنفرم، مي خوام بزنمش، داره به من زور ميگه و ...) علايم رفتاري مثل (داد زدن، تهديد كردن، لرزيدن، لگد و كتك زدن، گريه كردن و ...)
* روشهاي آرامش دهي را به آنها آموزش دهيد از جمله :
- تنفس عميق : يعني دم عميق با يك شماره و نگهداري هوا در شش ها تا چهار شماره و بعد بازدم آهسته با دو شماره
- تجسم : يك تصوير آرامش بخش مثلاً خود را شناور داخل يك قايق كه به آرامي همراه امواج تكان مي خورد تجسم كنيد يا تصور يك ساعت شني كه عصبانيت مثل دانه هاي شن به آرامي از بدنش خارج مي شود.
- روش آدم آهني و عروسك پارچه اي : از او مي خواهيم مثل يك آدم آهني عضلات خود را سفت كند و بعد از پانزده ثانيه عضلات خود را سفت كند و بعد از پانزده ثانيه عضلات خود را مثل يك عروسك پارچه اي شل كند.
- حرف زدن هاي مثبت با خود : ولش كن، بي خيال، خونسرد باش، نمي گذارم مرا عصباني كند و ...
* يكي از دلايل عصبانيت و ناراحتي دانش آموزان اين است كه نمي توانند احساسات خود را به درستي بيان كنند، با كمك عكس و فيلم و نقاشي يا صورتك هاي كارتوني انواع احساسات مثل ( خشم، ترس، شادي و غم و....) را به آنها آموزش دهيد.
* چون بسيار از ناسازگاري هاي كودكان به دليل عدم آشنايي والدين با مهارت هاي زندگي است توصيه مي شود مهارت هاي ارتباطي مثل گوش دادن، ابراز وجود، حق مسأله و تصميم گيري و ديگر مهارت هاي زندگي را خود بياموزيم و به دانش آموزانمان نيز آموزش دهيم.
ناهید کیوان منش
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖
💢 اثر فوتوالکتریک توسط هاینریش هرتز در سال ۱۸۸۷ میلادی در جریان آزمایش هائی که هدف آنها تأیید پیشگوییهای نظری ماکسول در مورد وجود امواج الکترومغناطیسی بود کشف شد. این کشف زمانی اتفاق افتاد که یک الکتروسکوپ باردار در اثر تابش پرتوهای فرابنفش تخلیه گردید. همین امر زمینه آزمایشهایی را فراهم کرد که منجر به کشف پدیده ای به نام فوتوالکتریک گردید که توجیه آن تنها زمانی قابل قبول بود که به نور خاصیت ذره ای نسبت بدهیم.
اگر پرتو نوری با بسامد مناسب به سطح فلزی تابیده شود، الکترون هایی از سطح آن جدا می گردد که به این پدیده، اثر فوتوالکتریک و به الکترونها جدا شده، فوتوالکترون میگویند.
فوتوالکترونها از نظر خواص فیزیکی و رفتار، تفاوتی با بقیه الکترونها ندارند. پیشوند فوتو، بر این نکته تاکید میکند که جدا شدن الکترونها از سطح فلز در نتیجه تابش نور است.
شبیه ساز اثر فوتو الکتریک: این شبیه ساز در تدریس مفهومی این اثر برای دانش آموزان می تواند موثر باشد.
برای دسترسی به شبیه سازهای مشابه دیگر به سایت بیازما مراجعه کنید.
https://byazma.ir/page/100
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
@madrese_yar
هدایت شده از تدریس یار پایه اول
۲نوع بازی مختلف آورده شده است
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
هدایت شده از تدریس یار پایه چهارم
وای فقط ببینید چی آوردم 😱😱😱😱
❌زلزله ۸ ریشتری لباس کودک❌
❣❣شیک ترین و ارزون ترین لباس بچه ای که بتونی پیدا کنی ❣❣
❤️مفتکده واقعی 👌 شیک و ارزان
https://eitaa.com/joinchat/783876388C100e03038d
#لباس_بچگانه
❌❌❌ باور نمیکنید نیاز به تبلیغ نیست فقط کافیه لینک رو لمس کنید و قیمت هارو مقایسه کنید تا خودتون کارهای قشنگ و قیمت مناسب رو ببینید 😍