eitaa logo
معلم یار
5.7هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
2.9هزار ویدیو
6.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
تکلیف مهارت محور کلاس اول دبستان شهید حججی آموزگار:خانم فروزان نظری -----====🌼🌼🌼🌼🌼🌼====---- ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
تکلیف مهارت محور هنر و کاروفناوری ششم نصیبا تبریزیان دبستان ام‌البنین -----====🌼🌼🌼🌼🌼🌼====---- ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
تکلیف مهارت محور (تلفیق با مجلات رشد) آموزگار:ریحانه مقیمیان دبستان ستایش کلاس دوم -----====🌼🌼🌼🌼🌼🌼====---- ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
تکلیف مهارت محور هنر و مطالعات اجتماعی ششم نصیبا تبریزیان دبستان ام‌البنین -----====🌼🌼🌼🌼🌼🌼====---- ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
تکلیف مهارت محور هنر ششم نصیبا تبریزیان دبستان ام‌البنین ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
تکلیف مهارت محور هنر و کاروفناوری ششم نصیبا تبریزیان دبستان ام‌البنین -----====🌼🌼🌼🌼🌼🌼====---- ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
تکلیف مهارت محور (تلفیق با مجلات رشد) آموزگار:ریحانه مقیمیان دبستان ستایش کلاس دوم -----====🌼🌼🌼🌼🌼🌼====---- ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
تکلیف مهارت محور (تلفیق با مجلات رشد) آموزگار:ریحانه مقیمیان دبستان ستایش کلاس دوم ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
تکلیف مهارت محور (تلفیق با مجلات رشد) آموزگار:ریحانه مقیمیان دبستان ستایش کلاس دوم -----====🌼🌼🌼🌼🌼🌼====---- ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
تکلیف مهارت محور نصیبا تبریزیان دبستان ام‌البنین -----====🌼🌼🌼🌼🌼🌼====---- ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
تکلیف مهارت محور تلفیق ریاضی و مطالعات منیژه سلطانی دبستان نجم الثاقب -----====🌼🌼🌼🌼🌼🌼====---- ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
تکلیف مهارت محور آموزگار :مائده منصوری دبستان صبا کلاس پنجم -----====🌼🌼🌼🌼🌼🌼====---- ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
تکلیف مهارت محور تلفیق ریاضی و مطالعات منیژه سلطانی دبستان نجم الثاقب -----====🌼🌼🌼🌼🌼🌼====---- ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
تکلیف مهارت محور مهارت تفکر ودانش زبانی آموزگار :مائده منصوری دبستان صبا کلاس پنجم -----====🌼🌼🌼🌼🌼🌼====---- ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تکلیف مهارت محور تلفیق با مجلات رشد خانم: بصیری کلاس:چهارم دبستان شاهد امام صادق -----====🌼🌼🌼🌼🌼🌼====---- ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
تکلیف مهارت محور مهارت زندگی آموزگار :مائده منصوری دبستان صبا کلاس پنجم -----====🌼🌼🌼🌼🌼🌼====---- ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
تکلیف مهارت محور فارسی ششم نصیبا تبریزیان دبستان ام‌البنین -----====🌼🌼🌼🌼🌼🌼====---- ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
🌷🍀🌸🌼🥀 اتل متل توتوله میاد صدایِ توله فک میکنم این توله توله ی اون سوسوله همیشه داره توله بریز بپاش پوله بگم هزینه ی اون سوت میکشه سراتون همسایه هاش فقیرن توو دامِ غم اسیرن سگش که زرد و بوره گاهی اونو می شوره با حوله ی توو حمام خشک میکنه سرانجام فکر میکنه که پاکه شستن براش مِلاکه وقتی میشه یه سگ تر خونه میشه نجس تر هرجا که پا بذاره اونجا نماز نداره وقتی میاره سگ توو میریزه توو اتاق مو مدفوعِ سگ نجسه درازه شرحِ قصه...‌. 🌼☘🌷🍀🌸🌼🥀 این سگ و خوک نجسن حاملِ انگل هستن باید بشیم ازش دور مثلِ شرابِِ انگور ضرردارن سه تاشون برای جسم و هم جون چهارُمین نجس خون خونِ آدم یا حیوون پنج و شِشَم نَجِسَن که بول و مدفوع هستن وقتی بمیره حیوون مُرداره و نجس اون آبِجویِ با اَلکُل بدان حرامه بِالکُل شتر که خورد نجاست یِه کم بکُن رعایت چون عرقش نجسه نمازا نادرسته فعلأ تا اینجا نُه چیز ازین نُه تا بپرهیز باید رساله خوانیم تا ببش ازین بدانیم هر که خدا پرسته دل به نجس نبسته دلای پاک و پرنور از هر پلیدیَن دور توو آیه های تطهیر راه علی رو یاد گیر گوشم به حرف دینه مسلمونی همینه 🌸🌻🍀🌼🌸☘🥀 «شعر از آتشی» 🌼 نشر این شعر یقینا صدقه ی جاریه است 🌼 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
