tagharon_rabbit_.pdf
418.4K
✅ کاربرگ آموزش تقارن
✅ پایه اول ابتدایی
eitaa.com/tadriis_yar1
gambegam_6_Riazi(nomrebartar).pdf
19.02M
✅ نمونه فایل گام به گام_ریاضی
⬅️ پایه ششم
eitaa.com/tadriis_yar6
فایل صوتی گویای قرآن ششم.rar
48.17M
✅ نمونه فایل قرآن
✅ کتاب گویا
eitaa.com/tadriis_yar
✅ درسنامه درس اول علوم (خوراکی ها'چهار گروه مواد غذایی)
⬅️ پایه سوم
eitaa.com/tadriis_yar3
❇️ علم چه وقت از بازخورد کتبی باید استفاده کند ؟
✍️وقتي كه لازم است اولياء در جريان عملكرد دانشآموز قرار گيرند.
✍️ دانشآموزي اشكال جدي و اساسي در يك فعاليت دارد و معلم تشخیص میدهد با نوشتن بازخورد کتبی هم دانش آموز به تفکر و تامل وادار می گردد و هم تکلیف اولیا در کمک به دانشآموز روشن میشود .
✍️وقتي كه نمونه فعالیت دانشآموز، در پوشه کار، قرار داده میشود.
✍️ تلاش مهم یا برجستهای انجام شده و دانشآموز با مراجعه به آن و مرور بازخورد معلم، انگیزهی تلاش و موفقیت را در خود تقویت مینماید.
✍️ عدم اطلاع از آن بازخورد، عملكرد تصميم گيريهاي بعدي در مورد دانشآموز را با ابهام و مشكل روبرو گرداند.
✔️ منبع: صفر تا بیست ارزشیابی برای یادگیری
eitaa.com/tadriis_yar
🛑 موضوع:
آموزش چند روش نقاشی و کاردستی با سنگ
تلفیق دو درس هنر و علوم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ⬅️ وسایل مورد نیاز:
سنگ ـــ گواش یا آبرنگ ـــ چسب
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
⬅️ همکاران گرامی! لطفا همەی موارد زیر را با دقت مطالعه کنید و بچه ها را تا پایان کار همراهی کنید.🙏
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
⬅️ چرا نقاشی روی سنگ برای همه گروەهای سنی جذاب است ؟
نقاشی روی سنگ یکی از انواع نقاشی خلاق است که برای بچه ها در هر سنی جذاب و جالب خواهد بود .در واقع میتوان گفت نقاشی روی سنگ یک نوع ارتباط دانش آموزان با طبیعت است که بچه ها از فضای تکرای نقاشی روی مقوا و کاغذ خارج میشوند و روی سنگ نقاشی میکشند.
اهمیت نقاشی روی سنگ برای دانش آموزان:
✅اول اینکه به مرور یاد میگیرند با وسایل غیر متداول نقاشی، نقاشی خودش را بکشد .
✅دوم اینکه دانش آموزان با طبیعت بیشتر ارتباط میگیرد و بودن در طبیعت را می آموزد و مطمئنا در کنار کار هنری می آموزد که بیشتر به طبیعت توجه کند .
✅سوم اینکه تنوع در هنر را به عینه تجربه میکند.
در این تکنیک چند نوع کار میتوان انجام داد که من در این درس به آنها شاره میکنم که هر کدام با توجه به ساختار و هدفی که شما برای آن ترسیم میکنید میتواند بسیار جذاب و مفید باشد.
این تکنیک همانطور که از اسمش پیداست بچەها روی سنگ نقاشی میکشند یعنی مواد لازم برای این تکنیک سنگها و رنگ و قلم مو خواهد بود.
روش و مراحل کار:
معرفی دو نوع کار (نقاشی و کاردستی)روی سنگ برای دانش آموزان
✅در روش اول :
که ساده ترین نوع نقاشی روی سنگ است دانش آموز بدون توجه به شکل و اندازه سنگ روی آن نقاشی میکشد . در این قسمت دانش آموز سنگ را زمینه نقاشی خود میداند و فقط چیزی را که در ذهن دارد روی آن ترسیم میکند. معمولا این نوع نقاشی برای بچەها در مرحله اول یک چالش ذهنی بوجود می آوردکه دانش آموز تلاش میکند بین سنگ و نقاشی ذهنی خودش ارتباطی برقرار کند. مثلا فکر میکند چون سنگ گرد است میتواند کله آدم و یا یک توپ باشد . یعنی به نحوی سنگ موضوع نقاشی را تعیین میکند .بعد با رنگ و قلم مو نقاشی خودش را ترسیم میکند .
