فاینال تابع 29 مرداد.pdf
7.53M
جزوه جامع تابع
#ریاضی
تست های منتخب آزمون های
@tadriis_yar10
4_5827765223280348300.pdf
418.7K
📌 نحوه درست و صحیح مرور کردن دروس مختلف
#پیشنهاد_دانلود
@tadriis_yar10
#تفسیر _رنگها
در نقاشی هایی که رنگ آمیزی بسیار روشن وجود دارد، احساس ایمنی دیده می شود و در رنگ آمیزی های تیره و آشفته که در آن رنگ ها با یکدیگر تداخل دارند، نوعی پریشانی یا پنهانکاری دیده میشود.
❤ کودکانی که از رنگ قرمز استفاده می کنند، تمایل به برون ریزی احساسات دارند و عواطفشان را خیلی راحت بیان می کنند، رنگ های سرخ در ابتدا مورد توجه خردسالان است، اما در سال های بعد، نشان دهنده پرخاشجویی آنان است.
💙 رنگ آبی در نقاشی معرف لطافت است و نشان دهنده حساسیت، ملایمت، صلح و آرامش است. افراط در استفاده از این رنگ معنای تسلیم پذیری دارد.
💜 رنگ بنفش ترکیبی از قرمز و آبی است که میتواند نوعی تضاد و نیز تمایلات نامتجانس را نشان دهد. استفاده افراطی از رنگ بنفش در نقاشی کودک نشان دهنده اضطراب است.
💛 رنگ زرد در نقاشی، شکفتگی، پیشرفت، شادی و خوش بینی را نشان می دهد و اگر در نقاشی کودک به شکل افراطی از آن استفاده شود، نشان دهنده نیاز به آزادسازی تنش های درونی است.
💚 رنگ سبز در نقاشی، تمایل به مورد محبت و توجه قرار گرفتن است. این رنگ مبنای تجربی دارد و در نقاشی کودکانی که اضطراب جدایی دارند و یا به شدت وابسته هستند، بیشتر دیده می شود.
💕 رنگ صورتی نشان دهنده صلح، تعادل و توازن و نیز معرف عاطفه ای است که فاقد هوای نفس و پرخاشگری است. استفاده از این رنگ در نقاشی کودک بیان کننده روحیه مهربان او هست.
🍊 رنگ نارنجی یادآور آرامش و خوشی است. کودکی که از این رنگ در نقاشی استفاده می کند، هم میل به پیشرفت دارد و هم ممکن است کمی پر جنب و جوش باشد. افراط در استفاده از این رنگ، تحریک پذیری و ناآرامی فرد را نشان می دهد.
🔘 رنگ خاکستری یک رنگ خنثی است و در صورتی که در نقاشی کودکان غالب باشد، ناتوانی در بروز احساسات را نشان می دهد.
⚪ رنگ سفید همانند رنگ خاکستری، رنگی خنثی است و معنای آن، فقدان رنگ در نقاشی است، که این امر، خلا عاطفی یا ناتوانی کودک را در برون ریزی عواطف نشان می دهد.
⚫ رنگ سیاه به معنای تکذیب، ترس، تشویش، وسواس و اضطراب است. کودکانی که در نقاشی خود تمایل به استفاده از این رنگ دارند، سعی دارند غم و ناامیدی و اضطراب را نشان دهند.
@tadriis_yar
#_شیوه_نامه_جدید_تصحیح_املا
در شیوهنامه تصحیح املای فارسی آمده است، تشدید و جدانویسی در املای دانشآموزان نمره ندارد. همچنین کاربرد نشانه کسره اضافه کوچک یا بزرگ یکسان است. در شیوهنامه گروه زبان و ادب فارسی دفتر تالیف کتابهای درسی آمده است با توجه به اینکه بود و نبود تشدید در شکل املایی کلمات در فارسی تأثیری ندارد، بنابراین تشدید ارزش املایی ندارد و همکاران گرامی نباید نمرهای به آن اختصاص دهند یا نمرهای بهخاطر ننوشتن آن از دانشآموزان کمکنند. در ادامه آمده است: جدا یا پیوستهنویسی، نمره ندارد، جدانویسی و پیوستهنویسی کلمات مرکب، سلیقه رسمالخطی است. هر دو شکل نوشتاری اینگونه واژهها مانند کتابخانه/ کتاب خانه درست است و نباید برای این تفاوت نوشتاری نمرهای از دانشآموزان کم شود. همچنین این شیوهنامه تأکید دارد: کاربرد نشانه کسره اضافه کوچک یا بزرگ یکسان است. نوشتن کلماتی که در ترکیب آنها از کسره اضافه استفاده شده، کوچک یا بزرگ نوشتن این نشانه مانند لانه بلبل/ لانهء، تفاوتی ندارد و نباید از دانشآموزان نمره کم کرد. در پایان این شیوهنامه نیز چند تذکر خطاب به معلمان داده شده است، هر مورد غلط در کلّ املا هر کلمه، تنها یکبار گرفته میشود. مثلاً اگر صبر را 3بار «سبر» بنویسد یکبار غلط گرفته میشود. در موارد کم یا زیاد گذاشتن نقطه و دندانه در کلّ املا 2بار محاسبه خواهد شد.
@ltmsme
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔮🔅🔮㊗️🔮♻️🔮🔅🔮♻️🔮㊗️🔮🔅🔮🔅🔮🔅㊗️🔮♻️🔮
#تست_الکتریسیته_ساکن🔅
#جمع_بندی_فیزیک_یازدهم💫💫💫
#پتانسیل
#فیزیک_یازدهم
#تست_پتانسیل_الکتریکی🔅🔅🔅
تست شماره ۲۴
🍊#پایه_یازدهم
🍋#یازدهم
🍐کانال متوسط دوم
#متوسط_دوم✍📗📕📋
@tadriis_yar11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم شماره ۱۱
🌺 عملیات جبری روی بازه ها 🌺
ریاضی ۱
دهم تجربی و دهم ریاضی
ریاضی📝 کرمی👩🎓
🍋 #پایه_دهم
🍊#دهم
🍐کانال متوسط دوم📚
#متوسط_دوم✍📗📕📋
@tadriis_yar10
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم شماره ۹
🌺 عملیات جبری روی بازه ها 🌺
ریاضی ۱
دهم تجربی و دهم ریاضی
🍋 #پایه_دهم
🍊#دهم
🍐کانال متوسط دوم📚
#متوسط_دوم✍📗📕📋
@tadriis_yar10
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍓آموزش درس ##ریاضی
🍟فصل دوم
💠قسمت دوم
🎉 پایه نهم
🔸@tadriis_yar9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌آموزش درس ##ریاضی
🍇فصل دوم
🥁قسمت اول
🔥پایه نهم
🔸@tadriis_yar9
همهمه دانش آموزان در پاسخدهی_1.m4a
1.49M
#پادکست_آموزشی👆👆👆
📌هنگام پاسخ به پرسشی یا حین انجام فعالیتی، دانش آموزان همه باهم صحبت میکنند.همه دوست دارند اول جواب بدهند. مواجه اصولی معلم در این شرایط چیست؟
ویژه علاقمندان به حوزه تدریس
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
🌸🍃 @tadriis_yar
🌸طرح خوانا چیست ؟
هدف اصلی این برنامه ارتقا سطح مهارت های چهارگانه زبانی با رویکرد تلفیق با سه مولفه جدی از مهارت های زندگی 《 مسئولیت پذیری ، جرات ورزی و ادب 》می باشدبا این تاکید که خروجی طرح، رفتار قابل مشاهده براساس سنجه های تعریف شده در طرح باشد.با عملیاتی دیدن طرح و خروج ازقالب های سنتی هدف گذاری بر مبنای تغییرات رفتار هدف است تا دانش آموزان سطح مطلوبی از چهارمهارت زبانی (گوش دادن ، سخن گفتن ، خو اندن ونوشتن ) را درتلفیق با مهارت های زندگی کسب کرده باشند.
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
🌸🍃@tadriis_yar
نمونه3.pdf
189.1K
📝 نمونه فعالیت های مهارتی علوم تجربی
🍟 فصل دوم
🎉پایه هفتم
🍋#پایه_هفتم
🍊#هفتم
🍏آموزش متوسطه اول
#متوسط_اول✍📗📕📋
@tadriis_yar7