✅ حیطه های سه گانه ی یادگیری: 🌱🌱🌱🌱 الف )حیطه شناختی( داشتن مهارت های ذهنی ) : شامل آن دسته از اهداف آموزشی است که مستلزم حفظ کردن ، یاد آوری ، بازشناسی آموخته ها می باشد .آموزش های حیطه شناختی می تواند به پیدایش توانایی ها و مهارتهای ذهنی منتهی شود ⬅️ این حیطه شامل 6 مرحله می باشد : 1- دانش (آگاهی ، معلومات ، حفظیات ) : رفتارهای که با به خاطر سپردن و یادآوری مطالب آموزشی همراه هستند مثل : داشتن انواع اطلاعات تئوریک - فهمیدن : باعث معنی دارشدن و رضایت بخش شدن یادگیری می شود در این مرحله فراگیر از دانش خود ، استفاده کاری یا عملی می برد . افعالی که در این مرحله میتواند بکار برود شامل : مثال زدن – حل کردن – توجه کردن – توضیح دادن – تشریح کردن 3- کاربرد : در سطحی پیچیده تر است . فراگیردر شرایط خاصی مطالب قبلی را که دانسته و فهمیده به کار می گیرد و بدون کمک دیگران آن را عملی می سازد مثلا می داند در شرایط اپیدمی یک بیماری چه باید بکند ؟ نمونه افعالی که در این مرحله میتواند به کار برد شامل : محاسبه کردن – نمایش دادن – پیش بینی کردن – تولید کردن 4- تجزیه و تحلیل : مطالب آموزشی را به اجزائ آن تقسیم نموده و به تحلیل روابط بین اجزا می پردازد به طور مثال فراگیر بر مبنای آموخته های خود می تواند ، آسیب پذیرترین گروه جامعه را تعیین کند افعال استفاده شده در این مرحله عبارت است از : اثبات کردن – با نمودار نشان دادن 5- ترکیب : ( خلاقیت ) : توانایی اتصال اجزا و ایجاد یک ساخت جدید مثلا : توانایی صحبت کردن در مورد مطلب آموخته شده در قبل برای یک گروه - نوشتن مقاله پژوهشی افعالی که استفاده می شود عبارت است از : سخنرانی کردن – داستانسرایی کردن 6- قضاوت یا ارزشیابی : بالاترین حد یادگیری در حیطه شناختی – به معنی توان قضاوت در مورد پدیده ها –شخص به اتکا مراحل قبل یادگیری خود به نقد وبررسی یک پدیده می نشیند اظهار نظر می کند و نظرات دیگران را رد یا تایید می کند . ب) حیطه عاطفی : ( ارتباطی – نگرشی ) : نگرش عبارت است ار رفتاری که بیان کننده احساس یا اعتقاد باشد .احساس و اعتقاد دونفر که دانش یکسانی دارند ، نسبت آگاهی هایشان می تواند یکسان نباشد حیطه عاطفی از علاقه و احساس که در اثر آموختن ایجاد می شود حکایت می کنند رابطه دانش ، عاطفه مثل رابط علم و ایمان است ✅ حیطه عاطفی 5 سطح دارد : 1- توجه : ( علاقمندی – آمادگی برای یادگیری ) – در این مرحله فراگیر توجه می کند – سوال می پرسد 2- واکنش ( پاسخ دادن ) : علاوه بر توجه ، در بحث شرکت میکند – فعالانه پاسخ میدهد – داوطلب انجام کاری می شود 3- ارزش گذاری : فراگیر برای یادگیری و پیشرفت ارزش قائل میشود فراتر از جزوه را مطالعه میکند ، پیشنهاد جدید در زمینه تدریس می دهد 4- تدوین : ( سازمانبندی ) : ارزش های مختلف را که به آن اعتقاد دارد در هم ادغام میکند و بین آنها رده بندی میکند برای ارزشهای مختلف آموخته شده سلسله مراتب قائل می شود . 5- درونی شدن ارزشها :عالی ترین سطح یادگیری است ارزشها برای مدت طولانی در وی تثبیت می شود و این ارزشها موجب هدایت رفتار می شود در عالی ترین سطح, فرد احساس می کند متعهد است راهی را که خود انتخاب کرده به دیگران منتقل کند. پ)حیطه روانی – حرکتی ( مهارتهای عملی ) : اهداف یادگیری عبارت است از ایجاد و تکمیل یک مهارت عملی خاص ( مهارت در فکرو در حرکت ) فراگیر باید کار خاصی رابا سرعت خاصی در زمان خاصی با ویژگیهای مشخص انجام دهد . ⬅️ این حیطه دارای 5 سطح است : 1- آمادگی و تقلید : مشاهده عمل و تقلید آن 2- اجرای مستقل : انجام عمل بدون کمک گرفتن از دیگران 3- سرعت و دقت عمل : انجام صحیح عمل با دقت و