✅در روش دوم
دانش آموز در بین سنگها میگردد و سنگها را از این جنبه بررسی میکند و می نگرد که تصویر یک چیز ( آدم -حیوان_گیاهان و حشرات ) را در آن سنگ تصور کند. بعد از اینکه سنگ مورد نظر را یافت همان تصور ذهنی را روی سنگ با رنگ میکشد.
✅روش سوم :
دانش آموز از تلفیق دو یا سه تا سنگ یک فرم مجسمه گونه ای را تجسم میکند و بعد رنگ آمیزی میکند و سنگها را کنار هم قرار میدهد و می چسباند تا آن شکل ترسیم شود مثلا در تصویر بالا چند سنگ کنار هم تصویر یک حیوان یا گل را به وجود آورده است . البته نوع کارها و سطح هر کدام به مهارت دانش آموزان بستگی دارد.
اولیای گرامی!سعی کنید هنگام گشتن و پیدا کردن سنگها حتما بچه ها را به همراه داشته باشید و نظر شخصی آنها را برای انتخاب هر کدام از سنگها بپرسید و خوب به حرفها و اظهار نظرهایشان گوش دهید و در خلال صحبتهایشان آنها را تایید و تشویق نمایید.
نتیجه_گیری از این درس:
به گونه ای طبیعت مادر همەی هنرهاست. بچه ها میتوانند در طبیعت تجربه کسب کنند... خوب ببینند و نفس بکشند و هنر آموزی را بهتر از قبل کسب کنند. در درس نقاشی روی سنگ بچه ها در طبیعت با سنگها و انواع آن آشنا میشوند. سنگها را می یابند و روی آن با توجه به ذهنیت خود نقاشی میکشند. این گونه موضوعات بر روی بچه ها چنان تاثیری خواهد گذاشت شاید نتوان آن را توصیف کرد.
چند نکته اجرایی مهم در نقاشی روی سنگ برای بچه ها:
1- در صورت امکان این نوع نقاشی را در محیط باز در پارکها یا محیط های طبیعی اجرا کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از این درس بدست آورید.
2- از سنگهای رودخانه که صاف و صیقلی هستند استفاده کنید و تلاش کنید تنوع سنگها در شکل و اندازه ها مختلف باشد تا بچه ها بتوانند به نقاشی خود تنوع بدهند.
3- قبل از نقاشی سنگها را داخل آب بیندازید تا بچه ها زیبایی سنگها را در آب ببینند.
4- بعد از نقاشی و رنگ آمیزی حتما روی سنگهای نقاشی شده اسپری ورنی بزنید تا هم رنگها پاک نشوند و هم براق و شفاف دیده شوند
5- از آثار و کارهای بچه ها یک نمایشگاه خیلی کوچک در اتاقشان تشکیل دهید.کاردستی هایشان را درون ویترین کمد یا روی دیوار اتاقشان آویزان کنید.
⬅️ مناسب پایه های چهارم تا ششم
eitaa.com/tadriis_yar
✅ ❇️ مهم ترین عوامل حواس پرتی
🌍 محیط :
گرمی و سردی هوای کلاس ، صداهای ناهنجار، نور شدید و ضعیف
🌍 خانواده :
اغتشاشات فکری(مشکلات ارتباطی، اقتصادی، اجتماعی، اعتیاد) ، کمبود محبت و نشاط ، احساس ناامنی ، مقایسه کودک و نوجوان با همسالان
🌍 روشها های تدریس :
عدم استفاده از روشهای فعال ، عدم استفاده از وسایل کمک آموزشی
🌍 کتاب :
عدم احساس نیاز به مطالب کتاب ، متناسب نبودن موضوعات درسی با توانایی و علاقه دانش آموز
🌍 معلم :
توقعات بیش از ظرفیت دانش آموز ، مقایسه دانش آموز با دیگران ، بازگو کردن مطالب تکراری
🌍 دانش آموز :
درد و رنج، بیماری ، گرسنگی و تشنگی ، غم و غصه ، ترس ، خشم و شادی ، اضطراب و نگرانی، فشارهای روانی ، بی علاقگی ، عدم آگاهی
eitaa.com/tadriis_yar
❇️ نکاتی مهم درمورد پوشه کار:
✡ دانش آموز :
⭐️ یک ابزار مهم ارزش یابی-توصیفی است.
⭐️هویت دانش آموزان را در همه ی ابعاد شخصیتی شامل می شود.
⭐️ درک عمیق یادگیرنده رانشان می دهد.
⭐️ امکان تولید دانش یابهبودآن (نوآوری و خلاقیت)رامهیامی کند.
⭐️ فرایندرشدوپیشرفت دانش آموزرابه خوبی نشان می دهد.
⭐️پوشه کاربین آموخته های قبلی و جدید دانش آموز ارتباط برقرارمی کند.
⭐️پوشه کار کمک می کندتافرداشکالات واشتباهات خویش رااصلاح کند.
⭐️باپوشه کاردانش آموز میزان توانایی و دانش خود را مستند می سازد.
⭐️بابررسی پوشه کاردانش آموزبه استعدادهای خویش پی می برد.
⭐️ بامدیریت وتکمیل پوشه کارمسئولیت پذیری راعملا تمرین می کند.
⭐️بابررسی پوشه کارورفع اشکالات و...به مهارت ارزشیابی(خودسنجی ،همسال سنجی و...)می رسد.
⭐️یادگیری را برای دانش آموز ساده و سهل می سازد.
✡معلم :
⭐️به استعداددانش آموزان واقف می شود.
⭐️باایجاد فرصت مناسب برای آفرینندگی و زایش تفکرات جدید در فراگیران،یادگیری مشارکتی را در آنها تقویت نماید.
⭐️از طریق پوشه کار،به هویت فردی دانش آموزتوجه می نماید.
⭐️به نقاط قوت وضعف دانش آموزان پی می برد.
⭐️تفاوت های فردی دانش آموزان را عینیت می بخشد.
✡ اولیا :
⭐️در جریان فرایند آموزش فرزندشان قرار می گیرند.
⭐️به نقاط قوت وضعف فرزندشان پی می برند.
⭐️اولیاسنجی ازمزایای پوشه کاراست که اولیارادرفرایندیاددهی – یادگیری فرزندش سهیم ومسئولیت پذیرمی کند.
✡بایدها ونبایدهای پوشه کار:
⭐️پوشه کارنبایدمانع یادگیری وفرایندرشدکودک شود.
⭐️پوشه کارنبایدعاملی برای تنبیه کودک،اولیا باشد.
⭐️پوشه کارنبایدتوسط غیرمتخصصان بررسی وارزیابی شود.
⭐️پوشه کارنبایدحجیم وسنگین باشد.
⭐️نبایدکارهای حجمی درپوشه کارقرارگیرد.
⭐️پوشه کاربایدعامل انگیزشی مثبت برای ادامه فرایندیادگیری باشد.
⭐️پوشه کاربایدچابک وسبک باشد.
⭐️پوشه کاربایدمسیرناصحیح آموزش رااصلاح کند.
⭐️درپوشه کاربایدنمونه ای ازشواهدواسنادی قرارگیردکه عامل علاقمندی کودک باشد.
⭐️پوشه کار فقط ابزاراست ،نه کل تعلیم وتربیت
eitaa.com/tadriis_yar
❇️ کنایه ها به همراه معنای دور و نزدیک
⬅️ پشت دست داغ کردن:
معنی نزدیک:با شیء داغ دست راداغ کردن وسوزاندن
معنی دور:پشیمان شدن وتوبه کردن.
⬅️ گندم نما جوفروش:
معنی نزدیک:کسی که جومی فروشد وانمود می کند که گندم می فروشد
معنی دور:آدم مکار وحیله گر.
⬅️ دنبال نخود سیاه فرستادن:
معنی نزدیک:کسی را برای خرید نخودسیاه به بازارفرستادن
⬅️ معنی دور:کسی را به دنبال چیزی نایاب وغیرقابل دسترس فرستادن که موفق به پیدا کردن آن نخواهد شد.
⬅️ جگر کسی را کباب کردن:
معنی نزدیک:ازجگر کسی کباب درست کردن
معنی دور:کسی رابسیار عذاب دادن.
⬅️ گردن کلفت:
معنی نزدیک:کسی که گردن کلفت دارد
معنی دور:شخص ثروتمند وپولدار،به شخص قدرتمند وپر زور می گویند.
⬅️ چشم وگوش را باز کردن:
معنی نزدیک:چشم وگوش خود را باز بگذار
معنی دور:هوشیار وآگاه باش .
⬅️ بی سر وپا:
معنی نزدیک :کسی که سر وپا نداشته باشد
معنی دور:فرومایه وپست،کسی که شخصیت اجتماعی کمی دارد
⬅️ اجاقش کور است:
معنی نزدیک:کسی که اجاق گازش روشن نباشد
معنی دور:کسی که فرزند نداشته باشد
⬅️ بی بخار:
معنی نزدیک :کسی که بخار ندارد
معنی دور:آدم بی غیرت.
⬅️ تیر کسی به سنگ خوردن:
معنی نزدیک:کسی که تیرش به سنگ می خورد
معنی دور:به آرزوی خود نرسیدن درکاری موفق نشدن.
⬅️ ازجان خودسیرشدن:
معنی نزدیک:کسی که از جان خود سیر شده باشد
معنی دور:ناامیدشدن واززندگی بیزار شدن.
✅کنایه های رایج که استفاده می شود:
_ زهرترک شدن:بسیارترسیدن
_هوای کسی را داشتن :مراقب کسی بودن
_دست شیطان را ازپشت بستن:بسیار مکار وفریبکار بودن
_دست بی نمک دارد:محبت وخدمت کسی نزد دیگران مورد بی اعتنایی قرار گرفتن
_نان کسی را بریدن : مانع از به دست آوردن رزق وروزی کسی شدن
_رنگ عوض کردن:تغییر عقیده دادن
_دستش به دهانش می رسد:درآمد کافی برای مخارج زندگی دارد
_به پای کسی نشستن :منتظر کسی ماندن
_پای کسی را از جایی بریدن:مانع رفت وآمد او به جایی شدن
eitaa.com/tadriis_yar
✅ چند اصل برای تدریس:
💢 اصل_صرفهجویی:
روش تدریس باید به گونهای انتخاب شود که با کمترین مقدار زمان و اطلاعات، بهترین شکل یادگیری اتفاق بیفتد.
💢 اصل_سادهسازی:
معلم باید به گونهای آموزش دهد که مفاهیم مشکل، ساده و قابل فهم شوند، نه دیریاب و دیرفهم شوند.
💢 اصل_توانمندی:
تدریس باید نوعی تقویت توانایی دانشآموز باشد، نه انباشت اطلاعات و دانش نظری.
💢 اصل_فعال_بودن:
آموزش باید با مشارکت و فعالیت فراگیر انجام شود و معلم، حامی و تسهیل کننده این فرآیند باشد.
💢 اصل_پیوند:
آموزش باید نقش ارتباطی داشتهها و دادهها را در هر جلسه تدریس داشته باشد. باید ارتباط با دانستهها، فراموش نشود.
💢 اصل_تحریک:
تدریس با برانگیختگی، همراه شود. فراگیر برای دانستن به شوق آید و با معلم، گام بردارد.
eitaa.com/tadriis_yar
انتظارات کتاب بخوانیم وبنویسیم در پایه اول
🌸 گوش دادن
1.از دستورالعمل هاي ساده پيروي مي کند
2. قادر به دريافت ارتباط بين بخـش هاي مخـتلف پـيام است.
3. درباره ي شنيده ها به اظهار نظر مي پردازد
4. با دقت و علاقه و تمرکز به سخنان گوش مي دهد .
🌸سخن گفتن
5. قبل از سخن فکر مي کند
6. از زبان مناسب و کار افزارهاي لازم استفاده مي کند ،
7.در بحث هاي گروهي شرکت فعال دارد
8. از کلمات متنوع در سخن گفتن استفاده مي کند
9. صوت ها و نشانه ها را به درستي تلفظ مي کند
10. هنگام سخن گفتن جملات را صحيح بکار مي برد
🌸روان خواندن
11. توانايي بلند خواني و صامت خواني را دارد
12. هنگام خواندن از لحن و آهنگ مناسب استفاده مي کند
13. هدف و منظور نوشته ها را درک مي کند
14. به سؤالات متن خوانده شده ، پاسخ مي دهد
15. علايم سجاوندي و نقطه گذاري را در جمله ها و متن درک مي کند
16. متون ، شعر و داستان متناسب با سن خود را درک مي کند
17. نشانه هاي فارسي را تشخيص مي دهد
🌸نوشتن
18. نشانه هاي فارسي را مي تواند بنويسد
19. از جمـله هاي آشـنا مي تواند رونويسي کند
20. احساسات و عواطف خود را در جملات کوتاه بنويسد
21. از نشانه هاي سجاوندي به درستي استفاده مي کند
22. پاسخ سؤالات و تمرينات را مي نويسد
23. از واژگان تازه در نوشته هاي خود استفاده مي کند .
24. رعايت صحيح رسم الخط مورد نظر
25. رعايت فاصله بين کلمات و تناسب در اندازه حروف يک کلمه
@tadriis_yar
آموزش عدد ۳
یه دستتو بالا کن
سه تا انگشت سوا کن
نگاه کن حالا اونور
به دست دوستت بهتر
نشون بده تو حالا
حالتی دیگه یالا
حالا بذار ببینم ،فرزند نازنینم
سه تا چینه روی میز
یاد بگیری ای عزیز
تغییر بده جاهاشون
یاد بگیری باهاشون
بگوتو زودی یالا
چند حرف داره «تاب»حالا
#شعر_اعداد 🍁 عدد سه
#اعداد #عدد
🇮🇷کانال تخصصی اول ابتدایی 👇
https://eitaa.com/tadriis_yar1
#برای_همکاران_فوراورد_کنید
آموزش عدد۴
زودی بگین ببینم
گل های نازنینم
اسبها دارن چند تا پا؟
به اونا میگن چارپا
ماشین داره ۴تا چرخ
رد میشه از چارراه ها
حالا بگین ببینم
عزیزای شیرینم
هر سال داره چند تا فصل؟
آفرین به شماها
نشون بده توحالا
۴_تا انگشت دِ یالا
#شعر_اعداد 🍁 عدد۴
#اعداد #عدد
🇮🇷کانال تخصصی اول ابتدایی 👇
https://eitaa.com/tadriis_yar1
#برای_همکاران_فوراورد_کنید
آموزش عدد ۵
۵تا چینه بردارین
کنار هم بذارین
با همکاری در گروه
هی بکنین زیر و رو
تا بسازین شکل هایی
یه شکل های ۵تایی
نشون بده،تو یه دست
ببین که ۵ انگشت هست
#شعراعداد 🍁 عدد۵
#اعداد #عدد
🇮🇷کانال تخصصی اول ابتدایی 👇
https://eitaa.com/tadriis_yar1
#برای_همکاران_فوراورد_کنید
آموزش صفر
خبر خبر خبردار
بیا شکلات بردار
یه شکلات به ولی
یکی بردار تو علی
یه شکلات به امین
این یکی برا رامین
ندارم دیگه حالا
چون ۴تا بودن والا
۴تا که ۴تاش بره
صفر میشه ای خوشگله
#شعراعداد 🍁 عدد ۰
#اعداد #عدد
🇮🇷کانال تخصصی اول ابتدایی 👇
https://eitaa.com/tadriis_yar1
#برای_همکاران_فوراورد_کنید
37990015402356.pdf
757.7K
#پایه_ششم
❇️ تکالیف خلاق و مهارتی
🔶 ارسالی از : خانم عبدی زاده
💠پویایی آموزش با 🔰
💢@tadriis_yar6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
Amaneh hossini:
@کلیپ انگیزشی
⬅️ارسالی از : آمنه حسینی
♦️کانال پایه ششم
💠پویایی آموزش با 🔰
💢@tadriis_yar6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#پایه_ششم-ریاضی
🎥فیلم آموزشی : #مرتب سازی کسرها
سوال ۱ فعالیت صفحه ی ۳۷
🔶مدرس : خانم مهری ترکاشوند
💠پویایی آموزش با 🔰
💢@tadriis_yar6
#پایه_ششم-ریاضی
کاربرگ نکات مهم مرتب سازی کسرها
جهت استفاده ی همکاران گرامی
🔶تهیه : خانم مهری ترکاشوند
💠پویایی آموزش با 🔰
💢@tadriis_yar6
#پایه_ششم-ریاضی
کاربرگ مرتب سازی کسرها
🔶تهیه : خانم مهری ترکاشوند
💠پویایی آموزش با 🔰
💢@tadriis_yar6
#ریاضی پایه سوم
💠فصل دوم، تبدیل ریال به تومان و بالعکس
⬅️ مدرس: سرکار خانم گودرزی سرگروه پایه سوم
♦️کانال پایه سوم
@tadriis_yar3
💢نقش معلم درتدریس تلفیقی
✍ برای دانش آموزانی که از کلاس عقب می مانند ، آموزش آنلاین ارائه می شود مثلا سوالی که در کلاس برایشان مطرح شده یا تکلیف کلاسی را در خانه انجام می دهند تا زمان بیشتری برای تسلط بر مسائل درسی داشته باشند.
مدل چرخشی :
در این روش معلم ، موقعیت های یادگیری متفاوتی ایجاد می کند و با استفاده از موقعیت های چرخشی ابزارهای یادگیری دیجیتال ، معلم میتواند زمان آموزش حضوری را براساس نیازهای خاص دانش آموزان متمرکز کند.
در این روش معلم برنامه درسی برای دانش آموزان طرح می کند که در موقعیت های مختلف در انتقال آموزش حضوری به آنلاین کاربرد داشته باشد.
مثلا معلمی که در سطح ابتدایی تدریس میکند میتواند براساس سطح مهارت در خواندن و ریاضی ، دانش آموزان را دسته بندی کند. برخی دانش آموزان ممکن است در خواندن خوب باشند ولی در ریاضی خوب نباشد که در این صورت معلم میتواند زمان بیشتری برای آموزش حضوری مفاهیم درس ریاضی به این گروه اختصاص بدهد و سپس به صورت چرخشی آموزش خواندن را به صورت دیجیتال برای این گروه ارائه نماید.
ـــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/tadriis_yar
4016513982910-۱.pdf
1.18M
مؤلفههای اثرگذار درتدریس اثر بخش معلمان
ـــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/tadriis_yar
✍همکاری بخش مهمی از فرهنگ جمعیِ یک کلاس تلفیقی است.
دانشآموزان کار کردن با همکلاسیهایشان را دوست دارند، به ویژه اگر روی پروژهای کار کنند که انتخاب خودشان باشد.
در واقع، جذابیت اصلی مدرسه برای اغلب دانشآموزان، بودن در کنار هم سن و سالهای خودشان است.
بنابراین اگر معلمها محیط کلاس را تبدیل به محیط کاری دوستانه و گرمی کنند که در آن دانشآموزان احساس راحتی کنند، یادگیری بیشتری صورت خواهد گرفت.
این نوع یادگیری به دلایل متعدد اهمیت دارد: ۱) امروزه، در اغلب محیطهای کاری، همکاری لازم است.
۲) دانشآموزان زمانی بیشتر میآموزند که مسئول کار دانشآموز دیگری باشند.
۳) همکاری، علاقهی دانشآموز به یادگیری را افزایش میدهد، به ویژه اگر این همکاری در حیطهی یک پروژهی مشترک نظیر روزنامه، مجله، ویدئو یا وبسایت باشد.
✅محبت
محبت نیازی به اثبات ندارد. اگر دانشآموزان احساس کنند معلم مهربان است، به یادگیری تمایل پیدا میکنند. من نمونههای بسیاری از محبت به دانشآموزانی را به یاد میآورم که اشتباه کرده بودند.
این روش صدها بار اثر کرد، زیرا دانشآموزان در جواب بسیار قدردان بودند و این محبت به آنها احساس آرامش و مورد قبول واقع شدن میداد.
با محبت بودن نه تنها در مدرسه، بلکه در زندگی نیز اهمیت دارد.
ویلیام جی.اچ.بواتکر میگوید:
بزرگی شما با محبت شما و هوش و تحصیلات شما با فروتنی شما سنجیده میشود، نادانی شما با بدگمانی و تعصبتان آشکار میشود و استعداد واقعیتان با ملاحظه و تحملی که نسبت به دیگران دارید، سنجیده میشود.
@tadriis_yar
☂#شعر
خوب گوش بده عزیزم
هشت ربیع الثانی
اومد تو روز جمعه
یه طفل آسمانی
باباش امام هادی(ع)
بهتره از فرشته
نام حسن برای
گل پسرش گذاشته
حدیث که مادرش بود
او رو یه دنیا دوست داشت
از تو بغل یه ذره
او رو زمین نمیذاشت
از کوچیکی با دقت
نگاه میکرد به بابا
تا که درستکاری رو
یاد بگیره از بابا
#امام_حسن_عسکری
#شعر_کودکانه
#شعر_مناسبتی
@naghashi_ghese