eitaa logo
معلم یار
5.7هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
2.9هزار ویدیو
6.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از تدریس یار پایه اول
گروه آشپزی و ایده تبادل تجربه در ایتا https://eitaa.com/joinchat/2931360063Cd33f759271
تا ساعتی دیگر برای حدود ۵۰۰ هزار فرهنگی جهت نمایش رتبه همچنین تایید یا اعتراض حکم خود در My.medu.ir نمایش داده خواهد شد. قابل توجه قبل از نمایش پیامک به این همکاران عزیز ارسال خواهد شد بندی معلمان ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
⁉️ چگونه با فرزندان نوجوان صمیمی شوید؟ 🔸جر و بحث را حذف کنید! در این دوران بهتر است درباره موضوعات بحث نکنند، زیرا جر و بحث اختلاف و نزاع میان فرزندان و والدین را تشدید می کند، البته به این معنا نیست که نوجوانمان را آزاد بگذاریم و اجازه دهیم هر کاری که می خواهد انجام دهد. در واقع این مساله که تا چه اندازه در دوران می تواند سبب درگیری و نزاع شود، به میزان نافرمانی و سرکشی فرزندان بستگی ندارد بلکه به عملکرد والدین و چگونگی اداره کردن این حس و آزادی طلبی از سوی والدین وابسته است. پدر و مادری که دائم فرزند خود را کنترل می کنند و اجازه رشد حس و آزادی را در او نمی دهند، در واقع نوجوانی و عصبانی را پرورش می‌دهند. ⬅️ یکی از بهترین راه های مؤثر برای جلوگیری یا کاهش جنگ و جدل در خانواده این است که برای نوجوانمان روشن کنیم چه انتظاراتی از آنان داریم. والدین باید خواسته های خود را برای فرزندشان مطرح و او را با ساختارها و قوانین منسجم خود آشنا کنند. دبیرخانه راهبری کشوری روانشناسی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
⁉️ چگونه مسئولیت‌پذیری را در فرزندمان تقویت کنیم؟ ✅ برای تربیت فرزندی مسئولیت‌پذیر، قاعده‌ی کلی آن است که از خودمان به عنوان والد و شروع کنیم. ✅ روش ایجاد حس در سنین مختلف، متفاوت است. ✅ فرزندان تا حدود ۱۲ سالگی، بیشترین ارتباط را با دارند. لذا در این سنین احساس مسئولیت، بیشتر توسط مادر به آنها منتقل می‌شود. ✅ در سن ۱۲ تا ۱۸ سالگی، نقش پررنگ‌تری نسبت به مادر، در جهت مسئولیت‌پذیری فرزندان ایفا می­‌کند. با در نظر گرفتن فرزندان در دوره‌ی نوجوانی، لازم است برخی از وظایف و مسئولیت‌های خانه، توسط پدر به آنها سپرده شود. مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
💢 نحوه ثبت اعتراضات معلمان به «رتبه» هایشان/رسیدگی به اعتراضات زمانبر خواهد بود!! 👤معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش: ▫️ از روزی که همکاران ما رتبه‌شان در سامانه بارگذاری می‌شود، ۱۰ روز فرصت ثبت اعتراض دارند.این اعتراضات در هیئت ممیزه سطح بالاتر، ممیزی و ارزیابی و سپس نسبت به تعیین رتبه نهایی افراد اقدام می‌شود. ▫️ رسیدگی به اعتراضات ممکن است به طول بیانجامد و زمان‌بر باشد. هنوز برآوردی از تعداد و حجم اعتراضات نداریم که چگونه خواهد بود لذا نمی‌توانیم از حالا پیش‌بینی کنیم که برای رسیدگی‌ چقدر زمان نیاز است. در آیین‌نامه نیز مهلتی برای رسیدگی پیش‌بینی نشده است! مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
📣📣همکاران محترم سلام و خداقوت با توجه به درخواست استانها مبنی بر تمدید ثبت نام دانش آموزان در سامانه نورینو، بدین وسیله ثبت نام دانش آموزان تا تاریخ: ⏱پایان اسفند ۱۴۰۱ تمدید شده و سامانه باز می باشد. https://pada.medu.ir/#/main 📌خواهشمندست نسبت به اطلاع رسانی به مدارس اقدام فرمایید. ⚠️در صورت عدم ثبت نام دانش آموز در سامانه نورینو دانش آموز به مرحله بعد راه نخواهد یافت. باتشکر دبیرخانه کشوری چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا °•🕌•° خراسان رضوی ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
💢سیاستمدار بزرگی در کتاب خاطرات خود می‌نویسد: زمانی که پسر بچه ای یازده ساله بودم روزی سه نفر از بچه‌های قلدر مدرسه جلو من را گرفتند و کتک مفصلی به من زدند و پول من را هم به زور از من گرفتند. وقتی به خانه رفتم با چشمانی گریان قضیه را برای پدرم شرح دادم. پدرم نگاهی تحقیر آمیز به من کرد و گفت: من از تو بیشتر از اینها انتظار داشتم؛ واقعاً که مایه ی شرم است که از سه پسر بچه ی پاپتی و نادان کتک بخوری. فکر می‌کردم پسر من باید زرنگ تر از این‌ها باشد ولی ظاهراً اشتباه می‌کردم. بعد هم سری تکان داد و گفت این مشکل خودته باید خودت حلش کنی! او می‌نویسد وقتی پدرم حمایتش را از من دریغ کرد تصمیم گرفتم خودم راهی پیدا کنم. اول گفتم یکی یکی می‌توانم از پسشان بر بیایم. آنها را تنها گیر می‌آورم و حسابشان را می‌رسم اما بعد گفتم نه آن‌ها دوباره با هم متحد می‌شوند و باز من را کتک می زنند. ناگهان فکری به خاطرم رسید! سه بسته شکلات خریدم و با خودم به مدرسه بردم. وقتی مدرسه تعطیل شد به آرامی پشت سر آن‌ها حرکت کردم، آنها متوجه من نبودند. سر یک کوچه ی خلوت صدا زدم: هی بچه ها صبر کنید! بعد رفتم کنار آنها ایستادم و شکلاتها را از جیبم بیرون آوردم و به هر کدام یک بسته دادم. آن‌ها اول با تردید به من نگاه کردند و بعد شکلات‌ها را از من گرفتند و تشکر کردند. من گفتم چطور است با هم دوست باشیم؟ بعد قدم زنان با هم به طرف خانه رفتیم. معلوم بود که کار من آن‌ها را خجالت زده کرده بود. پس از آن ما هر روز با هم به مدرسه می‌رفتیم و با هم برمی گشتیم. به واسطه ی دوستی من و آنها تا پایان سال همه از من حساب می‌بردند و از ترس دوستهای قلدرم هیچ‌کس جرات نمی‌کرد با من بحث کند. روزی قضیه را به پدرم گفتم. پدرم لبخندی زد و دست من را به گرمی فشرد و گفت: آفرین! نظرم نسبت به تو عوض شد. اگر آن روز من به تو کمک کرده بودم تو چه داشتی؟ یک پدر پیر غمگین و سه تا دشمن جوان و عصبانی و انتقام جو. اما امروز تو چه داری؟! یک پدر پیر خوشحال و سه تا دوست جوان و قدرتمند. دوستانت را نزدیک خودت نگه دار و دشمنانت را نزدیکتر! مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢معرفی برخی کاربردهای اپلیکیشن KingDraw 🔘رسم ساختار و نام گذاری ترکیبات آلی 🔘مشاهده مدل سه بعدی 🔘تبدیل عکس به ساختار قابل ویرایش و.... 📌سپاس از خانم دکتر محبوبه پورشهباز دبیر شیمی شهر محلات 🔰 دبیرخانه راهبری کشوری شیمی مستقر در اصفهان مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