ظرافت کار و سرعت مناسب 4- هماهنگی حرکات : آمیختن بیش از یک مهارت و انجام هماهنگ حرکات 5- عادی شدن فعالیت : انجام عمل به صورت خودکار مثال یاد گیری رانندگی توسط فرا گیر می تواند گویا باشد . فرد در ابتدا به نحوه رانندگی نگاه کرده ، تقلید می کند ، سپس بدون دخالت دیگران ماشین را به راه می اندازد ، سپس مهارت پیدا کرده و این کار را سریع انجام می دهد ، د رمرحله بعد می تواند همزمان با رانندگی کار دیگری نظری صحبت کردن را انجام دهد و د رمرحله نهائی تمام کار هائی که برای رانندگی لازم است به طور خود کار و غیر ارادی انجام می دهد ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
✅ راه های درمان حواسپرتی کودکان در خانه و مدرسه ۱ – لیست تهیه کردن و یادداشت نوشتن در هر سنی می تواند به افزایش تمرکز کمک کند . حواسپرتی دانش آموزان ابتدایی بیشتر به این دلیل است که آن ها برنامه ریزی ذهنی ندارند و همین امر موجب حواسپرتی بیشتر در آن ها می شود . ۲ – خواب و تغذیه ی دانش آموز دو عنصر اصلی یادگیری موثر هستند . بهتر است همیشه در مورد ساعت خواب و میزان غذایی که می خورد حساس باشید . زیرا کودک خسته و گرسنه همیشه سر کلاس حواسپرت است . ۳ – هرگز بیش تر از انتظار کودک از او توقع نداشته باشید . شما والدین باید بدانید توانایی کودک شما چه قدر است و در همان محدوده ی توانمندی هایش از او انتطار داشته باشید . ۴ – نه تنها از کودک توقع بیش از اندازه نداشته باشید بلکه سعی کنید هیچ وقت او را با دیگران مقایسه نکنید . ۵ – از معلم کودک خود بخواهید برای کاهش میزان حواسپرتی اش ، به او مسئولیت بدهد و در کارهای گروهی او را شرکت دهید . ۶ – اگر اضطراب و افسردگی را از دانش آموز بگیرید ، بسیاری از مشکلات او را حل خواهید کرد . دانش آموزی که مدام نگران است و خلق پایین دارد به راحتی دچار حواسپرتی می شود . پس ایجاد اعتماد به نفس در رفع حواسپرتی کودکان بسیار موثر است . ۷ – اگر بخواهید رفتاری را در دانش آموزان ایجاد کنید باید بتوانید آن رفتار را تقویت کنید . پس هنگامی که کودک با دقت به مطالب گوش می دهد حتما از معلم بخواهید او را تشویق کند . ۸ – هرگز کودک حواسپرت را به جهت عدم توجه و تمرکز سرزنش و تنبیه نکنید بلکه او را کمک کنید تا بتواند میزان توجه انتخابی خود را بیشتر کند . ۹ – روش تدریس معلم در حواسپرتی کودکان بسیار موثر است . اگر معلم مطالب درسی را همراه با شکل و تصویر رنگی یا مثلا شعر و داستان و یا حتی موسیقی همراه کند ، دانش آموز جذب مطالب می شود و کمتر تمرکز خود را از دست می دهد . ۱۰ – نحوه ی نشستن دانش آموز یکی از عوامل مهم حواسپرتی در کلاس درس است . دانش آموزی که مدام سرش روی میز است یا پاهایش را دراز می کند و با حالت خوابیده درس گوش می دهد ، تمرکز کمتری نسبت به بقیه دانش آموزان دارد . ۱۱ – غالبا کودکانی که تصور منفی از خود دارند و به نوعی خودپنداره ی شکل گرفته ی آن ها “من نمی توانم” است بیشتر از دانش آموزان دیگر دچار حواسپرتی می شوند . ۱۲ – بعضی از بازی ها مانند ماز ، پازل و استفاده از دو شکلی که تفاوت های جزیی در آن ها وجود دارد و کودک باید این تفاوت ها را پیدا کند می تواند نقش مهمی در افزایش توجه و تمرکز دانش آموزان داشته باشد . ⬅️ این متن را برای همه ی والدینی که کودک دبستانی دارند ارسال کنید. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ درس پنجم اجتماعی ✅ پایه چهارم ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
38255275066205.pdf
48.82M
✅ آزمون عملکری مولفان جناب آقای قربانی حسینی شاکری ✅ پایه ششم ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ ضرب سه رقم در سه رقم ✅ ریاضی پایه چهارم ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
40200216757644.pdf
2.25M
✅ فایل pdf کارگاه درس پژوهی ✅ مدرس: سرکار خانم زهرا علیلو ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ مقایسه کسرها ✅ ریاضی پایه چهارم ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar