eitaa logo
تدریس یار
7هزار دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
3.2هزار ویدیو
6.2هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
درسنامه-درس-4-ارزش-علم-فارسی-(سری1)-چهارم-دبستان_Biamoz.com.pdf
366.3K
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗 درسنامه درس ۴ ارزش علم دبستان 📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar4 کلاس اول تا دوازدهم
38472491305654.pdf
350K
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📙📘📙📘📙 نمونه سوال درس ۱ و ۲ پایه 📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar4 کلاس اول تا دوازدهم
نمونه-سوال-فصل-1-و-2-ریاضی-(سری1)-چهارم-دبستان_Biamoz.com.pdf
612.3K
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📙📘📙📘📙 نمونه سوال فصل ۱ و ۲ پایه @tadriis_yar4
ارزشیابی-فصل-2-کسر-ریاضی-(سری2)-چهارم-دبستان_Biamoz.com.pdf
421.8K
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗 ارزشیابی فصل ۲ کسر دبستان 📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar4 کلاس اول تا دوازدهم
تمرین-آموزشی-درس-4-ارزش-علم-فارسی-(سری1)-چهارم-دبستان_Biamoz.com.pdf
214.6K
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗 تمرین آموزشی درس ۴ ارزش علم دبستان 📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar4 کلاس اول تا دوازدهم
ارزشیابی-فصل-1-و-2-ریاضی-(سری1)-چهارم-دبستان_Biamoz.com.pdf
269.1K
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📙📘📙📘📙 ارزشیابی فصل ۱ و ۲ پایه 📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar4 کلاس اول تا دوازدهم
تمرین-فصل-1-و-2-ریاضی-(سری1)-چهارم-دبستان_Biamoz.com.pdf
75.7K
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗 تمرین فصل ۱ و ۲ دبستان 📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar4 کلاس اول تا دوازدهم
❇️ چقدر با ساحت های شش‌گانه تعلیم و تربیت آشنایی داریم؟ 💠 ساحت؛ ساحت در لغت‌ به معنای خانه، درگاه و آستانه آمده است ولی مقصود از ساحت در حوزه تعلیم و تربیت، محدوده و دامنه‌ی خاصی است که مجموعه‌ای از رفتارها و فعالیت‌های تعلیم و تربیت در آن حوزه و دامنه قرار می‌گیرد. انسان موجودی دارای ابعاد و ساحت‌های مختلف است، از بینش‌ها، گرایش‌ها و توانایی‌های مختلف برخوردار است و با دیگر موجودات جهان ارتباط غایی دارد واز آن‌ها تأثیر می‌پذیرد و بر آن‌ها تأثیر می‌گذارد. هنگامی‌ که از تعلیم و تربیت سخن می‌گوییم، در واقع از نوعی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی سخن می‌گوییم که در ابعاد مختلف روح و بدن انسان قرار دارند و انسان برای رسیدن به کمال مطلوب خود نیازمند آن است که با یاری دیگران آن‌ها را به فعلیت برساند یا آن‌ها را تصحیح، تعدیل، تقویت و هدایت کند. بنابراین تعلیم و تربیت دارای حوزه‌های مختلفی است، حوزه‌هایی که در آن نیازهای مشترک هم‌عرض انسان‌ها قرار گرفته است اصطلاح (ساحت‌های تربیتی) به کار گرفته می‌شود.
۱. ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی ▫️پذیرش آزادانه و آگاهانه دین اسلام ▫️تلاش مداوم جهت ارتقای ابعاد معنوی وجودی خویش و دیگران از طریق برقراری ارتباط با خداوند (عبادت و تقیّد به احکام دینی) و دعوت سایرین به دین‌داری و اخلاق‌مداری ▫️خودشناسی و دیگرشناسی برای پاسخ­گویی مسئولانه به نیازها، محدودیت­‌ها و پیشرفت ظرفیت­‌های وجودی خویش و دیگران ▫️تلاش پیوسته برای حضور مؤثر و سازنده دین و اخلاق در تمام ابعاد فردی و اجتماعی
۲. ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی ▫️بازشناسی، حفظ و اصلاح آداب، رسوم، هنجارها و ارزش­های جامعه در پرتو نظام معیار اسلامی ▫️درک مناسب موقعیت اجتماعی و سیاسی خود و جامعه و مواجهۀ خردمندانه یا تحولات اجتماعی و سیاسی بر اساس نظام معیار اسلامی ▫️توسعه آزادی و مرتبه وجودی خویش و دیگران در پرتو درک و اصلاح موقعیت اجتماعی خود و دیگران (اعضای خانواده، خویشاوندان، دوستان، همسایگان، همکاران و همشهریان و هم‌وطنان و…) ▫️برقراري رابطه سازنده و مناسب با ايشان بر اساس نظام معيار اسلامي و كسب صفاتي جمعي نظير احسان، مهرورزي، انصاف، خيرخواهي، بردباري، وفاق، همدلي و مسالمت‌جويي ▫️آمادگی جهت تشکیل خانواده و حفظ و تداوم آن به‌مثابۀ مهم‌ترین نهاد تحقق‌بخش جامعۀ صالح بر اساس ارزش­‌های نظام معیار اسلامی ▫️تعامل شایسته با نهاد دولت و سایر نهادهای مدنی و سیاسی و کسب شایستگی­هایی نظیر رعایت قانون، مسئولیت­‌پذیری، مشارکت اجتماعی و سیاسی و پاسداشت ارزش­‌های اجتماعی در جهت شکل‌گیری جامعۀ صالح و پیشرفت مداوم آن بر اساس نظام معیار اسلامی ▫️بازشناسی فرهنگ و تمدن اسلامی ▫️مشارکت جمعی مؤثر در حیات اجتماعی و سیاسی با رعایت اصول حق­‌طلبی، حفظ کرامت و عزت، ظلم‌ستیزی، عدالت­‌خواهی
۳. ساحت تربیت زیستی و بدنی ▫️درک ویژگی‌های زیستی خود و پاسخ­گویی مسئولانه به نیازهای جسمی و روانی خویش ▫️تلاش پیوسته جهت حفظ و ارتقای سلامت و بهداشت جسمی و روانی خود و دیگران بر اساس نظام معیار اسلامی ▫️بصیرت نسبت به سبک زندگی انتخاب شده و ارزیابی پیامدهای آن دربارۀ خود، جامعه و طبیعت بر اساس نظام معیار اسلامی ▫️تلاش فردی و جمعی برای حفظ و ارتقای سلامت و ایمنی افراد جامعه در سطح محلی، ملی و جهانی براساس نظام معیار اسلامی ▫️کوشش مداوم فردی و جمعی برای حفاظت از محیط‌ زیست و احترام به طبیعت بر اساس نظام معیار اسلامی