هدایت شده از تدریس یار پایه اول
✅✅ اگه دنبال یه هدیه جذاب ومتفاوت برای عزیزانت هستی😳👌🎨💎 اگه دوست داری یه بااین کیفیت عالی 👆👆 داشته باشی💎👍 😯😱😳 اگه هنرمندی وعاشق نقاشی 🎨 حتما بیاتوپیجم ونمونه طراحیام روببین که قطعاسفارش میدی 😍 فقط تاپایان اسفند داریم،پس عجله کن 👇👇😯😱😳 https://eitaa.com/joinchat/3699769586C31afbc797d بزن روش تاگمم نکنی 👆👆
🔵🔵سوال ۴۱ سلام خداقوت استاد گرامی یه دانش اموز دارم دیر آموز طی ماهای اول خوب یاد می گرفت الان که حجم کلمات زیاد شد چه خوانداری و نوشتاری ضعیف کار می کنه دیکته می گیرم کنار دستم هس ولی باید گهگاهی کد باید به کلمات بدهم یا با کد هم می بینی اشتباه می نویسه چه راهکاری در نظر میگیرین براش. 🔴🔴پاسخ سلام. دانش آموز دیر آموز نیاز به حمایت و کمک خانواده را بیشتر از بقیه دانش آموزان را دارد و باید حتما در خانه تکرار و تمرین بیشتری صورت بگیرد و حتی اگه خانواده بتوانند در خانه معلم خصوصی برای او بگیرند تا با او کار کند چون این دانش آموزان مطالب را دیرتر از بقیه فرا میگیرند و حتما باید به صورت روزانه تکرار و تمرین بیشتری صورت گیرد. مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
🔵🔵سوال ۴۲ سلام ببخشید پسر من کلاس اول والان 5ماه ازسال که می‌ره نه داخل کلاس حواسش جمع می‌کنه که خوب یاد بگیره و نه تکالیف داخل کلاس انجام میده بعد تکالیف داخل خونه رو باید یک صفحه رو یک روز طول می کشه تا بخواد بنویسه و دوخط چند ساعت طول می کشد تا صدا بکشه من نمی‌دونم باید چیکار کنم لطفاً من رو راهنمایی کنید تا ازاین عذاب وفشار عصبی راحت بشم 🔴🔴پاسخ سلام. حتما برای ارزیابی و تشخیص مشکل او را نزد یک مشاور کودک یا مراکز اختلالات یادگیری ببرید چون ممکن است دچار نقص توجه و تمرکز باشد و به همین دلیل نمی‌تواند به درس و کلاس توجه لازم را نشان دهد و همچنین این دانش آموز وقتی توجه کافی در کلاس نداشته باشد چیزی را یاد نمی‌گیرد تا بتواند در منزل هم تکالیف را به موقع و درست انجام دهد و بشتر دچار یاس و سرخوردگی میشود . شناسایی و تشخیص به موقع مشکل یک بچه مهمترین کار برای یادگیری بهتر او می باشد. فرزانه ابراهیمی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
🔵🔵سوال ۴۳ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید و پیامم رو در گروه قرار ندهید‌🙏🏼🙏🏻😥🙏🏻 پسری ۱۰ ساله دارم کلاس چهارم. تحت درمان توسط روانپزشک با تشخیص بیش فعالی و اختلال یادگیری و مصرف دارو داره برای تمرکز و خواب. تحت کار درمانی و رفتار درمانی هم هست. و معلم کار درمان بسیار ازش راضی و میگه روی روال هست و مشکلات قبل رو نداره. ولی همچنان در درس ضعیف هست.اصلا درک چندانی برای درس نداره. من مادر خودم حس میکنم بچم دوسال عقب تر از سن مدرسه ای هست. الان کتاب و تمربنهای کلاس دوم به راحتی انجام میده در صورتی که همین کتاب دوم در سال تحصیل مختص خود دوم بسیار زجر آور بود براش. الان چهارم خیلی به سختی میگذرونه. اصلا درک مطالب نداره و فقط حفظ میکنه. مثلا یه برگه سوال شاید ۲ تا ۳ درست بنویسه بقیه غلط. امسال خواستیم تکرار پایه بخوره متاسفانه مدرسه باهامون همکاری نکردند. منم علاوه بر معلم مدرسه معلم خصوصی براش گرفتم ازش راضی ولی تا بیاد خونه یا تا بخواد فردا بره مدرسه همه رو فراموش کرده. از درس زده شده و اصلا بی انگیزه. میخواستم برای ادامه مسیر راهنمایی بفرمایید. من از افسردگی و بیماری روانی آینده بچه میترسم. اصلا شاد نیست. همه بازی هاشو فراموش کرده. دایم با خودش حرف میزنه. از نظر سنی ۱۰ سالشه ولی مثل ۷ ۸ ساله ها رفتار میکنه. هم جسمی و هم عقلی مثل یه بچه ۸ ساله هست. بخوام صادقانه بگم اگه بچه من الان دوم بود بسبار بچه زرنگ و پابه پای کلاس بود. 🔴🔴پاسخ سلام. یک بچه در هر سنی که هست باید هم از نظر یادگیری و هم رفتاری متناسب با سن خود عمل کند حالا اگر چند ماه عقب تر باشد قابل چشمپوشی هست ولی این که یک دانش آموز کلاس چهارمی در حد یک دانش آموز کلاس دومی یاد میگیرد این نگران کننده هست و باید حتما از نظر هوشی هم بررسی شود چون شاید از نظر هوشی دارای مشکل می باشد و باید جلسات مراکز اختلالات یادگیری را ادامه بدهید تا به نتیجه برسید چون گاهی والدین میخواهند در چند جلسه کوتاه مدت مشکلات زیاد آنها برطرف شود در صورتی که اختلال بیش فعالی و یادگیری نیاز به صبوری بیشتر و پیگیری بیشتر دارد و نباید زود ناامید شد. و اگر واقعا فکر میکنید تکرار پایه برای او مفید است روی خواسته خود در مقابل مدرسه پافشاری کنید ولی برای این موضوع هم دقت کنید که ممکن است در روحیه فرزندتان تاثیر بگذارد و از دوستانش خجالت بکشد پس به این موارد هم دقت کنید و اگر خواستید چنین کاری انجام دهید مدرسه او را عوض کنید. و نباید آنها را به خاطر یاد نگرفتن و عقب بودن از بقیه سرزنش شوند چون این سرزنش ها و مقایسه ها شاید باعث ناامیدی و افسردگی در او شده است مشکلات او را بپذیرید و سعی کنید او را به سمت علایق و استعدادهای دیگرش سوق دهید چون هوش تک بعدی نیست و ممکن است در چیزهای دیگری استعداد و توانایی داشته باشد و با قرار گرفتن در آن مسیر ها با دیدن موفقیت و پیشرفت خود اعتماد به نفس او تقویت می شود و شادتر می شود . فرزانه ابراهیمی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
❓سوال شماره 44 ✅چه راهکار هایی برای دانش آموزانی که "خا " را با "خوا " اشتباه میگیرند دارید ؟ ✴جواب : کلمات استثنا و کلماتی که خوا دارند و همچنین کلمات دارای حروف ث،ص،ض،ط،ظ،ذ هستند چون دارای قواعد خاصی برای نوشتن نیستند و در اختلال یادگیری و تحلیل دیکته مربوط به مشکلات آموزشی و مربوط به حافظه دیداری میشوند و باید شکل کلمه را حفظ کنند. بهترین راهکار ان است که ستون هایی برای نوشتن کلمات خط کشی کنیم و هر حرف را بالای هر ستون قرار دهیم و از کلماتی که دارای آن حرف هستند در ستون و زیر هم بنویسیم . مثلاً در ستون اول کلماتی را که دارای حروف صاد هستند مثل صدف و صف و صدا و فصل و این نکته را فراموش نکنیم که حرف صاد با رنگ قرمز نوشته شود و همینطور ستون های بعدی حروف و کلمات بعدی به همین ترتیب هستند . اعظم هاشمی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
❓سوال شماره 45 ✅چگونه مشکل دانش آموزی که دفتر و کتاب هایش را خط خطی می کند را حل کنم و همچنین لکنت زبان و دو زبانه می باشد ؟ ✳جواب : با سلام شما در ابتدا نگفتید که این دانش آموز کلاس چندم می باشد؟ اما حتماً باید از گفتاردرمان کمک گرفته شود . چون مشکل رفتاری او به علت لکنت زبان زیاد می باشد( مشکل خط خطی کردن) . با والدین صحبت شود که برای کمک به مشکلات درسی او در منزل حتماً با زبان فارسی با کودک صحبت کنند اعظم هاشمی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
❓سوال شماره 46 💠دانش آموزان با مشکلات یادگیری را برای مشاوره به کجا ارجاع بدهیم؟ 💠 با سلام، اگر در شهرستان یا شهر دیگری هستید مراکز اختلال یادگیری مراجعه میتوانند کنند و در شیراز من و همکارانم در خدمت شما و دانش آموزان تان هستیم و همچنین مراکز اختلال یادگیری و رفتاری ها در نواحی چهارگانه شیراز و مراکز خصوصی اختلال یادگیری نیز هستند. اعظم هاشمی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
❓سوال شماره 47 🔴راهکار برای دانش آموزی که به جای حرف اول یا وسط از حروف آخر در وسط کلمات استفاده می کند چه چیزی میباشد؟ مثل قای ق_ کوه ن وردی؟ 🔴 جواب : به احتمال زیاد این دانش آموز در تشخیص صدای اول و صدای آخر مشکل دارد و یا اینکه در شناخت حروف مثلاً" ی" غیر از آخر و "ی"آخر در ذهنش ثبتی صورت نگرفته است و شما باید اول و آخر را برای کودک خوب آموزش بدهید. 🔴 در ابتدا از این تمرین شروع کنید که چند نفر از دانش آموزان به صف بایستند و از دانش آموزی که مشکل دارد می پرسیم که چه کسی در اول صفحه ایستاده است و چه کسی در آخر صف ایستاده است . 🔴همچنین می توانیم به او بگوییم که صدای" ی " اول همیشه در اول و یا وسط کلمه می آید و هیچ وقت این صدا در آخر کلمه نمی آید و صدای "ی "آخر همیشه در آخر کلمه می آید و هیچ وقت اول یا وسط نمی آید اعظم هاشمی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
❓سوال شماره 48 🔵راه حل برای دانش آموزی که از لحاظ هوشی و استعداد خوب می باشد اما در کلاس کند است و از نوشتن جا می ماند و کلمات و تکالیف روی تابلو را نمی نویسد و بهانه می آورد چه چیزی می باشد؟ 🔵 جواب : این دانش آموز مشکل دیس گرافیا یا یا همان نوشتاری را دارد که راه کار و تمرین در یک جلسه برای شما توضیح داده خواهد شد اعظم هاشمی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
❓سوال شماره 49 🟠راهکار برای دانش آموز دختر کلاس پنجم که زمانی که از او درس پرسیده می شود به صورت کلی فراموش می کند چیست؟ 🟠جواب : آیا این دانش آموز در تمام درسها این مشکل را دارد؟ و در امتحان چگونه عمل می کند؟ بررسی دقیق‌تر برای این دانش آموز لازم است تا جواب داده شود و اینکه استرس و اضطراب دانش آموز باید به صورت دقیق بررسی شود و ممکن است نیز مشکلی در حافظه داشته باشد و یا .... اعظم هاشمی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
❓سوال شماره 50 🔹 مشکلات ی میانجی : 🔹 جواب : کلماتی که دارای حروف ه و اِ و ه چسبا اخر هستند را با این توضیح دانش آموزان آموزش میدهیم. 🔹 ابتدا دسته ای از کلمات را که دارای ه و ه چسبان هستند را روی تابلو می نویسیم و صدای آخر آنها را نمی گذاریم مثل پرد، نرد ،مدرس ، بعد می خوانیم و می‌گویم پرد معنی نمی دهد پس باید ه گذاشته شود همچنین نرد معنی نمی دهد پس باید ه گذاشته شود و مدرس معنی نمی دهد پس باید ه چسبان به آخر آن اضافه شود. همچنین فعل ها ه تنها می‌گیرند و برای مثال آورده ،خورده، رفته، بوده. اما کلمه مادر معنی میدهد پس نیاز به ه و ه چسبان ندارد و (-ِ) دوستی می گذاریم و بعد از شناخت (-ِ) غیر اول و ه تنها و ه چسبان می رویم به سراغ ی میانجی. 🔹 اینجا دانش آموزان به خوبی یاد گرفته‌اند که سای معنی نمی دهد پس باید حتما ه چسبان به آن اضافه شود و به سایه تبدیل شود و بعد ی میانجی را می گذاریم مثل این کلمه : سایه ی درخت یا خانه ی مریم اعظم هاشمی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
❓سوال شماره 51 🔶دانش آموز کلاس اول در مدرسه چیزی نمی نویسد و دفتر و کتابش را خط خطی و پاره میکند ولی والدینش می گویند که مشکلی ندارد راه حل برای این دانش آموز چیست ؟ 🔶جواب : آیا این دانش آموز یادگیری دارد؟ و یا مشکل زبان دارد؟ و تکالیف خانه را می نویسد ؟ بررسی بیشتری باید صورت بگیرد تا راهکار اساسی داده شود . اعظم هاشمی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
❓سوال شماره 52 🔹راهکار برای دانش آموزانی که زرنگ هستند اما بی دقت هستند چه چیزی میباشد دانش‌آموزها سال جا می‌گذارند و یا نقطه یا تشدید نمی گذارند؟ 🔹 جواب : دانش آموزان باهوش معمولاً سوالات و تمرینات سخت را به خوبی انجام می‌دهند.  اما در سوالات و تمرینات آسان بی‌دقت هستند. 🔹 راهکار : تمرینات تشخیص تفاوت ها و تمرینات پیدا کردن شباهت ها و پیدا کردن یک کلمه در متن و نوشتن کلمات بی نقطه و یک نقطه ای و دو نقطه ای می باشد اعظم هاشمی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
❓سوال شماره 53 🔸دانش آموزی که نمی تواند به خوبی حرف بزنند و تکالیفش را انجام بدهد و خانواده حاضر به همکاری درمانی نیستند را چه کار باید کرد؟ 🔸 جواب : در این مورد باید شما از مشاور مدرسه و مدیر مدرسه کمک بگیرید اعظم هاشمی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
❓سوال شماره 54 🔺دانش آموز کلاس اولی که هر چه سعی می کنم یادش دهم چیزی را یاد نمیگیرد و ده بار گفته می‌شود و در آخر از روی دست نوشته بقیه نگاه می کند چه مشکلی دارد؟ 🔺 جواب : این دانش آموز باید مورد ارزیابی قرار بگیرد تا اینکه ببینیم پیش نیازهای خواندن و نوشتن را یاد گرفته است؟ یا اینکه تست هوش از او گرفته شود تا مشخص شود که بهره هوشی او به چه اندازه است و اینکه آیا در گروه اختلالات قرار می‌گیرد یا خیر ؟ اعظم هاشمی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
مطالعات هفتم.pdf
7M
) 🌨 ☔️ ☃ آموزش متوسطه اول ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar7